Дмитро Добродомов Народний депутат, Секретар Комітету з питань запобігання і протидії корупції

Повернення Саакашвілі: коротко про події 10-го вересня

12 вересня 2017, 16:19

10-го вересня я поїхав в Польщу не просто до свого друга, якого знаю ще з першого Майдану, а перш за все заради демократичних цінностей Революції Гідності.

Саакашвілі хотів цілком цивілізовано потрапити до України та мав на це всі законні підстави. Його мета: повернутися назад, аби в суді відстояти своє право на громадянство, звернутися до Міграційної служби, оформити всі необхідні документи для перебування в Україні. Розуміючи, що влада готує провокації в Краковці, Саакашвілі вирішив їхати в Україну потягом для того, щоб у цивілізований спосіб прикордонники перевірили його документи. Але цього дня влада робила все, аби Саакашвілі взагалі не доїхав до прикордонників.

Ми купили квитки та зайняли місця в потязі. Проте він так і не зрушив з місця за наказом начальника потягу. У нас тепер начальники потягу вирішують: кого пускати у країну, а кого ні?! Заручниками таких дій керівництва "Укрзалізниці" стали 600 пасажирів цього потягу! Разом із колегами ми обійшли увесь потяг і вибачилися перед кожним пасажиром за цирк, який влаштувала влада.

Після цього автобусами вирушили до пункту пропуску "Шегині". Без жодних проблем ми пройшли пункт пропуску на польській стороні. Кожен з нас отримав відмітку в паспорті про перетин кордону. Зокрема і Михайло в своєму українському паспорті.

В Шегинях влада робила все можливе, аби Саакашвілі не мав навіть шансу представити документи прикордонникам. Одне "замінування" пункту пропуску чого варте?!

Коли автобус із 60-ма людьми (громадськістю, журналістами, родиною Саакашвілі та нардепами) перетнув польський пункт пропуску, шеренга українських прикордонників перекрила нам дорогу. На питання "що сталося?" ми отримали відповідь: КПП "Шегині" заміновано.

На наше прохання про евакуацію цивільних людей, що перебували в автобусі, було категорично відмовлено! Генерал, який спілкувався з нами, порадив нам повернутися в Польщу. Але пункт пропуску зі сторони поляків уже заблокували. Таким чином 60 чоловік було заблоковано на території "замінованого" пункту пропуску "Шегині". Керівництво прикордонної служби, яке перебувало безпосередньо на місці, в першу чергу мало провести евакуацію із потенційної зони ураження цивільних громадян: журналістів (у тому числі іноземних), громадських активістів та народних депутатів. Мало того, що вони заблокували нас, вони перешкоджали нам під час того, коли ми намагалися залишити небезпечну зону.

Коли ж з іншого боку пункту пропуску людям увірвався терпець і вони увійшли на територію КПП, ми звернулися до прикордонників з вимогою поставити відмітки в наші паспорти. Жоден з них цього не зробив, а відповідь була проста: "йдіть куди хочете".



Тепер щодо так званого "прориву". Жодного порушення кордону не відбулося! Усі події трапилися вже на території України! Доказом цього є заява МЗС Польщі: ситуація, що відбулася в Шегині, це внутрішня проблема України.

Для чого влада влаштувала таке шоу? Починаючи від позбавлення Саакашвілі громадянства до усіх подій під час його повернення в Україну.

Все просто: влада панічно боїться об'єднання демократичних опозиційних сил!

Тепер вони погрожують відкриттям кримінальних справ проти нас. Проти Саакашвілі, Тимошенко, Добродомова, Власенка й інших депутатів та політиків, які прибули здійснити депутатський контроль і дотримання закону під час перетину кордону!

Якщо і мають відкриватися справи, то проти генерала, який заблокував 60 чоловік на "замінованому" пункті пропуску! Проти начальниці потягу, яка зупинила потяг з 600-ма пасажирами, громадянами країн Європейського Союзу!

Більше того мене цікавить: де справи проти Медведчука, Кононенка, Григоришина, Ахмєтова та інших олігархів, які роками обкрадають українців?!

Влада хоче повернути країну в 2012 рік! Але в них нічого не вийде. І справа не в Саакашвілі, Тимошенко, чи Добродомові.

А річ у тім, що українці стали іншими. Революція Гідності змінила країну, і люди не дадуть повернутися до диктатури!

Народний депутат України,

Секретар Комітету з питань запобігання і протидії корупції,

лідер партії "Народний контроль"

Дмитро Добродомов

Коментарі — 154
ІванкоI _ 12.09.2017 22:05
IP: 193.93.217.---
mihaylenco:
Влада хоче повернути країну в 2012 рік! Але в них нічого не вийде.

Помиляєшся, Дмитре! Вже вийшло. Ми вже там. Та ж сама мафія. Тільки її очолили порошенко-яценюк. Таке ж саме свавілля. І навіть така сама тупість у боротьбі з політичними конкурентами.

Відчуття дежавю не покидає. Все це бачили, коли янукович взявся мочити Тимошенко, а потім під надуманим, безглуздим звинуваченням приховав її на зону. Витівка порошенка проти Саакашвілі не менш ідіотична.
Так і є. Теперішня центральна влада цинічна, брехлива, нахабна, вважає людей баранами без пам'яті. Теперішня центральна влада така сама, як була влада за Януковича, і закінчить так, як та закінчила.
Илья Мазур _ 12.09.2017 21:59
IP: 35.195.70.---
borodinn:
Илья Мазур:
єсть і плохая новость.
кость матвієнко в указанной передаче опровьорг ваші Ожеговскіє страданія, о обявіл Льошу ізобретателем "рускогаварящіх".
ну а інфа шо Льоша 9 лет бил член партії рєгіонов, ето просто побочний плюс...
Наоборот – это новость хорошая. Теперь расклад такой: я с Ожеговым против Логика с Матвиенком.
Считаю, что у нас с Ожеговым неплохие шансы.
borodinn _ 12.09.2017 21:59
IP: 35.195.100.---
-Vesna-:
Все просто: влада панічно боїться об'єднання демократичних опозиційних сил! (с)

... та яке там об'єднання... от циркачі.
скажи шо сексист, ненавіжу бабушек.
а ето просто плохоє освещеніє

gs-img.112.ua/original/2017/09/10/313832.jpg

хі хі хі
Yaroslav Yurkiv _ 12.09.2017 21:59
IP: 146.148.120.---
Yaroslav Yurkiv:
Одне слово, і так звана влада, і так звана опозиція обісралися на весь світ, а Міхо весь у білому.
Крапка.
До речі, пропоную подивитися відео про те, як прикордонники намагаються вручити Саакашвілі готовий Протокол про адміністративне порушення через два дні після порушення, і яку юридичну пургу гонять і прикордонники, і адвокати порушника, а над ними ширяє гірський орел.
Илья Мазур _ 12.09.2017 21:56
IP: 35.195.243.---
borodinn:
Илья Мазур:
я канешно ізвєняюсь шо ввьол вас в заблужденіє, но ви і міня должни панять.
налічіє губастенького в одном вагоне і в одном автобусе с юлєй автоматіческі зажігаєт красний сігнал – предатель...!!!
к счастью Льоша на іств ісправілся, і полностью виполніл оказанноє на нево високоє давлєніє...
Раз вы признали свою неправоту, то ваши вчерашние ошибочные утверждения относительно Гончаренки, так и быть, не будут иметь для вас последствий.
Stepan Pidbyjmorda _ 12.09.2017 21:54
IP: 46.63.57.---
так гніт запалено і щоби ви подумали:ЗАПАЛИВ ЙОГО ПОРОШЕНКО,а роздмухують його посіпаки різного калібру
borodinn _ 12.09.2017 21:53
IP: 35.195.204.---
Досить було подивитися на обличчя тих попутчиків, що супроводжували Міхо і на кордоні, і потім у Львові на "тайній вечері" у готелі Леополіс. Вираз страху з них не сходив. Хто не повний ідіот, той зрозумів, що сів у сани, і сани полетіли, не зупиниш – і, що головне, сани не ті! Путінські! З чим їх і вітаю (Возняк)
"тайна вечеря" требуєт обясненія

Во время их ужина в ресторане на улице Леси Украинки здание было оцеплено бойцами с нашивками батальона "Донбасс", которые никого внутрь не впускали.

посему то шо проісходило внутрі являєтся тайной...
Yaroslav Yurkiv _ 12.09.2017 21:50
IP: 35.195.68.---
Одне слово, і так звана влада, і так звана опозиція обісралися на весь світ, а Міхо весь у білому.
Крапка.
Yaroslav Yurkiv _ 12.09.2017 21:47
IP: 35.195.100.---
dihlofos:
Крім того, відповідно до Закону про залізничний транспорт у статті 22-1 "Обов'язки пасажира і перевізника під час перевезення пасажира у міжнародному залізничному сполученні", "за невиконання обов'язку перевірити перед початком перевезення пасажира у міжнародному залізничному сполученні наявність у нього документів, зазначених у частині 2 цієї статті, що призвело до перевезення чи спроби перевезення пасажира через державний кордон України без необхідних документів, перевізник несе відповідальність, передбачену законом". Оскільки законні вимоги перевізника були проігноровані, працівники Укрзалізниці діяли відповідно до порядку, встановленого Законом та згаданими нормативними актами.
Міхо мав паспорт і квиток.
Що ще може перевірити провідниця біля вагону при посадці пасажирів?
Усе решта, дійсний паспорт, чи недійсний, в розшуку людина чи ні...то робота прикордонників на кордоні.
borodinn _ 12.09.2017 21:39
IP: 35.202.61.---
Илья Мазур:
єсть і плохая новость.
кость матвієнко в указанной передаче опровьорг ваші Ожеговскіє страданія, о обявіл Льошу ізобретателем "рускогаварящіх".
ну а інфа шо Льоша 9 лет бил член партії рєгіонов, ето просто побочний плюс...
borodinn _ 12.09.2017 21:34
IP: 35.184.67.---
Илья Мазур:
я канешно ізвєняюсь шо ввьол вас в заблужденіє, но ви і міня должни панять.
налічіє губастенького в одном вагоне і в одном автобусе с юлєй автоматіческі зажігаєт красний сігнал – предатель...!!!
к счастью Льоша на іств ісправілся, і полностью виполніл оказанноє на нево високоє давлєніє...
Илья Мазур _ 12.09.2017 20:36
IP: 35.195.237.---
Yuriy Vologjaninov:
Илья Мазур:
Из вашего текста 18:21 не следует, что вы прочли
"Предназначение человечества и его реализация"
blogs.lb.ua/yuriy_vologzhaninov/318291_prednaznachenie_chelovechestva.htm
И, тем не менее, я это сделал, что и позволило мне, оценив на основании прочитанного всю мощь вашего мыслительного аппарата, сделать предположение, что вам под силу не только разобраться в чем суть предназначения человечества, но и понять по направлению к какой цели развивается Вселенная, установить в чем заключается смысл жизни, изобрести рецепт счастья и вывести универсальную формулу любви.
А там и до изобретения вечного двигателя недалеко.
Anatol Zubenko _ 12.09.2017 20:35
IP: 35.195.204.---
hrim:
Anatol Zubenko:
hrim:
Yuriy Vologjaninov:

Порушення Закону однією стороною не дав підстав порушувати Закон іншій. Інакше яка тоді між ними різниця?
То есть президенту можна, а оппозиции нельзя? Я правильно понял?
...

Опозиція – майбутня Влада. Отже, після реалізації такого, вона буде беззаконня
творити не менше за існуючу. Тоді за що та за кого "боротьба".
Логично, если начать с майдана, выходит так!
Пётро Прошенков _ 12.09.2017 20:31
IP: 35.195.243.---
mihaylenco:
Yuriy Vologjaninov
Его и всю его олигархическую камарилью ждёт позор на всю Европу.

Ганьба вже відбулася. Вперше за 26 років на адресу Президента України надійшло лише одне привітання з Днем Незалежності від перших осіб цивілізованих держав. Від генерал-губернатора Австралії. Все. Українському електорату замазали очі парадом. Але перші особи країн цивілізованого світу вже продемонстрували бойкот цим мародерам.
Вони не про мародерів думали, що це їм по фігу, вони бачать Україну не як самостійну країну, а як маріонетку США, до таких взагалі ні як не ставляться.
dihlofos _ 12.09.2017 20:29
IP: 35.195.100.---
Крім того, відповідно до Закону про залізничний транспорт у статті 22-1 "Обов'язки пасажира і перевізника під час перевезення пасажира у міжнародному залізничному сполученні", "за невиконання обов'язку перевірити перед початком перевезення пасажира у міжнародному залізничному сполученні наявність у нього документів, зазначених у частині 2 цієї статті, що призвело до перевезення чи спроби перевезення пасажира через державний кордон України без необхідних документів, перевізник несе відповідальність, передбачену законом". Оскільки законні вимоги перевізника були проігноровані, працівники Укрзалізниці діяли відповідно до порядку, встановленого Законом та згаданими нормативними актами.
hrim _ 12.09.2017 20:28
IP: 104.154.86.---
Anatol Zubenko:
hrim:
Yuriy Vologjaninov:

Порушення Закону однією стороною не дав підстав порушувати Закон іншій. Інакше яка тоді між ними різниця?
То есть президенту можна, а оппозиции нельзя? Я правильно понял?
...

Опозиція – майбутня Влада. Отже, після реалізації такого, вона буде беззаконня
творити не менше за існуючу. Тоді за що та за кого "боротьба".
Logic2009 _ 12.09.2017 20:28
IP: 91.196.178.---
Yuriy Vologjaninov:
Илья Мазур:
Из вашего текста 18:21 не следует, что вы прочли
"Предназначение человечества и его реализация"
blogs.lb.ua/yuriy_vologzhaninov/318291_prednaznachenie_chelovechestva.htm
Профессор, учтите, что это пишет тот самый проходимец
из Николаева, который пишет под ником Борис Беккер.
Один раз он над Вами уже поиздевался.
dihlofos _ 12.09.2017 20:27
IP: 35.195.237.---
Logic2009:
напередодні Адміністрація Державної прикордонної служби України окремим листом поінформувала ПАТ "Укрзалізниця" про коло осіб, чиї паспортні документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, визнані недійсними, співробітники в цій ситуації діяли відповідно до порядку, визначеного названими документами
mihaylenco _ 12.09.2017 20:25
IP: 194.28.6.---
Yuriy Vologjaninov
Его и всю его олигархическую камарилью ждёт позор на всю Европу.

Ганьба вже відбулася. Вперше за 26 років на адресу Президента України надійшло лише одне привітання з Днем Незалежності від перших осіб цивілізованих держав. Від генерал-губернатора Австралії. Все. Українському електорату замазали очі парадом. Але перші особи країн цивілізованого світу вже продемонстрували бойкот цим мародерам.
Yaroslav Yurkiv _ 12.09.2017 20:24
IP: 35.195.151.---
10-го вересня я поїхав в Польщу не просто до свого друга, якого знаю ще з першого Майдану, а перш за все заради демократичних цінностей Революції Гідності.
++++++++++
Це пояснення для слідчого?
borodinn _ 12.09.2017 20:23
IP: 35.195.125.---
-Vesna-:
Все просто: влада панічно боїться об'єднання демократичних опозиційних сил! (с)

... та яке там об'єднання... от циркачі.
Бриффінг "Лідєра Апазиції" тривав 20 секунд
я тут постив відео.
коли якийсь буржуїн спитав англійською хто входить до апазиції – вана сказала мая твоя нє панімай.
потім якийсь поляк попросив агласіть весь спісок – Юлька чемно попрощалась і моментально рєтіровалась...))))
dihlofos _ 12.09.2017 20:23
IP: 35.190.219.---
Logic2009:
підпадає під дію положень Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.12.2006 N1196, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 квітня 2007 року за N310/13577 "Про затвердження Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України". Так, цим Наказом визначено, що "пасажири без проїзних документів чи з недійсними проїзними документами, з прізвищем та іменем у проїзному документі, які не відповідають даним документа, що посвідчує особу (за винятком допущених описок не більше трьох знаків), без документів, що посвідчують особу, з ручною поклажею більше встановлених норм та перевищенням розмірів, установлених для ручної поклажі, у вагон не допускаються".
Пётро Прошенков _ 12.09.2017 20:22
IP: 35.189.208.---
Якщо українцям віддати пустелю Сахару, то через три роки вони в США будуть купувати пісок.
mihaylenco _ 12.09.2017 20:21
IP: 194.28.6.---
Влада хоче повернути країну в 2012 рік! Але в них нічого не вийде.

Помиляєшся, Дмитре! Вже вийшло. Ми вже там. Та ж сама мафія. Тільки її очолили порошенко-яценюк. Таке ж саме свавілля. І навіть така сама тупість у боротьбі з політичними конкурентами.

Відчуття дежавю не покидає. Все це бачили, коли янукович взявся мочити Тимошенко, а потім під надуманим, безглуздим звинуваченням приховав її на зону. Витівка порошенка проти Саакашвілі не менш ідіотична.
Anatol Zubenko _ 12.09.2017 20:15
IP: 94.153.158.---
hrim:
Yuriy Vologjaninov:

Порушення Закону однією стороною не дав підстав порушувати Закон іншій. Інакше яка тоді між ними різниця?
То есть президенту можна, а оппозиции нельзя? Я правильно понял?
Aтака Путіна1090 Уряд реформ271 Корупція1010 Мовне питання176 Україна та Європа859
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter