Олексій Братущак журналіст

Весна. Тимошенко з Тягнибоком знову разом (+відео)

20 квітня 2017, 11:47

Українська політика знає багато прикладів розлучень та шлюбів за розрахунками. Подібні етапи політичного співіснування мають Юлія Тимошенко та Олег Тягнибок. Нині вони знову разом. Цієї весни їх об'єднали: земля, євреї та пропозиція росіянки щодо проведення референдуму.

У 2011-му Тягнибок порівнював Тимошенко з Януковичем.



ЧИТАЙТЕ: Тягнибок: Тимошенко = Янукович



У 2017-му Тягнибок сидить поруч із Тимошенко у першому ряду на зборах ініціативної групи з організації референдуму про заборону продажу землі. На цьому дійстві свободівці дорогі гості. Це підкреслює теплий поцілунок лідерів.



Тимошенко цілує в щічку Тягнибока

"Батьківщина" ініціює референдум і продовжити мораторій на продаж землі до 2025 року. Чому саме до 2025-го? "До того часу ми зможемо міцно, надійно і назавжди поставити на ноги українське фермерство", – пояснює Тимошенко. А вже за годину кардинально змінює часові рамки.

Приводом для цього став виступ жінки, яка представилася росіянкою, яка "50 лет живет на Украине".



Росіянка: "земля украинская не должна продаваться вапще"

Спочатку Тимошенко, а за мить і всі присутні підтримують винесення на референдум питання щодо "безстрокового мораторію".

Українські фермери можуть починати гадати: чи означає це для них, що і "вставання на ноги" від Тимошенко з 2025-го переносить на безстрокову перспективу?



Знову разом

(Фото з сайту "Батьківщини")




У своїх виступах Тимошенко згадує закордонний досвід. "У нас перед очима є досвід воюючого Ізраїлю, який не продає землю", – каже вона. При цьому заливається сміхом з анекдотів про євреїв, які зі сцени розповідає один з ініціаторів референдуму.



Для ініціаторів референдуму формулювання запитання та термін продовження мораторію значної ролі не мають. Референдум традиційно використовується в Україні як технологічний механізм у політичній боротьбі. Зазвичай, його запускають напередодні виборів.

Для Тимошенко це чергова можливість критикувати Порошенка та інших представників влади. Весна прийшла, тема тарифів втратила свою актуальність.

Коментарі — 160
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 17:55
IP: 104.199.51.---
руслан49:
Тільки що Ігор Луценко написав статтю, що Тимошенко не проти продажу землі. "Законопроект 5476, ініційований Юлією Тимошенко, передбачає механізм викупу землі державою за справедливою ціною."
І яка логіка. Законопроект то не принятий. Повинні спочатку прийняти цей законопроект, а потім вже організовувати референдум про заборону продажу землі. І між іншим, питання референдуму звучить про безстрокову заборону продажу землі. Як тоді будуть приймати закон про продаж землі державі?
Да они просто пускают пузыри...
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 17:55
IP: 35.187.25.---
руслан49:
Тільки що Ігор Луценко написав статтю, що Тимошенко не проти продажу землі. "Законопроект 5476, ініційований Юлією Тимошенко, передбачає механізм викупу землі державою за справедливою ціною."
І яка логіка. Законопроект то не принятий. Повинні спочатку прийняти цей законопроект, а потім вже організовувати референдум про заборону продажу землі. І між іншим, питання референдуму звучить про безстрокову заборону продажу землі. Як тоді будуть приймати закон про продаж землі державі?
Да они просто пускают пузыри...
руслан49 _ 20.04.2017 17:40
IP: 37.52.18.---
:
Маразм крепчал

На этот раз "черный список" скандального украинского сайта "Миротворец" пополнили фамилией известного путешественника Федора Конюхова. Чем же радикалам не угодил один из самых миролюбивых людей? Выяснилось, что Конюхава обвиняют "в незаконном пересечении границы". Это случилось, когда путешественник прилетел в Симферополь, чтобы презентовать свою книгу "Крымская весна. Оборона Севастополя".

- Я люблю Украину и украинский народ, но все эти черные списки – напускное, как пелена дыма, – рассказал "КП" путешественник Федор Конюхов. – Скоро про это все забудут.
В Германії в 1945 році теж було багато німців які говорили – А ми і не знали про злочини фашистів. Так і цей Конюхов прикидується.
руслан49 _ 20.04.2017 17:38
IP: 37.52.18.---
Тільки що Ігор Луценко написав статтю, що Тимошенко не проти продажу землі. "Законопроект 5476, ініційований Юлією Тимошенко, передбачає механізм викупу землі державою за справедливою ціною."
І яка логіка. Законопроект то не принятий. Повинні спочатку прийняти цей законопроект, а потім вже організовувати референдум про заборону продажу землі. І між іншим, питання референдуму звучить про безстрокову заборону продажу землі. Як тоді будуть приймати закон про продаж землі державі?
руслан49 _ 20.04.2017 17:30
IP: 37.52.18.---
Aleksandr Ruslanov:
Люди у яких немає у власності земльних паїв (а їх 24 млн), будуть вирішувати що робити з власністю на землю людей у яких є земельні паї (а їх 7 млн).
конечно. Бо имеющим паи давали в аренду для использования по назначению. Не можешь содержать – страна должна вікупить єти паи и передать в аренду новому арендатору.
Не треба брехати. Колгоспну землю (паї) давали колгоспникам не в аренду, а у повну власність. Ця земля і була у власності колгоспників, тільки у колективній. Ці люди здали свою приватну землю в колгоспи в 1933 році. У власників паїв є всі необхідні документи на власність з печатками завірені нотаріусом. Не хочете, щоб селяни розпоряжалися цією землею – хай Тимошенко забирає у людей документи на власність і не дурить їх, що це їх земля.
руслан49 _ 20.04.2017 17:19
IP: 37.52.18.---
Aleksandr Ruslanov:
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 17:17
IP: 94.153.158.---
Aleksandr Ruslanov:
Anatol Zubenko:
Tatyana Isaenko:
По-перше це нетимчасовий союз – "Батьківщина" і "свобода" разом з 2012 року. А по-друге, я також за референдум! Треба ще провести референдум щодо заборони продажу державних підприємств!
Каких?
всех что построені при УССР включительно.
Дык, тое...уже проданы...
Aleksandr Ruslanov _ 20.04.2017 17:09
IP: 77.52.122.---
Anatol Zubenko:
Tatyana Isaenko:
По-перше це нетимчасовий союз – "Батьківщина" і "свобода" разом з 2012 року. А по-друге, я також за референдум! Треба ще провести референдум щодо заборони продажу державних підприємств!
Каких?
всех что построені при УССР включительно.
Aleksandr Ruslanov _ 20.04.2017 17:06
IP: 77.52.122.---
Виктор Савченко:
Anatol Zubenko:
нажаль сьогодні земельна мафія в Україні,в особі крупних латифундистів.чи не найбагатша.тому і спрямовує свої кошти на підтримку різних пройдисвітів,подібних на цьому збіговиську.а селяни отримують за аренду копійки.села вимирають і занепадають (
так турните власть такую чем стараться продать успеть "остатки роскоши" пока бандиті не отобрали ибо ви не в состоянии отстоять что бі арендаторі платили приличную аренду владельцу пая.
Aleksandr Ruslanov _ 20.04.2017 17:02
IP: 77.52.122.---
руслан49:
Валерий Стожаров:
Я за референдум! Люди сами решат продавать землю или нет, а не политики в кулуарах.
Люди у яких немає у власності земльних паїв (а їх 24 млн), будуть вирішувати що робити з власністю на землю людей у яких є земельні паї (а їх 7 млн).
конечно. Бо имеющим паи давали в аренду для использования по назначению. Не можешь содержать – страна должна вікупить єти паи и передать в аренду новому арендатору.
В данній отрезок времени – только так.
А деньги на єкономическое развитие страні можна взять у тумбочке завсегдателей украинского форбса.
Виктор Савченко _ 20.04.2017 15:19
IP: 104.199.57.---
Anatol Zubenko:
нажаль сьогодні земельна мафія в Україні,в особі крупних латифундистів.чи не найбагатша.тому і спрямовує свої кошти на підтримку різних пройдисвітів,подібних на цьому збіговиську.а селяни отримують за аренду копійки.села вимирають і занепадають (
braterstvo _ 20.04.2017 15:16
IP: 89.252.61.---
seloiludy:
seloiludy:
Не треба нас дурити. Шо тигрюлю, шо тягнибакса, шо бляшка абсолютно не чешут ни фермеры, ни селяни, ни интересы народа в целом. Их просто давит жаба, шо землю хотят УКРАСТЬ без них. Именно украсть, а не купить-продать. Потому, что продавать чужое нельзя... Условия ПОЛЬЗОВАНИЯ землей (сроки, площади, плата за пользование и т.д.) – только это может быть предметом обсуждения. Нелья позволить состояться этой мегаафере!
Саме так і є, це Ви шановний поцілили "не в брову, а в око".
Виктор Савченко _ 20.04.2017 15:13
IP: 35.187.173.---
І що цинічно що ЗЕМЛЮ для ведення особистого селянського господарства можна купити,а сільгоспризначення ні.Хоча це одне і теж фактично!!!
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 15:10
IP: 94.153.158.---
Виктор Савченко:
Да все они идейные коммунисты...
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 15:08
IP: 94.153.158.---
Виктор Савченко:
Anatol Zubenko:
тут все просто:головним спонсором Свободи є земельний магнат Мирний.який за бесцінь арендує 8 тис гектарів землі.звичайно Свобода буде проти.а тимошенці як політичній авантюристці головне попіаритись на чутливих для суспільства темах.
Вот и вся забота об украинцах, и до 25-го года они надеются поделить землю между несколькими латифундистами, процесс уже набирает обороты, мне кажется уже его невозможно остановить,слишком большие деньги задействованы, вот тогда они и начнут продавать землю фермерам и м ы узнаем сколько стоит хлеб...
Виктор Савченко _ 20.04.2017 14:59
IP: 104.199.57.---
до речі тут на цьому шабаші не вистачає ще комуністів!
Виктор Савченко _ 20.04.2017 14:56
IP: 146.148.24.---
Anatol Zubenko:
тут все просто:головним спонсором Свободи є земельний магнат Мирний.який за бесцінь арендує 8 тис гектарів землі.звичайно Свобода буде проти.а тимошенці як політичній авантюристці головне попіаритись на чутливих для суспільства темах.
Виктор Савченко _ 20.04.2017 14:50
IP: 104.199.59.---
руслан49:
згоден з Вами на всі сто!але спробуй доказати це совкам!
Виктор Савченко _ 20.04.2017 14:47
IP: 104.199.51.---
Тобто машину,квартиру, фабрики,заводи і т.д можна продавати.а землю ні!тим більше це цинічне лукавство.ЗЕМЛЯ В УКРАЇНІ ПРОДАЄТЬСЯ!!! (так під забудову?але яка різниця?ця земля не є народним добром?якщо є то давайте забороняти продаж БУДЬ-ЯКОЇ ЗЕМЛІ!!!
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 14:36
IP: 94.153.158.---
Да, эти сотоварищи фермеров вряд ли подымут, но на колени поставят...
руслан49 _ 20.04.2017 14:02
IP: 37.52.18.---
seloiludy:
Земля (как и реки, озера, горы, моря, воздух...) принадлежит не только нынешнему поколению, но и всем будущим, еще не рожденным украинцам. И земля должна приносить пользу всем на ней живущим сейчас и в будущем. Условия ПОЛЬЗОВАНИЯ землей (сроки, площади, плата за пользование и т.д.) – только это может быть предметом обсуждения. Нелья позволить состояться этой мегаафере!
Це все словесні викрутаси. У людей є документи на право власності на землю. З печатями, завірені нотаріусами. Якщо приватна власність погана, то, будь ласка, міняйте закон, який її дозволив. І забирайте цю землю у власників не знаю куди – в общину, чи в державу. Якщо б зараз почали референдум, що не можна продавати квартири, які є у власності громадян. Що б почалося. А проблема схожа.
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 13:53
IP: 94.153.158.---
руслан49:
На початок 20 століття майже у кожного українського селянина була у власності земля. В 1933 році примусово-добровільно заставили селян здати цю землю в колективні господарства (колгоспи). Пояснювалося це так – Щоб не було меж і трактор вільно міг орати. Починаючи з 1991 року спільну колгоспну землю знову роздають селянам. І ось сьогодні знаходяться партійні лідери, які хочуть покласти свою лапу на цю приватну землю. І що значить "безстроково не продавати"? Якби ці партайгеноссе щось запропонували замість сьогоднішньої оренди олігархами людських земельних паїв. А орендують нувориші сотні тисяч гектарів кожний. Це що узаконити цю оренду навічно?
Вникать в суть вопроса никто не хочет. Бросаются какими-то коммунистическими лозунгами...Я уже проводил пример Азербайджана, где земля вся продана, и мир не перевернулся, фермеры спокойно работают, не боятся, что у них заберут землю, у каждого на руках купчая...
Alex Wright _ 20.04.2017 13:50
IP: 104.155.87.---
рано решать вопрос про землю. Самый главный вопрос в Украине – кто убил Небесную сотню.
Если неизвестно кто убийцы, то и варианты возможны разные.
Может ли Тягнибок причастен к расстрелам на Майдане? А почему бы и нет, если его прокурор Мохницкий скрывал доказательства.
taksist _ 20.04.2017 13:44
IP: 78.111.185.---
тягнибок, тимошенко, ляшко, порошенко, саакашвілі – вони не наші, не від народа. тому коли ми голосуємо за них то у владі вони нічого ніколи не робили, не роб.лять і не зроб.лять. вони будуть винаймати тітушок, екіпірувати власну армію псів щоб відгородитися від народа і красти, красти, красти. механізмом перезапуску є вибори і головним фактором – це зомбування виборця через ненародне телебачення бо всі телеканали то продажні су*и, що давно лягли під олігархів. тому коли ви вирішили за кого голосувати після початку передвиборчої кампанії то 100-% що ви оберете олігархічну ляльку, яку вам в красивій обгортці показали по телевізору. люди повинні почати говорити один з одним а не з телевізором. говорити з сусідами, з людьми з инших вулиць та инших будинків. знаходити кандидатів у владу з-поміж себе і тільки їх підтримувати. нема такого – не скигліть що черговий месія вас вчергове поматросив і полишив. вмикайте мізки і думайте. немає мізок – чесно це визнавайте і шукайте тих у кого вони є.
seloiludy _ 20.04.2017 13:36
IP: 185.11.31.---
Не треба нас дурити. Шо тигрюлю, шо тягнибакса, шо бляшка абсолютно не чешут ни фермеры, ни селяни, ни интересы народа в целом. Их просто давит жаба, шо землю хотят УКРАСТЬ без них. Именно украсть, а не купить-продать. Потому, что продавать чужое нельзя. Земля (как и реки, озера, горы, моря, воздух...) принадлежит не только нынешнему поколению, но и всем будущим, еще не рожденным украинцам. И земля должна приносить пользу всем на ней живущим сейчас и в будущем. Условия ПОЛЬЗОВАНИЯ землей (сроки, площади, плата за пользование и т.д.) – только это может быть предметом обсуждения. Нелья позволить состояться этой мегаафере!
Корупція994 Уряд реформ266 Aтака Путіна1084 Україна та Європа854 Мовне питання174
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте