Денис Богуш Політтехнолог, експерт в сфері стратегічних комунікацій

ЯК ВИГЛЯДАЄ ІМПОТЕНЦІЯ

13 вересня 2017, 02:34

Нещодавно, з колегами, спробували розібратись з правовою ситуацією навколо Саакашвілі і прийшли до шокуючих висновків.

Всі висновки писати не буду, але частину розповім. Ми спробували піти "простым логическим ходом".  

Я не буду говорити про ту погану людину, яка Президенту України підказала скасувати українське громадянство у Михайла Саакашвілі (чи це була його особиста ідея), що поставила в незручне становище всіх гравців у владі і політиці, ще і не тільки в цій країні. Таким чином створила правовий прецедент, в якому немає нормального виходу. Дискредитувала ідею швидкого надання українського громадянства багатьом іноземцям, які працювали на міністерських посадах.

Також я не буду говорити, що Грузія звернулась не тільки до України, а і до Польщі щодо видачи їм пана Саакашвілі, але Польща тихо проігнорувала це, коли він був у них. І в Польщі багато хто перехрестився, коли пан Михайло опинився на території України, навіть таким екстравагантним способом.

Але все цікаве відбулося після цього. І тут постали дуже серйозні питання.

Це власне про імпотенцію влади, в цій ситуаціїї, з далекосяжними наслідками.

1. Дії Саакашвілі і його прихильників на прикордонному пропуску "Щегені" підпадають як мінімум під кваліфікацію п'яти статей кримінального кодексу, а саме:

1.) ч.1 ст. 332 "Незаконне переправлення осіб через державний кордон України";

2.) ч.2 ст. 342 "Опір представникові державної влади;

3.) ч.4 ст.345" Загрози насильством представнику держвлади;

4.) ч.2 ст. 348 "Посягання на життя працівника правоохоронного органу, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця;

5.) ст. 293 "Групове порушення громадського порядку " Кримінального кодексу України.

Є просте логічне питання – чому він не затриманий правоохоронними органами? Чому прикордонна служба і поліція нічого не зробили і не роблять???

Якщо проста людина в селі вкраде мішок картоплі, то він може дуже швидко опинитися в тюрмі, а тут такі тяжкі статті і нічого...

Мало того, Саакашвілі спокійно вечеряє з мером Львова Садовим в ресторані "Mons Pius", дає прес-конференції і при цьому його охороняють бійці батальйону "Донбас". Виходить, що це підрозділ не підпорядковується Верховному головнокомандувачу – Президенту України?

При цьому СБУ та ГУ НП в Львівській області демонструють свою повну неспроможність, в деяких епізодах – логічно напрошується питання, чи це саботаж виконання вказівки керівництва?

Або Львівська область вже відділилася від України і закони вже не діють на її території? Може це вже ЛНР?

Йдемо далі. Наприклад, влада боїться заарештувати пана Саакашвілі, тому що буде суспільно-політичний резонанс. Тоді напрошується просте питання, якщо, порушивши стільки статей Кримінального кодексу, Михайло Саакашвілі захоче зробити промо-тур по різним областям України, про що він, до речі, вже заявив, то як будуть себе себе вести правоохоронні органи? Заїжджаючи кожен раз в інший регіон, легітимність державної влади України буде все нижче і нижче!

Далі – ще цікавіше. Україна щойно отримала безвізовий режим з країнами ЄС. Я не буду говорити якою "кров'ю і потом" це нам дісталося. Але вся ця історія, для наших партнерів з Америки чи Європи виглядяє взагалі шокуючи. Вони не знають і не хочуть розбиратися в тому, що зараз відбувається. Вони логічно запитують про "перший хід" – чому таким екстравагантним способом Саакашвілі позбавили українського громадянства? Про всі подальші кроки вони просто або не знають, або не хочуть засмічувати собі голову...

Ті, хто стежать за подіями в нашій країні з за кордону, дивилсь по телебаченню, як група людей вільно проходить крізь державний кордон України, калічачи на своєму шляху прикордонників і поліцейських, а ті мовчки споглядали отримуючи травми! І нічого не робили. Жодних пострілів навіть у повітря! До речі, прикордонники, теж порушили свої правила та інструкції реагуючи так в цій ситуації! Щоб в Європі не виникло питання, чи потрібний цей безвіз Україні?

Тепер про дуже серйозні речі. Якщо подивитись на правоохоронні органи, іх реакцію на події, то напрошуються, до болю знайомі сюжети 2013-2014 років. Як себе вели тоді правоохоронні органи? Цей урок вони вивчили і не хочуть повторення. Багато хто думає – що вони будуть робити, якщо влада раптом зміниться? Навіщо? А якщо це майбутній Президент України?

І лізти в політику ніхто не хоче, але ж тут реальні правопорушення! І у нас закон один для всіх?

Ну і наостанок. Логічно зрозуміти – чи будуть правоохоронні органи підтримувати владу і її захищати? І якщо продовжити цю логіку, то висновки не тільки про імпотенцію...

Не складно уявити ситуацію, що якщо хтось почне тему зміни влади не шляхом виборів, а іншим, то потрібно чітко зрозуміти і знати – хто з правоохоронних органів буде на якому боці...

Я маю надію, що у влади знайдуться радники, які не тілько тактично, але і стратегічно зроблять правильні кроки в цій ситуації. Я мало вірю в дострокові вибори – як президентські так і парламентські (немає політичної волі), але роздмухування ситуаціїї я бачу серйозне. І послаблення (після таких кроків) Української Держави ми теж бачимо. Також ми розуміємо, кому ця ситуація вигідна, навіть якщо не буде виборів...

Тому потрібно якось боротися з цією імпотенцією, тому що всі вже починають здогадуватись що вона є... (особливо загадуючи про бурштин, "діамантових прокурорів", "вишки Бойка", "діло Пашинського", рахунки Януковича, корупцію тощо).

Читайте мою статтю: "КОРДОН НЕДОТОРКАНОСТІ" http://blogs.pravda.com.ua/authors/bogush/59b5ce83310d4/

Коментарі — 205
Oleksandr Solovei _ 13.09.2017 11:43
IP: 35.195.204.---
На фразi про мiшок картоплi почало пахнути Ляшком.
пан наче полiтгавнолог, а корчить з себе юриста

але одна розумна думка у цьому "висерi" є – партнери дiйсно хочуть знати чому таким екстравагантним способом Саакашвілі позбавили українського громадянства, або бiльш формалiзуючи чому краiна порушує взятi на себе зобов'язання не робити людей апатрiдами, i чи будуть порушення взятих на себе зобов'язань i надалi.
Микола Загородній _ 13.09.2017 11:36
IP: 94.178.89.---
Пан Богуш за освітою лікарь, а береться коментувати питання в яких має смутну уяву, особливо з економічної тематики, Слухав і читав його коментарі.Мене зацікавило питання- Яку освіту має пан? Виявилося, що він фахівець в царині медицини.Зрозуміло.Тепер " КОМЕНТУЄ"всі проблеми суспільного життя
Елена Величко _ 13.09.2017 11:30
IP: 46.201.52.---
taksist:
Політика – то управління цілою державою, й не така проста річ. Не просто так написано у Біблії, що "гарними намірами..." Бо в УКраїні саме через клановість, політика призводить до поганих наслідків, й економічні такі наслідки. Тобто, треба вирівняти суспільство й законами, й іншим законом про вибори, щоб представники тільки якоїсь частини не приходили та не впроваджували тільки своє бачення та інше. Тобто ціле суспільство повинно приймати участь.
Віктор Петренко _ 13.09.2017 11:28
IP: 23.251.157.---
руслан49:
Дивлюся телевізор. Їдуть банди Садового колоною через всю країну зі східного кордону (з "блокади") на західний кордон. Зупиняє їх в Броварах поліція, зупиняє біля Житомира. Поліцейські тупо дивляться на автомати в багажниках цих бандитів і махають – "Єзжай". Для чого ця зброя на західному кордоні? Воювати з поляками? Логічна відповідь, що збиралися убивати прикордонників. А зараз кажуть – Ми не хотіли крові і дозволили бандитам бити прикордонників. Да елементарно прикордонники злякалися, що їх постріляють. Прикордонників сотня, а проти них тисяча бойовиків з автоматами.
не маніпулюй порохобот нікчемний.не було там озброєних людей,тим більше бойовиків.більше того коли поліція їх знайшла.то коли провела обшуки то нічого забороненого не виявила.так що НЕ БРЕШИ!!!
Ostap Kycher _ 13.09.2017 11:23
IP: 35.190.219.---
taksist:
==========
ну так подскажи, что ж ты скрываешь героя, за кого надо правильно голосовать, кто украинец? Фамилию назови
taksist _ 13.09.2017 11:19
IP: 130.180.212.---
саакашвілі та порошенко – дві падлюки.
звісно, можна багато написати хто з них більша падлюка але головне що вони не українці, не підтримують українців і не будуть ніколи підтримувати українців.
лошарам, які не вміють аналізувати як визначати підтримує політик українців чи ні бажаю витратити ще 5 років свого життя щоб переконатися що так таки вони падлюки і так таки не за українців.
кожен, хто закликає українців підтримувати неукраїнського політика мразота.
руслан49 _ 13.09.2017 11:12
IP: 35.190.198.---
Дивлюся телевізор. Їдуть банди Садового колоною через всю країну зі східного кордону (з "блокади") на західний кордон. Зупиняє їх в Броварах поліція, зупиняє біля Житомира. Поліцейські тупо дивляться на автомати в багажниках цих бандитів і махають – "Єзжай". Для чого ця зброя на західному кордоні? Воювати з поляками? Логічна відповідь, що збиралися убивати прикордонників. А зараз кажуть – Ми не хотіли крові і дозволили бандитам бити прикордонників. Да елементарно прикордонники злякалися, що їх постріляють. Прикордонників сотня, а проти них тисяча бойовиків з автоматами.
Олександр Перший _ 13.09.2017 11:08
IP: 188.163.12.---
valsh01:
Вы за Саакашвили особо не беспокойтесь)) Да за тех политиков, кто был рядом с ним, тоже не надо)) Их будущее решат избиратели.

Та ви про Петю не хвилюйтесь. Він зі своїм цукром та своїм капіталом ще вас легко переживе, на крайній випадок, скажімо, десь на березі Середземного моря. Ви за своє життя подумайте. Як що, не дай Боже, всі ці банди Коломойського, політиків-шахраїв, яких він фінансує, типу Юлі чи Валентина Підліпайченко (вислів Василя Рибнікова) розхитають владу, то в країні почнуться не вибори, а така колотнеча, що ви не пенсію будете одержувати, а ходити з торбою, випрохати крихітку хлібу на їжу. А Сидору тоді не допоможе навіть знайомство з кримінальними авторитетами: розстріляють без суду і слідства, як зрадника сепарів.
Віктор Петренко _ 13.09.2017 11:06
IP: 104.198.164.---
Олександр Перший:
да Олександре був за вас кращої думки.
а чи не за допомогою брехливого кишенькового коломойського 1+1 рейтинг Саакашвілі значно впав?коли цей помийний,нажаль рейтинговий,канал весь час вів інформаційну війну проти екс-президента Грузії. і доклав чимало зусиль для його дискредитації.а це була відповідь на боротьбу Саакашвілі з монополією мау та відставкою голови державіаслужби антонюка,холуя коломойського. яке між ними може бути примирення після цього?
Robert Bruce _ 13.09.2017 11:06
IP: 35.195.125.---
Ще один політолух смокче рошенівську цукерки... ТО вже якась епідемія...А може імпотенція влади в тому, що вона не робить реформ і очолила корупцію в країні? Якщо б ваш хазяїн робив реформи, то Михо був би нікому не цікавий емігрант!
Андрій Павловський _ 13.09.2017 11:04
IP: 176.36.60.---
Пане Денисе Богуше, щось Ви відстали від часу – як повідомляють ЗМІ: "Спецпредставитель США Курт Волкер настоятельно посоветовал Порошенку не задерживать і не репресировать Саакашвили, а сфокусироваться на вопросах верховенства права и управления государством в условиях российской агрессии!"
Мік Дкар _ 13.09.2017 10:54
IP: 195.78.252.---
Суть в тому, що масові порушення законів зумовлені незаконними діями влади чи суспільно несправедливими законами. Подібна ситуація з машинами на бляхах – масове порушення закону зумовлене тим, що діють несправедливі митні платежі, а влада цього не розуміє.
valsh01 _ 13.09.2017 10:51
IP: 188.115.149.---
Ostap Kycher:
Денис Богуш поставил своё фото и написал: посмотрите как выглядит импотенция
Так гонорар от этой статьи, выплаченный ему в администрации президента, как раз и должен пойти на поднятие того, что уже не поднимается))
Віктор Петренко _ 13.09.2017 10:50
IP: 104.154.110.---
Олександр Перший:
да мало з ким може зустрічатись Саакашвілі. сама зустріч є злочином?ти знаєш результати зустрічі?ні.то до чого ця істерія.в Саакашвілі є чесне незпаплюжене ім'я,є результати роботи в Грузії.зокрема по боротьбі з корупцією.більше того в нього є ідея про деолігархізацію України.тому коломойський тут ні до чого.
Ostap Kycher _ 13.09.2017 10:49
IP: 35.190.219.---
Денис Богуш поставил своё фото и написал: посмотрите как выглядит импотенция
valsh01 _ 13.09.2017 10:48
IP: 188.115.149.---
Олександр Перший:
руслан49:
Банди Коломойського і Садового були організовані, направлені за тисячі кілометрів в Краковець і Шигені, їх забезпечили зброєю, бензином, добовими. Пояснили бандитам, що вони не сядуть в тюрму, коли нападуть на прикордонників, що є адвокати, які їх захистять, є підкуплені судді, які будуть затягувати суд до безкінечності, є депутати, які піднімуть гвалт про "політичне переслідування."
==
Фінансова участь олігарха Коломойського у всіх цих подіях очевидна. Насамперед про це свідчить таємна зустріч Бєні з Саакашвілі, яка завдяки журналістам стала відомою суспільству. Бені мстить за Приватбанк, за втрати контролю на Укрнафту. За те, що НБУ планує забрати офіс каналу 1+1, а суд вже арештував зерновий термінал Коломойського в Одесі.
Два шоколадных ПЕТЕ-бота обговаривают друг с другом свою методичку – участие Коломойского в переходе Саакашвили через Альпы (ой, границу). Просто феерическое по абсурду зрелище))
Олександр Перший _ 13.09.2017 10:43
IP: 188.163.12.---
руслан49:
Банди Коломойського і Садового були організовані, направлені за тисячі кілометрів в Краковець і Шигені, їх забезпечили зброєю, бензином, добовими. Пояснили бандитам, що вони не сядуть в тюрму, коли нападуть на прикордонників, що є адвокати, які їх захистять, є підкуплені судді, які будуть затягувати суд до безкінечності, є депутати, які піднімуть гвалт про "політичне переслідування."
Фінансова участь олігарха Коломойського у всіх цих подіях очевидна. Насамперед про це свідчить таємна зустріч Бєні з Саакашвілі, яка завдяки журналістам стала відомою суспільству. Бені мстить за Приватбанк, за втрати контролю на Укрнафту. За те, що НБУ планує забрати офіс каналу 1+1 за борги, а суд вже арештував зерновий термінал Коломойського в Одесі. Цікаво, що саме тоді, коли влада почала серйозну боротьбу з олігархією та її ставлениками (сотні кримінальних справ по держпідприємствам), ті почали використовувати політиків, "особисті армії" та певну частку простих людей
valsh01 _ 13.09.2017 10:40
IP: 188.115.149.---
Нашихбють:
Всіх цих, так званих "політичних оглядачів, політтехнологів-експертів в сфері стратегічних комунікацій", та інших губошльопів та крючкотворів-писаків, потрібно спустити з небес на грішну землю, а саме відправити на Донбас на передній край війни, може тоді у них появиться в головах клепка, тоді ми побачимо чи будуть вони і дальше кричати і підбурювати: – ату прикордонники чому не стріляєте в мирних людей?
Согласен с Вами на 100%. У меня, тоже, при чтении этого блога возникло стойкое ощущение, что его автор подначивает и провоцирует силовиков действовать жестче и решительнее. Не думая, ни о последствиях, ни о законности того, что они делают, ни о чем другом, кроме выполнения приказа.
chsaber _ 13.09.2017 10:36
IP: 188.0.110.---
Олексій Кулішенко:
А як красиво марширували на параді!

Особенно – пешие танкисты.
valsh01 _ 13.09.2017 10:34
IP: 188.115.149.---
Олександр Перший:
На мій погляд Саакашвілі зробив велику помилку, яка перекреслила його майбутнє як великого гравця в української політиці. Він міг використати сумнівне рішення влади, що до позбавлення його громадянства України, з дуже виграшної, як для політика, позиції "жертви режиму"

Теж саме зробили ті опозиціонери, які організували цей шабаш та прийняли в ньому участь: замість "жертв режиму" вони перетворились в злочинців, які нанесли Україні, як державі, дуже чутливого іміджевого удару. Радує те, що багато людей це зрозуміло, крім юлеботів звичайно.
Вы за Саакашвили особо не беспокойтесь)) Да за тех политиков, кто был рядом с ним, тоже не надо)) Их будущее решат избиратели. На выборах. Вы за Петра Алексеевича беспокойтесь. Поскольку он до выборов может и не дожить. Высокий сахар в крови, алкоголь, волнения, заговор друзей из БПП, чтение в сети комментариев про него – и вот уже нет в стране пятого президента. На очереди – шестой))
chsaber _ 13.09.2017 10:34
IP: 188.0.110.---
Stelja:
А почалося все з чого? А з того, що Президент засумнівався в своїх людях і почав принаджувати і наймати кого попало

Не "кого попало", а, в данном случае, кого Байден, скажем так, – настойчиво порекомендовал.
Мне кажется, что и сей час Саакашвили не трогают потому, что Штаты определили такое развитие событий – нежелательным.
Независимость, однако.
Елена Величко _ 13.09.2017 10:32
IP: 46.201.52.---
Тобто тут вступає в дію правило, яке використовують у конфліктах – "хто перший почав". А почалося саме з "швидкого громадянства", у такому разі потрібно було описати про відміну такого громадянства та умови, наприклад, якщо нема іншого – не можна відміняти, так і Конституція України каже. Й людей, що захищали права, треба вбрати з відомого сайту, бо це виглядає паскудно та знецінює такий сайт.
Нашихбють _ 13.09.2017 10:29
IP: 212.90.52.---
Всіх цих, так званих "політичних оглядачів, політтехнологів-експертів в сфері стратегічних комунікацій", та інших губошльопів та крючкотворів-писаків, потрібно спустити з небес на грішну землю, а саме відправити на Донбас на передній край війни, може тоді у них появиться в головах клепка, тоді ми побачимо чи будуть вони і дальше кричати і підбурювати: – ату прикордонники чому не стріляєте в мирних людей?
Ostap Kycher _ 13.09.2017 10:28
IP: 35.195.70.---
сайт "Миротворец" записал Порошенко во враги народа как причину нарушения гос границы гражданином Саакашвили?
valsh01 _ 13.09.2017 10:26
IP: 188.115.149.---
Хочу присоединиться к мнению автора блога. В Украине власть действительно – импотент. Только это проявляется не в том, что она не смогла лихо "свинтить" Саакашлвили на границе. А в том, что власть, в первую очередь – президентская, перестала хоть как то слышать народ и выполнять его требования-пожелания.
Импотенция власти проявляется не в том, что у нее не встает силовой орган (он еще очень даже неплохо встает). А в том, что он встает не тогда, когда нужно всему организму (обществу), а исключительно тогда, когда этого пожелаете прыщ на ПОПе – Петя (или прыщ на пятке – Арсен).
Aтака Путіна1090 Уряд реформ271 Корупція1010 Мовне питання176 Україна та Європа859
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter