Сергій Дацюк Філософ

ГРОМАДЯНСТВО

12 вересня 2017, 08:42

Як взагалі можна оцінити те, що відбулося – позбавлення Президентом громадянства Саакашвілі та його незаконний перетин кордону всупереч цьому акту?

Я принципово не згоден з тим, коли кажуть, що обидві сторони винуваті – і Президент, і Саакашвілі.

Це не так.

Давайте згадаємо Майдан-2013-2014. Тоді теж багато хто говорив, що обидві сторони винуваті. Але це було не так.

Давайте згадаємо війну Росії проти України і оцінки ОБСЄ обстрілів зони АТО – обидві сторони винуваті.

І з першими, і з другими оцінками активні українці були не згодні. А чому? Бо ми чудово розуміли, що для адекватної оцінки потрібні всі обставини: 1) хто ініціатор беззаконня, хто мав більше сили його творити; 2) яка мета беззаконня (що воно покриває); 3) з чийого боку беззаконня більше; 4) чиє беззаконня ігнорується, а чиє акцентується.

Справедливість при оцінці дій двох сторін конфлікту виникає тоді, коли ми стаємо на позицію більш слабкого, упослідженого, ображеного, тобто на позицію жертви.

Тепер давайте розберемося з ситуацією позбавлення громадянства Саакашвілі з боку Президента.

Хто ініціатор беззаконня? Президент України. Тому що Президент, коли надавав громадянство, знав, як і весь світ, про недолугі спроби звинуватити Саакашвілі проросійською владою Грузії у смішних "злочинах". Але, коли це стало політично доцільно, він використав розслідування проти нього в Грузії для позбавлення його громадянства. Отже законних в Україні (не в Грузії) підстав для позбавлення громадянства не було, бо інакше, не зрозуміло на яких підставах воно йому було надано.

Чому Президент це зробив, тобто яка мета беззаконня? Бо Саакашвілі публічно і активно критикував його за корупцію. Тобто Президент намагався знищити політичного опонента у так би мовити "правовий" спосіб, щоб прикрити свою корупцію. Але ж до корупції належать не тільки корупційні дії, але всі способи прикриття цих дій. Тобто позбавлення з боку Президента громадянства Саакашвілі це корупційна дія.

З чийого боку беззаконня більше? Давайте подивимося. Незаконне позбавлення Президентом громадянства Саакашвілі. Генпрокуратура мовчить. На пункт пропуску перед в'їздом Саакашвілі проникають "тітушки", розслідування нема, Генпрокуратура мовчить. Зупинено поїзд на території Польщі – Генпрокуратура мовчить, розслідування немає. "Заміновано" пункт пропуску "Шегині" – Генпрокуратура мовчить, розслідування немає. Саакашвілі в оточенні своїх прибічників перетинає кордон – Генпрокуратура одразу ж погрожує правовими наслідками, Президент одразу ж робить заяву.

Чиє беззаконня ігнорується? Ігнорується беззаконня Президента, який позбавив громадянства, урядовців, які дали команду зупинити поїзд, державної служби, яка організувала фейкове "замінування" пункту пропуску. Чиє беззаконня акцентується? Акцентується беззаконня Саакашвілі.

Спочатку мають бути покарані ініціатори беззаконня – Президент, Генпрокурор та всі державні чиновники, що виконували злочинні накази. І лише потім має бути покараний Саакашвілі.

Але мені не за Саакашвілі образливо. Мене ставлення громадян до громадянства бентежить.

Громадянство чиє? Ваше і моє громадянство – чиє воно? Воно у власності Президента, Парламенту, Уряду чи держави загалом?

За Конституцією України громадянство, як і сама Україна, є власність народу України, і ще точніше – громади, тобто активної частини народу, яка здатна до політичного волевиявлення.

Бо народ є абстракція, а громада це конкретика. Це ті люди, які ходять на вибори, мають громадську позицію щодо дій влади і здатні протестувати, якщо ці дії влади не відповідають їх інтересам.

Якщо громада вважає, що якийсь громадянин незаконно позбавлений громадянства, то громада має право відстоювати його громадянство. І жодна державна інституція їй цього заборонити не може.

Звичайно ж справа не у Саакашвілі. Він може подобатися чи не подобатися, бути добрим чи поганим політиком, хорошим чи поганим громадянином. Справа у тому, що наше з вами громадянство принизили, тобто принизили саму державу Україна, принизили її громадян – публічно, нахабно, на весь світ.

Так в Україні бути не має.

Якщо ми, українці, себе поважаємо, ми маємо поважати своє громадянство.

Зараз суспільство неоковирними діями влади свідомо розігрівається і підштовхується до громадянської війни, щоб на тлі цих загроз ввести пряму диктатуру.

Потрібно зупинити сповзання України у прірву.

Перевибори Президента та Парламенту це єдиний шлях змінити ситуацію на краще.

Коментарі — 374
valsh01 _ 12.09.2017 16:05
IP: 188.115.137.---
mihaylenco:
valsh01
К сожалению, Садовой и Гриценко пока свои причандалы спрятали весьма глубоко и их другим не показывают))

Їхня "виваженість" буде коштувати дорого. Схоже, таки бути Юлі з булавою.
Это не только Вам понятно)) Это понятно и Порошенко. Именно поэтому она – главный враг власти. И даже тут, в новости про Саакашвили, порохоботы обсирают именно ЮВТ. А не неистового Михо))
П.С. Несколько ниже я вам задал вопрос про вашего городского голову и "банду" Тимошенко при власти в Сумах. Любопытно было бы узнать подробности))
САНДРО _ 12.09.2017 16:04
IP: 82.193.99.---
valsh01:
"...Если бы в 2010 умные люди отдали свой голос ей, то может и не было бы у нас таких потрясений, как Майдан, кровь, война, разруха. Если бы в 2014 отдали свой голос ей, то может не было бы таких бурлений в стране..."

Пане Велш, Вы забыли в какой стране мы живем, вы забыли про вульгарность человеческой натуры, Вы забыли сколько людей кормится объедками с барского стола олигархов и хотят кориться хлебом с маслм и икрой в 3 слоя. вы забыли про миллионы долларов, десятки квартир, домов,дворцов, земельных участков и не только в Украине.
И всего этого лишиться.
Да они скорей заставят Землю вращаться в другом направленииЮ нежели согласиться на Тммошенко, а значит всего этого лишиться.
Поэтому тут уж действительно без сослагательного наклонения, ибо это просто фэнтези
sabora _ 12.09.2017 16:02
IP: 193.138.134.---
Сер- гій дацюк,
Коли вже ти так патріотично роздумуєш над громадянством України, то чому ти не подумав, що Порошенко просто виправив свою помилку, що надав громадянство Украіни цьому грузину???
грузин, сруля тимошенко, наливайченко, гриценко, садовий і їм подібні політичні трупи, просто рвуться до влади, переживають за свій імідж і своє майбутнє, бо для них запало жареним. Ось вони від відчаю і влаштували цю клоунаду на митниці.
Всі дацюки-пацюки, складається враження, що ви проплачені, скоріше всього тимошенницею.
У вас немає відповіді на елементарне і просте питання: Як так сталося, що там зібралися в одну хвилину всі обраені на владу??????????????
Такі відомі трупи: сакашвілік, тимашенко, налевайчинко, прочая депутатськая шваль..., потім садовий, гриценка і т.д.
ХТО ОРГАНІЗУВАВ ТАКУ ОДНОЧАСНУ ПРИСУТНІСТЬ ВСІХ ЦИХ ОБРАЖЕНИХ І СПИСАНИХ???
valsh01 _ 12.09.2017 15:58
IP: 188.115.137.---
kren:
valsh01:
kren:
valsh01:
...И, может, именно поэтому она так уперто пытается разрушить несправедливую, коррупционную...
==
...вірніше було б,"она так тупо пытается"
Что в этой жизни тупо, а что – нет, судят по результату)) Если ей это удастся, то окажется, что и не так уж тупо))
==
...гм,тобто тобто її участь в шабаші Саакашвіли з проривом кордону-тепер слід вважати витонченим
політичним кроком?
А в чем вы увидели противоправное участие ЮВТ в "шабаше" Саакашвили? Она перешла границу в соответствии с законом)) По поводу "шабаша" обращайтесь к тем сотням людей, которые "занесли" Саакашвили в Украину)) А еще лучше, обратитесь к главному виновнику (и первопричине) этого "шабаша" – Петру Алексеевичу))
Кстати, по поводу шабашей)) А как вы относитесь к "шабашу", который был устроен на Майдане в 2014 году украинцами, не желавшими больше мириться с властью и порядками Януковича?
mihaylenco _ 12.09.2017 15:55
IP: 194.28.6.---
valsh01
К сожалению, Садовой и Гриценко пока свои причандалы спрятали весьма глубоко и их другим не показывают))

Їхня "виваженість" буде коштувати дорого. Схоже, таки бути Юлі з булавою.
САНДРО _ 12.09.2017 15:53
IP: 82.193.99.---
Віктор Петренко:
САНДРО:
вітаю вас пане Сандро з прозрінням!!!)))
А я вітаю Вас з наївністю!!!

Пожартував трошки, як це вчиняє і п.Вєлш. Одесит, однако.
Але в кожному жарті, є частка жарту...
Поживемо, побачимо.
Я ж не заперечував, що Батьківщина тріумфально переможе на Парламентських...
valsh01 _ 12.09.2017 15:50
IP: 188.115.137.---
САНДРО:
valsh01:
Тот случай. когда спорить невозможно, да и бессмысленно.
Но все равно, на Президентских буду голосовать против нее.
Пусть занимается внуками- будет радости больше нежели вычищать Украину от всякого дерьма.
Желающие найдутся, не пропадем.
Вон Ляшко излучает энергию.UOTE]
Отговаривать Вас не буду)) Кому – и Ляшко президент, как и "кобыла – невеста". Жаль только страну. Если бы в 2010 умные люди отдали свой голос ей, то может и не было бы у нас таких потрясений, как Майдан, кровь, война, разруха. Если бы в 2014 отдали свой голос ей, то может не было бы таких бурлений в стране – из за полного обнищания, странного ведения войны, не наказанности преступлений пАпередников, узурпации власти одним человеком, тотальной лжи.
Я понимаю, что у истории нет сослагательного наклонения, и всякие "если бы..." тут не катят. Зато все мы очень даже хорошо чувствуем на своей шкуре (и судьбе) не реализованные возможности на выборах))
kren _ 12.09.2017 15:42
IP: 188.0.104.---
valsh01:
kren:
valsh01:
...И, может, именно поэтому она так уперто пытается разрушить несправедливую, коррупционную...
==
...вірніше було б,"она так тупо пытается"
Что в этой жизни тупо, а что – нет, судят по результату)) Если ей это удастся, то окажется, что и не так уж тупо))
...гм,тобто тобто її участь в шабаші Саакашвіли з проривом кордону-тепер слід вважати витонченим
політичним кроком?
mihaylenco _ 12.09.2017 15:38
IP: 194.28.6.---
САНДРО
Но все равно, на Президентских буду голосовать против нее...
Пусть занимается внуками- будет радости больше нежели вычищать Украину от всякого дерьма.
Желающие найдутся, не пропадем.

Сандро! Так виходить ми однодумці. Я всіляко підтримую Тимошенко в її боротьбі проти свавілля влади. Скажу навіть більше. За 25 років незалежності, вона – політик N1 в Україні. Але не треба пхати її у владу. Так збережеться добре ім'я.
valsh01 _ 12.09.2017 15:36
IP: 188.115.137.---
Віктор Петренко:
valsh01:
дурень ти фальш.тимошенко кришувала корупцію та зловживання.а її люди сиділи на потоках,наприклад яценко-глава тендерної мафії.розплодила тушок внаслідок політичної корупції (поставила на поток продаж місць у списках олігархам та їм людям).
Я плЯкал)) Те, кто сейчас сидит на денежных гос.потоках – обвиняют в коррупции пАпиредников)) Любимая игра украинских политиков, придя к власти вопить – "А пАпередники хуже нас были"
mihaylenco _ 12.09.2017 15:34
IP: 194.28.6.---
Ось і засвітилася путінська клієнтела 11 вересня 2017, 22:17.

САНДРО _ 12.09.2017 14:55IP: 82.193.99.--
mihaylenco:
Пане Міхайленко!
Я якось пропустив щось, Ви все про якесь возняк...Чи я нічого не втратив?

Тут, в блогах УП. Ось і засвітилася путінська клієнтела 11 вересня 2017, 22:17. Прочитай. Паплюжить Саакашвілі, та Тимошенко. Намагається обгрунтувати мантру шоколадної мафії, що Міхо, та Юля впроваджують в життя в Україні завдання путіна. Називає їх лузерами.
valsh01 _ 12.09.2017 15:33
IP: 188.115.137.---
kren:
valsh01:
...И, может, именно поэтому она так уперто пытается разрушить несправедливую, коррупционную...
==
...вірніше було б,"она так тупо пытается"
Что в этой жизни тупо, а что – нет, судят по результату)) Если ей это удастся, то окажется, что и не так уж тупо))
valsh01 _ 12.09.2017 15:31
IP: 188.115.137.---
Можно по разному относиться к Саакашвили – к его успехам-неудачам во время губернаторства, к его деятельности в качестве полит. киллера врагов Порошенко, к его дальнейшим политическим перспективам в Украине, к его непоследовательности, взрывному темпераменту, неспособности реально оценить ситуацию. Но одного у него отнять нельзя. Он – НЕ ТРУС! Не побоялся пойти напролом на всю мощь государственной машины. Не зная, что будет с ним по ту сторону границы. Несмотря на угрозы придурка Кивы-Авакова. Несмотря на вполне ясные предупреждения Порошенко его депортировать в Грузию и надавить через задержание брата.
Большая благодарность Михо от украинских мужчин! За то, что он показал, что в украинской политике (а Михо – УЖЕ украинский политик) есть не только баба с тестикулами (сиречь – яйцами), но и нашелся мужик ей под стать. К сожалению, Садовой и Гриценко пока свои причандалы спрятали весьма глубоко и их другим не показывают))
Віктор Петренко _ 12.09.2017 15:31
IP: 35.184.102.---
САНДРО:
вітаю вас пане Сандро з прозрінням!!!)))
kren _ 12.09.2017 15:30
IP: 188.0.104.---
valsh01:
...И, может, именно поэтому она так уперто пытается разрушить несправедливую, коррупционную...
...вірніше було б,"она так тупо пытается"
Ua Gall _ 12.09.2017 15:27
IP: 178.212.102.---
valsh01:

Её время истекло
У неё пропало фсё!

Пускай живйот вана как хочет,да перестанет кошмарить Украину,то возле писсуара,то на границе...
Слава лабутенм!Бабюльке слава!
Віктор Петренко _ 12.09.2017 15:24
IP: 23.251.149.---
valsh01:
дурень ти фальш.тимошенко кришувала корупцію та зловживання.а її люди сиділи на потоках,наприклад яценко-глава тендерної мафії.розплодила тушок внаслідок політичної корупції (поставила на поток продаж місць у списках олігархам та їм людям).
САНДРО _ 12.09.2017 15:22
IP: 82.193.99.---
valsh01:
Мне кажется, что живет. Просто их жизнь и благополучие она не отрывает от того, что происходит в Украине. Может именно поэтому она не сбежала в 2010? Может именно поэтому она не создает клан Тимошенков при власти? Может именно поэтому ее родные живут тут, а не в лондонах и парижах? И внуки, наверняка, будут жить и учится тут. И, может, именно поэтому она так уперто пытается разрушить несправедливую, коррупционную, лживую, не социальную, олигархическую политико-экономическую систему и построить новое государство, более комфортное и для простых украинцев, и для ее близких и родных?
Тот случай. когда спорить невозможно, да и бессмысленно.
Но все равно, на Президентских буду голосовать против нее.
Пусть занимается внуками- будет радости больше нежели вычищать Украину от всякого дерьма.
Желающие найдутся, не пропадем.
Вон Ляшко излучает энергию, Рабинович не вылезает из телеэкранов.
Попутного ветра!
valsh01 _ 12.09.2017 15:14
IP: 188.115.137.---
САНДРО:
valsh01:
)))

))))))))

)))))))))))))))))

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

КАк же дегко Вас рассмешить.
Вы не из Одессы случайно?
Я – одессит. Я – из Одессы. Здрасьте! (с)
valsh01 _ 12.09.2017 15:12
IP: 188.115.137.---
САНДРО:

Хоча я їй того не бажаю
Треба знвмати корону цієї самої рятівниці і жити ради доньки, онуків, чоловіка, рідних.
У неї теж життя одне і вона заслуговує і на радість, і на здоров"я, і на щастя
А почему Вы решили, что Юля не живет ради дочки, внуков, мужа, родных? Мне кажется, что живет. Просто их жизнь и благополучие она не отрывает от того, что происходит в Украине. Может именно поэтому она не сбежала в 2010? Может именно поэтому она не создает клан Тимошенков при власти? Может именно поэтому ее родные живут тут, а не в лондонах и парижах? И внуки, наверняка, будут жить и учится тут. И, может, именно поэтому она так уперто пытается разрушить несправедливую, коррупционную, лживую, не социальную, олигархическую политико-экономическую систему и построить новое государство, более комфортное и для простых украинцев, и для ее близких и родных?
Ua Gall _ 12.09.2017 15:00
IP: 178.212.102.---
Федор Микула:
Брехливе зомбування лохторату проти Тимошенко йде в основному через олігархічні телеканали...У Тимошенко такого інформаційного ресурсу нема...Вже два останніх рази догрались у проекті "'Антиюля" та привели в Украіну катастрофу...Тимошенко вже 8 років нема при владі, але від того оболваненому олігархами народу краще жити не стало...Рівноцінноі політичноі фігури замінити Тимошенко в Украіні зараз нема...
Балда,а кады вана была при влади,а мы где были?Аккурат в её ЗАДЕ.Это вана устроила Украине РУИНУ,
когда стала тянуть одеяло Юща на себя.
Пускай вана вернётся
Туда,откуда вышла
И там хихикает!
Слава лабутенам!Бабюльке слава!
САНДРО _ 12.09.2017 14:55
IP: 82.193.99.---
mihaylenco:
Пане Міхайленко!
Я якось пропустив щось, Ви все про якесь возняк
Я взагалі намагаюсь не завантажувати мозок різним сміттям
А я і не сном не духом
Чи я нічого не втратив?
mihaylenco _ 12.09.2017 14:53
IP: 194.28.6.---
Василь Таранович
І навздогін,призвіще будь якої людини пишеться з великої літери.Поважай других і тебе будуть поважати.

З ьвеликої літери пишуться прізвища людей, а не підлабузників. Хто підлабузників вважає великими людьми, поміркуй сам.
САНДРО _ 12.09.2017 14:52
IP: 82.193.99.---
Olexandr Chiba:
Пане Chiba!
Як би ж це було так!
за гроші, за достаток, за рівень життя!

В даному випадку це просто психотерапія, вони, жінки, не можуть інакше.
Така в них природа- гавкати, кусати, навіть якщо вже і яду в зубах нема.
Тому хай продовжують свою чорну справу, Бог їм суддя
mihaylenco _ 12.09.2017 14:50
IP: 194.28.6.---
Василь Таранович
Якщо ти не холоп,навіщо Возняка приписав до холопів? Якщо тобі не подобаєтсься те що написав Возняк,то обгрунтуй і доведи на фактах,що він підлабузничає мафії.

Він в своїй статті зневажливо поставився до Тимошенко, та Саакашвілі. Хто такий возняк, і хто такі Саакашвілі з Тимошенко? Саакашвілі – політик світового рівня, яким нашим владноможцям ніколи не стати. Тимошенко – політик українського рівня, якими нашим владноможцям також ніколи не стати. А якийсь возняк їх обзиває лузерами. Стаття – підлабузницька. Якщо ще не холоп, то вже набиває собі ціну, аби подорожче продатися в холопи.
Корупція1038 Рада 2014103 Уряд реформ284 Україна та Європа876 Aтака Путіна1096
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter