Денис Богуш Політтехнолог, експерт в сфері стратегічних комунікацій

КОРДОН НЕДОТОРКАНОСТІ

11 вересня 2017, 02:45

Про державний кордон України та депутатську недоторканість, а ще про кордон, той, що і на Сході України і на Заході.

Колись я думав, що популізм є найбільшим пороком наших політиків і рахував що це дно. Але останні події на західному кордоні України показують, що нижче популізму є цинічний політичний цирк.

Спочатку, першою частиною цирку, було позбавлення Михайла Саакашвілі українського громадянства, а другою – його "прориви" в Україну.

Тепер про депутатську недоторканість. Поки одні депутати, ховаючись від правоохоронних органів дерибанять бюджет країни, розвивають корупційні схеми, інші – антикорупціонери порушують державний кордон. І з цією недоторканістю можливо все, і тобі за будь-яке порушення законів нічого не буде! Депутатська недоторканість в Україні – це як приналежність до касти "неприкасаемых". Якщо б її не було, то ми би побачили зовсім інший парламент, а корупції та політичного цирку було б набагато менше.

Першим пікантним моментом є те, що славозвісний "прорив" кордону у колоні з Саакашвілі виконували не всі депутати. Наприклад, Юлія Тимошенко цього не робила, вона вправно фотографувалась з Саакашвілі у всіх пунктах фотозйомок, але кордон проходила по всім правилам і в "прориві" дала можливість взяти участь всім іншим.

Другим пікантним моментом, з боку влади, були привезені на кордон трохи позабуті "тітушки", які чекали Саакашвілі і були "заточені" на інші провокації.

Що після цього можна говорити про державний кордон? На Сході України сотні кілометрів державного кордону України захоплені, і держава не може його контролювати.

Але ми всі побачили, що і на Заході України наш кордон "дирявий". А якщо буде політична доцільність, його відкриють і для іншої "колони мітінгуючих".

На мою думку, кордон повинен бути недоторканим для будь-яких провокацій. Тим паче під час війни! А по факту, якась дівчинка з потягу Інтерсіті може захистити державний кордон від провокацій більше, ніж спеціально навчені прикордонники зі зброєю і всіма технічними засобами.

Наші європейські партнери в щоці від цього цинічного політичного цирку. І, на жаль, про цю подію, будуть говорити в негативному сенсі світові ЗМІ.

Вони не зрозуміли як так можливо позбавляти громадянства і не допускати в свою країну свого громадянина, ну і зовсім не зрозуміли "прориви" державного кордону таким екстравагантним хуліганським способом. Це точно не покращить міжнародний імідж України.

Ну і головне. Новину цього "прориву" будуть обговорювати тиждень всі масмедіа, пропустять-не пропустять, посадять-не посадять, затримають-не затримають тощо.

А про реальну політику, відсутність коаліції, реальні реформи, корупційні справи високопосадовців, відсутність стратегії розвитку України будуть всі тихо мовчати...

А чи є межа у наших політиків в цинізмі цього політичного цирку?

Коментарі — 40
Ostap Kycher _ 11.09.2017 09:13
IP: 35.195.204.---
Ua Gall:
======
на на кордоне на чьей стороне то был? расскажи всю правду
Ua Gall _ 11.09.2017 09:03
IP: 91.200.113.---
Nikita Lebiga:
Ні, межі в цинізмі немає, не тільки у політиків, а і у людства в цілому. На мою думку, "прорив" Саакашвілі – це інфопривід, що створено для відволікання уваги від поточних проблем України, хоча, якщо це один з елементів боротьби з бандою торговців шоколадом, то я підтримую сьогоднішні події. Мало віриться, що хтось зможе відсторонити олігархічну владу в найближчі місяці, але не все втрачено. Найдієвішим варіантом зміни влади злочинців з ОПГ "Олігархи проти Народу України" – є військовий переворот
Соплі та сльози ще нікому не принесли перемоги.
Є.Коновалець
Мировой опыт таков;когда в стране творится беспредел,народ приводит к власти военных.Воинский долг любого военного -встать на защиту своего народа.Главное,чтобы военных возглавляли не просто генералы,а мудрые духовные лидеры УКРАИНСКОГО народа.ВЛАСТЬ не дают её берут те,у кого сильный дух и сильная воля.
ЄДНАЙМОСЯ!
Orest Jj _ 11.09.2017 09:00
IP: 77.52.52.---
... нельзя в неправовом государстве требовать выполнения закона только от народа. Например, лица при власти продолжают открыто воровать, а к простому украинскому гражданину, при неуплате счетов, придут описывать имущество и забирать квартиру. Когда другу президента Косюку дают более 800 млн. гривен на развитие его куриного бизнеса из денег Януковича, а пенсионеры не могут себе позволить купить эту курицу, то это несправедливое государство. Когда президент с Ахметовым обогащаются на афере "Роттердам +" на 12 млрд. гривен, а дети в Украине умирают без операций и лекарств, то это несправедливое государство.Когда граждан Украины лишают гражданства потому, что эти граждане критикуют власть, то это несправедливое государство. Где вы во всем этом видите закон? А все мошенники, которых вы, якобы, привлекали к ответственности, они сидят за решеткой? Ничуть. Так что бывают времена, когда законность и справедливость смыкаются...
САНДРО _ 11.09.2017 08:57
IP: 82.193.99.---
"...А про реальну політику, відсутність коаліції, реальні реформи, корупційні справи високопосадовців, відсутність стратегії розвитку України будуть всі тихо мовчати..."

Да не надо так строго.
Говорят достаточно много, вон Дацюк про эту стратегию криком кричит постоянно.
Дело в том, что уже разговорами ничего не изменишь
Orest Jj _ 11.09.2017 08:56
IP: 77.52.52.---
Anna Melenchuk:
......Вони признають ІНЦЕСТ і женяться на близьких рідних...

а ви в курсе, что согласно Библии все население земли инцесторожденніе, ибо все произошли только от Адама и Еви?
САНДРО _ 11.09.2017 08:54
IP: 82.193.99.---
Logic2009:
Це не цирк. Цирк поважна інституція де мають працювати
(і працюють професіонали).
Це блазні у владі і навколо влади.
А ведь Вы абсолютно правы!
Незаслужено, всуе поминать цирк, где действительно профессионалы тяжким трудом делают свою работу.
Пусть попробует кто-то повторить то- ли гимнастов, то- ли наездников, то-ли дрессировщиков.
Слабо!
А кидаться словами- цирк, это легко
Да и уверен. что многие в этом цирке и не были лет 40-50
Предлагаю ТАБУ на слово цирк в оскорбительном плане
Anna Melenchuk _ 11.09.2017 08:45
IP: 130.180.217.---
Просто створювати цирк на кордоні дуже недоречно.Як це все пояснити?Кому піде на користь така ДЕРЖАВНІСТЬ?Очевидно,що ми не вміємо себе поводити ЗГІДНО ЗАКОНУ.Або ДЕРЖАВНОСТІ в нас НЕМАЄ.Кто куди хоче туди і їде і чіпляється за ЗАКОН.Для мене є один ЗАКОН ПРЕДКІВ:ЖИВИ В МІСЦІ НАРОДЖЕННЯ І ГОВОРИ ПОМЕНШЕ.Це дуже корисно знати всім.Це Застереження ПРЕДКІВ не можна ігнорувати,бо можна згубити голову.Без голови відбуваються Гей-паради.Куди ми йдемо?Невже не вистачає свідомості,щоб зробити правильний аналіз?Кому потрібні грузинські лідери,що мають такі Традиції Предків,які для нас не підходять?Вони признають ІНЦЕСТ і женяться на близьких рідних.Ми не можемо так.Сталін це продемонстрував і ми ще його здадуємо.А,вияснити,що там відбувається і які невидимі сили будуть нами керувати коли ми співчуваємо лідерам,шо покинули своіх Предків?Це ми не печалимось.
Anatol Zubenko _ 11.09.2017 08:14
IP: 35.195.151.---
Все это производное от нарушения Конституции ее гарантом, дальше комментировать бесполезно.Точка!
Logic2009 _ 11.09.2017 07:48
IP: 91.196.177.---
А по факту, якась дівчинка з потягу Інтерсіті
===================================
А на мій погляд ця дівчина виявилась тим самим
"стрілочником". Це один з самих ганебних епізодів
у цій історії.
Це не цирк. Цирк поважна інституція де мають працювати
(і працюють професіонали).
Це блазні у владі і навколо влади.
Иоганн Вайсс _ 11.09.2017 07:27
IP: 176.37.192.---
Vas Stus:
+++
руслан49 _ 11.09.2017 07:12
IP: 35.195.100.---
Vas Stus:

Далі, кордон на сході – то одне, на заході – зовсім інше. Окупанти-москалі там – Європа тут, відчуйте, авторе, різницю.
Вже українці раз обпеклися у 2014 році з цими зхахопленнями і проривами кордону. І зараз нам втюхують, що то на сході главарі бандитів, а на заході партійні фюрери, чиї банди проривають кордон милі душки. А згадаймо звідки родом Плотніцький. З Чернівецької області.
Ostap Kycher _ 11.09.2017 07:02
IP: 35.195.68.---
Деник Богуш – порохоботик? Цирк – это лишать гражданина Украины гражданства и потом тормозить международный поезд. И Польша уже вызвали посла Украины расспросить поподробнее, что за цирк Украина устроила на ее территории. А защита своих прав – это не цирк – это смелость и мужество.
руслан49 _ 11.09.2017 07:00
IP: 35.195.195.---
Vas Stus:

А які рішення (протизаконні) – то точнісінько така й протидія свідомого і небайдужого (на наше щастя!) суспільства. Усе просто.
Навряд чи у цивілізованному українському суспільстві (а колись його таки збудують) де усі, включаючи президента виконують закон хоч на 90%, якась юрба вирішила б – а нумо, хлопці, підем порушимо кордона, бо нема чого більше робить у неділю!
Коли в квітні 2014 року бандити в Донецьку захоплювали СБУ, нам теж жужжали в солодку сопілку – Это сознательное и неравнодушное общество. Это местные шахтеры. Они просто хотят, чтобы их полюбила власть.
Nikita Lebiga _ 11.09.2017 03:16
IP: 35.189.218.---
Ні, межі в цинізмі немає, не тільки у політиків, а і у людства в цілому. На мою думку, "прорив" Саакашвілі – це інфопривід, що створено для відволікання уваги від поточних проблем України, хоча, якщо це один з елементів боротьби з бандою торговців шоколадом, то я підтримую сьогоднішні події. Мало віриться, що хтось зможе відсторонити олігархічну владу в найближчі місяці, але не все втрачено. Найдієвішим варіантом зміни влади злочинців з ОПГ "Олігархи проти Народу України" – є військовий переворот
Vas Stus _ 11.09.2017 03:12
IP: 35.192.11.---
У вас, шановний авторе, щось не зовсім клєїться з логікою.
Якась "дівчинка з потягу" захищала по-вашому кордон? Мо' її ще в АТО генеральшею порадьте призначить?
Далі, кордон на сході – то одне, на заході – зовсім інше. Окупанти-москалі там – Європа тут, відчуйте, авторе, різницю.
Добре, що хоч за "петюшків" навезених згадали. Міркую, по цьому буде теж слідство?
Підсумовуючи: тра краще розуміть причинно-наслодкові зв'язки, шановний.
Який гарант – такі й рішення (це я за позбавлення М.С. громадянства). А які рішення (протизаконні) - то точнісінько така й протидія свідомого і небайдужого (на наше щастя!) суспільства. Усе просто.
Навряд чи у цивілізованному українському суспільстві (а колись його таки збудують) де усі, включаючи президента виконують закон хоч на 90%, якась юрба вирішила б – а нумо, хлопці, підем порушимо кордона, бо нема чого більше робить у неділю!
Корупція1011 Aтака Путіна1090 Уряд реформ271 Мовне питання176 Україна та Європа859
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter