17 серпня 2011, 13:31

Радикал Ляшко



- Нюрка, а ты могла бы полюбить радикала?

- Ради чего?




Жарти жартами, а я вже місяці три назад почав говорити всім скептично налаштованим знайомим: з Олега Ляшка буде толк! І якщо спочатку медіа-присутність Ляшка викликала сміх, то вже останні лайтбокси голови Радикальної партії України – це приклад для всіх політиків, як треба працювати з власним іміджем. Ляшко усміхнений, в центрі композиції, з хорошим слоганом, а головне – не механічний, як Янукович, а емоційний. Більше того, він спонукає аудиторію до емоцій, і неважливо, чи тільки до хороших.

Дивує тільки три моменти. 1. Чому Ляшко витрачає гроші на розміщення реклами в серпні, адже аудиторія в цей період майже не цікавиться політичним дискурсом. 2. Чому Ляшко розміщається тільки на лайтбоксах, майже не помітних для водіїв? Так, звичайно, дешевше, але ж йому не гроші треба економити, а популярність здобувати. 3. Чому Радикальна партія? Його цільова аудиторія і так за нього проголосує, але ж всі інші глузуватимуть...

Складається враження, що Ляшко іде навмання, без стратегії і макроцілей. Але він вже виходить на рівень, коли будь-який прояв, будь-яка поява на публіці має ретельно плануватися і аналізуватися. Тільки в цьому випадку проект не закінчиться на перемозі в мажоритарному окрузі, а має перспективу до розвитку.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...