Сергій Дацюк Філософ

Два неправдиві новорічні сюжети

05 січня 2018, 13:53

Два сюжети неправди, які мене вразили під Новий рік.

Перший сюжет це здебільшого позитивне сприйняття обміну полоненими, який відбувся перед Новим роком, між Україною та (ми сором'язливо не вказуємо з ким), але, от правда – з ДНР та ЛНР.

Ой, а ми ж не вважаємо їх стороною перемовин.

Хоча для обміну людей можна їх вважати стороною перемовин, але сором'язливо мовчати про це.

Ми ж любимо людей, особливо відважних військових чи хоча б і зрадників, але своїх, українських, які готові понести за зраду покарання? Любимо правда?

І торгівля з ворогами – люди за людей – це ж правильно, так? Бо наші ж повертаються з полону?

Але ж немає ніяких полонених, бо немає війни. Є наші заручники, яких ми виторгували у терористів, заплативши за них іншими людьми, ворожими нам людьми.

Ой, так у них же заручники, бо вони терористи. А у нас хто? Ми ж не терористи, отже у нас не заручники. І війни у нас немає. Значить немає і полонених. Хто ж тоді ці люди, яких ми незаконно утримували у власних тюрмах?

Боюся, що з точки зору українського законодавства, це незаконно затримані Україною громадяни ДНР-ЛНР чи може навіть в'язні совісті.

Але ж тоді писати "обмін полоненими" це неправда. І писати "обмін заручниками" це теж неправда. Правда така – це обмін заручниками-українцями ДНР-ЛНР та незаконно затриманими Україною громадянами ДНР-ЛНР, які з точки зору України теж є українцями.

Тобто це обмін одних громадян України на інших громадян України? Тобто у нас все-таки є громадянська війна?

Саме такою є правда з точки зору нинішнього українського законодавства.

Ой, а ми ж не хочемо знати такої правди.

Торгівля людьми з терористами це ж на наших умовах? Чи може вже на їх умовах?

Ми ж за гідність стояли на Майдані і жертвували життям? А тепер виявляється, що життя важливіше за гідність, бо так забажали терористи і на це погодилися владоможці-торгаші.

І оскільки неназвана війною війна продовжується. І оскільки при владі в Україні торгаші. І оскільки терористи торжествують і виглядають миротворцями. І оскільки сірі кардинали з близькими зв'язками з головними терористом криво посміхаються. І оскільки ми не дуже педантичні та делікатні. То все значить добре, правильно?

На війні, як на війні. Ой, але у нас же немає війни. То може все невірно, і правди немає, а є лише безпринципні торгаші, які хочуть піару для себе і звання миротворця для Росії?

Всі отримають те, що хочуть. Українські люди будуть задоволені поверненням своїх. ЛНР та ДНР – вибачте, але в цих торгах за людей ми їх офіційно визнали, – будуть задоволені початком того процесу, якого прагне Росія. Відтак і план російський починає реалізовуватися.

План цей простий – автономія ДНР та ЛНР у складі України як федерації. Шалені витрати України на відбудову Донбасу, на якому союз Порошенко-Ахметова буде заробляти. Лише українським громадянам будуть пояснювати, що потрібно потерпіти і платити по ще вищих тарифах, далі терпіти корупцію, далі терпіти законне виведення грошей з держбюджету на всілякі оборудки всередині олігархічної сваволі.

В дискурсивному плані обмін полоненими-заручниками це велика помилка України, і в оцінках події наявна неадекватність тих українських експертів, які один одного вітають з цією типу перемогою.

Я не розділяю цієї радості. Я розглядаю війну, що продовжується, як "perpetuum mobile" владного піару. Тобто війна триватиме, з'являтимуться нові полонені (чи то пак заручники у владному дискурсі), і нові обміни знову і знову дозволятимуть російському Президенту виглядати миротворцем, а українському Президенту виглядати ледь не героєм.

Це дуже небезпечна тенденція, яка подається ЗМІ у викривленому сприйнятті. Перемога у війні це не повернення полонених. Полонені мають повертатися лише після закінчення війни. Без втрати гідності полонених до закінчення війни повернути неможливо.

Так я люблю людей. Але я щиро вважаю, що цінність свободи більша, ніж життя людини. Бо інакше люди не віддавали б за свободу життя. Я вважаю, що гідність теж вища за життя. Бо інакше люди би не віддавали за гідність життя.

...

Другий сюжет це відсутність адекватної реакції експертів та коментаторів на поздоровлення Президента з Новим роком та на "Євангеліє радості" від Адміністрації Президента, яке є блискучим та концентрованим викладом підходів нинішньої влади.

В чому ж неправда у поздоровленні Президента?

Там є три ознаки неправди. 1. У правдивому вітанні не хизуються успіхами, які справді є, але які походять з тиску ЄС та США на українську владу і не є її власними інноваціями, впровадженими через надзусилля – це незаслужені успіхи. 2. У правдивому вітанні про успіхи говорять третину часу, ще третину часу присвячують аналізу проблем на способів їх вирішення, а ще третину часу показують позитивні перспективи від вирішення цих проблем та отримання власних успіхів. 3. У правдивому вітанні не звинувачують політичних опонентів у всіх негараздах. Це брехливе поздоровлення, бо воно не містить ні правдивої оцінки успіхів, ні правдивого аналізу проблем, ні правдивої позиції державного діяча, яка би вивищувалася над позицією політика.

В чому же неправда "Євангелія радості" від АП?

Суть підходу "радуйтеся всі" в тому, що нам пропонують не тільки уникнути всілякої протестної активності, як раніше. Нам пропонують ще й радуватися вимушеним успіхам на тлі олігархічного рабства та млявої війні, де торгують людьми, під час стагнації та урядового "покращення", змирившись з олігархічним здирництвом та корупційним мародерством.

І ніби не радуватися не можна, бо смуток до кращого не веде. І радуватися під примусом неправдивим речам нерозумно.

Я не розділяю цієї примусової радості.

Неможливо в складній ситуації просто взяти і возрадуватися.

Шлях до радості складний, і потребує великих зусиль.

Коментарі — 390
Віктор Петренко _ 08.01.2018 21:35
IP: 35.227.76.---
Ирина Полевик:
понятненько.
брись звідси божевільна! йди лікуйся!
Ирина Полевик _ 08.01.2018 21:17
IP: 94.244.155.---
понятненько.
Віктор Петренко _ 08.01.2018 21:15
IP: 35.196.192.---
Orest Jj:
Підорест це для тебе. дивись не трісни від злості)
"За даними Київського міжнародного інституту соціології, рівень бідності в Україні у 2017 році знизився до 12%.
Про це повідомила заступник виконавчого директора КМІС Вікторія Захожа, передає
"DT.ua".
"У 2008 році, після початку світової кризи, рівень бідності зріс до 21% (а тоді не було війни-прим.ред), але потім ситуація стала поліпшуватися. Перед початком військового конфлікту, у 2013-му, рівень бідності становив 9%, з 2014-го по 2016 роки збільшившись майже вдвічі – до 17%. Але протягом останнього року ситуація покращилася, і рівень бідності знизився до 12%", – зазначила Захожа"
Ирина Полевик _ 08.01.2018 21:11
IP: 94.244.155.---
ок.
Наталья Карнатова _ 08.01.2018 21:09
IP: 134.249.73.---
Олександр Перший:
Orest Jj:
Але як ви всі зрадофіли сучити ніжками за будь-якого приводу, як вас розпирає жадоба помсти тим, хто при владі та заздрість, це просто смішно.
Це не зрадофіл. Ворог із-за порєбріка.
Якщо кремлівський карлик почне повномасштабне вторгнення в Україну з гаслом: долой Петра!, – зрадофіли зустрінуть цих долойщиков з обіймами. Ненависть до Петра у зрадофілів перевершує аналогічне почуття до Володьки з-за порєбріка. А може аналогічного й немає. Може, щось протилежне ненависті. Інформаційна війна свою справу робить.
Віктор Петренко _ 08.01.2018 20:59
IP: 35.196.18.---
Олександр Перший:
Олександре не терплю зрадофілів як і ви,але і баригофілів також ненавиджу!!!
Ирина Полевик _ 08.01.2018 20:53
IP: 94.244.155.---
Прощай же грусть

И здравствуй грусть

Ты вписана в квадраты потолка

Ты вписана в глаза которые люблю

Ты еще не совсем беда
Олександр Перший _ 08.01.2018 20:35
IP: 188.163.12.---
Orest Jj:
Може вы слышали – главреформатору гп запретили въезд в США вместе со святым семейством?...
Думаю, що це брехня, розповсюджена всього одним журналістом без посилання на джерело, і підхоплена іншими придурками без перевірки (слово в слово).

Чому так думаю? Тому що не вірю, що США будуть мстити генпрокурору (за викриття агентів НАБУ) через членів його родини – дружину і сина. Крім того, наскільки мені відомо, США ніколи нікого заздалегідь не повідомляють про заборону на в'їзд. Треба поїхати, щоб дізнатись. А Луценко в США не виїжджав. Хто про це міг повідомити маловідомого журналіста? Мабуть, "одна баба казала".

Але як ви всі зрадофіли сучити ніжками за будь-якого приводу, як вас розпирає жадоба помсти тим, хто при владі та заздрість, це просто смішно.
Ирина Полевик _ 08.01.2018 20:35
IP: 94.244.155.---
Здравствуй, Грусть!
kren _ 08.01.2018 19:56
IP: 188.0.104.---
Orest Jj:
Олександр Перший:
... намагаються змінити шило на мило (4 рази змінювали генпрокурора – а результат, за їх же словами, тільки поганіше з кожним разом)...

бачите, який тупий президент и какие прозорливые люди!
Останне назначение родственника – кухарки на пост гп вообще за гранью адекватности Гидранта.
Може вы слышали – главреформатору гп запретили въезд в США вместе со святым семейством?
Проинформируйте шо там и как (главное интересует – не объявили ли на сходняке ОПГ "БПП" США агентами Кремля?).
...облиште,п Сідор,лакею Олександру зараз і без Вас сумно.
Orest Jj _ 08.01.2018 19:41
IP: 77.52.137.---
Олександр Перший:
... намагаються змінити шило на мило (4 рази змінювали генпрокурора – а результат, за їх же словами, тільки поганіше з кожним разом)....

бачите, який тупий президент и какие прозорливые люди!
Останне назначение родственника – кухарки на пост гп вообще за гранью адекватности Гидранта.
Може вы слышали – главреформатору гп запретили въезд в США вместе со святым семейством?
Проинформируйте шо там и как (главное интересует – не объявили ли на сходняке ОПГ "БПП" США агентами Кремля?).
Anatol Zubenko _ 08.01.2018 18:30
IP: 35.205.42.---
Віктор Петренко:
Олександр Перший:
більшої маячні я ще не читав на УП.Яким чином збільшення тарифів на газ в 7 разів можна назвати виправданим?за такою хворою логікою тоді інші тарифи,електроенергію,на тепло, наприклад, також треба збільшити у 7 разів.і це начебто наповнить бюджет.ще можна податки збільшити,ввести нові податки,і це також збільшить.а те що заборгованість за ЖКХ -одна з найбільших в історії України вас Баригофілів не турбує.
і яким чином це побороло корупцію? навпаки чим більші тарифи тим більша корупційна складова.це логічно.
Я б ще якось повірив, якби ці субсидії були виплачені населенню, ...і гроші, так би мовити пішли в оборот...А так, олігархи просто вивели гроші в офшори, податки не заплатять, добре якщо вони повернуться в вигляді інвестицій в Україну, а не підуть на купівлю нерухомості в Лондоні, чи Монако...Там уже не один бюджет України...
Віктор Петренко _ 08.01.2018 17:34
IP: 35.227.48.---
Олександр Перший:
більшої маячні я ще не читав на УП.Яким чином збільшення тарифів на газ в 7 разів можна назвати виправданим?за такою хворою логікою тоді інші тарифи,електроенергію,на тепло, наприклад, також треба збільшити у 7 разів.і це начебто наповнить бюджет.ще можна податки збільшити,ввести нові податки,і це також збільшить.а те що заборгованість за ЖКХ -одна з найбільших в історії України вас Баригофілів не турбує.
і яким чином це побороло корупцію? навпаки чим більші тарифи тим більша корупційна складова.це логічно.
Наталья Карнатова _ 08.01.2018 17:29
IP: 134.249.73.---
kren:
Що у кого болить, той про те й говорить. Очевидно, тема лакейства тобі близька.
Для зрадофіла, не задоволеного всім завжди – іпохондрія сьогодні лікується.

І таке: я не люблю шоколад, ніякий. Мені байдужі люди, які займаються його виробництвом. Які б високі посади вони не займали.
Не люблю і брехунів-маніпуляторів-іпохондриків.
Наталья Карнатова _ 08.01.2018 17:19
IP: 134.249.73.---
LYCIV_OLGA:
Еге ж. Два зрадофіла тут зустрілись, обцьомкали один одного, облаяли не згодних з ними.
LYCIV_OLGA _ 08.01.2018 17:14
IP: 35.205.33.---
Олександр Перший:
LYCIV_OLGA:
"Бизнес на линии фронта: официально признана сумма кровавых барышей Порошенко и Ко" (...economics-prorok.com/2018/01/бизнес-на-линии-фронта-официально-при...)
Суму втрат держбюджету від вугільної блокади (2,5 млрд. доларів) називати "офіційно визнаною сумою кривавих баришей" Порошенко з Ахметовим – це не просто політичне шахрайство, це маразм від депутата Сенченка.
Ви маєте повне право і далі споживати Вашу олігархічну хуцпу. Смачного! (Тільки не дивуйтеся та не ображайтеся, коли Вас будуть відверто називати "не цілком адекватним", та й то – "в кращому випадку"...)
Прощавайте.
Наталья Карнатова _ 08.01.2018 17:13
IP: 134.249.73.---
Елена Величко:
Основна задача України – перейти до мирного створення сучасної держави, що вже з перших днів почне працювати на всіх громадян, дійсно даючи якісну освіту. медицину, умови та інше, – людині, що має право та реалізує своїй здібності у своїй державі.
Каждый мнит себя стратегом, видя бой со стороны (с).
У 1989 у Польщі була втілена шокова економічна терапія Бальцеровича. Почали втілювати всі реформи одразу – так, як ви описали своє бачення реформ в Україні. Що далі? – зарплати скоротились,держпідприємства закривались, різко зросло безробіття, почалися масові протести. Тільки лінивий не проклинав Бальцеровича. Пройшли роки, перш ніж ефект від тих реформ почав діяти. але ж – РОКИ!
Ще: у Польщі не рулив майже 100 років совок, як у нас.
Ще: у Польщі не було війни з РФ-ією.
Ще: польську казну перед реформами не обібрав до нитки головний рулящий, як Янукович Україну перед своєю втечею.
LYCIV_OLGA _ 08.01.2018 17:04
IP: 35.205.42.---
kren:
LYCIV_OLGA:
облиште п.Ольго.хіба не бачите,і стиль і склад,бригади шоколадних лакеїв?
Це той же вороніжський недоумок,навіть з тим же знаком,у вигляді олександрів 1,карантових,
петренків і к0-тільки обслуговують вони іншого государя.
Мабуть Ви праві "на всі 100%"...
Антиподи "jut-а/Шило/Кари... З усіма його хворобливими "особливостями".
Олександр Перший _ 08.01.2018 17:00
IP: 188.163.12.---
LYCIV_OLGA:
"Бизнес на линии фронта: официально признана сумма кровавых барышей Порошенко и Ко" (...economics-prorok.com/2018/01/бизнес-на-линии-фронта-официально-при...)
Суму втрат держбюджету від вугільної блокади (2,5 млрд. доларів) називати "офіційно визнаною сумою кривавих баришей" Порошенко з Ахметовим – це не просто політичне шахрайство, це маразм від депутата Сенченка.
LYCIV_OLGA _ 08.01.2018 16:57
IP: 35.195.152.---
Наталья Карнатова:
LYCIV_OLGA:

... вкотре: які конкретні факти вигоди Порошенка від існування ОРДЛО?...
ще раз: чим Порошенку вигідне існування ОРДЛО? Зрадофіли конкретної відповіді на це не мають.
Відповідь Вам ВЖЕ дано у LYCIV_OLGA _ 08.01.2018 16:25.
Якщо не вмієте читати (або – скоріше – маєте проблеми зі сприйняттям друкованого тексту) – нічим допомогти не в змозі...
До побачення!
kren _ 08.01.2018 16:53
IP: 188.0.104.---
LYCIV_OLGA:
облиште п.Ольго.хіба не бачите,і стиль і склад,бригади шоколадних лакеїв?
Це той же вороніжський недоумок,навіть з тим же знаком,у вигляді олександрів 1,карантових,
петренків і к0-тільки обслуговують вони іншого государя.
LYCIV_OLGA _ 08.01.2018 16:45
IP: 35.195.250.---
Ну, а всім "вірним" / послідовникам / парафіянам "секти шоколадного батончика", тобто – тим, хто принципово не бажає (або – не в змозі) зрозуміти, що:
а) звичайне (для інших країн) належне виконання владою своїх обов'язків не є її "досягненням";
б) жодне (!) навіть реальне досягнення влади – не є її індульгенцією за її помилки / подвійні стандарти / неробство / саботаж або зраду -
пропоную перечитати (що очікує на них та їхніх "кумирів"): Дід Панас. "Горение бикфордова шнура".../site.ua/boris.nemirovski/1380/
Наталья Карнатова _ 08.01.2018 16:42
IP: 134.249.73.---
LYCIV_OLGA:
Наталья Карнатова:
kren:
... вкотре: які конкретні факти вигоди Порошенка від існування ОРДЛО?...
Ви мене вибачте, що я лізу "зі своїми п'ятьма копійками"; але це не заради "запрошення до дискусії", а тільки заради "зауваження "по ходу""...

Не можу втриматися, щоб не поіронізувати -
а) а Вам як – за алфавітом, або хронологічно?...
б) а Вам як – про Порошенко особисто, або про всю олігархічну владу в цілому?...
Мені особисто ніяк не потрібно.
Проінформуйте ненависників виключно шоколаду. В соцмережах, в зрадофільських змі кусають виключно Порошенко. Тисячі фраз – одні й ті ж. Як пережована жувачка.
Отож ще раз: чим Порошенку вигідне існування ОРДЛО? Зрадофіли конкретної відповіді на це не мають.
LYCIV_OLGA _ 08.01.2018 16:25
IP: 35.205.171.---
Наталья Карнатова:
kren:
... вкотре: які конкретні факти вигоди Порошенка від існування ОРДЛО?...
Ви мене вибачте, що я лізу "зі своїми п'ятьма копійками"; але це не заради "запрошення до дискусії", а тільки заради "зауваження "по ходу""...

Не можу втриматися, щоб не поіронізувати –
а) а Вам як – за алфавітом, або хронологічно?...
б) а Вам як – про Порошенко особисто, або про всю олігархічну владу в цілому?...
Ну, як взагалі, так і зокрема, то – (для початку) 03.01.17 "Террористы "ЛНР" получают в качестве "налогов" 47% стоимости угля, поставляемого для "Центрэнерго" из оккупированных территорий, – выводы СБУ" (.../censor.net.ua/news/422047/),
И (!!!) –
"Бизнес на линии фронта: официально признана сумма кровавых барышей Порошенко и Ко" (...economics-prorok.com/2018/01/бизнес-на-линии-фронта-официально-при...)

БО – відокремити Порошенко від решти олігархату – неможливо!
Олександр Перший _ 08.01.2018 14:56
IP: 188.163.12.---
Елена Величко:
ВІН-ВІН, пане Олександр. для усіх громадян – то є основа держави.
Тут ви, пані Олено, сплутали дві різних проблеми.

Одна проблема – справедливий розподіл національного багатства. Тут я з вами повністю погоджуюсь.

Інша проблема – встановлення ринкових тарифів на енергоносії без чого не може бути розвитку економіки. Підняття тарифів на газ в 7 разів було цілком виправданим та принесло користь всім громадянам України (через наповнення держбюджету та виплату субсидій з частки цих додаткових доходів, крім того, завдяки ліквідування схеми корупції у газової сфері).

Але, головна проблема не те, як повинно бути, а те, яким чином все це зробити.
Корупція1068 Уряд реформ296 Україна та Європа890 Aтака Путіна1104 Свобода слова543
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter