18 грудня 2008, 13:11

ЄВРО-2012. Стратегія комунікації

Документ з стратегії комунікації під час проведення Чемпіонату ЄВРО-2012 в Україні і Польщі (далі – Концепція). Викладаю в скороченому варіанті. Думаю, у вигляді публічного документу він буде корисніше, якщо комусь взагалі в цій країні це потрібно...

Концепція

інформаційного забезпечення процесу підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року в Україні.
(проект)

Преамбула

Інформаційне забезпечення процесу підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року в Україні є важливим елементом та впливовим фактором формування позитивного іміджу України на міжнародній арені та в Україні. Для інформаційного забезпечення необхідна чітка та зрозуміла комунікація між суб'єктами підготовки до ЄВРО-2012 на центральному, регіональному та міжнародному рівнях. Також необхідна налагоджена система комунікацій під час висвітлення чемпіонату Європи 2012 року з футболу. Важливими компонентами інформаційного забезпечення є рекламна та інформаційні кампанії формування позитивного іміджу заходу для використання в майбутньому цього потенціалу і досвіду для збільшення туристичних та інвестиційних потоків в Україну.

Мета та завдання

Основною метою інформаційного забезпечення процесу підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року в Україні є оперативне та адекватне висвітлення заходу та покращення іміджу України на міжнародній арені для збільшення туристичних та інвестиційних потоків в Україну.

Цільовими групами в цій інформаційній кампанії є: по-перше, це вболівальники (Україна, Європа), а по-друге, політики, бізнесмени, туристи.

.

Етапи

1 етап – підготовчий (грудень 2008 – березень 2009)

• Розробка системи інформаційних центрів – центральних, регіональних, міжнародних. Створення та підтримка офіційного веб-сайту в Україні, та наповнення розділу з ЄВРО 2012 на сайті www.uefa.com.

• Брендінг, створення лого, персонажів, слоганів, атрибутів, сувенірна продукція, розробка активної мотивації і аргументації.

• Створення промо-роліків для вітчизняних та міжнародних телеканалів.

• Централізація комунікацій в напрямках: Україна-Польща, Київ-регіони, Україна-інвестори, влада-бізнес, Україна-Європа. Узгодження комунікацій з польськіми колегами.

• Координація дій з державними туристичними та інвестиційними координаторами, та недержавними туристичними операторами та інвесторами.

• Підбір персоналу, агенцій, організацій та форм співпраці.

• Законодавче та бюджетне забезпечення процесу підготовки в інформаційній сфері. Введення Ради консультантів.

• Проведення та участь в спеціальних подіях (круглих столах, конференціях, саммітах тощо)

• Залучення дипломатичних представництв України за кордоном для комунікації стосовно ЄВРО 2012

• Моніторинг основних проблем підготовки та пропозиції по вирішенню, незалежний аудит та ризик-менеджмент проекту

• Розробка методичних рекомендацій для різних відомств і власних інформаційних центрів

• Моніторинг інформаційного простору з теми підготовки України і Польщі до ЄВРО 2012

2 етап – організаційний (березень 2009 – вересень 2011)

• Створення і налагодження роботи інформаційних центрів в Києві, містах-учасниках чемпіонату та за кордоном.

• Виготовлення рекламної та сувенірної продукції.

• Інформаційна компанія в Україні для популяризації ЄВРО 2012 та мобілізації учасників процесу підготовки

• Координація роботи центрів з прес-службами обласних державних адміністрацій міст-учасників

• Телевізійні програми для висвітлення процесу процесу підготовки та проведення чемпіонату

• Залучення дипломатичних представництв України за кордоном для комунікації стосовно ЄВРО 2012

• Тренінги для прес-секретарів та керівників відділів по зв'язкам з громадськістю

• Дослідження громадської думки для корекції інформаційної політики

• Моніторинг інформаційного простору з теми підготовки України і Польщі до ЄВРО 2012

3 етап – перша хвиля інформаційної кампанії (жовтень 2011 – грудень 2011)

• Початок інформаційної кампанії, розміщення промо-роліків на вітчизняних та міжнародних телеканалах.

• Активна робота системи інформаційних центрів в Україні і за кордоном.

• Проведення та участь в спеціальних подіях (круглих столах, конференціях, саммітах тощо)

• Залучення дипломатичних представництв України за кордоном для комунікації стосовно ЄВРО 2012

• Прес-тури іноземних журналістів в міста підготовки.

• Моніторинг інформаційного простору з теми підготовки України і Польщі до ЄВРО 2012

3 етап – друга хвиля інформаційної кампанії (січень 2012 – березень 2012)

• Активна інформаційної кампанії, розміщення промо-роліків на вітчизняних та міжнародних телеканалах.

• Проведення та участь в спеціальних подіях (круглих столах, конференціях, саммітах тощо)

• Залучення дипломатичних представництв України за кордоном для комунікації стосовно ЄВРО 2012

• Активна робота системи інформаційних центрів в Україні і за кордоном.

• Моніторинг інформаційного простору з теми підготовки України і Польщі до ЄВРО 2012

4 етап – чемпіонат ЄВРО 2012 (квітень 2012 – вересень 2012)

• Висвітлення чемпіонату

• Координація комунікацій та інформаційних потоків

• Активна робота всіх інформаційних центрів

• Робота прес-центру, робота з іноземними і вітчизняними журналістами, проведення телемостів, прес-конференцій і трансляцій

• Моніторинг інформаційного простору з теми ЄВРО 2012

5 етап – заключний (вересень 2012 – жовтень 2012)

• Підведення підсумків, складання звіту.

• Моніторинг інформаційного простору з теми ЄВРО 2012

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Українські війська на території Росії – що це означає?

6 серпня 2024 року українські регулярні війська ввійшли у Курську область російської федерації. Ця подія кардинально змінила сприйняття російсько-української війни, яка почалась у 2014 році і в 2022 році продовжилась з широкомасштабним вторгненням в Україну...

П'ять безпекових сценаріїв російської війни в Україні на 2024-2025 роки: наслідки та політичні рекомендації західним партнерам (GLOBSEC)

Вийшло важливе дослідження майбутніх сценаріїв цієї війни у #globsec Приймав участь в цьому дослідженні. Це дослідження організувала Юлія Осмоловська з командою GLOBSEС https://www...

VICTORY MATRIX OF UKRAINE 2023

Denys Bohush and the "8 owls" analytical group Ukraine, Kyiv, March 2023 Forecasting is still possible Looking into the future and predicting events and scenarios in our time is a very thankless business...

МАТРИЦЯ ПЕРЕМОГИ УКРАЇНИ 2023

Денис Богуш та аналітична група "8 сов" Україна, Київ, березень 2023 Прогнозування можливе Заглянути у майбутнє та прогнозувати події і сценарії в наш час, дуже невдячна справа...

Розмінування української території (слухання у Конгресі США)

130 000 кв. км української території на сьогодні забруднено вибуховими пристроями та заміновано. За даними Гельсінської комісії Конгресу США та українців, щоб її очистити, знадобиться понад 20+ років і понад 73 мільярди доларів...

ЩЕ РАЗ ПРО 9 КІЛЕЦЬ І ГАРЕМ ПУТІНА

Те, що росіян на цій війні називають орками, а росію – мордором, команда путіна вирішила зробити собі на користь. Так як у творі "Властелин колец" є єпізод, що утворилося Братство з дев'яти персонажів для боротьби зі злом, то вони вирішили це використати...