Тимофій Бадіков Заступник Голови Громадської ради при МОЗ України, член партії "Демократичний Альянс"

''Платформа здоров'я'' – разом до якісної медицини

20 листопада 2017, 14:40

Наша країна нарешті починає робити перші кроки у реформуванні системи охорони здоров'я. Чи задоволені ми прийнятими законами і роботою уряду? Звісно, що ні... Але це перші паростки змін, які під тиском громадянського суспільства вже стають реальністю.

Метою ж політичної партії "Демократичний Альянс" є приведення української медицини до найвищих світових стандартів, і ми знаємо, як це зробити. Наразі нам важлива підтримка з боку суспільства. Ми охоче закликаємо фахівців різних напрямів і просто небайдужих громадян долучитися до створеної нами "Платформи здоров'я" – майданчика активних людей, для яких найвищою цінністю стане здорове українське суспільство.



Для чого ми це робимо?

Основна мета "Платформи здоров'я" – забезпечення умов у державі, яка гарантує своєму громадянину право на здоров'я – природню та абсолютну життєву цінність людини.

На жаль, сьогодні право на здоров'я у пересічного українця залишається глибоко не реалізованим. "Безкоштовна" вітчизняна медицина виявилася занадто дорогою для нас, адже через недолугу і корумповану систему ми втрачаємо найцінніше – людські життя. Україна посідає перші позиції за рівнем смертності серед європейських країн, і ця ситуація з роками тільки погіршується.

Реформу медицини, яку зараз гаряче обговорюють, потрібно було вводити ще 25 років тому. З одного боку, ми значно відстали навіть від наших найближчих сусідів. Але з іншої сторони, сьогодні Україна має унікальний шанс – скористатися досвідом країн, які вже проводили такі реформи. Ми можемо взяти усе найкраще, що впроваджувалося, наприклад, у Польщі чи Грузії, врахувати помилки, яких допускалися уряди цих країн, та запровадити у себе більш ефективну модель охорони здоров'я, яку було б направлено на забезпечення якісного життя громадянина. Однією із яскравих таких прикладів є система eHealth, яка при правильному підході може стати найкращою електронною системою у світі, адже при її розробці враховувався досвід подібних систем в інших країнах.

"Платформа здоров'я" створюється з метою формування в суспільстві спільного бачення розвитку вітчизняної системи охорони здоров'я. Сьогодні в наших реаліях, чи не єдиним, ефективним важелем впливу на владу є суспільний тиск. Чим більше людей будуть обізнані у питаннях власного і суспільного здоров'я, тим швидше будуть відбуватися зміни на краще.

Що ми будемо робити

У першу чергу "Платформа здоров'я" має стати об'єднанням критичної маси людей, які зможуть забезпечити незворотність реформ. Нам украй важливо залучити якомога більше людей до цього проекту, а також підготувати "агентів змін", які зможуть реалізувати наші плани з реформування системи охорони здоров'я.

Після широкого обговорення, проведення ряду стратегічних сесій ми визначилися з трьома основними пріоритетами, а саме:

• Право на здоров'я. Кожен громадянин має усвідомлювати своє право на здоров'я, а також нести за це відповідальність.

• Безпека громадського здоров'я – створення умов, що сприятимуть дотриманню здорового способу життя.

• Здоров'я як основа якості життя. Основною метою цього напрямку є покращення здоров'я нації, що є важливим фактором розвитку суспільства і країни.

По всіх вищезгаданих напрямках у партії "ДемАльянс" розроблено план, і одним із механізмів його реалізації є "Платформа здоров'я", яка дозволить сконцентрувати людські ресурси і ідеї. На жаль, нинішній владі не вистачає політичної волі для проведення масштабних реформ, тому партія "ДемАльянс", створюючи такий майданчик як "Платформа здоров'я" – пропонує суспільству брати ініціативу у свої руки і самому стати локомотивом змін, яких ми так потребуємо. Зі свого боку я як член партії та заступник голови Громадської ради при МОЗ робитиму усе можливе задля якнайшвидших якісних перетворень у вітчизняній медицині.

Долучайся до "Платформи здоров'я" – відкритого майданчику для всеосяжної реформи охорони здоров'я в Україні: https://goo.gl/Wb9stJ

Коментарі — 14
wictors _ 24.11.2017 10:02
IP: 46.211.97.---
Тимофій Бадіков:
І дуже хотілося б почути, яким же чином він буде "продукувати хворих"?
Обов'язково відповім згодом, посилаючись на п. " Закону про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів (N6327) " 19.10.2017 11:30
За:240 Проти:42 Утрималися:23 Не голосували:38 Всього:343
Рішення прийнято


Коли текст Закону буде на сайті ВР!
Тимофій Бадіков:
Ваше право вірити чи ні у реформу. Але вона буде. Можливо не так швидко як хотілося б, але буде.
То так. Але як влучно відповів в свій час Ельдар Рязанов виступаючи в палаці Україна словами москальського поета:
Жаль только – жить в эту пору прекрасную
Уж не придется – ни мне, ни тебе
wictors _ 24.11.2017 09:29
IP: 46.211.97.---
wictors:
продемонструю проблему, ...
Перейдемо до проблеми. Не слідкую за перебігом законодавчої творчості нащих дорогих народних обранців, то можливо хтось знає, ст.49 п.3 Конституції України відредагований чи взагалі скасований?
Практично через день бачу в зомбоящику, як фонд Рината Ахметова допоміг батькам врятувати життя їх маленькій дитині. Не зважаючи на моє особисте відношення до пана Ахметова, приєднуюсь до слів подяки за врятоване життя дитини.
З другого боку чудова політична реклама. Однак подібна реклама не можлива ні в США, ні в Канаді. Поцікавтесь в пані Супрун чому?
Що робити батькам з Львівщини чи Волині, якщо хвора дитина і не вистачає коштів на її лікування.
Просити, плакати та молитися Богу?
До пана Ахметова якось незручно звертатись.
Дитина не винна, що в неї не багаті батьки. Можливо вони просто чесні люди та не можуть красти навіть для врятування життя власної дитини.
Прошу подайте своє бачення як вирішиту цю проблему?
wictors _ 24.11.2017 09:23
IP: 46.211.97.---
Denys Davydenko:
Ніякого конструктиву в Ваших аргументах немає.
Іноді складається враження, що подібні пости – критика заради критики, а не заради дискусії.
Критичне зауваження приймається. Однак і теза "спростять життя усім і підвищать якість медпослуг... " така ж декларативна на кшалт "Партия ум, честь и совесть нашей эпохи!"
Спробуєм так. Уклінно попросимо пана Тимофія, щоб він популярно виклав в блозі:
- які нагальні задачі та як збираться вирішити нова платформа;
- своє бачення перспектив розвитку охорони здоров'я в Україні.
Вам в наступному повідомлені продемонструю проблему, яка на мій погляд вже давно потребує вирішення. Ви повідомите, як на Вашу думку її вирішити, я викладу своє бачення. Можливо досягнемо косенсусу в цьому питанні та запропонуємо платформі провадити його в життя. Сподіваюсь згодні?
Тимофій Бадіков _ 23.11.2017 20:52
IP: 35.187.20.---
wictors:
Звісно, я читав закон, який Ви називаєте "про медичну реформу". І дуже хотілося б почути, яким же чином він буде "продукувати хворих"? Яке нововведення Вам вважється недоцільним? Може вкажете якісь конкретні речі?
Сфера медичних послуг була і є надзвичайно прибутковою. Нажаль, зараз, ці прибутки отримують не добросовісні лікарі, а корупціонери, як у лікарнях, так і в органах державної влади. Реформа, змінюючи принцип фінансування галузі, якраз і кидає цьому виклик.
Ви кажете, що реформування медицини – утопія. То що, залишимо все як є? Обдерті лікарні, відсутність базових гарантій для пацієнтів та якісних держаних медпослуг, мізерні зарплати для чесних лікарів? Охорона здоров'я постійно реформуюється у багатьох країнах світу, але чомусь тільки у нас – це має бути утопія. Зручна позиція, для того, щоб "склавши лапки" сидіти і нічого не робити.
Ваше право вірити чи ні у реформу. Але вона буде. Можливо не так швидко як хотілося б, але буде.
Тимофій Бадіков _ 23.11.2017 18:54
IP: 35.195.251.---
wictors:
Ваш коментар https://ibb.co/cUyM8R, видалив выпадково. Відповім згодом.
Тимофій Бадіков _ 23.11.2017 12:39
IP: 178.94.202.---
Ми переконані, що кожен громадянин України має отримати доступ до якісного медичного обслуговування, яке відповідає сучасним вимогам. Наша команда вважає, що право на здоров'я є найвищою національною цінністю, і першочерговим завданням держави має бути покращення якості життя людини. Саме тому в партії розуміють, що реформи фінансування медицини недостатньо. Демократичний Альянс пропонуватиме українцям більш рішучі зміни.
Тимофій Бадіков _ 23.11.2017 12:37
IP: 178.94.202.---
Передбачені зміни дозволять суттєво знизити корупцію у системі охорони здоров'я, а також зробити взаємовідносини пацієнта і лікаря максимально прозорими. На жаль, із законопроекту 6327 були вилучені такі важливі речі, як співоплата та необхідність введення в дію міжнародних протоколів. Це не відповідає інтересам людей, і партія ДемАльянс буде наполягати на введені цих норм пізніше.
Denys Davydenko _ 23.11.2017 11:52
IP: 77.90.200.---
wictors:
От тільки не треба розповідати про "критику". Ніякого конструктиву в Ваших аргументах немає. Ваше "розширене виробництво хворих" чітко лягає в одну лінію разом з "геноцидом", "знищенням нації" і подібними популістичними заявами. Ніхто не стверджує і не наголошує, що реформа МОЗ абсолютно ідеальна. Чого тільки варте досить дискусійне питання госпітальних округів.

Щодо електронної медицини. У мене склалося враження, що Ви намагаєтеся відкинути прогрес. Ніхто і не каже, що електронна система є панацеєю, оскільки по ту сторону монітору все ж таки сидітеме жива людина. Але як і МІСи, так і повноцінно розробленний центральний компонент, в перспективі, спростять життя усім і підвищать якість медпослуг.

Іноді складається враження, що подібні пости – критика заради критики, а не заради дискусії.
wictors _ 23.11.2017 11:01
IP: 46.211.2.---
Yaroslav Yurkiv:
В такому разі порозуміння не буде":)
Вперше погоджуюсь з паном Ярославом.
Якщо Ви вважаєте, що хтось проти азбучних істин здоров'я uber (u – з умлаут) alles, то Ви помиляєтесь.
Вважаєте, що взагалі існує лише лише два погляди на ситуацію. Ваш та неправильний?
Тоді взагалі про який
Вільний майданчик соціально активних людей
йде мова?
В видаленому Вами коментарі я стверджував, що розрекламована реформа пані Супрун, це не реформа охорони здоров'я, а лише розширене виробництво хворих. Можу з посиланням на Закон підтвердити свою думку. Це не стосується охорони здоров'я?
Чи критика не вітається?
Ваша теза, що панацеєю є електронна система нагадує мені професійне захворювання – механітикус!
Або звикайте, що не всі будуть виражати одобрямс усім Вашим думкам, або ж не претендуйте на
цікавим поглядом на актуальні проблеми стану охорони здоров'я в Україні!
Просто відключіть коментарі!
Yaroslav Yurkiv _ 22.11.2017 12:52
IP: 35.195.113.---
Тимофій Бадіков:
Запитання і коментарі, що не стосуються теми, будуть видалятись. Дякую за розуміння!
В такому разі порозуміння не буде":)
А чим вам не пасує платформа пані Супрун, що ви створюєте ще одну, не враховуючи ще й платформу Богомолець?
Не попадають українці з тих платформ?
Тимофій Бадіков _ 21.11.2017 20:11
IP: 35.195.152.---
Запитання і коментарі, що не стосуються теми, будуть видалятись. Дякую за розуміння!
Logic2009 _ 20.11.2017 16:13
IP: 91.196.177.---
Коментар видалено автором блогу
Orest Jj _ 20.11.2017 16:00
IP: 104.155.18.---
Коментар видалено автором блогу
wictors _ 20.11.2017 15:45
IP: 46.211.157.---
Коментар видалено автором блогу
Уряд реформ290 Корупція1049 Рада 2014105 Україна та Європа881 Свобода слова540
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter