Сергій Бубка Олімпійський Чемпіон, 35-разовий рекордсмен світу, шестиразовий чемпіон світу, володар Кубку Європи і Кубку Світу, чемпіон Європи, майстер спорту міжнародного класу, заслужений майстер спорту України

Що залишається в історії

12 липня 2010, 19:50

Вітаю всіх.

Давно не писав, бо спілкування на українських сайтах перенасичене політикою, чварами і взаємним нерозумінням. Звичайно, політика – річ важлива, але – скороминуща. А от спортивні події та досягнення залишаються в історії. У мене виникло кілька думок, якими хотілося б відволікти інтернет-громаду від ідеологій та словесних баталій. Часом корисно, знаєте...

Нарешті закінчився чемпіонат світу з футболу – і світ зможе переключити свою увагу на подію, яка є справді неординарною і унікальною в історії спорту. Трохи більше місяця залишається до старту Юнацьких Олімпійських Ігор у Сінгапурі.



Для тих, хто не в курсі – ця ідея належить особисто Жаку Рогге. Молодіжний олімпійський рух він започаткував ще коли не був президентом Міжнародного Олімпійського комітету, а працював у НОК Бельгії та в Європейському Олімпійському комітеті. Європейські Олімпійські фестивалі – це його творіння.

Але звичайно, Олімпіада – це зовсім інший рівень. Статус змагань, звання олімпійського чемпіона, усі олімпійські атрибути, які присутні навколо Ігор – можливо, комусь це видається грою в справжню Олімпіаду. Але якщо зважити на те, що, можливо, через два роки у Лондоні і точно через шість років у Ріо-де-Жанейро багато сінгапурських зірок стануть олімпійськими чемпіонами без прикметника "молодіжний" – тоді це не гра, а репетиція великого спорту.



Усі учасники пройшли дуже серйозний відбір – у своїх видах та в своєму віці будуть представлені справді найсильніші. До речі, часто виникає питання щодо віку учасників. Мовляв, заявлено від 14 до 18 років, а якщо, скажімо, в боротьбі чи в легкій атлетиці змагатимуться 14річний з 18річним, сили будуть нерівні. Насправді приводі для хвилювань немає: кожна міжнародна федерація визначила для свого виду одну вікову групу, представники якої змагатимуться між собою. Наприклад, в легкій атлетиці виступатимуть тільки ті, кому 16-17 років. Наймолодшим буде плавання – там є спортсменки 1995 року народження. А найстарші – ігрові види спорту та тріатлон. Тут виступатимуть 17-18річні.

Тож спорт буде серйозним, але – без фанатизму. Взагалі, коли виникла ідея Юнацької Олімпіади, багато хто побоювався, що діти занадто серйозно сприймуть змагання – а це може відбитися на їхньому здоров'ї. Адже честолюбство у кожного в крові, спокуса стати олімпійським чемпіоном у 16 років – величезна. Щоб уникнути перенавантажень, Міжнародний Олімпійський комітет принципово вирішив: рекорди на Іграх фіксуватися не будуть, графік змагань, кількість учасників обмежена. В більшості країн преміальні за медалі молодіжної олімпіади або відсутні взагалі, або мінімальні. У нас, скажімо, призери отримають невеличкі премії – такі, як за молодіжний чемпіонат світу. Тобто, питання результату на Олімпіаді гостро не стоїть. Не обговорювали навіть так званий "медальний план", як це завжди роблять перед дорослими Олімпіадами.



Звичайно, ми щодня усі вболіватимемо за наших спортсменів, і є підстави вважати, що без медалей вони додому не приїдуть. Але як на мене, на гру Сінгапурські ігри все-таки теж будуть схожі. І в цьому немає нічого поганого. Адже дитина, підліток пізнає світ через гру. Так, на цю гру витрачено багато коштів, але вона того варта. Адже її учасники дуже багато чого навчаться.

Графік Сінгапурської Олімпіади складено так, щоб юні атлети були зайняті спортом лише половину часу. Іншу половину віддано освітній та культурній програмі. Там буде все – від екскурсій по Сінгапуру до семінарів по спортивній фармакології і шкоді вживання допінгу. Головне – вони вчитимуться спілкуванню з однолітками, колегами. Спілкуванню, яке розширює світогляд і коло знайомств, яке дає розуміння навколишнього світу. Саме спілкування часто не вистачає нашим дорослим спорстменам і їх тренерам, та й простим співгромадянам для досягнення успіху в житті...



Хоча пафос часто буває потрібний, але мені зараз хочеться донести без жодного пафосу: Юнацька Олімпіада у Сінгапурі буде справді історичною подією. Про неї писатимуть і згадуватимуть і через багато років, коли зітруться з пам'яті сьогоднішні кадрові звільнення, мітинги, скандали і неприйняті закони... Вона багато чому навчить усю планету. Проблема пасивності, фізичної кволості нових поколінь – вона не тільки українська, вона всесвітня. Якщо навіть сотня дітей, подивившись телекартинку із Сінгапура, відірвуться від компьютерної гри, переборють свою інертність і неробство, подумають "я теж так хочу і можу", і вийдуть на вулицю з м'ячем чи з ракеткою – юнацька Олімпіада вже виконає свою функцію. А я сподіваюся, таких буде не одна сотня і тисяча...

Загрузка...
Коментарі — 24
Георгій Мазурашу _ 08.08.2010 23:02
IP: 195.200.245.---
uaixovich:
Не знаю, навіщо тут стільки розмов про мову Бубки... Особисто я декілька мав честь декілька разів спілкуватися з Сергієм Назаровичем, і кожного разу він говорив українською! Напевно, тому що я до нього звертався українською. А під час візитів до Чернівців взагалі не чув, щоби він російською говорив. Зрозуміло, що на даному етапі ще відчувається трішки, що "основна" мова у нього російська. Але все одно дуже-дуже приємно, що легендарний спортсмен переходить на українську! Зокрема, для пропагування української мови це – супер!
А панам, які цікавляться сильно мовним питанням, раджу спробувати наблизитися до висот, на яких Бубка прославляв і прославляє Україну, а потім ще раз добре подумати, чи на тому вони акцентують увагу:)
Egri _ 16.07.2010 15:10
IP: 194.187.128.---
еуые
uaixovich _ 16.07.2010 11:02
IP: 82.193.101.---
Бубка никогда не владел, не владеет и не будет владеть украинским. зачем этот цирк вообще в блогах?
Это я. _ 14.07.2010 14:21
IP: 188.163.136.---
Кто умеет – работает, кто не умеет – управляет, а кто не умеет управлять – правит. Таких тысячи.
А кто умеет ставить мировые рекорды – тех единицы, и Вы, Сергей, герой нашей страны.
Спасибо Вам за то, что вы сделали и делаете для спорта. Вам – миллион комплиментов в превосходных степенях))).
Неюля _ 13.07.2010 18:10
IP: 77.52.37.---
Михайло Галич:
dcm:
Cергій. чи ваші тести українською написані дійсно вами?
Чм вибачились ви перед вдовою Сахарова за його цькування з трибун депутатських зїздів? Чи ви все ще співпрацюєте з КДБ (ФСБ)?
"Дякую" за розвал українсьго спорту!
Я впевнений, що цей пан не пише нічогісінько, а українською й поготів.
Такий же проффесор.
Максимум, що накарлякає, підпис в чековій книжці.
Чув його інтерв'ю українською. Так що відносно знання мови С.Бубкою ви неправі.
NovorosOdessa _ 13.07.2010 10:28
IP: 194.44.7.---
Сергей! Тут вам хамят нацыки в большинстве из "Свободы". Это они превращают спорт в политику. Футбол точно. Когда-то на заре оранжевого переворота провоцировали фаны "Динамо" днепропетровский ОМОН. Теперь скандируют бандеровские лозунги на футболе.
А вам успехов-заслужили.
По сути юношеской Олимпиады. Кажется надуманно. Чей-то личный бизнес-проект. Подростки развариваются по-разному и некоторые расы имеют огромное преимущество.
olexa_k _ 13.07.2010 09:40
IP: 77.123.129.---
При всій неоднозначності Бубки, те що він пише статті українською – браво!
hrad _ 13.07.2010 08:48
IP: 195.22.112.---
Прикро читати хамські випади "коментаторів" до С.Бубки.
С.Бубка – один із найвидатніших спортсменів ХХ ст. і достойно представляє Україну.
А його спроби популяризувати масовий спорт серед молоді, яка масово тримає в одній руці пляшку з пивом, а в другій цигарку, потрібно вітати і підтримувати.
cdecdc2V _ 13.07.2010 07:12
IP: 92.112.101.---
Я нэ пойняв:а шо Бубка еще не при должности?Он же данецкий.Непорядок.А то хлопцы, скоро, судьями конституционного суда будут шахтеров назначать.Стране остро не хватает данецкого интилекта
rdpsih _ 12.07.2010 23:34
IP: 178.92.116.---
"Родовид" в блуд завел – теперь за спорт взялся...
bobbox _ 12.07.2010 22:41
IP: 188.230.47.---
Краще пропагувати легку атлетику,а ніж довбаний футбол.
фригат _ 12.07.2010 22:08
IP: 77.122.210.---
Собственно это выбор каждого из нас – или барахтаться в грязи собственно создаваемых проблем выживания, или взлететь над ними – оттолкнувшись силой собственного воображения и созидать счастливую радость бытия. Спасибо вам Сергей Назарович, за что что вы смогли и ведете за собой, показывая путь, тем кто способен!-)
Symko _ 12.07.2010 21:59
IP: 95.132.95.---
Як на мене, це просто прекрасно. Що ще потрібно нашим молодим людям, як не кілька день захопленого споглядання за здоровими, сильними, витривалими і красивими однолітками? Доросла олімпіада – так, але за нею спостерігають, як за чимось відірваним від буденності, а спортсмени взагалі видаються більше за богів, аніж за людей. А ось отака-от, юнацька – геть інша справа, якраз те, що треба.
_____
КОЛИ ВЖЕ ГИРЬОВИЙ СПОРТ ЗРОБЛ_ЯТЬ ОЛІМПІЙСЬКИМ ВИДОМ?!
bsgserg _ 12.07.2010 21:15
IP: 93.73.238.---
Бубка, где Родовид-банк?
Объяснительные писать следователю надо, а не в блог о спорте.
steam _ 12.07.2010 21:05
IP: 77.121.80.---
Давно не писав та воно й накраще.
Михайло Галич:
dcm:
Cергій. чи ваші тести українською написані дійсно вами?
Чм вибачились ви перед вдовою Сахарова за його цькування з трибун депутатських зїздів? Чи ви все ще співпрацюєте з КДБ (ФСБ)?
"Дякую" за розвал українсьго спорту!
Я впевнений, що цей пан не пише нічогісінько, а українською й поготів.
Такий же проффесор.Згоден на 100%
Максимум, що накарлякає, підпис в чековій книжці.
Михайло Галич _ 12.07.2010 21:04
IP: 188.130.206.---
dcm:
Cергій. чи ваші тести українською написані дійсно вами?
Чм вибачились ви перед вдовою Сахарова за його цькування з трибун депутатських зїздів? Чи ви все ще співпрацюєте з КДБ (ФСБ)?
"Дякую" за розвал українсьго спорту!
Я впевнений, що цей пан не пише нічогісінько, а українською й поготів.
Такий же проффесор.
Максимум, що накарлякає, підпис в чековій книжці.
steam _ 12.07.2010 21:03
IP: 77.121.80.---
Давно не писав та воно й накраще.
shmandyfer _ 12.07.2010 21:01
IP: 68.43.139.---
dcm:
Cергій. чи ваші тести українською написані дійсно вами?
Чм вибачились ви перед вдовою Сахарова за його цькування з трибун депутатських зїздів? Чи ви все ще співпрацюєте з КДБ (ФСБ)?
"Дякую" за розвал українсьго спорту!
Дядьку,ви або недалекий ідеаліст,або провокатор.
Те що Бубка вважає за потрібне публікуватись українською повинно
викликати лише повагу.Ніхто ж його не заставляє це робити.І вже багато
навіть демократично налаштованих київських журналістів (Наєм,Вересень) "не заморочуються" і пишуть на "общєпанятнам".
Щодо цькування Сахарова "з трибун",то ви явно переплутали Бубку з Червонопиським
А звинуваченн в розвалі укр спорту – вершина невігластва
Kether _ 12.07.2010 20:56
IP: 109.86.42.---
По-перше, ні для кого не новина, що спорт – це, передусім, бізнес, а великий спорт і олімпіади безперечно – великий бізнес.
По-друге, Сингапур, – опорний пункт світового фінансового капіталу у Південно-Західній Азії.
По-третє, у сьогоднішній кволості й інертності нових поколінь потрібно вбачати "цифрову, телекомунікаційну і глобалізаційну революції", що призвели до видозміни способу життя з активного, на свіжому повітрі – на пасивний, Інтернет- і ігро-залежний.

Про все це Ви чудово знаєте? Для чого тоді уся ця демонстративна "благодійність"?
Суспільне реноме?
dcm _ 12.07.2010 20:33
IP: 24.81.77.---
Cергій. чи ваші тести українською написані дійсно вами?
Чм вибачились ви перед вдовою Сахарова за його цькування з трибун депутатських зїздів? Чи ви все ще співпрацюєте з КДБ (ФСБ)?
"Дякую" за розвал українсьго спорту!
человек в шляпе _ 12.07.2010 20:18
IP: 82.144.198.---
Потомок:
Как в советской кинокомедии: "Ты видишь жизнь из окна моего персонального автомобиля, понимаешь!" Приятно все-таки, что есть у людей чистые порывы.
BIGartist _ 12.07.2010 20:17
IP: 95.132.130.---
А шо у нас там с Олимпиадой на Буковине?
.
Потомок _ 12.07.2010 20:13
IP: 93.72.29.---
Уважаемый Сергей!

Спорт оторвался от людей. Он стал шоу. Он не зовет к действиям миллионы молодых.
Чаще и это факт весь его позыв у нас превратился в зрительский зудежь на скамейках под пипо или потом с пивом и водкой.

Не говоря уже о фанатах.

Политика выигрывает у спорта потому, что спорт стал ее прислугой, как и шоу-тусовка.

Вы или точнее тот кто за вас пишет должен это знать не хуже нас.

Куль физической культуры проиграл профессиональному спорту-шоу. Оно стало самодостаточным. Это бизнес. Он часто выхолощен от внутреннего порыва, почему мы видим в футболе полчища легионеров.

Но у нас это еще особая среда, когда, даже, легионеры перестают играть как у себя до покупки.

Вот почему, чтобы победил дух культа физкультуры, надо, чтобы спорт стал локомотивом спортивного духа, а не исключительно бизнесом.

А для этого из спорта должна уйти политика.

Поэтому не обманывайте сами себя.

У нас со спортивностью проблемы – больные болельщики!!!
проза _ 12.07.2010 20:11
IP: 92.242.99.---
з України на цю аліменпіаду попадуть хіба що мажори.
Немає чому радіти.
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте