Тетяна Чорновол

Прощай Кабмін

18 серпня 2014, 14:12

Завтра напишу заяву. Хтось буде кепкувати – уряд і так доживає останні місяці перед виборами. Я згодна: звільнятися треба було раніше. Проте так хотілося доробити початі справи. Так хотілося зробити конкретні корисні речі для України. А тепер прийшло чітке усвідомлення – моє там перебування було ДАРЕМНЕ.

Бо не має в Україні політичної волі на безкомпромісну, широкомасштабну війну з корупцією. Навіть, якщо це стосується гвардії Януковича. Не люструвати їх треба, а саджати, їх активи повертати державі. І не лише тих, хто офіційно були при владі, а в першу чергу тодішніх "смотрящих", які навіть під закон про люстрацію, що у ВР не підпадають. Але генпрокуратура давно нікого не арештовує, а навпаки загальмовує справи...

Певно я себе буду картати все життя, чому не поставила таку очевидну крапку раніше. Я могла би останні місяці бути поряд з чоловіком,бути собою, бути в справах. Корисніше для країни бути рядовим, ніж урядовим уповноваженим при відсутності політичної волі...

В принципі рішення поставити крапку я прийняла під час останнього перебування в батальйоні "Азов". Однак повернулася в Київ сподіваючись доробити кілька справ, яким не вистачало останнього поштовху. Як я ПОМИЛИЛАСЯ. Я так їх і не зробила, а чоловіка не стало.

Я опишу кілька марудних днів перед КІНЦЕМ для розуміння.

Зокрема, в позаминулу середу Мінюст намагався винести на Кабмін законопроект про створення спеціалізованого силового (слідчого) органу протидії корупції. Таке собі міні ФБР. Я двома руками "за". Коли на Майдані оголосили про призначення мене керівником неіснуючого Антикорупційного бюро, мова якраз йшла про створення відповідної структури.

Законопроект про створення такого органу я вже раз презентувала на засіданні Кабміну. Однак Мінюст подав на Кабмін інший законопроект – дітище "Удару" (нардепа Чумака та заступника мінюсту Рябошапки), який був написаний ще в часи Януковича. Родзинка цього чудо-проекту в тому, що він дозволяє новоствореному органу не чіпати священу корову (не розслідувати корупційні справи можновладців), а... громити приватний бізнес. (Виявляється мало у нас силових структур, які тиснуть бізнес! Треба ще одна?)

При чому "бомба під бізнес" хитро закладена у перехідних положеннях законопроекту. Там чітко прописано, що слідчі Національного бюро антикорупційних розслідувань здійснюють розслідування злочинів здійснених в приватному секторі, якщо розмір предмету злочину або завданої шкоди перевищує в 500 раз мінімальну зарплату (600 тисяч грн. на сьогодні)

Якщо є така можливість, хтось може повірити, що слідчий НБАР почне розслідувати корупційні дії Президента чи генпрокурора? При чому можна не чіпати великий бізнес – досить "боротьби з корупцією" в середньому. Тобто це найгірше, що може бути.

Щоб не допустити прийняття такого "жаху" я примчалася з АТО, хоча внутрішньо вже була налаштована писати заяву на початку серпня.

Жах, полягає ще й в тому, що окрім "Удару" цей законопроект лобіює цілий перелік громадських організацій та активістів (у них комерційний інтерес – грантові гроші, а також хворі амбіції та вроджена підлість) та навіть ЗМІ. (Це ілюстрація, що кривавий Майдан, нас не вилікував. Хворим залишається не лише політикум, а також громадський сектор, надзвичайно залежними та заангажованими є ЗМІ. Наприклад, розмову Шепелева, яку я оприлюднила в блозі, перед цим відмовилися надрукувати аж чотири сайти. Далі я вже не зверталася – принизливо).

В середу вдалося добитися того, що міністр юстиції Петренко пішов мені на зустріч та запевнив, що в наступну середу мінюст подасть законопроект, який я вже презентувала на Кабміні. Довелося лишатися в уряді, ще на тиждень.

Тим паче нагальних справ було неймовірна кількість. В четвер намагалася переконати мінюст, що нам потрібно переймати світовий досвід встановлення бенефіціарів (справжніх власників бізнесу). В усьому світі цю інформацію офіційно збирають банки під час відкриття юридичними особами рахунків. Такий підхід працює адже бізнесмени не ризикують оформлювати рахунки на підставних осіб, а якщо і оформлюють, то на вузьке коло надійних людей. Тому в Західному світі з такою легкістю були встановлені та арештовані рахунки Фірташа, Іванющенка, Клюєва. А в нас вирішили винайти велосипед з квадратними колесами – зобов'язати бізнес відкривати власника (фізичну особу) в єдиному реєстрі підприємств. Який результат? Попіаримося, а потім отримаємо в реєстрі інформацію про цілу армію підставних осіб замість справжніх власників бізнесу. Для чого?

В п'ятницю проводила прес-конференцію, щоб попередити злочин: не дати Курченку з Коломойським вивезти з Одеського НПЗ арештовані нафтопродукти Курченка. Оприлюднила одну їх схему, але не факт, що вони вже не працюють над іншою. У цій війні за 1 млрд. грн. для держбюджету крім МВС мені ніхто не допомагає.

В п'ятницю також був урядовий комітет. На ньому мусила розглядатися, ще один важливий мені проект Постанови, який мусив відмінити постанову уряду Азарова N231, що запустила функціонування корупційної монопольної схеми відомого нардепа "батька тендерної мафії" Антона Яценка.

Однак секретаріат Кабіну вніс проект в додаткові питання. І я переконана, що це невипадково. Бо у Яценюка була важлива зустріч на 17 годину, тому черга до проекту не дійшла і це просто жах.

Адже корупційна схема Яценка в сфері оцінки для цілей оподаткування грабувала українців 20 днів при минулій владі, а вже 5 місяців грабує при нинішній.

І це при тому, що ще на початку червня прем'єр Яценюк розпорядився – "терміново відреагувати". Я взялася за роботу разом з Мінюстом. Ми розробили проект постанови. Погодили з усіма міністерствами. Далі проект зайшов в секретаріат Кабміну і... ВСЕ. Як чорна діра. Місяць минув, а результату немає.

Відповідальність за це повинен нести міністр Кабінету міністрів Остапа Семерака. Це особливо не відома загалу урядова особина,але з досить вагомими важелями впливу. Міністр кабінету міністрів має в своєму розпорядженні бюрократичний інструмент, який дозволяє тягнути час з прийняттям підзаконних актів в яких він по якимось причинам не зацікавлений. Так сталося і з проектом постанови, яка ламає корупційну схему Яценка.

Я знаю, що Яценко бігає по кабінетам і щедро пропонує хабарі. А ще, я впевнена, якщо не проходять атикорупційні ініціативи, причина одна – корупціонери "занесли бабло". В інші пояснення я не вірю, вони -лукаві.

В минулу середу я ховала свого чоловіка, а Кабміні в цей час відбувалося засідання уряду. І навіть в такий день там не пройшли ініціативи, над якими я билася місяцями. Ні законопроект про створення силового антикорупційного органу, ні постанова знищення корупційної схеми Яценка. (Я впевнена Яценко "заніс" гроші. І для мене вони в крові мого чоловіка. Вона тепер на твоїх руках – Семерак?)

***

Я не даремно так детально розписала моє життя в останні дні життя мого чоловіка. Підлість, бюрократичне болото випивало всі соки, я була пригнічена проблемами, роздратована безрезультатністю, що навіть не подзвонила йому напередодні. І тепер все життя буду себе картати.

В суботу, в останній день його життя, мене психічно добили ще дві новини. Я з'ясувала, що організатор ескадронів смерті на Майдані, спонсор сепаратистів Юрій Іванющенко, продовжує будувати нове "Міжгір'я". Камази завозять дорогий мармур для облицювання житлового будинку на тисячу кв. метрів в Конча-Заспі, митці продовжують писати пухкеньких янголів на стелі сусіднього палацу для прийому гостей, а охоронці хваляться, що будівництво "кришують" люди від Кличка. (Я маю додаткові факти, які підтверджують щирість їх слів).

І потім знову розмова з міністром кабінету міністрів Семераком. Я дізналася, що він скоротив апарат урядового уповноваженого з трьох до двох людей. Уявіть -дві людини...Наче в цій країні взагалі не існує такого явища, як корупція!!!

А керівником управління корупційних ризиків в секретаріаті з яким я вповноважена працювати Семерак призначив Андрія Жовнера. Зі мною цей кандидат жодним чином не погоджувався, бо думаю Семерак його погоджував з іншими людьми. Жовнер в свій час був довіреною особою на виборах Артема Пшонки та працював в генпрокуратурі Пшонки-старшого, керівником управління захисту... прав та свобод громадян. І це в часи Майдану!!!

Однак найгірше, це навіть не окремі факти, а причина підленької поведінки міністра Кабінету Міністрів, від якого я нажаль дуже залежна, бо не є членом уряду. А причина проста – позиція відносно мене прем'єра Арсенія Яценюка. Семерак виляє хвостиком, і повзає на пузі перед усіма, хто в ходить в орбіту Яценюка, а інших для власного самоствердження він завжди готовий вкусити за гомілку.

Взагалі Яценюк – це головна причина чому мені вже давно треба було звільнитися з уряду. Справа в тому, що прем'єр і урядовий уповноважений з антикорупційної політики працюють в одному приміщенні, але при цьому взагалі не перетинаються.

Яценюк просто не вважає за потрібне працювати з уповноваженим з антикорупційної політики. Я не можу озвучити йому, якусь проблему або питання, я не учасник вузьких нарад за участю прем'єра в профільних питаннях: антикорупційного законодавства чи стосовно знищення окремих корупційних схем. Про результати таких нарад я дізнаюся останньою. Тоді навіщо весь цирк зі мною?

Хоча це зовсім не означає, що Кабмін геть не бореться з корупцією. Яценюк намагається отримати додаткові надходження в бюджет, а для цього треба ламати корупційні схеми. Я свідок, що чимала кількість корупційних схем знищена цим Кабміном. Функції антикорупціонера в уряді в основному виконує міністр фінансів Шлапак.

Стосовно мене певно Яценюк вирішив, що з мене достатньо ролі ганебного стовпа. На Майдані, всій країні він повідомив, що Чорновол відповідає за боротьбу з корупцією, от прапор їй в руки, нехай і відповідає. Я насправді готова нести негатив, я цього не боюся. Мені головне для себе усвідомлювати, що я корисна для країни. Проте тонути в бюрократичному болоті, в цьому не має нічого корисного.

Я все сподівалася налагодити контакт з Яценюком. Справа в тому, що на мою суб'єктивну думку Яценюк – хороший прем'єр, на своєму місці. Але мої зусилля виявились марними. Чому? Може тому, що виглядати в очах суспільства Яценюк хоче ще кращим. А це зв'язує руки. Адже почни наприклад війну з олігархами, тебе демонізують ЗМІ, що належать олігархам. А народ повірить не справам, а "телеку" і будеш ти найгіршим прем'єром. Така правда життя в нашому хворому суспільстві, де на для безкомпромісних дій потрібна готовність до повної самопожертви. А її не має.

Саме тому, в час, коли я кричу, що Юрій Бойко намагається витягти (вкрасти) з "Нафтогазу" газ вартістю 2 млдр. доларів, я зустрічаю цього пана, не де не будь, а в Кабміні. Саме тому, Кабмін не може продати арештоване пальне Курченка, адже це викликає роздратування Коломойського, бо той вирішив, що це його паливні матеріали. Саме тому, я не можу зламати корупційну схему квотування експорту металобрухту, що грабує бюджет в інтересах Ахметова- Пінчука.

І це тільки з того переліку справ, якими я опікувалась. І мені такі правила гри гидкі. Тому я звільняюсь.

Я не хочу бути лялькою, я не хочу займатися самопіаром, а також скочуватися до тупого критиканства. Тому звільняюсь.

Хоча повторюся: уряд не є поганим. Просто наша країна така ще хвора, ще мало патріотизму, що навряд чи можна чекати кращого від влади на даний момент. Так, влада хвора корупцією, політичними інтригами і бозна ще чим. А суспільство, в якому мастер піару на крові – Ляшко має найвищу електоральну підтримку – здорове? Я стикнулася випадками того, як колишні близькі колеги журналісти проявили шокуючу підлість, побратими з якими на Майдані ходила під кулі, раптом опісля перемоги потягнулися до красивого життя...

Можна перераховувати багато аналогічних прикладів. Майдан не очистив нас. Він тільки став початком важкого шляху. По-суті, Майдан і АТО, є аналогом надвисокої температури, яка бореться з хворобою організма України, але так само загрожує його і вбити. Однак той факт, що Україна ще жива дає високий шанс на позитивний результат. У війні, у крові, у кризі нині народжується наша нація.

Я вірю, що все буде добре для країни (хоча може короткочасно стати і гірше) і ми ще дорого ми заплатимо, і ще багато помилок зробимо.

Головне не втрачати гідності і духу боротьби. Краще бути самою, ніж бути з підлими. Краще бути ніде, ніж лялькою в кабміні. Це не гідно, це беззмістовно і безрезультатно. Може я себе, ще знайду... І дякую Кабміну за досвід, за знання, як працює державна кухня.

Тільки такий неймовірний жаль, що я не прийняла це рішення раніше. Я була би собою. Я би мала кілька місяців ЖИТТЯ. Я би може порятувала мого Миколу. Адже попередньо ми домовилися бути разом. І дев'ять днів тому він помер не від кулі, а від того, що втратив кров. Мене не було поряд і я не перетягнула жгутом його ногу.

А ще я винна, що дозволила цьому бюрократичному болоту мене засмоктати, що в останні дні життя він не відчув мою підтримку. Мені було не до нього, я жила війною з бюрократією в тому клятому будинку на Грушевського. І тепер я просто тупо ненавиджу те життя.

Останні дні я прокидаюся з жахом. І уявляю, як в останній світанок він спостерігав, як над соняшниковим полем розливалося червоне марево і зі сторони Московії сходило сонце. Тоді він встав раніше за всіх. Певно думав про смерть. Мені розказали, що, коли батальйон виїжджав з бази, він зауважив побратиму, що його годинник зупинився. "Поганий знак", – сказав він. Він справді в таке вірив. Саме тому він не спав і о 4.33 ранку написав мені СМС: "Я тебе люблю".

Коли він "клікнув" відправити, під Києвом, майже за тисячу км. на захід, де ще була темна ніч, на тумбочці біля мого ліжка телефон прожужав прихід СМС.

Я схопилася, але так не зрозуміла, що мене підняло. Підійшла до сина, але малюк був сухий.

Сон не йшов. Він не йшов багато годин, бо це Микола намагався дотягнутися до мене ниточками думок, але я думала про Семерака, про Яценюка, про справи, які не йдуть, в моїх думках урядовий уповноважений бився головою об стіну, я так і не згадала про чоловіка, що мене так любив.

А йому так потрібна була моя підтримка, тільки її можна було протиставити фаталізму.

До телефону я підійшла тільки пізнього ранку. Коли я читала слова любові від нього, він вже годину, як був мертвий і писала відповідь: "Я тебе теж дуже люблю" я вже мертвому.

Моє СМС пішло в нікуди. Я не знаю де його телефон. Певно залишився в залитих кров'ю штанах, які викинули медики. Яке це вже має значення...

А далі був морг Маріуполя, його скляні очі горіхового кольору. Я підняла покривало з його ноги, я хотіла лишити собі шматину з його кров'ю і побачила невелику рану, від кулі невеликого калібру, яка була перев'язана лише бинтом. Виявляється це він сам себе перев'язав. Певно він забув жгут... Ми завжди виправляли помилки один одного, ми були командою. Він стік кров'ю, бо мене не було поряд. Бо я ВЧАСНО не написала заяву про звільнення. Хоча в мене стільки було часу. Я мусила це зробити ще в травні місяці, коли я вперше вирішила, що це не моє, що моє місце в АТО. Він звісно не вітав це,звісно був проти, але приймав, бо єдиний розумів мене.

Ми могли би бути разом аж три місяці. Натомість я мала три місяці безсилля і ганьби, пустого життя. (дещо правда вдалося зробити, але в тому рахунку,який я виставляю собі цього мало). Бюрократичне болото це не те місце, де я можу бути ефективна.

Треба бути собою.

Коментарі — 291
Grigoriy Dranenko _ 30.08.2014 22:21
IP: 91.197.51.---
Зрозуміло те, що вона зламалась втративши кохану людину, втративши таку потужну бідтримку у своєму житті. Це цілком зрозуміло та не підлягає осудженню. Можу тільки побажати щоб, коли час трохи вилікує рани, вона не почала жалкувати за покинуту можливість боротись проти корупції, хоча б в ім'я свого загиблого чоловіка.
Віра Бокало _ 20.08.2014 20:19
IP: 192.162.35.---
я хочу, щоб кожна людина в Україні прочитала Танене звернення, відчула цю біль втрати, розчарування і відчула страшну злість на дармоїдів, злодіїв, фарисеїв, які, як іржа, виїдають тіло країни. А сини наші ГИИНУУУТЬ, ЛЮЮДИИИ!!! Боже, допоможи нам усвідомити, що поки ми кожен з налитими люттю очима не будемо дивитись на корупцію, не один Микола ще загине...ця біль втрати нехай пройде через кожне українське серце і дасть величезний поштовх до змін...ні не до змін, а до помсти...спочатку. Тільки лють, страх штовхають нас до дій. Господи, допоможи...хай як страшно це не звучить.
Танечко, ми з тобою.
maslik _ 20.08.2014 15:32
IP: 74.125.18.---
Тетяна Шкуріна:
Насправді, я вірю, що такі люди, як Ви, Тетяно, не здаються і не відступають. І Ви це вже доводили. Просто Вам зараз дуже важко... Все, що було зроблено, не було марно. Посіяне Вами зерно правди, щирості, патріотизму все одно проросте в українському суспільстві і дасть свої плоди. І люди будуть Вам вдячні. Ваш коханий з небес буде пишатися Вами. Будьте завжди собою. Будьте там, де вважаєте, що мусите бути. Ви потрібні і Вашим діткам, і Батьківщині. Бережіть себе. Я душею з Вами.
+100
Тетяна Шкуріна _ 20.08.2014 02:23
IP: 176.38.89.---
Насправді, я вірю, що такі люди, як Ви, Тетяно, не здаються і не відступають. І Ви це вже доводили. Просто Вам зараз дуже важко... Все, що було зроблено, не було марно. Посіяне Вами зерно правди, щирості, патріотизму все одно проросте в українському суспільстві і дасть свої плоди. І люди будуть Вам вдячні. Ваш коханий з небес буде пишатися Вами. Будьте завжди собою. Будьте там, де вважаєте, що мусите бути. Ви потрібні і Вашим діткам, і Батьківщині. Бережіть себе. Я душею з Вами.
Yaroslava Mikhailova _ 20.08.2014 01:32
IP: 176.36.213.---
Танечка, у вас в жизни есть главное – ваши малыши. Они постоянно будут напоминать вам о вашем любимом – жестами, манерой смеяться, походкой, а значит он жив. А вы хранительница его продолжения. Вам нельзя падать духом. Вы состоялись во всём – в профессии, в личной жизни. Конечно, не стоило тратиться на то, что плавает сверху. Но ваши мотивы и стремления понятны и вызывают уважение. Их мотивы – тоже понятны. Без уважения. А вы ещё напишете множество замечательных журналистских расследований. Вы ведь всегда боролись с коррупцией, а всякие семираки до вас просто не доросли. Майдан ГІДНОСТІ – это всего-навсего красивый символ. На самом деле гідність – это то, что у нас в головах, в сердцах, в поступках. Она или есть или её нет. Вы – очень достойный человек. Всё у вас будет хорошо!
Yaroslava Mikhailova _ 20.08.2014 01:32
IP: 176.36.213.---
Танечка, у вас в жизни есть главное – ваши малыши. Они постоянно будут напоминать вам о вашем любимом – жестами, манерой смеяться, походкой, а значит он жив. А вы хранительница его продолжения. Вам нельзя падать духом. Вы состоялись во всём – в профессии, в личной жизни. Конечно, не стоило тратиться на то, что плавает сверху. Но ваши мотивы и стремления понятны и вызывают уважение. Их мотивы – тоже понятны. Без уважения. А вы ещё напишете множество замечательных журналистских расследований. Вы ведь всегда боролись с коррупцией, а всякие семираки до вас просто не доросли. Майдан ГІДНОСТІ – это всего-навсего красивый символ. На самом деле гідність – это то, что у нас в головах, в сердцах, в поступках. Она или есть или её нет. Вы – очень достойный человек. Всё у вас будет хорошо!
Lyuda Frolova _ 20.08.2014 01:22
IP: 93.183.204.---
ЭХ ТАНЯ ТАНЯ!!!!!!
Владимир Заславский _ 19.08.2014 19:50
IP: 213.200.35.---
Танюша,во-первых, мои самые искренние соболезнования по-поводу гибели супруга,светлая ему память! Во-вторых,и ранее относился с симпатией,а сейчас,после принятия решения по уходу с должности-зауважал! Знайте,что Вы не одиноки,люди все понимают и еще скажут свое слово. Вам спасибо!
Юра Иванов _ 19.08.2014 19:36
IP: 176.8.245.---
Держитесь Татьяна...Всё наилучшее у вас в переди...
Oleg Balzhirov _ 19.08.2014 19:34
IP: 212.90.48.---
1
Oleg Balzhirov _ 19.08.2014 19:33
IP: 212.90.48.---
1
Lana Surzhan _ 19.08.2014 19:30
IP: 74.125.181.---
Шановна Тетяно!
Такий ком у горлі...так важко наіть писати...я вважаю, що кожен відчуває ваше горе і біль у душі та сумує з Вами!!! Я пишаюся Вами як жінкою і людиною! Ви така сильна і щира! Хай Вам допомагає Бог!!! Тримайтеся!!!
Лідія Ледвій _ 19.08.2014 19:17
IP: 178.94.172.---
Дорога Тетяно, прийміть щирі співчуття. Підтримую вашу заяву. Журналісти у владних кабінетах себе втрачають. І не звинувачуйте себе за все, що сталося. Від долі не втечеш. Нехай ваші дітки ростуть здоровими і щасливими. Ви не раз повторювали:"Все, що нас не вбиває, робить нас сильнішими". Будьте сильною для рідних дітей...Не розтрачуйте сили на те, чого не існує... Моліться, виховуйте дітей у християнському дусі і в душі запанує спокій...
Olga Zaharchuk _ 19.08.2014 17:19
IP: 46.211.215.---
Дорога ТАНЕЧКО! Тримайтеся, нехай Вас і Ваших Діток оберігає Господь, Вам треба жити, виховувати діток...і писати, писати!! Сил Вам і натхнення!!
orelchan _ 19.08.2014 17:16
IP: 74.125.18.---
cris
Татьяна, Вы прекрасный журналист. Но слишком романтичны для расчистки "авгиевых конюшен" коррупции. А здесь не возьмешь "кавалерийским наскоком". Здесь нужно пахать, искать единомышленников, создавать в верхушке, пусть временные, но союзы для продвижения необходимых законопроектов. И т.д. и т.п. пахать, пахать и пахать.

Дійсно так. Що ж до романтики то Ваш комплімент на майбутне,щоб вона з"явилася (адже бути в захваті від очищення авгієвих конюшен" далеко від романтизму). Романтизм,як спадок для її двох чудових дітей обов"язково.
Олег Гавриш _ 19.08.2014 17:14
IP: 93.74.3.---
Важко...
orelchan _ 19.08.2014 17:02
IP: 74.125.18.---
anno_domini
Тетяно, бажаю Вам міцного духу, просіть поміч у Бога – Він є -, допоможе в добрій справі та доброчинності. Не закопуйте свої таланти, які є у Вас. Прийде час, коли Ви зустрінетеся зі своїм чоловіком перед престолом Божим й розкажете, що зробили на землі.

Що ти мелиш,підступна,облудлива комаха-юлє-воша? Про які таланти ти,лакуза кровопивці Юлі,натякаєш? У СПРАВЖНОЇ ЖИНКИ повинен один талант бути – любляча МАТИ своєї родини-дітей,чоловіка. Так і повзаєш по гилках УП,прикидаючися релігійною.Одна в тебе релігія – отримати побільше срібрянників з крівавих рук Іуди-Юлі. Не чіпай жінку,мати двох дітей,своїми підступними,брехливими,бездушніми,насаправді,словами. Ніколи не буває зустрічі з Душею людини,що покинула Земне життя примусово (війна,катастрофа,убивство,нещасний випадок,самогубство). Нахабна брехуха.Виправдовуєш одну з організаторів і активаторів того убивства – потвору Ю.Тимошенко.
Anzela Obrazcova _ 19.08.2014 16:37
IP: 82.207.127.---
Танюшо, дорога, тримайся і не здавайся. Заради твого Миколи, заради дітей, заради України. Хай Бог береже Тебе і дає Тобі сил
cris _ 19.08.2014 16:33
IP: 91.124.66.---
Татьяна, Вы прекрасный журналист. Но слишком романтичны для расчистки "авгиевых конюшен" коррупции. А здесь не возьмешь "кавалерийским наскоком". Здесь нужно пахать, искать единомышленников, создавать в верхушке, пусть временные, но союзы для продвижения необходимых законопроектов. И т.д. и т.п. пахать, пахать и пахать.
Viktor Tokarchuk _ 19.08.2014 15:45
IP: 37.115.155.---
Эх Таня, Таня... ты думала что в сказку попала?
убери из нашей страны воров и иждивенцев и останется 10% населения...
и то они не хотят уже боротся за правду ибо поняли что разговорами и упрашиваниями подлеца неисправиш, а выкидывать из мира сего такое количество людей бессмысленнго ибо из других стран на их место понаедут такие-же корысные воры и притянут с собой кучу своих иждивенцев...
Надо обьединяться всем тем кто идет твоим путем и доверять только им – все остальные пусть докажут свое право жить среди нас...
Viktor Tokarchuk _ 19.08.2014 15:45
IP: 37.115.155.---
Эх Таня, Таня... ты думала что в сказку попала?
убери из нашей страны воров и иждивенцев и останется 10% населения...
и то они не хотят уже боротся за правду ибо поняли что разговорами и упрашиваниями подлеца неисправиш, а выкидывать из мира сего такое количество людей бессмысленнго ибо из других стран на их место понаедут такие-же корысные воры и притянут с собой кучу своих иждивенцев...
Надо обьединяться всем тем кто идет твоим путем и доверять только им – все остальные пусть докажут свое право жить среди нас...
Oleksander Matvienko _ 19.08.2014 15:35
IP: 94.45.41.---
Корупцію ніколи не здолає герой одинак, якщо в країні не буде організований Всеукраїнський фронт боротьби з корупцією активними бійцями якого будуть переважна більшість громадян. В демократичних країнах такий фронт називається громадянським суспільством, коли кожна людина щоденно і повсякчасно протидіє цьому злу, про відомі факти корупції повідомляє на загал, об"єднується з іншими небайдужими для проведення акцій. Зародком такого громадянського суспільства в Україні є Майдан, який зніс одну владу і як кістка в горлі іншій.
Корупція – це ракова пухлина суспільства, яка пустила метастази в усі державні органи, а тому неможливо вилікувати якийсь окремий органах окремо від інших.
virosvit _ 19.08.2014 15:02
IP: 89.252.61.---
Тетяна Шкуріна:
Тетяна Шкуріна:
Висловлюю щире співчуття особистому горю, сумую і плачу... Та ще кричить душа: "Схаменіться, ті, хто прийшов у владні кабінети завдяки героїзму простих українців, подивіться в очі світлин Героїв Небесної Сотні і сотням тих Героїв, котрі щодня віддають свої життя за Україну, за свій народ!!! "
Люди, ми мусимо спільно вимести геть поганою мітлою тих, хто не гідний світлої їх Пам'яті! Ми маємо підтримувати таких достойних українців, як Тетяна Чорнові, Юлія Тимошенко, котрі служіння Батьківщині вважають сенсом свого життя!
Чудовий допис, але навіщо ця ложка дьогтю – (Юлія Тимошенко). Суспільство вже потихеньку виліковується від популізму і сектанства, хоча й спостерігаються рецидиви, такі як Ляшко.
Kris Cinnamon _ 19.08.2014 14:51
IP: 92.112.170.---
Дай Боже Вам і дітям здоров'я і терпіння.
Тетяна Шкуріна _ 19.08.2014 14:43
IP: 176.38.89.---
Висловлюю щире співчуття особистому горю, сумую і плачу... Та ще кричить душа: "Схаменіться, ті, хто прийшов у владні кабінети завдяки героїзму простих українців, подивіться в очі світлин Героїв Небесної Сотні і сотням тих Героїв, котрі щодня віддають свої життя за Україну, за свій народ!!! "
Люди, ми мусимо спільно вимести геть поганою мітлою тих, хто не гідний світлої їх Пам'яті! Ми маємо підтримувати таких достойних українців, як Тетяна Чорнові, Юлія Тимошенко, котрі служіння Батьківщині вважають сенсом свого життя!
Україна та Європа582 Aтака Путіна541 Вибори-2014131 Корупція327 Свобода слова469
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте