Сергій Дацюк Філософ

ПЕРЕД ВИКЛИКОМ ДЕМОКРАТИЧНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ

06 грудня 2017, 10:10

Україна проходить тестове випробування на здатність до здійснення революції в складних умовах:

1. Ця революція є не національно-демократичною, а ліберально-демократичною, тобто коли на перший план виходять ліберально-демократичні цілі, які не тільки не всі націоналісти підтримують, але які навіть не всі громадяни підтримують.

2. Ця революція відбувається в ситуації війни, на тлі розчарування новою післяреволюційною владою та на тлі соціальної депресії.

3. Ця революція відбувається в ситуації шаленої маніпуляції суспільною свідомістю з боку олігархічних ЗМІ та безпрецедентної брехні в політичній сфері, у якій влада намагається втопити самих революціонерів.

4. Ця революція відбувається на тлі неглибокого усвідомлення масштабних стратегічних цілей самими революціонерами, на тлі їх ілюзій, що можна вирішити щось через прийняття якихось законів чи якісь інституційні зміни.

Бруд революцій

Є чотири головні змісти революції, про які здебільшого говорять: 1) як в своїх досягненнях революція втілює нові смисли та перспективи; 2) скільки крові пролито і кого покарано; 3) хто це все профінансував; 4) хто за цим стояв, які примітивні, індивідуальні чи корпоративні цілі переслідував і чи зміг прийти до влади на тлі революції. Отже це чотири аспекти революції – смисли, помста, гроші та вигода небагатьох.

Якщо крові пролито дуже багато, чи якщо кров нетривалої революції спричинила кров тривалої війни, то питання фінансування революції ніби затінюються і відходять на другий план.

Українську громаду мало цікавили питання, хто фінансував Майдан-2013-2014 років, оскільки питання про загиблих на майдані, а потім вже у війні, завжди були більш важливими. Але з моменту контрреволюції це дуже зацікавило українську громаду.

Якщо післяреволюційна влада ефективно втілює нові смисли та досягає нових перспектив, то питання, хто і як рвався до влади і на які жертви (свої чи чужі) йшов, відходить на другий план.

Українську громаду мало цікавили питання, як представники нинішньої влади домовлялися з українськими олігархами чи співробітничали з Росією, допоки ці представники намагалися переслідувати цілі революції. З моменту контрреволюції та за відсутності перемог у війні ці питання актуалізувалися.

Революція завжди має свій бруд – кров, гроші, маніпулятивну вигоду. І цей бруд завжди згадують і виносять на перший план всі контрреволюціонери та недалекі критики революцій.

Але бруд – це побічний продукт революцій. Головний продукт революцій це її нові смисли та перспективи.

Саме тому під час революції таким важливим є інтелектуальне розуміння смислів та перспектив. Саме тому революція це не бунт і не стояння на Майдані, а це масштабні стратегічні програми революціонерів, які втілюються.

Якщо контрреволюційна влада переходить до радикальної реакції, вона неодмінно користається брудом революції, замовчуючи питання про смисли та перспективи.

З точки зору влади, революціонери завжди діють на боці ворога. Влада завжди боїться помсти під час революції. Влада завжди боїться викриття своїх маніпуляцій.

Тому під час революції не можна вірити жодному слову нелегітимної влади і не можна сподіватися на жодну владну інституцію.

Стагнація

Україна ввійшла в процес стагнації.

Україна як держава нездатна завершити війну.

Президент та Уряд імітують реформи, гальмують боротьбу з корупцією.

Правлячий клас подолати політичну кризу неспроможний.

Нелегітимний Президент в принципі не може виконувати ані конституційних, ані просто лідерських функцій.

Нелегітимний Парламент зосереджується на другорядному і не здатен приймати які-небудь позитивні та перспективні рішення.

Нелегітимна влада не здатна здійснювати правосуддя.

Україна постійно втрачає нормальні відносини з сусідніми країнами, проти українського правлячого класу налаштовані всі його колишні союзники.

Українська громада стає заручником втрати міжнародної підтримки на тлі війни, що продовжується.

Немає жодної політичної сили, яка здатна вивести країну з цього процесу.

Парламентської коаліції немає вже більше, ніж півтора року.

Значної кількості міністрів просто немає, є В.О.

Голова НБУ недієвий.

Генпрокурор не має ані легітимності, ані найменшої довіри.

Між різними правовими відомствами йде протистояння.

Україна на межі хаосу.

Громада стомилася від революцій.

Водночас консолідація суспільства поза політизацією неможлива.

Дострокові президентські та парламентські перевибори лишаються єдиним виходом.

Дефіцит нових лідерів

Наявні політичні та громадські лідери з ситуацією не справляються.

Водночас фейковий порядок денний у ЗМІ, відсторонення від телебачення змістовних активістів та цензура не дозволяють появі дійсного порядку денного, в якому тільки і могла б проявитися комунікація нових лідерів.

Соціальні мережі самі по собі не здатні компенсувати відсутність телевізійного формату комунікації для громадських активістів.

Поява нових лідерів можлива в трьох різних процесах:

1) побудова опозиційними політичними силами відносин з новими громадськими організаціями, що спрямовані на стратегічні та дієві зусилля в руслі дій опозиції;

2) відступництво від владних політичних сил окремих груп, що створюють нові політичні сили для опозиційної діяльності (зрада зраднику не є зрадою);

3) незалежна громадська ініціатива в процесах війни та революції, яка творить нових змістовних лідерів зі стратегічною компетенцією, що призводить до утворення незалежних громадсько-політичних сил для приходу в Парламент.

Нові громадсько-політичні сили потрібні для конкуренції з наявними політичними силами в Парламенті.

Нові громадсько-політичні сили потрібні для пришвидшення процесу революції, коли стагнація стане вкрай небезпечною.

Якщо правлячий клас не погодиться на дострокові перевибори, тоді революція це єдиний шанс виходу з ситуації стагнації.

Якщо ж спробувати обійтись без перевиборів і без революції, тоді потрібно готуватися жити в ситуації стагнації і широкомасштабної еміграції.

Бо історія не знає випадків, коли б нелегітимна влада ставала раптом легітимною.

Коментарі — 145
Mike Naplekov _ 07.12.2017 10:48
IP: 46.118.250.---
kren:
Mike Naplekov:
kren:
Пане kren, вибачте, але не меліть дурниць. Якого права, коли все належить кільком сім'ям? якої конституції коли її ніхто не тримається?
От візьміть та спробуйте відповісти – Яник був легітимний?
.
Таким як Ви-це складно пояснити...спрбую.Янукович мав легітимність-юридичну, ...нагло порушив очікува
ні обумовлення,власне вийшовши за рамки... свобод, ...
Ну і?:)
Невже ж самому не зрозуміло, что термін "легітимність" не ліпиться до нашого життя? кожний раз треба використовувати пів словарного запасу:), і все одно неможливо сказати "так" чи "ні".
Отже, життя складніше, раз. Теорія (навіть соціологія:)) лишень намагається якось щось пояснити, два. І може приводити до протилежного результату (заплутувати), три. Кожний інстумент має свою сферу застосування, не слід совати куди попало, чотири.
Orest Jj _ 07.12.2017 10:20
IP: 77.52.134.---
Василь Сірко:
Чому "Нелегітимна влада"? Більшість українців за неї голосували, довірили їй правити державою, а якийсь хвилосоп вважає її нелегітимною. Ця влада діє в надзвичайно важких умовах війни, вона утримує фронт та й ще не забуває про пересічного українця – ой як не в нюх це нашим ворогам, скаженіють від того, що захлинаються на нашій землі і "русские весны" і "русские зимы". Нічого у вас не вийде, нешановні нешановні наші вороженьки – згинете "як роса на сонці".
думая, что мастя елеем вы раскрываете достоинства тостуемого?
На самом деле вы языком смазываете кол...
Василь Сірко _ 07.12.2017 08:57
IP: 46.149.81.---
Чому "Нелегітимна влада"? Більшість українців за неї голосували, довірили їй правити державою, а якийсь хвилосоп вважає її нелегітимною. Ця влада діє в надзвичайно важких умовах війни, вона утримує фронт та й ще не забуває про пересічного українця – ой як не в нюх це нашим ворогам, скаженіють від того, що захлинаються на нашій землі і "русские весны" і "русские зимы". Нічого у вас не вийде, нешановні нешановні наші вороженьки – згинете "як роса на сонці".
Vlad Doroshenko _ 07.12.2017 01:55
IP: 93.72.70.---
Сотня Небесная смотрит над нами,
Тёмные силы нас злобно гнетут.
В бой за импичмент вступили с врагами,
Нас ещё судьбы безвестные ждут.
Но мы подымем гордо и смело
Знамя борьбы за народное дело,
Знамя борьбы Украины народов
За лучший мир, за святую свободу.
Alexandr Nikolaenko _ 07.12.2017 00:37
IP: 213.111.229.---
Тарас Иванович:
Наголошується, що за допомогою США Україна змогла конфіскувати близько 1,3 млрд. доларів готівкових коштів і виявити більш 3,24 млрд доларів викрадених державних коштів.
Також повідомляється, що за підтримки США було розкрито 333 кримінальних справ, підготовлено 207 повідомлень про підозру і дороблено 108 обвинувальних висновків у справах, пов'язаних з корупцією.
kren _ 07.12.2017 00:32
IP: 188.0.104.---
Mike Naplekov:
kren:
Пане kren, вибачте, але не меліть дурниць. Якого права, коли все належить кільком сім'ям? якої конституції коли її ніхто не тримається?
От візьміть та спробуйте відповісти – Яник був легітимний?
Таким як Ви-це складно пояснити...спрбую.Янукович мав легітимність-юридичну,на основі содіальної
дії-виборів,як зараз шоколадний,але,як вірно зазначає,п.Ua Gall,дуже вже нагло порушив очікува
ні обумовлення,власне вийшовши за рамки,нехай і куцих в Україні,але все ж таки свобод,що при зеко
ві демонстративно нехтувалися в угоду "понятіям каманди крєпкіх хазяйствєнікав"...Шоколадний ублю
док зараз іде за зеком слід у слід,що,поза всяким сумнівом,є найпереконливішим показником його бидлячої натури,яка не піддається впливу ніяких заморських освіт,яких,як би,шоколадний досягав свої
ми трудами у тридев*ятих царствах.
Ua Gall _ 06.12.2017 23:32
IP: 91.200.113.---
Mike Naplekov:
kren:
Mike Naplekov:

"Легітимність" це з якого боку дивитись, дуже склизький термін...
Легітимність,добродію,не залежить від того куди Вам,там,вдалося зазирнути.
Легітимність-це факт правомірності на основі акту соціальної,юридичної,адміністративної дії,категорія суспільної довіри і відповідності очікуванням,обумовленим в рамках конституції і діючого права.
Пане kren, вибачте, але не меліть дурниць. Якого права, коли все належить кільком сім'ям? якої конституції коли її ніхто не тримається?
От візьміть та спробуйте відповісти – Яник був легітимний?:)
На мій погляд, притомні люди повинні викинути цей термін на смітник, бо не відповідає життю й породжує.
Янукович легитимным был,
Когда Конституцию он чтил.
А нелегитимным он стал.
Когда Конституцию поправ.

Вот Рабсия уже сто лет как нелегитимна,а ещё дышит и всему миру грозит...
ЄДНАЙМОСЯ!!!
Mike Naplekov _ 06.12.2017 23:12
IP: 104.155.61.---
kren:
Mike Naplekov:

"Легітимність" це з якого боку дивитись, дуже склизький термін...
Легітимність,добродію,не залежить від того куди Вам,там,вдалося зазирнути.
Легітимність-це факт правомірності на основі акту соціальної,юридичної,адміністративної дії,категорія суспільної довіри і відповідності очікуванням,обумовленим в рамках конституції і діючого права.
Пане kren, вибачте, але не меліть дурниць. Якого права, коли все належить кільком сім'ям? якої конституції коли її ніхто не тримається?
От візьміть та спробуйте відповісти – Яник був легітимний?:)
На мій погляд, притомні люди повинні викинути цей термін на смітник, бо не відповідає життю й породжує виключно словоблуддя та маніпуляції, тобто, потрібен лише політикам, як і багато інших.
Ua Gall _ 06.12.2017 22:54
IP: 91.200.113.---
hrim:
Сергій Дацюк: "Немає жодної політичної сили, яка здатна вивести країну з цього процесу."

Тоді що дають дострокові Вибори? Адже, очолюють такий процес саме політичні сили.
Чи не пропонується варіант "Краще гірші, але інші", в результаті чого знову "оберемо" популістів, непрофесіоналів і представників П'ятої Колони. Нарешті, кому найбільше вигідні негайні Вибори?
ТАКАЯ СИЛА ЕСТЬ;
АРМИЯ,страх и автозак – и ВСЁ будет ништяк!

Узелок на память
"Вся политическая борьба в любом государстве ведётся только между евреями...
Все политические партии управляются евреями,но это не говорит оразногласиях среди евреев.Это обычный ТРЮК,в результате которого кто-то из них в любом случае придёт к власти."
Виктор Марсден

ЄДНАЙМОСЯ!!!
Ua Gall _ 06.12.2017 22:44
IP: 91.200.113.---
Тарас Иванович:
В ряды сотрудников НАБУ внедрили американских силовиков.
Такое заявление опубликовал Госдепартамент США на своем сайте.

Отакая, блин, демократическая революция под присмотром старшóго гамериканського брата.
Лучше идти на поводке с Америкой,но идти,чем сидеть на каиНоническОй цепи у Масквы.

Ату,дядя адикВатный,ату! К ноге!
Ua Gall _ 06.12.2017 22:40
IP: 91.200.113.---
НЕ пущают.Заборонена лексика!
А улуским ублюдкам дозволено ВСЁ.
Тарас Иванович _ 06.12.2017 21:37
IP: 176.102.58.---
В ряды сотрудников НАБУ внедрили американских силовиков.
Такое заявление опубликовал Госдепартамент США на своем сайте.

Отакая, блин, демократическая революция под присмотром старшóго гамериканського брата.
hrim _ 06.12.2017 21:15
IP: 104.155.29.---
Сергій Дацюк: "Немає жодної політичної сили, яка здатна вивести країну з цього процесу."

Тоді що дають дострокові Вибори? Адже, очолюють такий процес саме політичні сили.
Чи не пропонується варіант "Краще гірші, але інші", в результаті чого знову "оберемо" популістів, непрофесіоналів і представників П'ятої Колони. Нарешті, кому найбільше вигідні негайні Вибори?
Ua Gall _ 06.12.2017 20:02
IP: 91.200.113.---
Orest Jj:

ПОШЁЛ ВОН,ПРОВОКАТОР -ФАШИСТ!

Для улкскОй изБушки на каиНоническом понИятном язычке – с любовью!

Так плачь РоССия,
Ликуй Европа,
Без нас Расия -
Большая жЁпа!!!

ЗашИбись!

Ату, дяде адикВатному,ату!К ноге!
Ирина Полевик _ 06.12.2017 19:53
IP: 94.244.155.---
Только что с Банковой. В глаза бросаются плакаты "Путин хочет получить по зубам!" "Не покупай Рошен".
Что еще? Кто-то разговаривает по телефону. Кто-то кого-то ищет. Все банально на самом деле. Все ждут Михо. Он должен к 18.00 приехать.
Orest Jj _ 06.12.2017 19:40
IP: 35.195.152.---
Orest Jj:
Orest Jj:
Строители уже к концу года обещают пустить автомобильную дорогу на крымском мосту, через год пустят и железнодорожный.
Взадов, ты хочешь сказать, что после пуска автомобильной дороги на крымском мосту воронежские геи будут теперь в десяток раз быстрее добираться до крымских геев на смычку?
А пойти воронежским геям будет куда – "...​Развитием секс-туризма в Севастополе занялся бизнесмен из Москвы Павел Чаплин известный благодаря популярному столичному заведению для геев (как ты думаешь, быстро он в городе "русской славы" сумеет поставить раком непокоренных гейевропой потомственных дедывоевальщиков?).
Севастополь выбран для гей-клуба в связи с тем, что Чаплин приобрел под Севастополем виллу и ему, как говорят, удобно развивать этот бизнес в силу объявленной ранее властями ставки на туризм, отмечают СМИ.
Взадов, ты взахлёб пишешь о геях, наверное это твоя самая родная тема!
Orest Jj _ 06.12.2017 19:34
IP: 77.52.5.---
Orest Jj:
Строители уже к концу года обещают пустить автомобильную дорогу на крымском мосту, через год пустят и железнодорожный.
Взадов, ты хочешь сказать, что после пуска автомобильной дороги на крымском мосту воронежские геи будут теперь в десяток раз быстрее добираться до крымских геев на смычку?
А пойти воронежским геям будет куда – "...​Развитием секс-туризма в Севастополе занялся бизнесмен из Москвы Павел Чаплин известный благодаря популярному столичному заведению для геев (как ты думаешь, быстро он в городе "русской славы" сумеет поставить раком непокоренных гейевропой потомственных дедывоевальщиков?).
Севастополь выбран для гей-клуба в связи с тем, что Чаплин приобрел под Севастополем виллу и ему, как говорят, удобно развивать этот бизнес в силу объявленной ранее властями ставки на туризм, отмечают СМИ.
Orest Jj _ 06.12.2017 19:22
IP: 35.187.20.---
Строители уже к концу года обещают пустить автомобильную дорогу на крымском мосту, через год пустят и железнодорожный.
Orest Jj _ 06.12.2017 19:18
IP: 77.52.5.---
Orest Jj:
Orest Jj:
Взадов в Воронеже украинцев немерено, вот они то и пи еры – понаехали!
значить вы геи? Трахопопитесь согласно скрепам, как завещал великий Пу, целуя мальчика в животик?
Вот откуда у вас лишняя хромосома! Ведь до луноликого, с момента одновременного появления россиянина и динозавра на планете Земля, и представит никто не мог, что обычное племя обладает таким даром бога.Нация строго хранила тайну в ковчеге завета, нацарапанную на черепе первого императора – а.невского (хозяин дал кличку "неврюй")
Писанина гласила, что появится в племени ребенок вида необычного, на крысомоль похожий, и дадут имя ему свяшенное) (уйло "Луноликое" и пробудит он в поголовье силу невиданную, и даст имя ей – лишнехромосомность...

Так ты гей оказывается, Взадов. То- то ты все ники себе подбирал соотвествующие "Взадов", "Жопин", "Запердоленко"...
Orest Jj _ 06.12.2017 18:53
IP: 35.195.121.---
Orest Jj:
Взадов в Воронеже украинцев немерено, вот они то и пи еры – понаехали!
Orest Jj _ 06.12.2017 18:51
IP: 35.205.171.---
Украина громко плачет, про бала ненька мячик!
-------
- воду
– гривню
– землю
– газ
– Севастополь
– Крым
– Донбасс
– совесть
– честь
– друзей
– активы
– урожай
– перспективы
– отвернулись даже Боги
– всё пи дец вам бан ерлоги!
Orest Jj _ 06.12.2017 18:48
IP: 77.52.5.---
Orest Jj:
Стивен Фрай женился на украинце!
Наши парни самые лучшие в мире!
Слава Украине!
В Воронеже имеется обширная гей-индустрия.
Как стало известно 36on.ru, основными местами сбора данной публики являются Петровский Сквер, а также сад перед железнодорожным вокзалом "Воронеж-1". Более того, в городе имеется и баня, в которой, по информации гей-ресурсов, могут собраться "по интересам" и отдохнуть гомосексуалисты.
Баня расположена по адресу переулок Славы, 6.
Также некоторые клубы города Воронежа в определенные дни проводят "специальные" вечеринки для особой, "целевой" аудитории, состоящей из адептов соответствующей сексуальной ориентации.
Такая "индустрия" выглядит достаточно прилично для провинциального города.

Пы.Сы. Взадов, судя по информационным ресурсам, у вас пол города пидеров а пол города геев.
А ты что то там пальцем в сторону соседа тыкаешь
Orest Jj _ 06.12.2017 18:40
IP: 77.52.5.---
Orest Jj:
Стивен Фрай женился на украинце!
Наши парни самые лучшие в мире!
Слава Украине!
Взадов, Залдостанов (ти диви яка фамилие – чуть ли не тезка твой – Жопостанов) "Хирург" давно женился (ще в 80-тых) на Милонове.
Orest Jj _ 06.12.2017 18:30
IP: 104.155.61.---
Стивен Фрай женился на украинце!
Наши парни самые лучшие в мире!
Слава Украине!
Orest Jj _ 06.12.2017 18:26
IP: 77.52.5.---
Orest Jj:
Orest Jj:
Олександр Перший:
Orest Jj:
то есть, вы согласны, что после Революции к власти пришли пройдысвиты, которые заливают страну кровью?
Ще раз повторюю: не було ніякої революції. Вся система влади збереглась, лише змінились де які обличчя. Тому і не було великого кровопролиття. Але певні зміни відбулись і продовжуються. Як би не Мордор, була б зовсім інша картина добробуту людей.
так Майдан был бунтом или госпереворотом? Тогда на каком основании скинули Шапкокрада?
100 человек – это "не большое кровопролитие"??? Однако!
Если бы не Мордор – Порашенка не был бы президентом НИКОГДА.
Пы.Сы Парубий мог бы и больше трупов положить на алтарь революции, тогда и "сотня" была бы весомей.
Взадов, пиши уже без Пы.Сы. Твои "додатки" рассчитаны на идиотов, не умеющих читать цифры.
Корупція1068 Уряд реформ296 Україна та Європа890 Aтака Путіна1104 Свобода слова543
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter