Олексій Братущак журналіст

Три роки П___перемозі популізму по-новому

25 травня 2017, 23:12

Цілий день політики та журналісти підбивали підсумки трьох років президентства Порошенка. Ну майже трьох років. 25 травня 2014-го відбулися президентські вибори.



Хотів проаналізувати і я ці роки. Поліз на сайт ЦВК згадати передвиборну програму кандидата. Також пошукав відео виступів протягом виборчої кампанії.

І в якусь мить зрозумів, що сенсу аналізувати обіцянки Порошенка немає. Бо майже всі основні обіцянки Порошенка-2014 – це банальний популізм. Він казав те, що хотіли почути українці.

Згадайте:

• молодь буде жити в ЄС, не виїжджаючи з України;

• українці отримають безвізовий режим з Європою;

• долар по 13 – це економічно не обґрунтовано;

• АТО закінчиться за пару тижнів;

• бійці отримають 1000 на день і будуть застраховані на 1 млн грн.;

• усі призначення на найвищі посади будуть проводитися прозоро і з урахуваннях думки громадськості;

• продам бізнес, усе, окрім 5 каналу;

• швидке розслідування злочинів проти Євромайдану – справа честі.



Тобто політтехнологи визначили найпопулярніші та найболючіші теми для українців, і на цьому наборі побудували кампанію Порошенка. Усе. "Що ви хочете почути – те ми і скажемо". Так це ж і є – популізм.

І ніхто тоді (ну майже ніхто) не рахував, що на всі проджекти Порошенка банально немає грошей, а безвіз та ЄС вже завтра – просто нереальні.

Ну і звичайно "вибори в один тур". Щоб Путін не напав...

Переважна більшість українців думали про одне: обрати хоч когось, щоб це жахіття скоріше завершилося. Знову шукали пігулку, яка б заглушила біль. На якийсь час (дуже короткий) біль зменшився. Але потім повилазили усі хронічні хвороби держави.

Тому аналізувати виконання обіцянок Порошенка зразка весни 2014-го особливого сенсу немає. Це була банальна перемога популізму. Популізму по-новому – з використанням теми ворожої агресії.

І от цю агресію, повномасштабну військову операцію РФ, на даний час дійсно вдалося зупинити. І на цьому, можна казати, Порошенко виконав очікування українців. І більше від нього нема чого очікувати. Тому йому варто було б думати не про другий термін, а про безболісний відхід від президентських справ. Безболісний для країни.




Поки що головними претендентами на перемогу у наступних президентських перегонах є інші популісти. А країна потребує не популістів, а реформаторів. Які будуть впроваджувати реформи за власними переконаннями, а не для того, щоб хоч якась обіцянка була виконана.

Коментарі — 197
Yaroslav Yurkiv _ 30.05.2017 15:26
IP: 104.199.41.---
Andrey Kononenko:
kren:
Andrey Kononenko:
kren:
Крен, вам стоит меньше думать о России, в том числе потому, что вы не можете адекватно оценивать всё, что как-то с ней связано, поскольку вы являетесь жертвой России или считаете себя таковой.
Давайте об Украине.
...не відміну від деяких,я про Україну і думаю.Ваша москель мені тричі й нах...не треба.Це на
-странє духовних скрєп*,занадто заклопотані-як я в себе дома маю жити.
Чтобы Россия не могла использовать русскоязычных против Украины, нужно выбить соответствующие карты из рук России.
Карти треба вибивати з рук рускоязичних, котрі проти України... патріотичними ногами:)
САНДРО _ 29.05.2017 18:54
IP: 82.193.99.---
199 комментов-неплохо г-н Братущак!
А теперь будет 200. Ну как-то круглее, что ли.
Успехов, и творческих и в личной жизни
Spirito _ 29.05.2017 14:42
IP: 93.74.43.---
2.Хтось у Києві/Україні нині знає,що робити із цим глухим кутом для України?
- Європа більше не може покладатися на США і Британію – Меркель
- Глава Пентагону Меттіс не розуміє чому РФ вважає НАТО загрозою
- Адміністрація Трампа планує відновити переговори щодо України
(а що планує Кремль?)
- "Пручалися фашистам...240 днів"
...Подвиг і героїзм кіборгів вже вписаний в історію на віка.-
(але нормандський формат свідчить,що "ихтамнет" (вони посередники,які третій рік
від другого мінська не спромоглися виконати перший пункт угод)
-"Можна все життя проклинати темноту,а можна запалити маленьку свічку". – (правди)
Київ влаштовує такий "новий світоустрій"?
PS
- Прем"єр Болгарії заявив про "апартеїд" ЄС через нижчу якість продуктів для Східної Європи
(ось така грань появилась європейських цінностей;
чи ліпше будувати країну "без пана і холопа"?)
Мир Вам.
Spirito _ 29.05.2017 14:16
IP: 93.74.43.---
"військову операцію РФ"
- Вы должны показать не только украинцам,но и всему миру что желание независимости,решимость
быть свободной европейской страной и в то же время быть в дружеских отношениях с Россией – это то,что объединяет вас всех., ...это историческое (!) обязательство. – (З.Бжезинский,обращение к майдановцам)
(схоже на основу для мінських домовленостей?)
-"Великая шахматная доска:главенство Америки и ее геостратегические императивы"
...полагает,что главенство на Евразийском континенте фактически является главенством во всем мире...-
"Я приветствую героических людей майдана.То,что вы делаете,жизненно необходимо с точки зрения истории., Запад должен четко обозначить собственные интересы и твердо защищать их.,
Новый мировой порядок будет строиться против России,на руинах России и за счет России."-
(але після захоплення Криму РФ озвучив ідею "фінляндизації" для України;
а це погодження з втратою територій в т.ч.,а потім появ.пл.Кіссінджера)
kren _ 29.05.2017 14:15
IP: 188.0.104.---
-Vesna-:
kren:
-Vesna-:
Andrey Kononenko:
А Украина, значит, не может использовать свои группы захвата. Дьявольски хитрая Россия и дьявольски глупая Украина.
Украина – не Россия. Другой менталитет.
...імхо-менталітет у даному разі-надто загально,тут,скоріше, цінності,що сповідує пануюча організована
меншість.
Ні. Саме менталітет.
І не "пануючою організованої меншості" – а народу як такого.
...безсумнівно-без менталітету не можливо.Примітивізуючи-менталітет є середовищем де ство
рюються і яке саме піддається впливу офіційних цінностей.
Одначе,імхо, варто розділяти ментальну соціальну стихію-Майдан.Іорганізовані фактори дії-*группы
захвата* (С).
-Vesna- _ 29.05.2017 13:34
IP: 104.199.41.---
kren:
-Vesna-:
Andrey Kononenko:
А Украина, значит, не может использовать свои группы захвата. Дьявольски хитрая Россия и дьявольски глупая Украина.
Украина – не Россия. Другой менталитет.
...імхо-менталітет у даному разі-надто загально,тут,скоріше, цінності,що сповідує пануюча організована
меншість.
Ні. Саме менталітет.
І не "пануючою організованої меншості" – а народу як такого.
kren _ 29.05.2017 13:10
IP: 188.0.104.---
-Vesna-:
Andrey Kononenko:
А Украина, значит, не может использовать свои группы захвата. Дьявольски хитрая Россия и дьявольски глупая Украина.
Украина – не Россия. Другой менталитет.
...імхо-менталітет у даному разі-надто загально,тут,скоріше, цінності,що сповідує пануюча організована
меншість.
-Vesna- _ 29.05.2017 12:35
IP: 35.189.218.---
Andrey Kononenko:
А Украина, значит, не может использовать свои группы захвата. Дьявольски хитрая Россия и дьявольски глупая Украина.
Украина – не Россия. Другой менталитет.
kren _ 29.05.2017 12:33
IP: 188.0.104.---
LYCIV_OLGA:
kren:
LYCIV_OLGA:
От Ви,до анексії Криму і окупації Донбасу,часто пригадували чи історія Вам якось нагадувала про
Судецьку область чи Данцігський коридор?
То що – будемо дискусувати – чи "нагадує"
(сам по собі), чи "пригадується"???!!!... Дуже "актуально"!...

А ще щось мені – чи то "нагадує", чи то "пригадується", що Рене Декарт колись казав: "Люди позбулися б від половини своїх неприємностей, якби змогли домовитися про значення слів"... А може я ЦЕ -ЗАВЖДИ памятаю, як ЗАВЖДИ памятала (знала) без "нагадувань" про "Судецьку область...
...а може...пригадується,п.Р.Декарт говорив ще; *Я мислю-значить я живу*.
LYCIV_OLGA _ 29.05.2017 12:29
IP: 104.155.11.---
kren:
LYCIV_OLGA:
А історії "не цікаво" – цікава вона хоч комусь,чи ні; все одно она сама ЗАВЖДИ "нагадає
про себе", і також – ЗАВЖДИ – саме "предметно і вимогливо"!...
Ви так думаєте?Помиляєтеся,п.OLGA.
Історії самої по сбі не існує.Історія- просто узагальнений досвід народу\народів.Сам про себе він
не нагадує,а пригадується,вряди годи,в певному констексті.
От Ви,до анексії Криму і окупації Донбасу,часто пригадували чи історія Вам якось нагадувала про
Судецьку область чи Данцігський коридор?
То що – будемо дискусувати – чи "нагадує" (сам по собі), чи "пригадується"???!!!... Дуже "актуально"!...

А ще щось мені – чи то "нагадує", чи то "пригадується", що Рене Декарт колись казав: "Люди позбулися б від половини своїх неприємностей, якби змогли домовитися про значення слів"... А може я ЦЕ -ЗАВЖДИ пам΄ятаю, як ЗАВЖДИ пам΄ятала (знала) без "нагадувань" про "Судецьку область чи Данцігський коридор"...
kren _ 29.05.2017 12:04
IP: 188.0.104.---
LYCIV_OLGA:
А історії "не цікаво" – цікава вона хоч комусь,чи ні; все одно она сама ЗАВЖДИ "нагадає
про себе", і також – ЗАВЖДИ – саме "предметно і вимогливо"!...
Ви так думаєте?Помиляєтеся,п.OLGA.
Історії самої по сбі не існує.Історія- просто узагальнений досвід народу\народів.Сам про себе він
не нагадує,а пригадується,вряди годи,в певному констексті.
От Ви,до анексії Криму і окупації Донбасу,часто пригадували чи історія Вам якось нагадувала про
Судецьку область чи Данцігський коридор?
LYCIV_OLGA _ 29.05.2017 11:55
IP: 35.189.218.---
kren:
LYCIV_OLGA:
Він приречений назавжди залишитися в історії звичайним баригою, будкобудівником, одним з
фігурантів панамського офшорного скандалу...
...якої,чиєї історії п.OLGA? історія як причина і наслідок-не сприймається масами.І як наукова
дисципліна...вона згадується при певних обставинах,коли владі необхідно виправдовувати,або
освятити свої рішення чи практики.
Чужа історія нікому не цікава,п.OLGA,якщо не залишається кому нагадати про неї предметно
і вимогливо.
А історії "НІКОЛИ не буває цікаво" – цікава вона хоч комусь,чи ні!
Це вона сама ЗАВЖДИ "нагадує про себе", і при тому – ЗАВЖДИ – дуже "предметно і вимогливо"
LYCIV_OLGA _ 29.05.2017 11:50
IP: 35.189.218.---
kren:
LYCIV_OLGA:
Він приречений назавжди залишитися в історії звичайним баригою, будкобудівником, одним з
фігурантів панамського офшорного скандалу...
...якої,чиєї історії п.OLGA? історія як причина і наслідок-не сприймається масами.І як наукова
дисципліна...вона згадується при певних обставинах,коли владі необхідно виправдовувати,або
освятити свої рішення чи практики.
Чужа історія нікому не цікава,п.OLGA,якщо не залишається кому нагадати про неї предметно
і вимогливо.
А історії "не цікаво" – цікава вона хоч комусь,чи ні; все одно она сама ЗАВЖДИ "нагадає про себе", і також – ЗАВЖДИ – саме "предметно і вимогливо"!...
kren _ 29.05.2017 10:16
IP: 95.132.151.---
Andrey Kononenko:
-Vesna-:
Andrey Kononenko:
Чтобы Россия не могла использовать русскоязычных против Украины, нужно выбить соответствующие карты из рук России.
... она будет использовать другие "группы захвата", а если явных не будет – придумывать...
Она и сейчас придумывает. И просто прется от это дьявольского чехова и разжигания ненависти.

Это ж Мордор.
А Украина, значит, не может использовать свои группы захвата. Дьявольски хитрая Россия и дьявольски глупая Украина.
Оце якраз питання того самого культурного визнання.Та Україна,про яку Ви говорите-не робить і не зробить нічого подібного бо вона обслуговує чужу культуру,безумовно в своїх вузько корпоративних інтересах,для збереження статусу-кво,котрий можливий тільки за збереження відомих культурних аспектів в основах їх,інтересів, легітимності і легітимації.
kren _ 29.05.2017 10:00
IP: 95.132.151.---
Andrey Kononenko:
kren:
Andrey Kononenko:
kren:
Развеселю вас репортажем, который вышел на телеканале ДНР:
youtube.com/watch?v=pHPKiZopPtQ
...ну чого ж,все в рамках *вєлікой культури*.В тих же рамках,Вам,як популяризатору,на горомадських
засадах,означеної культури-не хотілось би прокоментувати арешт дитини на столиці духовності і
скрєп,за читання віршів на вулиці?
Можливо це через *прєклонєніє пєрєд чюждой культурой*?
Так би мовити *борьба з 5 колоной* -ще в зародку...як у *стариє добриє врємєна*,коли *суровий
но справєдлівий*вождь чєловєчєства* карав дітей на рівні з дорослими...зате *порядок бил*.
Вы знаете, что я либерал в местном значении этого слова, и культура с отловом детей за уличное прочтение Шекспира – не моя культура.
...ну да-секуляризація-процес невідворотній,але це не значить,що пошуки святості треба припинити.
kren _ 29.05.2017 09:58
IP: 95.132.151.---
LYCIV_OLGA:
Він приречений назавжди залишитися в історії звичайним баригою, будкобудівником, одним з
фігурантів панамського офшорного скандалу...
...якої,чиєї історії п.OLGA? історія як причина і наслідок-не сприймається масами.І як наукова
дисципліна...вона згадується при певних обставинах,коли владі необхідно виправдовувати,або
освятити свої рішення чи практики.
Чужа історія нікому не цікава,п.OLGA,якщо не залишається кому нагадати про неї предметно
і вимогливо.
Andrey Kononenko _ 29.05.2017 09:56
IP: 188.163.73.---
kren:
Andrey Kononenko:
kren:
Развеселю вас репортажем, который вышел на телеканале ДНР:
youtube.com/watch?v=pHPKiZopPtQ
...ну чого ж,все в рамках *вєлікой культури*.В тих же рамках,Вам,як популяризатору,на горомадських
засадах,означеної культури-не хотілось би прокоментувати арешт дитини на столиці духовності і
скрєп,за читання віршів на вулиці?
Можливо це через *прєклонєніє пєрєд чюждой культурой*?
Так би мовити *борьба з 5 колоной* -ще в зародку...як у *стариє добриє врємєна*,коли *суровий
но справєдлівий*вождь чєловєчєства* карав дітей на рівні з дорослими...зате *порядок бил*.
Вы знаете, что я либерал в местном значении этого слова, и культура с отловом детей за уличное прочтение Шекспира – не моя культура.
Andrey Kononenko _ 29.05.2017 09:49
IP: 188.163.73.---
-Vesna-:
Andrey Kononenko:
Чтобы Россия не могла использовать русскоязычных против Украины, нужно выбить соответствующие карты из рук России.
... она будет использовать другие "группы захвата", а если явных не будет – придумывать...
Она и сейчас придумывает. И просто прется от это дьявольского чехова и разжигания ненависти.

Это ж Мордор.
А Украина, значит, не может использовать свои группы захвата. Дьявольски хитрая Россия и дьявольски глупая Украина.
kren _ 29.05.2017 09:47
IP: 95.132.151.---
-Vesna-:
kren:

Безсумнівно-культура це *харашо*,а,коли з безумовним визнанням ієрархії*культур*,в рамках...*історічєской ісконності
... нє... це якраз я про 'історічєскую ісконность".
А ви ще й і про історичну справедливість.
...так там все пов*язано.Просто,п.Andrey Kononenko: чи ганебно ігнорує,чи злочинно забуває
завєти свого культурного наставника-вірного пророка *талантливого Геббельса*.
-Крым это исторически наша земля,а на Донбассе-наша культура- (С).
kren _ 29.05.2017 09:40
IP: 95.132.151.---
Andrey Kononenko:
kren:
Развеселю вас репортажем, который вышел на телеканале ДНР:
youtube.com/watch?v=pHPKiZopPtQ
...ну чого ж,все в рамках *вєлікой культури*.В тих же рамках,Вам,як популяризатору,на горомадських
засадах,означеної культури-не хотілось би прокоментувати арешт дитини на столиці духовності і
скрєп,за читання віршів на вулиці?
Можливо це через *прєклонєніє пєрєд чюждой культурой*?
Так би мовити *борьба з 5 колоной* -ще в зародку...як у *стариє добриє врємєна*,коли *суровий
но справєдлівий*вождь чєловєчєства* карав дітей на рівні з дорослими...зате *порядок бил*.
LYCIV_OLGA _ 29.05.2017 09:36
IP: 35.187.95.---
"Три роки П___перемозі популізму по-новому"...
Весь "миздобульскій" режим, все що вони наробили (а вірніше – їх неробство, відверта імітація діяльності) – дуже нагадує (вже вибачте за грубість порівняння) "оправлення природних потреб" на могилах Небесної сотні!

А, що стосується самого Порошенка А.П., то він – програв своє життя, свій шанс увійти в історію Лідером, який перетворив країну. Він приречений назавжди залишитися в історії звичайним баригою, будкобудівником, одним з фігурантів панамського офшорного скандалу (разом з Путіним), покровителем Охендовського, гонителем патріотів, тобто – залишиться одним "хітрозробленим" ділком, який вирішив провернути під час свого президентства одну "вигідну справу", але вона, на жаль, не "вигоріла"...
-Vesna- _ 29.05.2017 09:33
IP: 35.189.213.---
kren:

Безсумнівно-культура це *харашо*,а,коли з безумовним визнанням ієрархії*культур*,в рамках...*історічєской ісконності
... нє... це якраз я про 'історічєскую ісконность".
А ви ще й і про історичну справедливість.
-Vesna- _ 29.05.2017 09:30
IP: 35.187.187.---
Andrey Kononenko:
Чтобы Россия не могла использовать русскоязычных против Украины, нужно выбить соответствующие карты из рук России.
... она будет использовать другие "группы захвата", а если явных не будет – придумывать...
Она и сейчас придумывает. И просто прется от это дьявольского чехова и разжигания ненависти.

Это ж Мордор.
kren _ 29.05.2017 09:28
IP: 95.132.151.---
Andrey Kononenko:
kren:
Andrey Kononenko:
kren:
Крен, вам стоит меньше думать о России, в том числе потому, что вы не можете адекватно оценивать всё, что как-то с ней связано, поскольку вы являетесь жертвой России или считаете себя таковой.
Давайте об Украине.
...не відміну від деяких,я про Україну і думаю.Ваша москель мені тричі й нах...не треба.Це на
-странє духовних скрєп*,занадто заклопотані-як я в себе дома маю жити.
Чтобы Россия не могла использовать русскоязычных против Украины, нужно выбить соответствующие карты из рук России.
...угу,з *дамбасам (С),нада гаваріть* (С).
-Vesna- _ 29.05.2017 09:24
IP: 104.155.11.---
Mike_Kharkov:

И Барчук, и Пасхавер, и Юра Макаров, увы, обычные спекулянты, и ничем не отличаются от яростно критикуемых Корнилова, Ищенко, Царева...
Давно следует понять, что это битва денег, не более, а они актеры.
... а в войне на Донбассе – ряженые...
ONLINE
Уряд реформ266 Aтака Путіна1084 Україна та Європа854 Мовне питання174 Корупція993
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Єгор Фірсов

Шабунин

Валерій Пекар

Новий набір на державну службу – що це і навіщо?

48
Наталя Соколенко

А про що ви хочете домовитися із мером Києва Віталієм Кличком і депутатами Київради?

6
Мустафа Найем

Как быстро они все забыли

Олексій Братущак

Втрати в АТО. Цифри військових не збігаються

9
Олексій Гарань

Юліє Володимирівно! Чи варто використовувати зовнішній напад на імідж країни у внутрішньополітичній боротьбі?

178
Олексій Гарань

Володимир Кулик: "В усіх типах медій споживачі віддають перевагу продуктам українською мовою. Про що свідчать соціологічні опитування, проведені на замовлення автора КМІСом"

42
Михайло Жернаков

Віддати Верховний Суд під ФСБ та інші ''європейські стандарти''

9
Олег Тягнибок

Вимагаємо знайти виконавців і замовників убивства Олега Супруненка!

320
Гліб Канєвський

Антикорупційний закон в дії: на праву руку мера Ірпеня склали протокол

4
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter