Ірина Фаріон Депутат Верховної Ради України VII скликання, член Політради ВО "Свобода"

Закон про смерть державного статусу української мови N5670

17 березня 2017, 15:02

Панове! Наводжу лише кричущі статті з мовного законопроєкту N5670, що логічно продовжує закон Ківалова-Колесніченка. Тому й кричать так голосно про нього, абсолютно замовчуючи ще два глибоких закони 5556 і 5669. Саме законопроєкт N5670 втілює в життя московсько-медведчуківську ідеологему "Єдина країна – Єдіная страна" і найпоказовіше про це свідчить Ст. 1, пункт 2, що практично скопійована зі Статті 6. "Державна мова України" із закону Ківалова-Колесніченка, пункт 3: "Обов'язковість застосування державної мови чи сприяння її використанню у тій чи іншій сфері не повинні тлумачитися як заперечення або применшення права на користування регіональними мовами або мовами меншин у відповідній сфері та на територіях поширення".

Стаття 1. Українська мова – єдина державна мова в Україні

2. Статус української мови як єдиної державної мови не може бути підставою для заперечення мовних прав і потреб осіб, що належать до національних меншин. (Себто повне утвердження мов національних меншин у супротиві до державної мови, що для окозамилювання названа у статті "єдиною державною мовою". Саме це положення є наскрізною шизопсихоглосною ідеєю закону, що насправді за медведчуківсько-порошенківськими і садовістськими планами має зреалізувати гасло "єдина країна – єдіная страна").

Стаття 2. Сфера дії Закону.

2. Дія цього Закону не поширюється на сферу приватного спілкування та здійснення релігійних обрядів. (Себто зумисне виведення державної мови з приватної сфери, що є ірраціональною основою утвердження державної мови).

Стаття 20. Державна мова у сфері телебачення та радіомовлення

6. З метою задоволення потреб національних меншин, іноземної аудиторії чи з освітньою метою телерадіоорганізації можуть здійснювати мовлення іншими мовами. Сумарна тривалість іншомовних телерадіопрограм і передач не може перевищувати для загальнонаціональних мовників – 10% від часу добового мовлення, для регіональних та місцевих мовників – 20% від часу добового мовлення, а для суб'єктів державного іномовлення України – 60% від часу добового мовлення. (Себто подальша мовна шизофренія в інформпросторі, що руйнує підсвідомість, особливо на рівні змушеного перемикання мовних кодів).

Стаття 21. Державна мова в друкованих засобах масової інформації

2. За бажанням засновника друкованого засобу масової інформації він може видаватися також у двох чи більше мовних версіях, одна з яких – державною мовою. При цьому обсяг, зміст, періодичність версій іншими мовами мають відповідати обсягу, змісту, періодичності версії державною мовою, а тираж української мовної версії має становити не менше 50% сукупного тиражу всіх мовних версій цього друкованого засобу масової інформації. (Себто свідомий курс на паралельне існування інших мов, що обмежуватимуть поле державної мови).

Стаття 22. Державна мова у книговиданні та книгорозповсюдженні

2. На розсуд авторів, видавців книжкове видання може видаватися поряд з державною мовою іншими мовами. При цьому текст, обсяг, зовнішній вигляд книжкового видання іншою мовою має відповідати тексту, обсягу, зовнішньому вигляду книжкового видання державною мовою. Кількість таких мовних версій книжкового видання не обмежена, при цьому тираж книжкового видання державною мовою має перевищувати тираж цього книжкового видання, виданого будь-якою іншою мовою.

5. Книжкові видання державною мовою мають постійно становити не менше 50% назв книжкових видань від загальної кількості назв книжкових видань в кожній книгарні, іншому закладі, що здійснює книгорозповсюдження, окрім книгарень, які розповсюджують книжкові видання виключно книги офіційними мовами Європейського Союзу. (Себто будь-який корисний ідіот законно зможе вимагати у будь-якій книгарні, де тепер, до прикладу, продають ВИНЯТКОВО українськомовні книжки, мати в продажу ОКУПАНТОМОВНУ літературу).



Стаття 23. Державна мова в сфері електронних інформаційних систем


6. Інтернет-представництва (в тому числі, інтернет-сайти, сторінки в соціальних мережах тощо) органів державної влади, підприємств, установ та організацій державної та комунальної форм власності, засобів масової інформації, зареєстрованих в Україні, а також приватних підприємств що реалізовують товари та послуги в Україні, виконуються державною мовою. Поряд з версією інтернет-представництв (в тому числі, інтернет-сайтів, сторінок в соціальних мережах тощо), виконаних державною мовою, можуть також існувати версії іншими мовами. Версія українською мовою завантажується за замовчуванням та має не менше за обсягом та змістом інформації, ніж іншомовні версії. (Себто яскрава демонстрація вторинности державної мови і випинання чужомовних пріоритетів в електронних інформсистемах та утвердження права на чужу мову).

Стаття 24. Державна мова в сфері інформації для загального ознайомлення

1. Інформація для загального ознайомлення (в тому числі оголошення, покажчики, вказівники, вивіски, повідомлення, написи та інша текстова, візуальна та звукова інформація) подається державною мовою та може дублюватися іншими мовами. (Себто демонстративна диверсія проти державної мови в найширшій сфері комунікації).

Стаття 26. Державна мова в сфері обслуговування споживачів

2. На прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін. (Себто утвердження абсолютної необов'язковости державної мови у сфері сервісу, що є щоденним мовним буттям).

Стаття 29. Державна мова в сфері охорони здоров'я

1. Мовою охорони здоров'я, медичної допомоги та медичного обслуговування є державна мова.

2. На прохання особи, яка звертається по отримання медичної допомоги чи медичного обслуговування, її персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін. (Себто утвердження необов'язковости державної мови у царині здоров'я-життя).

Стаття 32. Державна мова у сфері транспорту

3. Мовою обслуговування пасажирів на транспорті є державна мова. На прохання пасажира його індивідуальне обслуговування може здійснюватися іншою мовою, прийнятною для сторін. (Себто абсолютне заперечення самого статусу державної мови, що передбачає передусім обов'язок застосування державної мови, а не способи її замінити!).



Стаття 34. Мова звернень до громадських об'єднань, політичних партій та юридичних осіб приватного права


2. Зареєстровані в Україні громадські об'єднання, політичні партії та юридичних осіб приватного права можуть також брати до розгляду звернення іншими мовами. (Себто показове усунення державної мови з суспільно-політичного життя).

І цю базгранину ці малороси під керівництвом, очевидно, що медведчука, називають "Закон України Про державну мову"! Насправді – це закон про смерть державного статусу української мови.

"Доборолась Україна / До самого краю. / Гірше ляха свої діти / Її розпинають [...] Просвітити, кажуть, хочуть / Материні очі / Современними огнями".

Окремо про освітню статтю 17 дивись: НЕБЕЗПЕЧНО!!!! ПРО ЛІБЕРАЛЬНО-МОВНІ ОБГОРТКИ ''мовного'' законопроєкту N5670

Ірина Фаріон, доктор філологічних наук, професор

Коментарі — 126
Ua Gall _ 19.03.2017 11:09
IP: 91.200.113.---
Alexey Mikhaylov:
Это кто там снова
Врёт без остановок
И нам суёт муйню?

Это одбеСсыт,чудом выживший, нам прямо говорит;
"Хрен вам,а не власть и хрен вам,а не одна мова."13.03.2017
Хайль Путлер!

Легендарный Севастополь,эх
Город славы немецкой боевой!
Alexey Mikhaylov _ 19.03.2017 10:57
IP: 146.148.121.---
Должны ли граждане Украины подчинится этой группе Зазнаек, которая к тому же ещё утверждает что сама понимает что нужно всем гражданам Украины даже без учета их мнения, не основываясь на демократических принципах, а только на том что им пришло в голову, как приходило группе националистов насчитывающих не более 10 тыс человек в почти 50 млн Республике Украина. Что это как не Зазнайство? Только Демократические процедуры, равные права всех граждан позволяют выбирать действительно необходимый путь развития Республики Украина. Или теперь в Республики Украина 2 правды одна националистов, а другая всех граждан? Нет-это беспредел основанный на Зазанайстве. такого нет нигде в Цивилизованном мире- в мире основу которого составляют граждане-цивилиан-и которые образуют Цивилизацию, которая безусловно выше всяких группировок-наций, но которая не требует преданности, а целью ставит Личность и человекаи гражданина-цивилиан – превыше всего
Alexey Mikhaylov _ 19.03.2017 10:50
IP: 104.155.92.---
Итак когда все уже поняли что на Украине живет много наций, многие имеют право на автономию, и многие сделали одолжение Украинской нации приняв их клятвенные обещания соблюдать Декларацию прав национальностей (ДПН) за это голосовали за Независимость на базе украинцев. И спокойно жили пока Некая группа выскочек не решила что они стоят выше закона, выше декларации независимости, выше граждан и что без них вообще не будет Республики Украина. Это можно охарактеризовать только одним словом-Зазнайство. Да, да именно Зазанайство. Но не от слово знание. а Зазнайство когда человек потерял критическое отношение к себе и не видит что его личное поведение нарушает права других. Это отрицательное слово наиболее четко характеризует ВО Беспредел (ВО Свобода теперь уже плюс компания). Их лжетеории примитивны, их Мировозрение напоминает языческий культ с признаками тоталитарной секты где личность должна быть подавлена некой сверхсилой, полубогом-нацией-что и есть суть тоталитаризма.
Ua Gall _ 19.03.2017 09:36
IP: 91.200.113.---
Yaroslav Yurkiv:

Легендарный Севастополь,эх
Город славы немецкой боевой!

МосКаЛи -это мутанты
Свального греха плоды
От Находки до прибалтов
Да безродные ватаны,
У которых в Рабсии
Даже своей нет земли...
ЗашИбись!
Yaroslav Yurkiv _ 19.03.2017 08:53
IP: 104.155.92.---
:
Yaroslav Yurkiv:
Karl Jadan:
Любомир Черняховский:
Karl Jadan:
Не суди по собі, ...усскій.))))
Ну так що кацапе – ти чей или который?))))
Русские это нация с тысячелетней историей, хохлы родились на польских свинарниках Речи Посполитой.
Не звізди, тисячєлєтнєй?
300 – під татарами, 300 – під раманавимі, 80 – під жидами, 20 – під фуйлами, ось і вся історія:)
...в Киеве жили поляне в Новгороде славяне, Рюрик пришел на Новгородскую землю с братьями и земля стала называться Русской, потом их сыновья поплыли по Днепру и захватили город Киев...
856 год. Повесть временных лет.
А пачєму нє Рюрьскай?
Любомир Черняховский _ 19.03.2017 08:25
IP: 46.200.195.---
Karl Jadan
Жодна нація світу не зветься "іменем прілагательнім".
Окрім москвинської популяції.))))))
Любомир Черняховский _ 19.03.2017 08:23
IP: 46.200.195.---
Олег Зуб:
Забери Карла – й на двох дикунів стане менше.
Yaroslav Yurkiv _ 18.03.2017 22:09
IP: 104.199.6.---
Karl Jadan:
Украинский каб.мин. решил торговать украинским гражданством за 100 тыс гривень.
- миллионы граждан Украине сразу предложили продать своё гражданство за 10 гривень!
Якщо кацапам, то куй!
Yaroslav Yurkiv _ 18.03.2017 22:02
IP: 146.148.121.---
Олег Зуб:
Так, дикунів на Блогах УП більшає на очах...А жаль – непоганий був сайт.
Поки ти був на курсах павишенія кваліфікациі!
Yaroslav Yurkiv _ 18.03.2017 21:59
IP: 130.211.68.---
Karl Jadan:
Любомир Черняховский:
Karl Jadan:
Не суди по собі, ...усскій.))))
Ну так що кацапе – ти чей или который?))))
Русские это нация с тысячелетней историей, хохлы родились на польских свинарниках Речи Посполитой.
Не звізди, тисячєлєтнєй?
300 – під татарами, 300 – під раманавимі, 80 – під жидами, 20 – під фуйлами, ось і вся історія:)
Олег Зуб _ 18.03.2017 21:51
IP: 37.229.133.---
[OTE]Yaroslav Yurkiv:
Олег Зуб:
Yaroslav Yurkiv:
]Там би і зостався, бо там твій справжній єзик.
Моя українська, сподіваюся, достатньо добра, хоча, як я вже зазначав, в мене за плечима півстоліття адіночєства серед кацапів.
І якщо я інколи вживаю якісь іноземні словосполучення, то тільки для таких, як ти, щоби краще панімалі:)
***

Нет, Ярик – я не из племени горных команчей- кочевников, которые привыкли пастись на чужих землях.

Ну, бодай хоч чимось повинна пишатися людина, яка кинула власну державу напризволяще в найтяжчий период її історії...
Я покинув її ще в історичний безперіод!
А "кидаєш" її ти!
Та
Yaroslav Yurkiv _ 18.03.2017 21:40
IP: 35.187.34.---
Олег Зуб:
Yaroslav Yurkiv:
]Там би і зостався, бо там твій справжній єзик.
Моя українська, сподіваюся, достатньо добра, хоча, як я вже зазначав, в мене за плечима півстоліття адіночєства серед кацапів.
І якщо я інколи вживаю якісь іноземні словосполучення, то тільки для таких, як ти, щоби краще панімалі:)
***

Ну, бодай хоч чимось повинна пишатися людина, яка кинула власну державу напризволяще в найтяжчий период її історії...
Я покинув її ще в історичний безперіод!
А "кидаєш" її ти!
Олег Зуб _ 18.03.2017 21:16
IP: 37.229.133.---
Так, дикунів на Блогах УП більшає на очах...А жаль – непоганий був сайт.
Ua Gall _ 18.03.2017 21:01
IP: 178.212.99.---
Karl Jadan:
Украинский каб.мин. решил торговать украинским гражданством за 100 тыс гривень.
- миллионы граждан Украине сразу предложили продать своё гражданство за 10 гривень!
А прилагательный,
Стеебанутый народ
Ни себе,никому-
Покоя не даёт.

Легендарный Севастополь,эх
Город славы немецкой боевой!
ЗашИбись!
Ua Gall _ 18.03.2017 20:56
IP: 130.211.68.---
Karl Jadan:
Увидив как криво клали кирпич около Российского Сбербанка, стало ясно кто мутит воду вна Украине, те кого не взяли на шабашку в Россию!
Вот жил в стране Рассея
Человек рассеяный,
Что за станция такая
И без российского флага?
Это станция Гаага
Проходите,вас уже ждут!...

Легендарный Севастополь,эх
Город славы немецкой боевой!

Хайль Путлер!
Ua Gall _ 18.03.2017 20:50
IP: 104.199.59.---
Karl Jadan:
Любомир Черняховский:
Karl Jadan:
Не суди по собі, ...усскій.))))
Ну так що кацапе – ти чей или который?))))
Русские это нация с тысячелетней историей, хохлы родились на польских свинарниках Речи Посполитой.
Из сумасшедшего
Дома вышла она
ЗаГадочная
Рюская душа.
И кому она
Руку протянет,
Тот вскоре ноги
Сам уж протянет.
Легендарный Севастополь,город германской славы!
ЗашИбись!
Ua Gall _ 18.03.2017 20:45
IP: 104.199.59.---
Karl Jadan:
Ua Gall:
- Я поеду в Роттердам
- я за сало всё отдам
- даже неньку Украину
- продам в трудную годину.
Т. Г. Шевченко.
Вот рюся врал и врёт,
Врать будет продолжать.
Так поступать ему
Велит родина-мать.

Легендарный Севастополь,сколько он своих угрохал!
Хайль Путлер!
Любомир Черняховский _ 18.03.2017 20:40
IP: 46.200.195.---
Karl Jadan:
То ти також пісцятєль)))))
Любомир Черняховский _ 18.03.2017 20:36
IP: 46.200.195.---
Karl Jadan:
Що в кацапів можна "своровать"? Ви ж нічого не маєте.
Любомир Черняховский _ 18.03.2017 20:35
IP: 46.200.195.---
Karl Jadan:
Не суди по собі, ...усскій.))))
Ну так що кацапе – ти чей или который?))))
Ua Gall _ 18.03.2017 20:31
IP: 178.212.99.---
Karl Jadan:
Ua Gall:
Karl Jadan:
Ua Gall:
Русские добрые они киборгов пагонами кормили, те ели с удовольствием!!!
Слышишь,рюся-фашист;Скажи-ка,почему русские упорно не хотят становиться россиянами,ась?

Украина,больше не плошай!
Как с мовой в Крыму поступили
Так и ты с язычком поступай!
– Ты собака, будки своей не сделал, всё своровал у русских.
Легендарный Севастополь, дутая слава рюской земли!
ЗашИбись!

У нас,рюся,"я переМожу",а у вас не то "я побеДЮ",не то "я убью",как правильно,ась?
Украина,больше не плошай!
Как смовой в Крыму поступили
Так и ты с язычком поступай!
Хайль Путлер!
Ua Gall _ 18.03.2017 20:10
IP: 178.212.99.---
Karl Jadan:
Ua Gall:
Русские добрые они киборгов пагонами кормили, те ели с удовольствием!!!
Слышишь,рюся-фашист;Скажи-ка,почему русские упорно не хотят становиться россиянами,ась?

Украина,больше не плошай!
Как с мовой в Крыму поступили
Так и ты с язычком поступай!
Любомир Черняховский _ 18.03.2017 20:08
IP: 46.200.195.---
Karl Jadan:
Русскіє – це чиї чи коториє?
Любомир Черняховский _ 18.03.2017 20:07
IP: 46.200.195.---
Karl Jadan:
Твої пісцятелі – це Парханов й Прєлєплін.)))))))
Ua Gall _ 18.03.2017 20:02
IP: 178.212.99.---
Олег Зуб:
Karl Jadan:

Поправка; кругозор,интернет-журнал.
Масква ни за кем
Не будет плакать,
Потому что ей
На всех накакать,
Что на своих,
Что на чужих...
Балда,а зачем мясник Петров подорвал раненых сов.бойцов?Видать шобы не попали в плен и не стали предателями.
ЗашИбись!

Украина,больше не плошай!
Как с мовой в Крыму поступили
Так и ты с язычком поступай!
Уряд реформ263 Корупція946 Рада 201497 Мовне питання171 Вибори-2014151
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте