Сергій Дацюк Філософ

ГРОМАДЯНСТВО

12 вересня 2017, 08:42

Як взагалі можна оцінити те, що відбулося – позбавлення Президентом громадянства Саакашвілі та його незаконний перетин кордону всупереч цьому акту?

Я принципово не згоден з тим, коли кажуть, що обидві сторони винуваті – і Президент, і Саакашвілі.

Це не так.

Давайте згадаємо Майдан-2013-2014. Тоді теж багато хто говорив, що обидві сторони винуваті. Але це було не так.

Давайте згадаємо війну Росії проти України і оцінки ОБСЄ обстрілів зони АТО – обидві сторони винуваті.

І з першими, і з другими оцінками активні українці були не згодні. А чому? Бо ми чудово розуміли, що для адекватної оцінки потрібні всі обставини: 1) хто ініціатор беззаконня, хто мав більше сили його творити; 2) яка мета беззаконня (що воно покриває); 3) з чийого боку беззаконня більше; 4) чиє беззаконня ігнорується, а чиє акцентується.

Справедливість при оцінці дій двох сторін конфлікту виникає тоді, коли ми стаємо на позицію більш слабкого, упослідженого, ображеного, тобто на позицію жертви.

Тепер давайте розберемося з ситуацією позбавлення громадянства Саакашвілі з боку Президента.

Хто ініціатор беззаконня? Президент України. Тому що Президент, коли надавав громадянство, знав, як і весь світ, про недолугі спроби звинуватити Саакашвілі проросійською владою Грузії у смішних "злочинах". Але, коли це стало політично доцільно, він використав розслідування проти нього в Грузії для позбавлення його громадянства. Отже законних в Україні (не в Грузії) підстав для позбавлення громадянства не було, бо інакше, не зрозуміло на яких підставах воно йому було надано.

Чому Президент це зробив, тобто яка мета беззаконня? Бо Саакашвілі публічно і активно критикував його за корупцію. Тобто Президент намагався знищити політичного опонента у так би мовити "правовий" спосіб, щоб прикрити свою корупцію. Але ж до корупції належать не тільки корупційні дії, але всі способи прикриття цих дій. Тобто позбавлення з боку Президента громадянства Саакашвілі це корупційна дія.

З чийого боку беззаконня більше? Давайте подивимося. Незаконне позбавлення Президентом громадянства Саакашвілі. Генпрокуратура мовчить. На пункт пропуску перед в'їздом Саакашвілі проникають "тітушки", розслідування нема, Генпрокуратура мовчить. Зупинено поїзд на території Польщі – Генпрокуратура мовчить, розслідування немає. "Заміновано" пункт пропуску "Шегині" – Генпрокуратура мовчить, розслідування немає. Саакашвілі в оточенні своїх прибічників перетинає кордон – Генпрокуратура одразу ж погрожує правовими наслідками, Президент одразу ж робить заяву.

Чиє беззаконня ігнорується? Ігнорується беззаконня Президента, який позбавив громадянства, урядовців, які дали команду зупинити поїзд, державної служби, яка організувала фейкове "замінування" пункту пропуску. Чиє беззаконня акцентується? Акцентується беззаконня Саакашвілі.

Спочатку мають бути покарані ініціатори беззаконня – Президент, Генпрокурор та всі державні чиновники, що виконували злочинні накази. І лише потім має бути покараний Саакашвілі.

Але мені не за Саакашвілі образливо. Мене ставлення громадян до громадянства бентежить.

Громадянство чиє? Ваше і моє громадянство – чиє воно? Воно у власності Президента, Парламенту, Уряду чи держави загалом?

За Конституцією України громадянство, як і сама Україна, є власність народу України, і ще точніше – громади, тобто активної частини народу, яка здатна до політичного волевиявлення.

Бо народ є абстракція, а громада це конкретика. Це ті люди, які ходять на вибори, мають громадську позицію щодо дій влади і здатні протестувати, якщо ці дії влади не відповідають їх інтересам.

Якщо громада вважає, що якийсь громадянин незаконно позбавлений громадянства, то громада має право відстоювати його громадянство. І жодна державна інституція їй цього заборонити не може.

Звичайно ж справа не у Саакашвілі. Він може подобатися чи не подобатися, бути добрим чи поганим політиком, хорошим чи поганим громадянином. Справа у тому, що наше з вами громадянство принизили, тобто принизили саму державу Україна, принизили її громадян – публічно, нахабно, на весь світ.

Так в Україні бути не має.

Якщо ми, українці, себе поважаємо, ми маємо поважати своє громадянство.

Зараз суспільство неоковирними діями влади свідомо розігрівається і підштовхується до громадянської війни, щоб на тлі цих загроз ввести пряму диктатуру.

Потрібно зупинити сповзання України у прірву.

Перевибори Президента та Парламенту це єдиний шлях змінити ситуацію на краще.

Коментарі — 374
САНДРО _ 12.09.2017 14:45
IP: 82.193.99.---
Федор Микула:
...Тимошенко вже 8 років нема при владі, але від того оболваненому олігархами народу краще жити не стало...Рівноцінноі політичноі фігури замінити Тимошенко в Украіні зараз нема...
Може нарешті дасте ОВТ спокій, на який вона заслуговує.
Припинить, будь ласка, пропаганду за неї.
Повірте мені, це зайве.
Це все одне, що шукати недоліки, ну скажемо у Г.Меир, М.Тетчер, Х.Клінтон.
Вона, БВТ, цього не потребує.
Хто її поважав, той і буде поважати. а такі завзяті юлененавістники як Алекандр 1 (котрий не імператор, а звичайна жінка) залишаться зі своєю думкою, навіть коли дійсно Юля стане рятівницею України.

Хоча я їй того не бажаю
Треба знвмати корону цієї самої рятівниці і жити ради доньки, онуків, чоловіка, рідних.
У неї теж життя одне і вона заслуговує і на радість, і на здоров"я, і на щастя.
Те що виявив народ у 2010році, розмірковуючи – а чи краще Юля ніж Зек, хай залишається з цим народом
Olexandr Chiba _ 12.09.2017 14:44
IP: 77.122.23.---
Олександр Перший:
САНДРО:
Но то были особи женского рода?
Неужели и ВЫ тоже?

А казались мужчиной, когда отстаивали власть.
Ну и дела!
Вы путаете, уже не в первый раз, отношение к женщине/мужчине и к политику. Это совершенно разные вещи. Заметьте, женские достоинства ЮВТ я никогда не обсуждаю. Характерно, что при этом вы сами пытаетесь обсуждать мои мужские качества, а не мои аргументы. Это грязный прием.
У бота, порохобота не може бути "мужскіх качеств", як і жіночих також. Ти просто наймит, який імітує з себе пересічного громадянина, з метою здійснювати вплив на громадську думку через ЗМІ. Ціла юрба фейсбучних тролів (копіювання російського ольгіно) мандрують по сторінкам інет видань, співають осанну шоколядному баризі та поливають брудом його опонентів, ставлять своїм списочникам лайки під нібито коментами. А від цього і зарплатня, за нібито народне уподобання. Барига розводить нас, а ви баригу))) Повторюю, готуй звіт з кошторисом!
liberia _ 12.09.2017 14:25
IP: 35.190.219.---
3

За прорив кордону вже заарештовано 5 людей...!!!

Чому організаторка прориву на свободі...???

\
kren _ 12.09.2017 14:19
IP: 188.0.104.---
2
Вова Хххх Владимир:
Багато...сказано представниками нинішньої влади про злочинність минулої влади...А чим ця влада краща...Напевно...вона ще гірша.
...а найкращі шанси,в умовах коли нової команди нема, а старі устої залишились непоруш ними,має хто,п.Вова? вірно,має та команда,що залишилася,тобто та ж сама вчорашня влада.От вона і керує зараз,у більшості своїй це,навіть не другий ешелон,а всі ті ж актори, що й були вчора.То що ж ви хотіли,п.Вова,побачити від старої трупи,що в тому ж театрі, тим же складом грає ту ж виставу,за тим
же сценарієм,під керівництвом тієї ж худради?
kren _ 12.09.2017 14:18
IP: 188.0.104.---
1
Вова Хххх Владимир:
Багато...сказано представниками нинішньої влади про злочинність минулої влади...А чим ця влада краща...Напевно...вона ще гірша...
Ви якимось чином відчуваєте цю чорну ауру,а коли трохи поміркувати,Ви побачите, що ця влада і минула влада,це та ж сама влада,що й була.Вона не гіша за попередню,вона просто розвиваєть
ся і набирає сили,вдосконалюється,від часткового-до абсолютного і далі захоплює,окуповує соціаль
ний простір,де після Майдану тільки означилися можливі зміни.
Але стихія-може або знести,або похитнути устої,однак рутина нового поряду,це питання команди здібної до нового керівництва,котрої стихія не створює,а тільки надає змогу,тому,що має якийсь потенціал до розвитку...
Федор Микула _ 12.09.2017 14:00
IP: 46.133.31.---
Брехливе зомбування лохторату проти Тимошенко йде в основному через олігархічні телеканали...У Тимошенко такого інформаційного ресурсу нема...Вже два останніх рази догрались у проекті "'Антиюля" та привели в Украіну катастрофу...Тимошенко вже 8 років нема при владі, але від того оболваненому олігархами народу краще жити не стало...Рівноцінноі політичноі фігури замінити Тимошенко в Украіні зараз нема...
Yaroslav Yurkiv _ 12.09.2017 13:58
IP: 35.195.204.---
Ostap Kycher:
Yaroslav Yurkiv:
Ostap Kycher:
taksist:
====
кто и как, по какому принципу определяет кто украинец, а кто нет? назовите для примера хотя бы одну фамилию украинца
ЮЩЕНКО.
=======
мдаа. давненько Вы из Москвы не выезжали в Украину))) "мессию" иначе как "зрадник" никто не называет. бывает ещё "мыздобулы"
До речі, Ви праві, в Україну можна і не виїжджати, вона ось тут, як на долоні:)
Федор Микула _ 12.09.2017 13:50
IP: 46.133.31.---
Федор Микула:
Почався новий виток прлекту "Антиюля"?...Всі украінські попередні Президенти, крім Кравчука, хотіли посадити Тимошегко...І від чого б це?...
А всі решта кандидатів, в тому числі "демократичних" Ляшко, Савченко, Гриценко, Богословская, Каплін і т.п.лушпиння, також тому раді.і зацікавлені у іі знищенні...Бо інакше ім нічого не світить та нема шансів, коли на виборах присутня Тимошенко...
Олександр Перший _ 12.09.2017 13:46
IP: 188.163.12.---
САНДРО:
Но то были особи женского рода?
Неужели и ВЫ тоже?

А казались мужчиной, когда отстаивали власть.
Ну и дела!
Вы путаете, уже не в первый раз, отношение к женщине/мужчине и к политику. Это совершенно разные вещи. Заметьте, женские достоинства ЮВТ я никогда не обсуждаю. Характерно, что при этом вы сами пытаетесь обсуждать мои мужские качества, а не мои аргументы. Это грязный прием.
Федор Микула _ 12.09.2017 13:44
IP: 46.133.31.---
Почався новий виток прлекту "Антиюля"?...Всі украінські попередні Президенти, крім Кравчука, хотіли посадити Тимошегко...І від чого б це?...
руслан49 _ 12.09.2017 13:39
IP: 35.195.70.---
valsh01:
руслан49:
А у влади одна відмазка – Ми нє хотєлі крові, поетому разрєшілі бить погранічніков. Це так само в травні 2014 року про Донбас говорили. І що маємо в результаті? Три роки війни і невідомо, коли вона зхакінчиться Більше 10000 убитих, 40000 поранених. А це люди без ніг, без рук, сліпих. Зруйнований Донбас, мільйони переселенців, падіння курсу гривни в три рази. Нє хотєлі крові? Палучітє.
Это нужно так понимать, что Саакашвили вы приравняли к Гиркину и российским террористам? И такому негоднику, как Саакашвили, президент дает гражданство, а потом еще и дает порулить Одесской областью)) Так кто у нас президент, после этого, как не пособник террористом и сепаров?
Ні, я банди Коломойського і Садового прирівняв до Гіркіна і російських терористів.
САНДРО _ 12.09.2017 13:30
IP: 82.193.99.---
Олександр Перший:
"...Висновок: Юлія Тимошенко – руйнівник української держави, політик, яка будує свою діяльність на цинічному популізмі, безсоромної брехні та безвідповідальності, яка в кінцевому випадку працює на руку Москві."

Ого!
Сильно!
Вы переплюнули всех биологических юлененавистников типа Селянки, дихлофоса,,Герман, Богословской, Nelli (была такая с 2005по 2010г)
Но то были особи женского рода?
Неужели и ВЫ тоже?

А казались мужчиной, когда отстаивали власть.
Ну и дела!
САНДРО _ 12.09.2017 13:22
IP: 82.193.99.---
valsh01:
)))

))))))))

)))))))))))))))))

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

КАк же дегко Вас рассмешить.
Вы не из Одессы случайно?
Вова Хххх Владимир _ 12.09.2017 12:54
IP: 37.52.60.---
Багато було сказано представниками нинішньої влади про злочинність минулої влади і ми все це "хавали" і в мене виникає питання. А чим ця влада краща за попередників? Напевно по багатьом питанням вона ще гірша. То чого ми досягли в результаті Майдана? За що віддали свої життя "Небесна сотня". Шановні українці напевно вже прийшов час подумати куда ми ідемо і хто нами править?
Василь Таранович _ 12.09.2017 12:54
IP: 188.163.107.---
Ostap Kycher:
mihaylenco:
=======
прочитайте в блоге Возняка "про автора подробно" там много информации о его деятельности.

Я запитав вас,хто дав право називати людину холопом? А ви мені про діяльність пана Возняка.Погодьтесь,що ви намагаєтесь сховатись в кущі.Про те що пише пан Возняк я і без вас читаю і роблю свої висновки,але ніхто не має права називати людину холопом.Це тільк в царській кацапії є холопи і смерди. Якщо ви прихильник російської імперії,тоді це інша справа. Імперці завжди зневажають інші народи. Не роздувайте полеміку,ви не праві,вибачтесь перед паном Возняком.
Віктор Петренко _ 12.09.2017 12:50
IP: 104.197.213.---
Олександр Перший:
Після статті Тараса Возняка хочеться узагальнити головні підсумки діяльності Юлії Тимошенко в української політиці.
- Доїла монопольно газову трубу разом з П. Лазаренко ("газова принцеса"), використовувала офшор для фінансування політичної діяльності (С. Лещенко наводив документи)
- Об'єднувалась з комуністами в боротьбі проти Кучми (безпринципність)

мало того. комуністи!!!навіть були в її уряді.чого тільке варте призначення КОМУНІСТКИ!!!ольги гінзбург на посаду голови Держархіву.уявляєте поставити комуністку!!!тобто ворога України,на таку посаду!
valsh01 _ 12.09.2017 12:40
IP: 212.178.12.---
Віктор Петренко:
Олександр Перший:
Закінчення "досягнень" Юлії Тимошенко
- Зрадила своїх визволителів (Яценюка, Турчинова) та правлячу коаліцію, оголосила їх злочинцями, спекулюючи на введені ринкових тарифів на газ, розповсюджувала брехню про неефективність системи надання субсидій населенню
- Всі три роки війни розпалювала та направляла ненависть людей на українську владу, а не на агресора Путіна, тобто, працювала на руку Москви.
- Прийняла активну участь в провокації на української границі 10.09.2017 р.: внесла і продовжує вносити значний вклад в руйнування української держави ("засвітилася путінська клієнтела" – Т. Возняк).

Висновок: Юлія Тимошенко – руйнівник української держави, політик, яка будує свою діяльність на цинічному популізмі, безсоромної брехні та безвідповідальності, яка в кінцевому випадку працює на руку Москві.
==
1000000%!!!!
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Віктор Петренко _ 12.09.2017 12:37
IP: 104.154.210.---
Олександр Перший:
Закінчення "досягнень" Юлії Тимошенко
- Зрадила своїх визволителів (Яценюка, Турчинова) та правлячу коаліцію, оголосила їх злочинцями, спекулюючи на введені ринкових тарифів на газ, розповсюджувала брехню про неефективність системи надання субсидій населенню
- Всі три роки війни розпалювала та направляла ненависть людей на українську владу, а не на агресора Путіна, тобто, працювала на руку Москви.
- Прийняла активну участь в провокації на української границі 10.09.2017 р.: внесла і продовжує вносити значний вклад в руйнування української держави ("засвітилася путінська клієнтела" – Т. Возняк).

Висновок: Юлія Тимошенко – руйнівник української держави, політик, яка будує свою діяльність на цинічному популізмі, безсоромної брехні та безвідповідальності, яка в кінцевому випадку працює на руку Москві.
1000000%!!!!
Vlad Doroshenko _ 12.09.2017 12:36
IP: 35.190.219.---
Укрправда написала про відібрання громадянства у Міхо: "Запад считает, что допущена ошибка. Они прекрасно осведомлены о реальных причинах: знают, кто за этим стоит, кто когда к кому сходил, чтобы это решение было принято..."
От і напишіть, "кто когда к кому сходил..."?
Ostap Kycher _ 12.09.2017 12:34
IP: 35.190.198.---
mihaylenco:
=======
прочитайте в блоге Возняка "про автора подробно" там много информации о его деятельности.
Василь Таранович _ 12.09.2017 12:32
IP: 188.163.107.---
mihaylenco:
Василь Таранович
Поэтому товарисчь Михайленко,вы сначала определитесь,чей вы холоп,а потом будете спрашивать у Возняка.

Я нічий не холоп. Це перше. Друге. В своїй останній статті на блогах, возняк занадто відверто підлабузничає мафії.
Якщо ти не холоп,навіщо Возняка приписав до холопів? Якщо тобі не подобаєтсься те що написав Возняк,то обгрунтуй і доведи на фактах,що він підлабузничає мафії. А так перднув,як п'яний півень у воду,і сидиш ждеш схвальної реакції. От я і відреагував. І навздогін,призвіще будь якої людини пишеться з великої літери.Поважай других і тебе будуть поважати.
Ostap Kycher _ 12.09.2017 12:31
IP: 35.195.243.---
mihaylenco:
Василь Таранович
Поэтому товарисчь Михайленко,вы сначала определитесь,чей вы холоп,а потом будете спрашивать у Возняка.

Я нічий не холоп. Це перше. Друге. В своїй останній статті на блогах, возняк занадто відверто підлабузничає мафії.
========
нормальная патриотическая проукраинская державницкая статья. ничего про мафию там нет.
Ostap Kycher _ 12.09.2017 12:26
IP: 35.189.249.---
mihaylenco:
Хтось може підказати, що воно таке за Тарас Возняк? Чий він холоп буде?
========
мне известно, что Возняк львовский интеллектуал, издает журнал, идейно против национализма, ВО Свобода считает его своим врагом
mihaylenco _ 12.09.2017 12:25
IP: 194.28.6.---
valsh01
И что такого криминально-беспредельного натворила банда Тимошенко в городе?

1. Тарифна політика.
2. Земельна політика.
3. Транспортна політика.

Все це спрямоване на обдирання населення.
Василь Таранович _ 12.09.2017 12:24
IP: 188.163.107.---
mihaylenco:

Я прошу не применять ко мне слово "холоп",это слово ругательное.Слова известного доктора -зуботехника Шпака из фильма"Иван Васильевич меняет профессию". Поэтому товарисчь Михайленко,вы сначала определитесь,чей вы холоп,а потом будете спрашивать у Возняка.
-Vesna-:
Andrey Kononenko:
Каким образом блог Дацюка, написанный раньше двух блогов Фарион, оказался впереди блогов Фарион?
Смотри на дату и время изготовления... философ-фальсификатор еще тот.
Звичайно,найкращі кацапські філософи бувають тільки на тв-передачах на каналах Росія-1 у Слолвйова.
Корупція1038 Рада 2014103 Уряд реформ284 Україна та Європа876 Aтака Путіна1096
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter