20 січня 2015, 14:39

Що ще Яценюк віддав Коломойському?

Минулого тижня, після голосування за фактичне повернення "Укрнафти" державі, навіть найбільші оптимісти впевнилися, що Арсеній Яценюк та його партія підігрують бізнес-інтересам Ігоря Коломойського.

Але, "Укрнафта" не єдиний актив, який Яценюк віддав Коломойському, з дозволу прем'єр-міністра бізнесмен продовжує збільшувати всій вплив на авіаційну галузь. По суті, авіація вже давно знаходиться під контролем губернатора Дніпропетровська, але тепер, Яценюк повністю подарував її.

21 січня о 10.00 Окружний Адміністративний суд Києва буде розглядати позов авіакомпанії МАУ проти Міністерства Інфраструктури, щоб оскаржити діючий порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній (наказ N245).

Зараз, щоб отримати право на новий маршрут авіакомпанія подає заявку, яку розглядає спеціальна комісія до якої входять представники міністерства і державіаслужби. Але для чого МАУ комісія, якщо можна зробити так, щоб право на польоти видавалось виключно головою Державіаслужби Денисом Антонюком? Адже, Денис Антонюк – людина, вся кар'єра якої зв'язана виключно з МАУ. Саме Антонюк хотів ввести в дію скандальні правила видачі ліцензій на польоти, за яким МАУ отримувало абсолютну монополію на ринку.



Суддею в даному процесі виступає одіозний Евген Аблов, карманий суддя Януковича, той самий, який 9 грудня 2013 року узаконив спробу розгону Майдану в ніч 10-11 січня, але чомусь до сих пір не люстрований та знаходиться на своїй посаді. Певно тому, що суддя, якого давно має бути звільнено та покарано без проблем виконує замовлення та працюватиме вже на представників нинішньої влади.

Вразі, якщо суд вирішить справу на користь МАУ – це буде ще один крок до абсолютного захоплення ринку, і тоді про дешеві перевезення і лоукости можете забути, адже, як сказав, президент МАУ він проти перетворворення авіації на електрички.

На дії Антонюка вже заведено кілька справ у Генпрокуратурі, але чомусь для Кабміну всіх цих причин мало, щоб відсторонити очевидно заангажовану людину від виконання обов'язків. Напевно так, пан Яценюк доводить, що він виступає за евроінтерграцію та розвиток ринкової економіки.

Але, здається, прем'єр-міністр забув, що зараз громадськість, на відмінну від нього, не має обіцянок перед Коломойським, тому і далі буде вимагати відставки Антонюка, рівних прав для всіх авіаперевізників та ратифікації угоди ЄС "про відкрите небо", що дасть можливість розвитку на українському ринку лоукостів.

Як проходять конкурси до НАБУ. Часткова прозорість та інші нюанси.

Наприкінці минулого року Верховна рада проголосувала за збільшення штату НАБУ на 300 людей (загалом до 1000 співробітників). Таким чином починаючи з цього року Антикорупційне бюро має добирати до своєї команди по 100 детективів протягом трьох років...

Рік після ліквідації вовчого суду

Рівно рік тому, 15 грудня 2022 року, набув чинності закон про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва, а отже скандальний ОАСК перестав існувати...

Мільйони за нічого: чому судді ліквідованого ОАСКу продовжують отримувати величезні зарплати?

Цього тижня минуло пів року з ліквідації скандального Окружного адміністративного суду міста Києва. Після того, як "вовчу зграю" позбавили права вершити "правосуддя", увага до головних дійових осіб значно спала...

Справа судді Чауса за крок до антракту

Вже завтра, 14 червня, справа ще донедавна найбільшого суддівського хабаря – добіжить фіналу. У Вищому антикорупційному суді пролунає вирок екссудді Дніпровського районного суду м...

Врятуватися мобілізацією: як судді, обвинувачені у корупції чи держзраді, мобілізуються до ЗСУ

Зловживання правом під час судового процесу – не українське ноу-хау, але саме в нас маніпуляції подекуди вражають своєю винахідливістю. Учасники справ часто вдаються до різних тактик для затягування справ або уникнення відповідальності...

Ленінський, Октябрський, Совєтський – як довго в Україні існуватимуть суди з такими назвами?

Минулого тижня в соцмережах точилась активна дискусія щодо перейменування Повітрофлотського проспекту в Києві. Це не перше й, напевно, не останнє активне обговорення зміни назви вулиці, яка має радянське чи імперське коріння...