Андрій Білецький Засновник полку Азов, народний депутат України

Ми не дамо протягнути капітуляцію

05 жовтня 2017, 09:54

На розгляд Верховної Ради винесли два законопроекти про Донбас – дуже поганий і не дуже хороший. Голосування за будь-який з них у нинішньому вигляді не вирішує проблеми окупованих територій і не закладає передумов для їх повернення. Водночас один з них продовжує "особливий статус", а інший легалізує Мінські угоди, підписані ватажками "ДНР" та "ЛНР". Грубо кажучи, все це – один документ, розведений на два. Позиція Національного Корпусу щодо законопроекту "Про особливості державної політики..." така:

1. Законопроект є антиконституційним і прямо порушує чинне законодавство України.

2. Законопроект ніяк не вирішує проблему окупованих територій. Він просто її легалізує. Статус ОРДЛО назавжди узаконює в Україні осередок сепаратизму.

3. Неефективність статусу ОРДЛО доведена кров'ю захисників України, що загинули в Донецькому аеропорту, Дебальцевському котлі та вздовж всієї лінії фронту неоголошеної війни. Всіх цих жертв наша Нація зазнала впродовж дії цього статусу.

4. Цей законопроект – черговий "договірняк", написаний під диктовку закордонних "партнерів", передбачає не тільки амністію сепаратистів, але й легалізацію їх бандформувань.

5. Цей документ не просто недоцільний. Він критично небезпечний для країни. Єдине його досягнення – це демонстрація того, що Конституцію України можна порушувати.

Щодо іншого законопроекту – "Про створення умов для мирного врегулювання в окремих районах Донецької та Луганської областей", то загалом він за все хороше і проти всього поганого: на четвертий рік війни влада хоче "зухвало" визнати Росію агресором, говорить про права і свободи, але в загальному сиропі цього тексту міститься норма про легалізацію Мінських угод. Імплементувати в українське законодавство папірці, підписані ватажками "ДНР" та "ЛНР" – це плювок в обличчя кожному, хто воював, кожному хто втратив близьких у війні і кожному, хто втратив житло і майно. Причому влада пропонує депутатам голосувати обидва законопроекти за процедурою, яка не передбачає внесення правок.

Визначення державної політики щодо окупованих територій вже давно назріло і перезріло. Але замість чіткої відповіді на питання про Крим і Донбас, яка зняла б напруження у суспільстві, Банкова накидає країні черговий обман. Тому праві сили – Національний корпус, "Свобода" та Правий сектор сьогодні вийшли на протест під Верховну Раду. Ми не дамо протягнути капітуляцію.

Коментарі — 24
Олександр Перший _ 05.10.2017 18:21
IP: 188.163.12.---
Max Verentsov:
Ці всі Парашенки і Авакови готові торгувати державним суверенітетом, національними інтересами...
Таке ствердження – повна маячня, неправда. Мова йде про закон, в якому РФ чітко визначена, як агресор, а території ОРДЛО, як окуповані. А майно, що там знаходиться – належним української державі. Військовим надається більше прав. Де тут торгівля державним суверенітетом? До речі, вже домовились п.7 (про Мінські угоди) виключити.
руслан49 _ 05.10.2017 18:11
IP: 46.201.175.---
Непогана молодь в цих націоналістичних організаціях. Але їх герої із 40-х років 20 століття. Бандера, Шухевич. А методи боротьби з Росією вони уявляють такими, які були в ОУН-УПА. Партизанським способом, відібраною у ворога зброєю.
Max Verentsov _ 05.10.2017 16:32
IP: 213.174.4.---
Олександр Палій:
Ага, радикалізм – це дуже популяно серед охлосу, але тільки чомусь з вами згідні ординці і ордільці, вони теж критикують цей закон.

Річ у дуже простій справі – західні санкції, які є суперважливим чинником стримування московитів, які виснажують Мордор, є умовою того, що Україна грає в Мінські угоди. Не обов'язково до кінця, але сам процес дуже важливий.
Умовою, вірніше причиною того що Україна грає в мінські угоди є тотальна корумпованість владної верхівки. Ці всі Парашенки і Авакови готові торгувати державним суверенітетом, національними інтересами та і чим завгодно лиш би надовше залишитись коло корита. Тому вони це і пропонують в обмін на допомогу від західних партнерів. Запропонувати і здійснити радикальне оновлення країни вони не можуть а головне не хочуть.
Oleksandr Kyrychenko _ 05.10.2017 15:45
IP: 35.195.167.---
А якби... Народні Герої УПА, "Небесних Сотень-Тисяч"... та знову... встали...!!!

Щоб наші, дійсно, Герої України службі "бу"... та лідерам-націоналістам... сказали...?????!!!!!

ПЕРУН.
Oleksandr Kyrychenko _ 05.10.2017 15:15
IP: 35.189.218.---
"Отаман=КомБат=ДержПред...,

тільки до Перемоги... вперед...!

І не бля-бля-бля..., а вперед до дії...!!!

Спасайте... Державу-Народ-Націю... та вже... потоптані-зґвалтовані-змарнілії...,

і не раз..., зраджені... Народнії Надії...!!!!!"

Д-ор Ор.
Віктор Петренко _ 05.10.2017 15:14
IP: 35.196.190.---
Олександр Перший:
я і не пропоную нікого виганяти.просто люди які ненавидять Україну мають повне право виїхати куди завгодно або прийняти Україну такою як вона є.це їх вибір.а земля ця наша спільна-Українська,в тому числі і тих хто там проживає.і звісно вони згідно децентралізації мають самі вирішувати свої місцеві проблеми та будувати свій край.але це має не протирічити українському законодавству.ось і все.
Oleksandr Kyrychenko _ 05.10.2017 15:06
IP: 35.195.70.---
"ПОКИ ДО ВЛАДИ НЕ ПРИЙДУТЬ РАДИКАЛЬНІ НАЦІОНАЛІСТИ, НІЧОГО НЕ ЗМІНИТЬСЯ"

КАХА БЕНДУКІДЗЕ
Олександр Перший _ 05.10.2017 15:01
IP: 188.163.12.---
Віктор Петренко:
тут Олександре я з вами категорично не згоден.Загарбники-це ті що завойовують ЧУЖІ!!землі.як московити наприклад.в даному випадку українські воїни-ВИЗВОЛИТЕЛІ!!!тому що це НАША ЗЕМЛЯ!!! і немає жодного значення яке ставлення населення до України. в нас вільна країна.якщо когось не влаштовує Україна, то він має повне право переїхати куди завгодно...
Тобто, це земля наша з вами, а не тих людей, які там живуть? Що ж, маєте право на свою точку зору. По великому рахунку може ви праві. Але мені більш до вподоби, коли в державі живуть люди, яким вона подобається, які готові її захищати, а не "білі" хороші, державники та "чорні" – вороги держави, яких треба прогнати з їх домівок, бо вони нам заважають.
Віктор Петренко _ 05.10.2017 14:37
IP: 35.196.62.---
Олександр Перший:
тут Олександре я з вами категорично не згоден.Загарбники-це ті що завойовують ЧУЖІ!!землі.як московити наприклад.в даному випадку українські воїни-ВИЗВОЛИТЕЛІ!!!тому що це НАША ЗЕМЛЯ!!! і немає жодного значення яке ставлення населення до України. в нас вільна країна.якщо когось не влаштовує Україна, то він має повне право переїхати куди завгодно.
а силовий шлях дуже важкий із великими жертвами.тому поки що Україна до нього не готова.тому Мінським угодам,зі всіма своїми недоліками,поки немає перспективи!
а ті хто верещить про зраду-так звані ура-патріоти!ЗАПРОНУЙТЕ КРАЩИЙ,АЛЕ РЕАЛЬНИЙ ПЛАН!!!
Wolf Wiktor _ 05.10.2017 13:14
IP: 35.195.100.---
ЯКЩО РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ, ТО ЯКА "терористична діяльність в Україні"?!
А ДЕ ЮРИДИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПРО "озброєні банди та групи, іррегулярні сили та найманців" У ПРОЕКТІ ЦЬОГО ЗАКОНУ ПРО ЗРАДНИКІВ УКРАЇНУ, ЯКІ СТАЛИ ПОСОБНИКАМИ РОСІЙСЬКИХ ОКИПАНТІВ, ЯК "ПРОРОСІЙСЬКІ КОЛАБОРАНТИ"?! "...відзначаючи, що Російська Федерація ініціювала, організовувала та підтримувала терористичну діяльність в Україні, здійснює збройну агресію проти України та тимчасову окупацію частин її території, застосовуючи регулярні з'єднання і підрозділи збройних сил та інших військових формувань Російської Федерації, підпорядкованих і скеровуваних ними російських радників та інструкторів і використовуючи заслані, створені, керовані, контрольовані та підтримувані, у тому числі фінансово, озброєні банди та групи, іррегулярні сили та найманців, встановивши окупаційну владу Російської Федерації, здійснювану її збройними силами та іншими військовими формуваннями, державними органами та підконтрольними Російській Федерації..."
Олександр Перший _ 05.10.2017 12:19
IP: 188.163.12.---
Ті закони, які зараз пропонується ВРУ, звісно, не вирішують питання повернення ОРДЛО. Вони мають велике тактичне значення: надати додаткові юридичні права нашим військовим, створити умови для введення миротворців та надання нашої армії летального озброєння, надати дипломатам певні можливості для маневрів на дипломатичному фронті, створити додаткові проблеми для агресора РФ. На жаль, цього не розуміє ні ВО "Свобода", ні "Національний корпус". Значить, ще не виросли до розуміння проблем державного рівня та складних інструментів вирішування проблем такого рівня. В даному випадку махання шаблею не підтримую.
Олександр Перший _ 05.10.2017 12:08
IP: 188.163.12.---
Для вирішення проблеми з ОРДЛО треба дати відповідь на головне питання: ми вважаємо ці території і цих людей нашими чи ні. Як що ні, то треба прямо про це сказати: ми відмовляємось від окупованих територій і людей, які так жили та живуть зараз. Це зрадницька позиція на мій погляд.
Інша відповідь – ми не торгуємо ні територіями, ні нашими громадянами. Тоді треба думати про те, як їх повернути з часом в Україну. Тут виникає друге питання: будемо повертати силовим шляхом, як загарбники, чи мирним шляхом, поступово. крок за кроком. Як що силовим, то окупованому зараз населенню не будуть навчаться ніякі права. Тупе силове примушення. Як що мирним – то ми повинні рахуватись з тим населенням, з його ментальністю, з певними правами. В цьому разі необхідно прийняти закон про реінтеграцію, в т.ч. з амністією, правами на вибирання місцевої влади тощо.
seloiludy _ 05.10.2017 11:56
IP: 185.11.31.---
polpot tavriheski:
seloiludy:
Хлопцы на печерских холмах (на всех трех) уже давно утратили нюх. Пора его направить. И напомнить, что пока еще не все украинцы высдохли и не все разъехались по наймам. 17-го октября придется напомнить о нашем существовании.
вы нанятыми титушками пугаете со спорт школ?
А что, в какой-то из спортшкол уже вывели новую породу титушек, требующих от власти внести обещанные изменения в избитательное законодательство? Похвально! ПРОГРЭС в титушководстве.
polpot tavriheski _ 05.10.2017 11:45
IP: 35.195.237.---
seloiludy:
Хлопцы на печерских холмах (на всех трех) уже давно утратили нюх. Пора его направить. И напомнить, что пока еще не все украинцы высдохли и не все разъехались по наймам. 17-го октября придется напомнить о нашем существовании.
вы нанятыми титушками пугаете со спорт школ?
Роман Богуцкий _ 05.10.2017 11:31
IP: 109.108.85.---
уже дали, подонки из комитета все уже одобрили
Глеб Икотов _ 05.10.2017 11:13
IP: 35.195.121.---
seloiludy:
Уже поздно. Надо было раньше выходить. Время утеряно. Просто разгонит всех доблесная аваковская гвардия и все. Мировое сообщество на все это закроет глаза.
Глеб Икотов _ 05.10.2017 11:12
IP: 35.189.208.---
Еще чуть-чуть и Донбасс превратится в Донбасснаш
seloiludy _ 05.10.2017 11:05
IP: 185.11.31.---
Хлопцы на печерских холмах (на всех трех) уже давно утратили нюх. Пора его направить. И напомнить, что пока еще не все украинцы высдохли и не все разъехались по наймам. 17-го октября придется напомнить о нашем существовании.
руслан49 _ 05.10.2017 11:02
IP: 35.195.195.---
"Свобода", "Національний корпус", "Правий корпус". Там є багато молоді і патріотів. І ось читаємо – "Визначення державної політики щодо окупованих територій вже давно назріло і перезріло. Але замість чіткої відповіді на питання про Крим і Донбас, яка зняла б напруження у суспільстві, Банкова накидає країні черговий обман".
Так може не будете говорити загадками Білецький, а скажете, якою повинна бути політика в цьому напрямку.
Олександр Палій _ 05.10.2017 10:46
IP: 93.74.31.---
Ага, радикалізм – це дуже популяно серед охлосу, але тільки чомусь з вами згідні ординці і ордільці, вони теж критикують цей закон.

Річ у дуже простій справі – західні санкції, які є суперважливим чинником стримування московитів, які виснажують Мордор, є умовою того, що Україна грає в Мінські угоди. Не обов'язково до кінця, але сам процес дуже важливий.
Oleksandr Kyrychenko _ 05.10.2017 10:28
IP: 35.190.198.---
Ще трошки... потягніть...

І вас... теж... потягнуть...,

А ПРичину... ПРокляті=ПРодажні... хАзарові... ПРистосуванці=порожняки=хамидли... завжди... знайдуть...!!!

ЧОРНИЙ.
Oleksandr Kyrychenko _ 05.10.2017 10:23
IP: 35.195.76.---
всіх бандюків=порожняків... на мило...!!!

Щоб все Українське в нашій Святій-Славній Оріяні=Київській Руси=Україні ожило...!!!

К О Б З А Р.
Василь Бровар _ 05.10.2017 10:22
IP: 93.72.21.---
"... демонстрація того, що Конституцію України можна порушувати." – це барига в кріслі президента! А всі ці "капітуляції" – лише наслідок головної афери. З класики: "... олігархи не здатні протистояти зовнішній агресії! Вони можуть лише поступатись частиною територій, щоб продовжувати грабувати ті, що залишились!"
Ostap Kycher _ 05.10.2017 10:19
IP: 35.195.121.---
Национальный корпус и ВО Свобода не правые силы, а левые. По своей политической программе.
Корупція1068 Уряд реформ296 Україна та Європа890 Aтака Путіна1104 Свобода слова543
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter