Тетяна Чорновол Народний депутат України VІІІ скликання

Тактика на виснаження противника. Вугілля в обмін на продовольство

14 березня 2017, 09:03

"Противником" України я називаю – окупований Донбас. Причому свідомо не називаю його – "ворогом", ворог у нас один – РФ.

Чим відрізняється противник і ворог. Щоб не пускатися в довгі пояснення наведу аналогії з Майданом. Там ворогом був Янукович, а противником – бійці Внутрішніх Військ. Ворога треба було знищити, а противника виснажити. Так само і зараз.

Як зараз виснажувати? Основа будь-якої міці, навіть військової – економіка.

Тому, якщо ми можемо виснажувати економічно – прапор нам в руки. А ми можемо. Адже Україна утримала контроль над найціннішим, що є на окупованій території – найкращими шахтами та заводами.

А тепер, що значить підприємства під контролем України на окупованій території?

Це не державні підприємства, це не ті над яким розвивається жовтоблакитний прапор – це приватні підприємства, переважно Ахметова, але не тільки, є навіть французьке та інших іноземних інвесторів. А українськими їх сміливо можна вважати тому, що вони платять податки в бюджет України, а це значить фінансують українську армію.

Далі питання, яке викликає найбільше недовіри у патріотів: як на окупованій території у владі озброєних сепаратистів можуть працювати підприємства, що фінансують українську армію, як сепари з цим миряться? Відповідь: тому що в куток їх загнали, грубо кажучи.

Поясню детальніше. Будь-яке виробництво має сенс, коли є ринок збуту. В Росії його не має, там свій антрацит, дешевший та якісніший, своє виробництво металу. Продати з окупованих територій через РФ за кордон ні антрацит, ні метал не можливо. Кожна копалина унікальна по складу, тому продавець автоматично потрапляє під міжнародні санкції. Міжнародне співтовариство в даному питанні стало на сторону України, задля того, щоб ми зберегли контроль над своїми заводами. Їх продукція є "легітимною", лише якщо має папірець про проходження митного кордону України.

Тому фактично в Україні працював аналог іранської програми "Нафта в обмін на продовольство", аналог ізраїльської, там також витягують з Палестини всі ресурси за харчі.

А нам потрібні голодні бунти на окупованій території? Хтось сподівається, що гуманітарна катастрофа послабить сепаратистів, ми скористаємося ситуацією і звільнимо Донбас? Зась! Адже це було би логічно, якби наш ворог був сепаратисти. Проте наш ворог Російська Федерація, Іловайськ брали в котел не доморощені бойовики, а кацапські танки.

Не забуваємо ми воюємо з Російською Федерацією, яка скористається голодними бунтами на окупованій території, за цією ширмою буде добиватися зняття санкцій та тиснути на Україну, щоб ми купували продукцію з окупованих територій у Росії.

І сепарам голодні бунти теж не потрібні. Це їх зацікавленість у роботі заводів, що платять укропам.

А тепер про найбільш слизьке в цьому питанні. Те чим блокадники обдурюють патріотів. Якщо мене запитають на чому ще окрім зарплат працівникам заводів тримається український контроль над підприємствами на окупованій території, я без тіні сумніву відповім: "На хабарях".

Впевнена підприємства платять сепарським бандам за "кришу", за рух залізницею, за припинення обстрілів комунікацій з електропостачання, за "захист" від наїздів конкуруючих сепарських банд. Все, як і у часи дикого капіталізму на початку 90-тих.

"Ви підтвердили фінансування сепаратизму!", – закричать мені на це блокадники. А я не згодна з таким висновком, адже якщо підприємство підкупило терористів, щоб працювати в українському податковому полі, щоб фінансувати українську армію, це ж добре для нас. Це погано для ДНР-ЛНР – привід для голоти розбиратися зі своїм "зажравшимися" ватажками, які беруть хабарі і продаються украм. Хіба не так?

А тепер висновок: в цілому ситуація, коли ми зберігаємо контроль над підприємствами на окупованій території, надзвичайно вигідна Україні. Ми виснажуємо ті територій, витягуємо звідти за харчі корисні копалини, сировину, продукцію заводів, заробляємо в держбюджет.

Однак в кожній бочці меду є ложка дьогтю. Тому насправді потрібен контроль громадськості, не блокада, а громадський контроль.

На окупованій території є сепарські шахти та підприємства. Тому, існує контрабанда продукції сепарських підприємств через лінію розмежування яку треба припинити, бо це якраз і є справжнє фінансування сепаратистів. Ось конкретний випадок.

В липні 2015 року СБУ оприлюднила, що припинила канал фінансування терористів, який працював завдяки експорту вугілля зі шахти Жданівська (шахта під контролем сепарів). За даними СБУ зі шахти Жданівська було експортовано 664 тыс. 900 тон вугілля на суму 433 млн грн. Покупцями виступили офшори – FLAME SA (Швейцария), ELBERT INVEST LLP (Великобританія). Канал був закритий, зокрема за моєї участі. Мною він був виявлений, і моїми зусиллями був звільнений заступник СБУ Артюхов, щодо якого я мала підозри, що він "кришував" цю контрабанду.

Інший конкретний випадок – поставки вугілля з шахти імені Кисельова. На перший погляд все нормально – підприємство зареєстроване в Україні. Проблема тільки в тому, що не має ніякого такого підприємства. Шахта була ліквідована, ще в часи Януковича. З таких фіктивних підприємств Україна податки не отримує. Зате в такі "роги і копита" безсумнівно заганялося вугілля з сепарських шахт.

Це той випадок, коли не ми корумпуємо "сепарів", а навпаки "сепари" корумпують нас. Тому, я проти контрабанди, я за громадський контроль. Я за те, щоб поставити сканери на залізниці, щоб громадськість перевіряла чи йдуть вагони з реальних підприємств контрольованих Україною.

І нарешті, про найголовніше – РОЗРИВ ЗАЛЕЖНОСТІ.

Ми повинні забирати сировину та продукцію, виснажувати окуповані території, але в жодному випадку не залежати. Щоб Москва не могла використовувати в своїй грі патріотів, щоб будь-який шантаж не виходив на державний рівень.

Для цього треба розривати залежність, не може бути електропостачання Авдієвки з окупованої територій, треба будувати нову лінію. Не може бути державних підприємств, які залежні від сировини з окупованих територій. Як Трипільська ТЕЦ, що постачає струм на Київ, а спалює донецький антрацит. ї Треба переводити на антрацит з ПАР.

Як висновок: блокада, в нинішньому вигляді – зло. А ось блокада контрабанди, громадський контроль нам потрібний. А також потрібний розрив залежності та цнотливість державного сектору.

Коментарі — 55
lohik _ 15.03.2017 14:22
IP: 46.133.96.---
Сьогодні РНБО узаконила те, чого добивалась блокада – припинити торгівлю з бойовиками ОРДЛО...Так в чому кримінал блокувальників?...
Anatol Zubenko _ 15.03.2017 08:12
IP: 94.153.158.---
Александр 1:
Robert Bruce:
Питання в тому, що насправді податки ніхто не платить, посилаючись на війну. С таблиці видно, що перестали влатити навіть на контрольованій територіїї. А влада бреше, що платять. А чому бреше, бо має с того вигоду. Звичайно від блокади постраждають прості люди, але ж війна, чи війна не для всіх?!!
Влада можливо певною мірою бреше. Але Гримчак, Тука, Чорновол – абсолютно чесні і порядні люди. Особливо компетентні у проблемі Донбасу Гримчак і Тука, які неодноразово пояснювали шкоду для України від тієї блокади. Не лише економічну, а і соціальну, і політичну. Не можна, щоб державні питання вирішували абсолютно некомпетентні люди з вулиці насильницькими методами. Про користь для Ахметова не йдеться, тому що на кону стоять державні інтереси України, а не боротьба з олігархом чи з контрабандою.
А яку вигоду має влада по вашому?
Грымчак и Тука уже давно сидят на потоках! Вы посмотрите на их бегающие глазенки, да они
Anatol Zubenko _ 15.03.2017 08:09
IP: 94.153.158.---
majorvihr:
Танюша,як писав один автор коментарів,якого підтримую,вам залишилось віддати наказ Армії зовсім не стріляти,щоб пострілами ненароком не поранити чи,недай боже,вбити на когось з торгівельних партнерів з тієї сторони, і так вже вами підступно обманутих в тій торгівлі вугіллям і ще 5000 назв всякої всячини,включно рації для армії сепарюг. (з ваших слів).
А так и есть! Солдаты должны отчитаться за каждый патрон перед Муженко, перерасход -плати...
Муляр _ 15.03.2017 04:07
IP: 35.187.35.---
"В липні 2015 року СБУ оприлюднила, що припинила канал фінансування терористів, який працював завдяки експорту вугілля зі шахти Жданівська (шахта під контролем сепарів). За даними СБУ зі шахти Жданівська було експортовано 664 тыс. 900 тон вугілля на суму 433 млн грн. Покупцями виступили офшори – FLAME SA (Швейцария), ELBERT INVEST LLP (Великобританія)."

Так а чим ці "сєпари" відрізняються від решти добропорядних на кшталт Ахметова, там же у будь-якому разі мали бути задіяні підприємства, що зареєстровані на контрольованій території? Тим, що відправили на експорт? А чи був той експорт взагалі? Може те вугілля з офшорів відвантажили на наші ТЕС та ТЕЦ? І чиї ті офшори? Не тих самих добропорядних?
Іще член коаліції заявляє, що особа, що "кришувала" фінансування терористів, увага (!), звільнена з посади. Ну звичайно, це ж не стартові пакети продавати.
Муляр _ 15.03.2017 03:46
IP: 104.199.59.---
Ще цікавим питанням є дотримання техніки безпеки на тих підприємствах, що функціонують на непідконтрольних територіях. От ми вважаємо, що там працюють наші громадяни, такі самі як працюють у шахтах на західній Україні. Але насправді ми ділимо людей на два сорти – одні можуть працювати без контролю за дотриманням техніки безпеки, а інші ні. Для одних держава виступає гарантом їх трудових прав, для інших – ні. Чи може у нас укладені угоди з відповідними органами т. зв. ДНР, ЛНР?!
Яке право мають працювати на тих територіях підприємства, на яких державні органи не мають можливості проконтролювати безпеку на виробництві?
І з іншого боку, чому ті підприємства мають конкурентну перевагу над рештою українських підприємств у вигляді відсутності контролю відповідних державних органів? Тут розетку не встановиш без дотримань правил безпеки, а там хоч дроти зубами з'єднуй?!
Муляр _ 15.03.2017 03:29
IP: 35.187.34.---
Щодо податків сплачених "українськими" підприємствами з окупованих територій. В разі коли йдеться про підприємства, що видобувають вугілля, яке споживають ТЕС та ТЕЦ, то велика частина податків сплачених тими підприємствами повертається до них у вигляді оплати нами усіма комунальних послуг за тепло та електрику, тому що ці податки закладаються в собівартість вугілля, що поставляється на ТЕС та ТЕЦ, а далі вони стають частиною ціни за комуналку. Отже справжніми платниками цих податків є споживачі комунальних послуг – тобто решта українців, що живуть на не окупованих територіях і отримують немаленькі рахунки. Припустимо, що ми усе вугілля закуповуємо за кордоном і поставляємо на наші ТЕС та ТЕЦ. Бюджет отримав би приблизно ті самі податки (при однаковій рентабельності постачальників), що і зараз, (за виключенням єдиного соціального внеску, повноту нарахувань котрого фіскальні органи не в силах проконтролювати на окупованих територіях), але ми усі не фінансували би терористів.
spitfire _ 15.03.2017 01:39
IP: 104.199.59.---
...ми можемо виснажувати економічно
вони постачають товар, ми сплачуємо ціну, схема працює ритмічно.
про яке виснаження йдеться?

коли вугілля закінчиться, влада вигадає іншу схему, аби уникнути голодних бунтів, бо зацікавлена в стабільності супротивника і докладає зусиль, аби терористичні режими не впали від власної неспроможності.

А тепер, що значить підприємства під контролем України на окупованій території?
маячня, який може бути контроль підприємства на території, яка захоплена ворогом?

...на чому ще...тримається український контроль над підприємствами на окупованій території, я без тіні сумніву відповім: "На хабарях".
воєнні диктатури ОРДЛО функціонують як жорстко централізовані держави: платежі визискуються "податковими", злочини розслідують "внутрішні органи".
які хабарі, панночко?

"Ви підтвердили фінансування сепаратизму!"
ні, це сумісна окупація власних територій за участю української влади.
taksist _ 15.03.2017 00:38
IP: 130.180.220.---
вищий ступінь перемоги – це змусити ворога оплачувати тобою окуповане.
росія окупувала донбас а оплачує все те Україна.
тож росії не жаль пару мільйонів виділити на своїх казачків, що тут, в українському тилу будуть переконувати що не так вже й погано баригувати з окупантом.
а щоб зрозуміти що чорновол повна ідіотка задумайтеся на таким – донбаське це українське. який зиск українцям купувати українське за наші гроші у ворога і в цьому бачити зиск?
ворогу зиск є – він збуває крадене.
а як звуть тих, хто крадене скуповує?
порошенко і його "курви" чорноволки – це бариги.
Alexandr Dovgan _ 15.03.2017 00:10
IP: 91.197.19.---
Без сопоставления реальных сумм, попадающих в украинский и днр-вский бюджеты, статья обычный развод для людей не умеющих мыслить логически.
kulemet _ 14.03.2017 23:34
IP: 104.155.92.---
Бред Кобылы.Не в обиду...
SARA21 _ 14.03.2017 23:04
IP: 91.226.4.---
Насіров сказав що податки з окупованих територій він не брав,збирало СБУ?Чому? Може для себе?
Milky_Man2 _ 14.03.2017 21:18
IP: 146.148.52.---
Таня, а я Вам верил раньше. Видать, правду говорят, что Вы заодно с Пашинским. А теперь предлагаете одобрить плату "крыши" от террористов, чтобы не было бунтов там. Так представляю, как Сталин брал пшеницу из Америки и поставлял на окупированную нацистами Украину, чтобы там не было голодных бунтов, там же наши люди. А гитлеровцы ему за это угля с Донбаса, ну, топить в Сибири ж надо, да? Ведь это ж Германия нам враг, а не Украина, правильно? Стыдно Таня. Я Вам больше не верю!
majorvihr _ 14.03.2017 20:16
IP: 104.199.238.---
Танюша,як писав один автор коментарів,якого підтримую,вам залишилось віддати наказ Армії зовсім не стріляти,щоб пострілами ненароком не поранити чи,недай боже,вбити на когось з торгівельних партнерів з тієї сторони, і так вже вами підступно обманутих в тій торгівлі вугіллям і ще 5000 назв всякої всячини,включно рації для армії сепарюг. (з ваших слів).
Sergey Loboda _ 14.03.2017 19:05
IP: 178.92.216.---
ми ж з ними живими грошима разплачуємось-а не продовольством.

а за гроші,крім санкціонки можна все через Росію купить...

ембарго ніхто проти Росії застосвувать не буде...

Таня, -разом на Майдані були-і так ти перекинулась в табір Януковича і Путіна...

Я з 9 сотні самооборони...
Артем Лютий _ 14.03.2017 16:47
IP: 109.251.152.---
Брeхуни паскудні. Достойні учні головного бреxуна-бариги "будочного будівельника". А ця срaна газeтa тут росповсюджує брехню, що начебто блокадники розікрaли поїзд. І не дають мені опулікувати під статтею цей коментар (Пишуть, що кoд не вірний – брехуни намагаються запевнити мене, що я сліпий)
Агов! Рeдaктoри "демократичної газети" """Українська" правда"" де ваші інтерв'ю з Семенченком? Правди боїтеся!? Пiдapи продажні. В країні такі важливі події, а в газеті " НІ З ГЛОВИ МОВИ, НІ З CPAKИ ПEPДУ"
Robert Bruce _ 14.03.2017 16:33
IP: 130.211.103.---
Александр 1:
Відкати!!!!
Александр 1 _ 14.03.2017 16:24
IP: 188.163.12.---
Robert Bruce:
Питання в тому, що насправді податки ніхто не платить, посилаючись на війну. С таблиці видно, що перестали влатити навіть на контрольованій територіїї. А влада бреше, що платять. А чому бреше, бо має с того вигоду. Звичайно від блокади постраждають прості люди, але ж війна, чи війна не для всіх?!!
Влада можливо певною мірою бреше. Але Гримчак, Тука, Чорновол – абсолютно чесні і порядні люди. Особливо компетентні у проблемі Донбасу Гримчак і Тука, які неодноразово пояснювали шкоду для України від тієї блокади. Не лише економічну, а і соціальну, і політичну. Не можна, щоб державні питання вирішували абсолютно некомпетентні люди з вулиці насильницькими методами. Про користь для Ахметова не йдеться, тому що на кону стоять державні інтереси України, а не боротьба з олігархом чи з контрабандою.
А яку вигоду має влада по вашому?
Сергей Папков _ 14.03.2017 16:21
IP: 93.73.27.---
"А тепер, що значить підприємства під контролем України на окупованій (ворогом) території?" (Т. Чорновол).
Тетяно, Ви дійсно вірите в цей оксюморон?
Ну який може бути РЕАЛЬНИЙ український КОНТРОЛЬ над підприємством, на яке в будь-яку хвилину може зайти озброєний окупант і перевірити чим там займаються? Над підприємством, з якого вивезти продукцію можна лише з дозволу окупанта!
Називайте речі своїми іменами: мова йде не про патріотико-патетично виголошений "контроль", а про оборудку, за якою українська влада отримує відступне у вигляді долі маленької від прибутку з функціонування даних підпрємств, а окупанти – основний зиск (співвідношення десь 3 до 7).
Показово, що всупереч всієї провладної пропаганди у ЗМІ принаймні три чверті суспільства все ж солідарні з позицією "блокуючих" та вважають, що "лінія фронту" має бути все ж лінією фронту, а не прохідною підворотнею.
Robert Bruce _ 14.03.2017 16:16
IP: 35.187.26.---
Тут більше інфоepravda.com.ua/cdn/cd1/top_100_reiting_platnykiv_podatkiv/
Robert Bruce _ 14.03.2017 16:07
IP: 104.199.6.---
Александр 1:
Питання в тому, що насправді податки ніхто не платить, посилаючись на війну. С таблиці видно, що перестали влатити навіть на контрольованій територіїї. А влада бреше, що платять. А чому бреше, бо має с того вигоду. Звичайно від блокади постраждають прості люди, але ж війна, чи війна не для всіх?!!
Александр 1 _ 14.03.2017 15:54
IP: 188.163.12.---
Robert Bruce:
Це пропаганда. ДПА – Каже – не знає, може 10 мільярдів. Але є така гарна табличкаslovoidilo.ua/2015/09/09/infografika/biznes/xto-napovnyuye-ukrayinskyj-byudzhet-top-100-platnykiv-podatkiv-ukrayiny
Цю цифру (32 млрд. грн.) чув від багатьох осіб (і від прем'єр-міністра, і від Ю. Гримчака, і від Т. Чорновол та від інших). Не можу знати, як її виводили, які підприємства враховували напряму, які по схемі господарчих зв'язків. По тієї табличці, на яку ви посилаєтесь, теж не можна дати чітку відповідь, тому що не маємо інформації про всі підприємства, які знаходяться в ОРДЛО і сплачують нам податки. Але я зауважив, що мова лише про можливі збитки впродовж року, як що нічого не діяти і терпіти блокаду. Можливо цифра завищена. Вчора на "Свободі слова" ICTV була інформація, що Маріупольський меткомбінат працює лише на чверть, і робітники за лютий одержали лише чверть заробітної платні. Це на користь Україні?
lohik _ 14.03.2017 15:50
IP: 104.199.98.---
А чому украінсбеу воаду не бентежить, що енергетична безпека Укоаіни, виявляється, знаходиться в руках бойовиеів з ОРДЛО і Росіі...Як колись Росія перекривала газовий вентиль і щорічно шантажувала і диктувала ціну на газ...
Козак Невада _ 14.03.2017 15:49
IP: 194.44.30.---
Вугілля в обмін на продовольство.
Точка відліку – Донецьк.

Продовольство в обмін на вугілля
Точка відліку – Київ.

Who is who
Козак Невада _ 14.03.2017 15:42
IP: 194.44.30.---
Цнотливість державного сектору.
:)
Оце все що треба знати про цнотливість.
Dmitriy Kalenykh _ 14.03.2017 15:34
IP: 195.160.232.---
Що заважаэ вже три роки перевести Трипільську ТЕЦ на антрацит з ПАР?
ONLINE
Aтака Путіна1062 Рада 201492 Корупція900 Україна та Європа815 Мовне питання167
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте