Ганна Герман Радник президента України

Ганна Герман – Віталію Кличку: "Ніхто за нас демократію в Україні не збудує"

27 липня 2011, 18:32

Недавно я програла суд представнику опозиції Андрію Шкілю.

І це був перший раз у житті, коли я втішилася не з перемоги, а з програшу – якщо представник Адміністрації Президента програє суд представнику опозиції – значить в Україні є незалежні суди. Ви маєте рацію, Віталію, їх небагато. Але вони є. Живуть уже паростки, які треба плекати і множити. І це ми разом усі повинні робити. І такі великі й багаті та сильні, як Ви, Віталію. І люди, що не мають такої сили і авторитету, як Ви, але котрі не менше люблять Україну і не менше прагнуть, щоб у нашій державі ми збудували справжню демократію.

Ви пишете, дорогий Друже, що в старій добрій Європі кожен третій йде шукати справедливості в суд. Ви не кажете при цьому, що європейським державам не по 20 років, як нашій. Швейцарській демократії, наприклад, щонайменше сімсот двадцять. Європейські країни давно перейшли той шлях, на який ми ступили щойно два десятки років тому. Чи мали ми за роки нашої незалежності будь-коли досконалу судову систему? Ні ж бо. Ще з радянських часів перейшло до нас і телефонне право, і усі інші вивихи цієї системи, яку треба було давно реформувати, але ніхто з президентів не хотів чіпати того гниляка – смороду багато, а результат треба довго чекати.

Це була непроста справа і непросте рішення зважитися на реформу судової системи. Мусимо тут віддати належне Президентові Януковичу, який взявся її змінити. Ледве чи варто тут розраховувати на блискавичну перемогу. Це на рингу бувають ефектні вікторії. Це там можна стати світовим кумиром за лічені хвилини, але Ви, як ніхто інший знаєте, скільки праці, зусиль, крові і поту, а основне – віри треба, щоб отримати пояс переможця.

Я не писала б Вам, якби не шанувала Вас так глибоко і якби вірила чуткам, що, мовляв, ім'я Кличка використовують спритні ділки від політики, щоб, прикриваючись ним, робити свої інтереси. Я переконана – все, що Ви написали в блозі – Ваші переконання. Але знаю з життєвого досвіду, що з неба не падає справедливість і демократія. Їх треба будувати тут, на землі. І будувати разом нам усім. Бо кому ми дорікаємо, що в нашому домі нема порядку? Самі собі. Ми – громадяни. Ми повинні будувати наш дім, Україну, робити її європейською державою.

Я щаслива, що є багато людей, які розуміють це. Ось переді мною лист Ольги Богомолець. Вона пише до Президента України такі слова:

Вельмишановний пане Президенте!

Багато років ми з однодумцями присвятили боротьбі за збереження історичних пам'яток Києва від руйнації забудовниками.

Зокрема, особливо напруженим та жорстким виявилося протистояння київської громади з компанією "Житлобуд", яка на основі незаконного рішення Київради від 2003 року намагалася збудувати багатоповерхівку з підземним паркінгом на схилі парку Богомольця, поруч з його могилою та корпусами Олександрівської лікарні. Розуміючи, що будівництво невідворотно призведе до руйнації лікарні та меморіального парку, де покоїться прах видатного академіка, всесвітньо відомого вченого Олександра Богомольця, ми вжили всіх заходів для збереження цих пам'яток.

Нам довелося витримати фізичний тиск, побиття, стикнутися із фальсифікацією карних справ, заангажованістю суддів та несправедливими судовими рішеннями, зі свавіллям чиновників та байдужістю влади. Протягом багатьох років ми намагалися добитися справедливості в цій країні, але безрезультатно. Неодноразово ми зверталися до вищих посадових осіб держави, Ваших попередників, але, незважаючи на їхні обіцянки втрутитися у ситуацію, жодних рішень прийнято не було.

Тому ми щиро вдячні Вам, пане Президенте, за те, що Ви протягом короткого часу змогли розв'язати проблему на користь громади. Адже саме завдяки Вашому особистому контролю за конфліктною ситуацією Київрада на останній сесії скасувала власне рішення від 2003 року про виділення 0,45 га землі компанії "Житлобуд" для будівництва багатоповерхівки на схилах парку Богомольця. На моє переконання, це свідчить не тільки про врахування Вами інтересів громадян та глибоке розуміння необхідності збереження історичних та культурних пам'яток України, але й про Вашу здатність до дії – до рішучих послідовних кроків в інтересах держави.

Тому від імені громади м. Києва хочу ще раз висловити Вам, пане Президенте, глибоку вдячність і повагу за Вашу принципову позицію, послідовність у боротьбі з корупційною системою в Україні та врахування думки громадян.

Мушу сказати, що подібні протистояння між людьми та корупційною системою, в якій зрослися інтереси влади та великого бізнесу, призводять до виникнення в суспільстві осередків опору, яких з кожним днем стає в Україні все більше. Саме активний опір громадян, захист ними своїх прав є передумовою народження в нашій державі цивілізованих суспільних відносин та майбутнього громадянського суспільства.

І Ваша роль, пане Президенте, в цьому процесі є ключовою. Адже багато в чому саме від Вас залежить, хто переможе у протистоянні – суспільство та його інтереси або ж існуюча корупційна система. І я вірю, що спільними зусиллями ми зможемо подолати опір корупціонерів та захистити права людей.


Ольга Богомолець не голосувала за Президента Януковича. Але вона переконалася, що він -ефективний менеджер країни і що він вміє і знає, як вирішувати питання, які роками тягнулися без результату. Я впевнена, Ви теж зможете переконатися, що коли справді хочеш конструктивно працювати для країни – варто прийти і запропонувати свої підходи, свої рішення. Вони завжди будуть підтримані.

Зараз до Громадської Ради, яку очолює Президент України, приєднуються дуже багато талановитих людей, патріотів України, які хочуть працювати, які прагнуть змін, які мають намір впливати на процеси реформ. Думаю, що до цього кола Ви були б радо прийняті. Бо треба разом намагатися змінити світ і змінити Україну, а не сподіватися, що це зробить хтось за нас. Президент теж не семижильний. Йому треба помагати. Хто ж, як не ми?

Це здорово, це класно, що Ви – спортсмен світової слави, не замкнулися лише на своєму занятті, а так щиро і так палко переймаєтеся усім, що відбувається в Україні. Ви маєте європейський досвід. Його треба і можна використати в Україні. Будемо разом змагатися за Київ, за інтереси киян, за інтереси всіх українців.

У мене вдома висить наше з Вами фото ще зі студії "Радіо Свобода".Я дуже пишаюся ним. Уся Україна пишається Вами. Так само, як уся Україна ганьбиться мером Києва, який, до речі, належав до партії, лідери якої разом з Вами стояли на Майдані. Цей мер ніколи не мав жодного відношення до нинішньої влади. Це рудимент минулого, який теж повинен відповісти перед судом. І не треба закладати наперед – праведний чи неправедний суд. Як демократи не маємо на це права. Ми так само не можемо виносити вердикт – яке рішення суду правове, а яке – ні. Ми не можемо це робити, якщо ми демократи.

"Зараз у Печерському суді столиці перед несправедливою українською Фемідою не хоче стояти Тимошенко, проти нечесного суду як може протестує Луценко", – пишете Ви у своєму блозі. А, скажіть мені на милість, чому перший-ліпший громадянин України, приходячи в суд, повинен стояти, а Тимошенко – ні? Звідки така вибраність? Надмірність? Чому такі непомірні амбіції і брутальна поведінка? Чому їй дозволено найбрутальнішим способом ображати суддю, принижувати його, паплюжити? Чому Тимошенко дозволяє собі безкарно принижувати і паплюжити дуже багатьох людей? Ви не зауважили, Віталію, що Президент України жодного разу не дозволив собі у стосунку до Тимошенко жодного образливого слова? Згадайте передвиборчу кампанію – як вже вона його не очорнювала. У відповідь не пролунало жодного образливого слова. А Янукович ще тоді не був при владі. Це вона була при владі, і вона поливала брудом лідера опозиції. Як хотіла і як могла. Але це справа її культури і її сумління. Я не зупинялася б на цьому спеціально. Бо справа зараз не в Тимошенко. На жаль, вона сама закрила для себе політичне майбутнє – своєю озлобленістю, своїми амбіціями, з якими ніхто не може порадити, і Ви не порадите.

Я говорю зараз про тих, хто має і політичну перспективу і громадянське сумління – я говорю про Вас. І ще раз закликаю Вас – давайте разом сприяти реформам і змінювати Україну. Ви, такі, як Ви, сотні тисяч чесних людей повинні об'єднуватися в громадські організації, творити громадянське суспільство і підтримувати Президента в тих реформах, які він розпочав. Іншого шляху нема.

Коментарі — 90
trionix _ 15.08.2011 22:40
IP: 95.133.98.---
І це був перший раз у житті, коли я втішилася не з перемоги, а з програшу – якщо представник Адміністрації Президента програє суд представнику опозиції – значить в Україні є незалежні суди.

ти спеціально програла суд щоб потім тикати цим і брехати про незалежні суди.
churmich _ 02.08.2011 02:19
IP: 109.167.4.---
Уважаемая Анна, помогите мне и своим землякам из Львова (фирма Yoko), из-за Калетника они не могут получить свой груз с 24 июня (Калетник мстит нам, перевозчикам, за то что мы провели акцию протеста в Одессе против произвола таможни), мы все уже разорились (104 контейнера стоят на киевском терминале с 24 июня, это те, которые принимали участия в забастовке), надежда только на Вас
Рина Чипаченко _ 01.08.2011 21:40
IP: 77.52.195.---
Срочно нужна Ваша помощь.
Очень жаль смотреть, как Партию регионов разваливают свои же... на пару с Бют! Почему должны страдать члены и активисты правящей партии? Почему свои идут против своих?
имеил: 6601@mail.ru
Reki _ 29.07.2011 11:32
IP: 217.24.165.---
Ви пишете, дорогий Друже, що в старій добрій Європі кожен третій йде шукати справедливості в суд.
>
французский волк тебе друг. Ох как хочется, чтобы к власти пришли нормальные люди... и послали вашу всю шайку упырей топтать зону где-то на острове Змеином. Мордоворота вашего первым во главе колонны и чтоб накололи на груди: "ЗАКОН, ГНИДА, ТЕБЯ ДОСТАЛ"
Reki _ 29.07.2011 11:26
IP: 217.24.165.---
osen4307:
В минуломі році ви щось говорили, що у відпустці підете працювати в лікарню санітаркою, але так і не наважились.Злякалися?Куди в цьому році душа прагне,крім Ніцци, може візьмете лопату, та на городд?
да капуста дешевая же, зочем на город? Предлагаю Сибирь)
индиго51 _ 29.07.2011 01:34
IP: 193.41.62.---
- Нi, постривай, бо зараз моя черга загадувать, i як ти щас менi не зможеш вiдповiсти, то тебе з говном змiшаю я разом з твоїми цуценятами. Що це таке, вiдповiдай негайно: сичав, сичав, та й замовк, вигляда з нори, як вовк?
- То, може, то скажена барсучиха.
- Ти що тупа?! Це – Ганна Гєбєльсовна!
rdpsih _ 29.07.2011 00:32
IP: 77.120.16.---
...тьху...
mongolskaja bydjonovka _ 28.07.2011 22:22
IP: 195.241.90.---
Вiшайся стара клячо-запроданщиця НКВД!!! Тобi й твоiм Виродкам яких ти породила-нема мiсця в цьому життi!!!
Николай Днестровский _ 28.07.2011 15:32
IP: 89.209.92.---
НЕКОТОРЫЕ ОБОБЩЕНИЯ. А.Г. и Д.Ч. обращаются к журналистам, к уважаемым людям: "Давайте сотрудничать, давайте жить дружно". В ОТВЕТ ШКВАЛ НЕГОДОВАНИЙ, ГНЕВА ИЛИ МОЛЧАЛИВОГО ОТКАЗА. Объясните, придворные дамы, обществу столь негативное отношение к себе. Пора!
Led_Zeppelin _ 28.07.2011 15:08
IP: 193.43.95.---
...Ось переді мною лист Ольги Богомолець...
======================================
Така сама меркантильна штучка, як і Ви, пані Ґерман. Може ще й Вас переважити.
До речі. А як щодо "конференції" в Парижі? Ви так нічого й не відповіли п.Лещенкові.
osen4307 _ 28.07.2011 13:45
IP: 193.109.128.---
В минуломі році ви щось говорили, що у відпустці підете працювати в лікарню санітаркою, але так і не наважились.Злякалися?Куди в цьому році душа прагне,крім Ніцци, може візьмете лопату, та на городд?
Николай Днестровский _ 28.07.2011 13:27
IP: 89.209.92.---
Использование ненормативных слов не украшает авторов. С другой стороны понимаю людей: выразить негодование и презрение к сегодняшней власти и к их пособникам (в том числе и к Вам, А.Г.) общепринятым языком невозможно.
Комментарии к блогу – своеобразный референдум. А.Г! Проанализуйте его и поделитесь впечатлениями в УП.
У меня как гражданина есть против Вас обвинение морально-нравственного характера.
С точки зрения общественного мнения Вы "вляпались" так, что и потомки могут оказоться в поле презрения порядочных людей. ВЫ НЕ ОСТАНОВИЛИ молодую журналистку Д.Ч. и она оказалась в том же дерьме. По содержанию откликов теперь А.Г.=Д.Ч.
Обращение к братьям Кличко: будьте бдительны! Не дайте себя использовать!
Николай Днестровский _ 28.07.2011 12:16
IP: 89.209.92.---
А.Г.: "...він ефективниі менеджер краіни..."
Наведу кілька Його цитат, які з огидою колекціоную (періода виборчої компаніх):
1) "Ми будемо їм відривати руки та викручувати ноги; 2) "Ми шкуру з них здиратимемо";
3) "Ми поперебиваємо їм ноги".
Менеджер – це високоосвічена людина з широким кругозором та перспективним світоглядом, володіє кібернетичними методами прийняття рішень та управління.
Наведені цитати – аксіоми кібернетики Януковича.
Ваш босс такий же менеджер як і професор.
олександр миколайович _ 28.07.2011 11:17
IP: 109.87.111.---
Не шановна, Ганна Миколаївна, бо не люблю поведінки подібної до мокриці, що пролізе крізь будь-яке нагромадження каміння.
олександр миколайович _ 28.07.2011 11:17
IP: 109.87.111.---
Я б не допустив вас не те, що до будівництва демократії, а навіть близько стояти біля будівельного майданчику, де відбувається таке будівництво. Та бундючна повчальність, до якої ви вдаєтесь при публічних виступах красномовно говорить, – як далекі ви від народу і, отже, від демократії, бо демократія, перш за все, – влада народу. Спробуйте зрозуміти, що знаходитись у владі, яка знущається з народу, і при цьому ще й когось повчати відносно демократії – це вищий пілотаж бірюка, що належить до бюрократичної системи імені Сталіна. Слід зауважити, що не належність до цієї системи, не бундючна повчальність не вберегли ще нікого від народної ганьби за прояви малої грамотності і необізнаності в питаннях, з яких, хто б то не був, дозволяє собі на публіці висловлюватись ствердно. Розбір цієї вашої статті – лише приклад, що демонструє вашу безмежно малу грамотність і необізнаність та відповідне їм нахабство.
олександр миколайович _ 28.07.2011 11:16
IP: 109.87.111.---
Можете звернутися до будь-кого з фахівців і вони вам підтвердять, що програний вами суд говорить про вашу нездатність вирішувати проблемні питання і більш ні про що. Тому можете втішатися стільки, скільки вашій душі заманеться, але не раджу ту втіху демонструвати публіці, бо виглядає вона так само, як і втіха Афелії квітами, які бачить тільки вона.

Ганна Миколаївна, відкрию вам велику, для вас, таємницю. Між паростками і виключенням із правил є велика різниця: паростки, на відміну від виключень із правил, самі не з'являються. Щоб вони з'явилися слід щось посадити. Сподіваюся вам вистачить здорового глузду, щоб не вважати, що посадка бірюком Лавріновичем судової "реформи", яка тільки посилила бюрократичний вплив на суддів, здатна приносити хоч якісь паростки. Тому у своїх закликах плекати і множити паростки, які існують лише у вашій уяві, ви знов подібні до божевільної Афелії.
олександр миколайович _ 28.07.2011 11:15
IP: 109.87.111.---
Але може ви дійсно бажаєте, "щоб у нашій державі ми збудували справжню демократію"? Перевіримо практикою. Добре освіченим людям відомо, що за демократії єдиним витоком влади є народ, а гілки влади дійсно незалежні одна від одної, коли вони утворюються народом безпосередньо. Отож, оскільки ми тут з вами про суд та демократію, то запропонуйте президенту внести до ВР законопроект про обрання суддів народом і зробіть це так наполегливо, як ви вмієте. Якщо президент почне пручатися, мовляв навіть прообразу такого закону не існує, а ви йому оце посилання http://blogs.korrespondent.net/users/blog/ansokolov/a39694 підрозділ правосуддя. А ми, громадяни України, подивимось на дії ваші, президента, депутатів і вирішимо хто і чого вартий. І заради бога переглядайте частіше ту частину Штірліца, де він оповідає Мюллеру про балакучого ад'ютанта.
Ярослав Білик _ 28.07.2011 11:05
IP: 91.213.149.---
"Цей мер ніколи не мав жодного відношення до нинішньої влади".
Нинішня влада лише коли стала владою – кинула цього мера. Раджу Віталію навести результати всіх голосувань фракції ПР в Київраді за часів космоса. ПР має таке ж відношення до дерибану, до розкрадання підприємств, як і сам космос. Гляньте на ютубі відео, де Ельбрус Тедеєв захищає лесика Довгого від Кличка під час дерибану.
Якби ПР була в опозиції до черновецького всі роки його правління – ганьби в Києві такої б не було. Тобто, ця партія – таке ж лайно, як і інші.
А щодо танців на майдані – Азаров теж стояв на тому місці, де стояли лідери партій, у яку в певний період часу прибився Черновецький.
murzikmurzik _ 28.07.2011 10:27
IP: 217.20.172.---
Gelen:
murzikmurzik:
"...значить в Україні є незалежні суди. Ви маєте рацію, Віталію, їх небагато. Але вони є. Живуть уже паростки, які треба плекати і множити. І це ми разом усі повинні робити."

Фу, какая тошнотворная, отвратительная ложь.
**************************************************************************
Эти редкие независимые суды – не паростки, а остатки.
Которые существуют не благодаря власти, а вопреки, и совершенно не выгодны системе. Система построена, чтобы покрывать бандитов. На кого эта лживая мадам рассчитывает? Интересно, ответит ли ей Кличко:-))
Uviknenyj _ 28.07.2011 10:17
IP: 95.111.167.---
Здохни, курва!
Serg60 _ 28.07.2011 10:02
IP: 193.93.102.---
Оба-на! На УП день грязноротых! На арене Инна.Б и Ганна.Г.
Max Shnitov _ 28.07.2011 10:01
IP: 193.111.173.---
Гидко... Я навіть уявити не можу, як це так треба любити гроші і владу, щоб працювати на тих покидьків, які зараз керують країною.
Дядя Женя _ 28.07.2011 08:42
IP: 77.52.211.---
Ганьо, Ви як завжди... Ефективний менеджер...Тьфу! Дорогушо, що Ви розумієте у менеджменті. Ефективний менеджер будує роботу системи так, що і за його відсутності система процює без збоїв. А наш – не менеджер, він скоріше авторитет, бо до диктатора цому, як до Києва...
vipp _ 28.07.2011 05:56
IP: 96.250.22.---
Вычитал в разделе УМНЫЕ МЫСЛИ:

Иногда после разговора с человеком хочется погладить кошку, пожать лапу собаке, поцеловать в лоб лошадь, дружелюбно улыбнуться обезьяне, поклониться ослу.

P.S.
Каждый делает свой выбор.
И дорого плотит за него.
Невозможно служить одновременно народу и хозяевам, которые не считаются с народом.
Совмещение этого есть раздвоение личности – шизофрения.
.
.
Ol rusich _ 28.07.2011 01:30
IP: 193.238.38.---
Перед таким судом никто не должен стоять,включая и тимошенко.
О каких совместных действиях ПР и Кличко идёт речь?Это будет союз банды и начинающего политика.
Корупція1038 Рада 2014103 Уряд реформ284 Україна та Європа876 Aтака Путіна1096
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте