Ольга Богомолець Народний депутат України

Депутати, що підтримають "медреформу" – голосуватимуть за смерть

16 жовтня 2017, 10:59

Прийняття парламентом законопроекту N6327 від МОЗ призведе до стрімкого зростання смертності українців та скорочення населення країни.

Кожен, хто проголосує за цей антинародний законопроект – голосуватиме за смерть сотень тисяч своїх співвітчизників.

Ніякого іншого результату бути не може, оскільки в результаті псевдореформи від МОЗ розпочнеться масове закриття лікарень та звільнення лікарів, життєво важливі медичні послуги стануть недоступними для людей, а швидка допомога перетвориться на медичне таксі, яке не надаватиме допомогу.

І якщо зараз люди ще мають можливість потрапити на прийом до лікаря-фахівця, то після впровадження законопроекту N6327 вони змушені будуть чекати на порятунок в багатомісячних чергах. Більшість з них своєї черги в майбутньому можуть так і не дочекатися.

Держава не має права позбавляти людей високоспеціалізованої медичної допомоги – можливості лікувати хронічні та важки хвороби і проводити важливі операції. В людей сьогодні немає коштів оплачувати це все!

Соціально справедлива держава мусить захищати своїх громадян та виділяти на охорону здоров'я достатньо коштів, щоб рятувати їхнє життя.

Категорично проти прийняття псевдореформи від МОЗ виступає експертна медична спільнота, закон 6327 не узгоджений з профспілками і місцевими громадами, він протирічить принципу децентралізації, який є ключовим в успішному розвитку нашої країни.

Я виступаю за справжню медичну реформу, таку, яка зробить систему охорони здоров'я кращою і доступнішою ніж зараз, життя людей – довшим, роботу лікарів – гідною і професійною.

В парламенті понад півтора роки тому мною зареєстровані закони, які підтримуються фахівцями – законопроекти N2409а – про засади державної політики в охороні здоров'я (яку систему ми будуємо, якою буде відповідальність держави), закон N7065 – про рівні медичної допомоги і закони, які передбачають впровадження загальнообов'язкового медичного страхування та забезпечать право кожного на лікування та медичні послуги.

Але ці закони свідомо блокуються групою цинічних лобістів, мета яких – просунути свій законопроект та забрати в громад під власний контроль 100 млрд гривень. Іншої мети в ініціаторів псевдореформи, яка розглядатиметься в парламенті найближчим часом, – немає.

Усвідомте свою відповідальність за життя людей!

Не голосуйте за геноцид.

Коментарі — 53
-Vesna- _ 17.10.2017 20:44
IP: 93.74.211.---
Orest Jj:
-Vesna-:
Orest Jj:
-Vesna-:
Orest Jj:
valsh01:
Ой какой вы страшный – пойду памперс сменю)) А умный (умная), ну прямо как Гройсман)) Вы не его родственник? Не из Винницы, случаем?

это безмозглая однотуровая овца, которая нахлебалась нереализованной просрочки "Данона"
... от дебил нереализованный.
безмозглая однотуровая овца.
Хуже злобных необразованных пиктов в этом мире нет ничего.
Вы даже на дрова не годитесь.
однотуровая безмозглая овца, я украинец а не предок шотландцев.
... ты чмо обыкновенное.
Orest Jj _ 17.10.2017 20:01
IP: 77.52.111.---
-Vesna-:
Orest Jj:
-Vesna-:
Orest Jj:
valsh01:
Ой какой вы страшный – пойду памперс сменю)) А умный (умная), ну прямо как Гройсман)) Вы не его родственник? Не из Винницы, случаем?

это безмозглая однотуровая овца, которая нахлебалась нереализованной просрочки "Данона"
... от дебил нереализованный.
безмозглая однотуровая овца.
Хуже злобных необразованных пиктов в этом мире нет ничего.
Вы даже на дрова не годитесь.
однотуровая безмозглая овца, я украинец а не предок шотландцев.
Yaroslav Yurkiv _ 17.10.2017 11:35
IP: 35.190.221.---
Але ці закони свідомо блокуються групою цинічних лобістів, мета яких – просунути свій законопроект та забрати в громад під власний контроль 100 млрд гривень.
==
Очевидно, що Держава, розуміючи, що місцеві бюджети не "потягнуть" медицину, хоче акумулювати у своїх руках усі кошти, а потім розподіляти їх серед державних медичних закладів у відповідності до їх потреб.
Враховуючи, що медицина, то така галузь діяльності, де йдеться про життя громадян, ця галузь поки що не підлягає децентралізації, і в цьому головна ІДЕЯ РЕФОРМИ.
До речі, я мав нагоду лікуватися в Україні в державній лікарні, і відчув весь жах теперішнього лікувального процесу.
Ти знаходишся в бруднезному відділку, де ліжка, постіль, обладнання ще з совєцких часів, ти сам закуповуєш усі ліки та шпріци, і головне, не повинен пройти повз відстовбурчених кишеней лікарів, не вкинувши туди золотий.
Як казав один з них: "Якщо я не принесу ввечері додому 400 грн., жінка відмовляється виконувати свої подружні обов'язки!"
-Vesna- _ 17.10.2017 10:31
IP: 93.74.211.---
Orest Jj:
-Vesna-:
Orest Jj:
valsh01:
Ой какой вы страшный – пойду памперс сменю)) А умный (умная), ну прямо как Гройсман)) Вы не его родственник? Не из Винницы, случаем?

это безмозглая однотуровая овца, которая нахлебалась нереализованной просрочки "Данона"
... от дебил нереализованный.
безмозглая однотуровая овца.
Хуже злобных необразованных пиктов в этом мире нет ничего.
Вы даже на дрова не годитесь.
Orest Jj _ 17.10.2017 07:28
IP: 77.52.34.---
-Vesna-:
Orest Jj:
valsh01:
Ой какой вы страшный – пойду памперс сменю)) А умный (умная), ну прямо как Гройсман)) Вы не его родственник? Не из Винницы, случаем?

это безмозглая однотуровая овца, которая нахлебалась нереализованной просрочки "Данона"
... от дебил нереализованный.
безмозглая однотуровая овца.
-Vesna- _ 16.10.2017 21:59
IP: 93.74.211.---
Orest Jj:
valsh01:
Ой какой вы страшный – пойду памперс сменю)) А умный (умная), ну прямо как Гройсман)) Вы не его родственник? Не из Винницы, случаем?

это безмозглая однотуровая овца, которая нахлебалась нереализованной просрочки "Данона"
... от дебил нереализованный.
Orest Jj _ 16.10.2017 21:36
IP: 77.52.73.---
valsh01:
Ой какой вы страшный – пойду памперс сменю)) А умный (умная), ну прямо как Гройсман)) Вы не его родственник? Не из Винницы, случаем?

это безмозглая однотуровая овца, которая нахлебалась нереализованной просрочки "Данона"
Augur Consul _ 16.10.2017 19:55
IP: 35.195.113.---
Після того, як Богомолець ховалася від Оксани Корчинської, а потім прикидалася непритомною в туалеті Верховної Ради, тільки щоб не підписувати законопроект, рекомендований її комітетом, я не вірю жодному її слову.
Микола Якович _ 16.10.2017 18:58
IP: 176.106.207.---
Геноцид пропонує богомолєц!
Микола Якович _ 16.10.2017 18:57
IP: 176.106.207.---
Геноцид пропонує богомольця!
Василь Сірко _ 16.10.2017 18:28
IP: 46.149.81.---
Треба голосувати за медреформу, аби знищити існуючий геноцид. Факт: стареньку учительку лікарка ігнорувала, аж поки та за порадою колежанки не стала класти їй до кишені халату 50 гривень при кожному відвідуванні. Одного разу старенька не могла хутко покласти гроші і тоді почула: "Что вы трясётесь, вроде расстаетесь с миллионом" – у старенької просто уже погана координація, хоча при її 1200 грн. пенсії і 50 грн гроші. Хай пані Ольга розкаже як у її медзакладі гребуть гроші. Слабо!
kren _ 16.10.2017 16:13
IP: 188.0.104.---
valsh01:
...При этом меня не будут спрашивать, а могу их заплатить, или – нет...
Реформа,власне,передбачає нові принципи взаємодій.Того самого,що К.Маркс визначає як сус-во.
Суть нинішньої ситуації в Україні,в тому,що ніяких реформ нема взагалі,поки що проєкт N6327,
який має чудові перспективи утвердитися як закон-це зовсім не реформа,а тіль ки відновлення і подальше затвердження статусу кво комуно-регіональної с-ми.бюрокра тії-всі кош ти,взагалі-все що є,підпорядковується єдиному центру,діяльність якого абсолю тезована до рівня об*єктивних причин, тобто,як данність природи чи бога,де,власне,послане звище-не обговорюється,а сприймається з благоговійним тремтінням.
LYCIV_OLGA _ 16.10.2017 16:12
IP: 35.190.219.---
После того как в комментариях к данной теме valsh01 "утёр нос" конкретно Віктору Петренко,

хотелось бы спросить разных палиёв, цыганковых, снігурів, маш-уток горов, Vesn-очек, и прочих якобы "комментаторов" –
- "Вы удовлетворены?... Ведь это – и для вас написано!
В дальнейшем потрудитесь не заниматься дешёвым троллингом, не пропагандировать ХУЦПУ от власти, а конкретно, на примерах (!) попробовать обосновать для нас всех (сирых и убогих) в чём конкретно не права автор в данном блоге.
А то ваши общие категоричность и жёлчность (и без единого объяснения) – выглядят... (как бы это помягче сказать...)...очень тенденциозно. Поэтому так и хочется вас всех спросить – "Почём опиум для народа?"..."
valsh01 _ 16.10.2017 15:20
IP: 188.115.152.---
Logic2009:
valsh01:
В медицине же Супрун главное – государство снимает с себя обязательства.
==
"Вам "шашечки", чи їхати" (С)
Який толк від пустих зобов'язань?
И еще, добавлю. Если бы я был в достаточном материальном состоянии, чтоб самому (без участия государства) решать проблемы медицинского характера – на кой мне вообще какая-то реформа? Ведь мне нужны не "шашечки", а лечение. Поэтому я бы наплевал на нашу сегодняшнюю медицину и лечился или в частных клиниках страны, или за рубежом. И тех, кто имеет достаток выше среднего, медицинская реформа совершенно не коснется (ну, разве, в случае аварий). Они уже давно лечатся так, как им хочется и там, где им хочется. Эта реформа коснется бедных слоев общества. Когда им, под маской "мы будем вас теперь лечить по-европейски", государство собирается ввести повышенную цену за "новое" лечение ((А особая хохма состоит в том, что при этом ничем не гарантируя этого "европейского" лечения))
valsh01 _ 16.10.2017 14:49
IP: 188.115.152.---
Logic2009:
valsh01:
В медицине же Супрун главное – государство снимает с себя все эти обязательства.
==
"Вам "шашечки", чи їхати" (С)
Який толк від пустих зобов'язань?
При всій повазі до Богомолець, не на цій трибуні вона повинна виступати, а у ВР.
І пропонувати зміни, а не просто заперечувати.
Гірше ніж зараз не буде при будь-якій реформі.
"Шашечки" – любимое изречение Югика Луценко)) Может вы тоже плохо умеете читать (ну что поделать, многие комментаторы на УП утратили эту способность), но в этом блоге Богомолец как раз говорит, что ей предложена определенная законодательная альтернатива. Но собрать 100 млрд. медицинских денег в свои руки и раздавать их на свое усмотрение – настолько лакомый кусочек для власти, что везде, даже тут, власть будет кричать про очередную "перемогу" и 145 реформу))
П.С. "Гірше ніж зараз не буде..."))
Пессимист:
- Хуже уже не будет...
Оптимист:
- Нет будет, будет!!!
valsh01 _ 16.10.2017 14:41
IP: 188.115.152.---
Віктор Петренко:
"Але ці закони свідомо блокуються групою цинічних лобістів, мета яких – просунути свій законопроект та забрати в громад під власний контроль 100 млрд гривень. Іншої мети в ініціаторів псевдореформи, яка розглядатиметься в парламенті найближчим часом, – немає.

Усвідомте свою відповідальність за життя людей!

Не голосуйте за геноцид." (О.Богомолець)
==
Так что, малоуважаемый, вы не мне приводите цитаты из законопроекта, а медицинским специалистам-практикам, которые уже знают, к чему приведет эта так называемая медицинская реформа. Я понимаю сейчас только одно, что меня коснется непосредственно. С меня хотят брать европейские цены за медицинские услуги (как берут их уже за газ). И если раньше я платил врачам столько, сколько мог, то сейчас они будут назначать свои цены – европейские. При этом меня не будут спрашивать, а могу их заплатить, или – нет. Не смогу – даже лучше. Сдохну – Пенсионный фонд станет чуть-чуть богаче
Logic2009 _ 16.10.2017 14:32
IP: 91.196.178.---
valsh01:
В медицине же Супрун главное – государство снимает с себя все эти обязательства.
"Вам "шашечки", чи їхати" (С)
Який толк від пустих зобов'язань?
При всій повазі до Богомолець, не на цій трибуні вона повинна виступати, а у ВР.
І пропонувати зміни, а не просто заперечувати.
Гірше ніж зараз не буде при будь-якій реформі.
valsh01 _ 16.10.2017 14:30
IP: 188.115.152.---
Віктор Петренко:
"Категорично проти прийняття псевдореформи від МОЗ виступає експертна медична спільнота, закон 6327 не узгоджений з профспілками і місцевими громадами, він протирічить принципу децентралізації, який є ключовим в успішному розвитку нашої країни.
Я виступаю за справжню медичну реформу, таку, яка зробить систему охорони здоров'я кращою і доступнішою ніж зараз, життя людей – довшим, роботу лікарів – гідною і професійною.
В парламенті понад півтора роки тому мною зареєстровані закони, які підтримуються фахівцями – законопроекти N2409а – про засади державної політики в охороні здоров'я (яку систему ми будуємо, якою буде відповідальність держави), закон N7065 – про рівні медичної допомоги і закони, які передбачають впровадження загальнообов'язкового медичного страхування та забезпечать право кожного на лікування та медичні послуги." (О.Богомолець)
valsh01 _ 16.10.2017 14:28
IP: 188.115.152.---
Віктор Петренко:
ОК. Специально для вас (если вы читать не умеете):

"Ніякого іншого результату бути не може, оскільки в результаті псевдореформи від МОЗ розпочнеться масове закриття лікарень та звільнення лікарів, життєво важливі медичні послуги стануть недоступними для людей, а швидка допомога перетвориться на медичне таксі, яке не надаватиме допомогу.
І якщо зараз люди ще мають можливість потрапити на прийом до лікаря-фахівця, то після впровадження законопроекту N6327 вони змушені будуть чекати на порятунок в багатомісячних чергах. Більшість з них своєї черги в майбутньому можуть так і не дочекатися.
Держава не має права позбавляти людей високоспеціалізованої медичної допомоги – можливості лікувати хронічні та важки хвороби і проводити важливі операції. В людей сьогодні немає коштів оплачувати це все!
Соціально справедлива держава мусить захищати своїх громадян та виділяти на охорону здоров'я достатньо коштів, щоб рятувати їхнє життя."
Віктор Петренко _ 16.10.2017 14:25
IP: 104.196.44.---
valsh01:
Віктор Петренко:
valsh01:
ви шановний! пустопорожній маніпулятор та балабол! ви не навели жодних посилань на закон про медичну реформу.а привели тільки своє,як завжди збочене,трактування цієї реформи.почитайте сам закон!!! перш ніж вставляти сюди свої п'ять копійок.
А, может, и балабол)) А вы – отъявленный мерзавец. Который под видом сладкой и вкусной конфетки-рошенки-супрунки втюхивает украинцам такую отраву, которая для многих может стать смертельной
болван!я читав сам закон!і нічого не "втюхиваю"! а даю сам текст закону.ти ж тільки скиглиш і плачеш " всьопрапала" і при цьому не наводиш жодного посилання на сам закон.тобто брешеш і маніпулюєш!так хто з нас "мерзавец"?
valsh01 _ 16.10.2017 14:21
IP: 188.115.152.---
Віктор Петренко:
valsh01:
ви шановний! пустопорожній маніпулятор та балабол! ви не навели жодних посилань на закон про медичну реформу.а привели тільки своє,як завжди збочене,трактування цієї реформи.почитайте сам закон!!! перш ніж вставляти сюди свої п'ять копійок.
А, может, и балабол)) А вы – отъявленный мерзавец. Который под видом сладкой и вкусной конфетки-рошенки-супрунки втюхивает украинцам такую отраву, которая для многих может стать смертельной
Віктор Петренко _ 16.10.2017 14:16
IP: 104.196.221.---
valsh01:
ви шановний! пустопорожній маніпулятор та балабол! ви не навели жодних посилань на закон про медичну реформу.а привели тільки своє,як завжди збочене,трактування цієї реформи.почитайте сам закон!!! перш ніж вставляти сюди свої п'ять копійок.
valsh01 _ 16.10.2017 14:14
IP: 188.115.152.---
-Vesna-:
valsh01:
Вы ходите в поликлиники, или лишены этого "счастья"? Если есть возможность, то зайдите в то лечебное заведение, которое помните по предыдущим временам. И вы увидите, как мало (в сравнении с
теми временами) там стало людей)) А если пациенты перестают приходить в гос.мед.учреждение, то логично, что их будут либо закрывать, либо укрупнять)) Да и в самом законе прописано, что из местных бюджетов деньги на медицину переводятся в единый фонд в Киеве. А вернутся ли они обратно в регионы – вопрос вопросов))
==
Вы Ольга Богомолец? Давай досвиданья.
==
Если вы не будете меня учить жить, то и я не буду говорить, куда вам ну.
==
Свободен – тебе сказали.
Лезешь со своими примитивными нравоучениями ко всем подряд от нечего делать.
Ой какой вы страшный – пойду памперс сменю)) А умный (умная), ну прямо как Гройсман)) Вы не его родственник? Не из Винницы, случаем?
valsh01 _ 16.10.2017 14:10
IP: 188.115.152.---
-Vesna-:
Я виступаю за справжню медичну реформу, таку, яка зробить систему охорони здоров'я кращою і доступнішою ніж зараз, життя людей – довшим. (с)

КОГДА ВРАЧИ БАСТУЮТ ПАЦИЕНТЫ ПЕРЕСТАЮТ УМИРАТЬ!

sciencedirect.com/science/article/pii/S0277953608005066?via%3Dihub
Когда пациентам можно втюхать под видом медицинской реформы всё, что угодно, то их жизнь длиннее не станет. Скорее, короче. Особенно короче – у бедных
-Vesna- _ 16.10.2017 14:10
IP: 93.74.211.---
valsh01:

Поясніть детальному ЧОМУ – а не гаслами.
==
Вы ходите в поликлиники, или лишены этого "счастья"? Если есть возможность, то зайдите в то лечебное заведение, которое помните по предыдущим временам. И вы увидите, как мало (в сравнении с
теми временами) там стало людей)) Наверное, все мы резко здоровеем)) Или, нет денег сейчас лечиться ((А если пациенты перестают приходить в гос.мед.учреждение, то логично, что их будут либо закрывать, либо укрупнять)) Да и в самом законе прописано, что из местных бюджетов деньги на медицину переводятся в единый фонд в Киеве. А вернутся ли они обратно в регионы – вопрос вопросов))
==
Вы Ольга Богомолец? Давай досвиданья.
Если вы не будете меня учить жить, то и я не буду говорить, куда вам ну.
Свободен – тебе сказали.
Лезешь со своими примитивными нравоучениями ко всем подряд от нечего делать.
Уряд реформ285 Україна та Європа879 Корупція1041 Річниця Майдану72 Рада 2014103
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter