ЄВРО-2012. Стратегія комунікації
Документ з стратегії комунікації під час проведення Чемпіонату ЄВРО-2012 в Україні і Польщі (далі – Концепція). Викладаю в скороченому варіанті. Думаю, у вигляді публічного документу він буде корисніше, якщо комусь взагалі в цій країні це потрібно...
Концепція
інформаційного забезпечення процесу підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року в Україні. (проект)
Преамбула
Інформаційне забезпечення процесу підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року в Україні є важливим елементом та впливовим фактором формування позитивного іміджу України на міжнародній арені та в Україні. Для інформаційного забезпечення необхідна чітка та зрозуміла комунікація між суб'єктами підготовки до ЄВРО-2012 на центральному, регіональному та міжнародному рівнях. Також необхідна налагоджена система комунікацій під час висвітлення чемпіонату Європи 2012 року з футболу. Важливими компонентами інформаційного забезпечення є рекламна та інформаційні кампанії формування позитивного іміджу заходу для використання в майбутньому цього потенціалу і досвіду для збільшення туристичних та інвестиційних потоків в Україну.
Мета та завдання
Основною метою інформаційного забезпечення процесу підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року в Україні є оперативне та адекватне висвітлення заходу та покращення іміджу України на міжнародній арені для збільшення туристичних та інвестиційних потоків в Україну.
Цільовими групами в цій інформаційній кампанії є: по-перше, це вболівальники (Україна, Європа), а по-друге, політики, бізнесмени, туристи.
.
Етапи
1 етап – підготовчий (грудень 2008 – березень 2009)
• Розробка системи інформаційних центрів – центральних, регіональних, міжнародних. Створення та підтримка офіційного веб-сайту в Україні, та наповнення розділу з ЄВРО 2012 на сайті www.uefa.com.
• Брендінг, створення лого, персонажів, слоганів, атрибутів, сувенірна продукція, розробка активної мотивації і аргументації.
• Створення промо-роліків для вітчизняних та міжнародних телеканалів.
• Централізація комунікацій в напрямках: Україна-Польща, Київ-регіони, Україна-інвестори, влада-бізнес, Україна-Європа. Узгодження комунікацій з польськіми колегами.
• Координація дій з державними туристичними та інвестиційними координаторами, та недержавними туристичними операторами та інвесторами.
• Підбір персоналу, агенцій, організацій та форм співпраці.
• Законодавче та бюджетне забезпечення процесу підготовки в інформаційній сфері. Введення Ради консультантів.
• Проведення та участь в спеціальних подіях (круглих столах, конференціях, саммітах тощо)
• Залучення дипломатичних представництв України за кордоном для комунікації стосовно ЄВРО 2012
• Моніторинг основних проблем підготовки та пропозиції по вирішенню, незалежний аудит та ризик-менеджмент проекту
• Розробка методичних рекомендацій для різних відомств і власних інформаційних центрів
• Моніторинг інформаційного простору з теми підготовки України і Польщі до ЄВРО 2012
2 етап – організаційний (березень 2009 – вересень 2011)
• Створення і налагодження роботи інформаційних центрів в Києві, містах-учасниках чемпіонату та за кордоном.
• Виготовлення рекламної та сувенірної продукції.
• Інформаційна компанія в Україні для популяризації ЄВРО 2012 та мобілізації учасників процесу підготовки
• Координація роботи центрів з прес-службами обласних державних адміністрацій міст-учасників
• Телевізійні програми для висвітлення процесу процесу підготовки та проведення чемпіонату
• Залучення дипломатичних представництв України за кордоном для комунікації стосовно ЄВРО 2012
• Тренінги для прес-секретарів та керівників відділів по зв'язкам з громадськістю
• Дослідження громадської думки для корекції інформаційної політики
• Моніторинг інформаційного простору з теми підготовки України і Польщі до ЄВРО 2012
3 етап – перша хвиля інформаційної кампанії (жовтень 2011 – грудень 2011)
• Початок інформаційної кампанії, розміщення промо-роліків на вітчизняних та міжнародних телеканалах.
• Активна робота системи інформаційних центрів в Україні і за кордоном.
• Проведення та участь в спеціальних подіях (круглих столах, конференціях, саммітах тощо)
• Залучення дипломатичних представництв України за кордоном для комунікації стосовно ЄВРО 2012
• Прес-тури іноземних журналістів в міста підготовки.
• Моніторинг інформаційного простору з теми підготовки України і Польщі до ЄВРО 2012
3 етап – друга хвиля інформаційної кампанії (січень 2012 – березень 2012)
• Активна інформаційної кампанії, розміщення промо-роліків на вітчизняних та міжнародних телеканалах.
• Проведення та участь в спеціальних подіях (круглих столах, конференціях, саммітах тощо)
• Залучення дипломатичних представництв України за кордоном для комунікації стосовно ЄВРО 2012
• Активна робота системи інформаційних центрів в Україні і за кордоном.
• Моніторинг інформаційного простору з теми підготовки України і Польщі до ЄВРО 2012
4 етап – чемпіонат ЄВРО 2012 (квітень 2012 – вересень 2012)
• Висвітлення чемпіонату
• Координація комунікацій та інформаційних потоків
• Активна робота всіх інформаційних центрів
• Робота прес-центру, робота з іноземними і вітчизняними журналістами, проведення телемостів, прес-конференцій і трансляцій
• Моніторинг інформаційного простору з теми ЄВРО 2012
5 етап – заключний (вересень 2012 – жовтень 2012)
• Підведення підсумків, складання звіту.
• Моніторинг інформаційного простору з теми ЄВРО 2012
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.