Ірина Фаріон Депутат Верховної Ради України VII скликання, член Політради ВО "Свобода"

Закон Про освіту: і ганьба, і війна, і капітуляція

06 вересня 2017, 02:12

За закон Про освіту (N3491-д) проголосувало 255 депутатів. Ці виродки, обрані такими ж, як і вони (і не треба ображатися, бо ПРАВДА КОЛЮЧА!) узаконили викладання в дошкільних і середніх шкільних закладах ДЕРЖАВНИМ коштом навчання мовами нацменшин, розумій мовами окупантів – і не важить, чи окупантів теперішніх, московських, чи колишніх: угорських, польських, румунських. Ці 255 биків і бичиць ПОКАЗАЛИ цілому світові, що Україна – це Малоросія, себто колонія путіна. Бо ці 255 биків і бичиць узаконили сепаратистські середовища ПО ВСІЙ Україні, зусібіч її кордонів: від східних до західних. Підтверджує це війна винятково там, де не було УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ та УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Тому агент Квіт скасував обов'язковість цих предметів у вишах у листопаді 2014 року, щоб через ці предмети ми, притомні викладачі, НЕ ФОРМУВАЛИ націоналістичного чи націєцентричного покоління. Але ми будемо ВСЕ ОДНО його формувати!!!

Після нього Яценюк привів учітєльніцу со Львова безлику і печально тупу Гриневич, що пішла значно дальше за єрусалимського козака Табачніка: вона завела в закон "Про вищу освіту" право тестуватися на ЗНО мовами нацменшин; запровадила непосильну плату за навчання у вишах; спільно з Квітом їм належить ідея холуйської системи англіїзації освіти через сектові структури, обізвані Скопус і Веб оф Сайнс, що здійснюють доларові побори з викладачів у вишах і закріплюють кероване грантоїдство з метою знищити НАЦІОНАЛЬНУ освіту; за часів міністрування Квітогрінєвіч (2013-2017 рр.) в Україні закрито 965 шкіл, а торік відкрито лише одну. І ось вивершення переходу України у статус колонії – закон Про освіту, що написаний для принизливого лягання під нацменшини і демонстрування своєї вторинности і малоросійства. Думаю, на це пішли кейси еврів. Подавіться ними, курви політичні.

А тепер пойменно про цих політичних проституток. За узаконення вогнищ сепаратизму повним складом проголосувала фракція Самопоміч (25 депутатів, клоун Семенченко – відсутній) – неомосквофіли із засипаного їхнім же сміттям Львова. Зазвичай, цей сморід типу Подоляк, Березюка, Скрипника, Гопко, Сироїд, Зубача та інших відходів ходять у вишиванках та щось показного ліплять укрмовою, а насправді саме вони локомотиви катастрофічного змосковлення Львова, а Подоляк і Садовий ініціятори акції у день анексії Криму ЛЬВОФГАВАРІТПАРУСКІ! Тепер реально гаваріт. На мою вимогу закрити у Львові 6 москвоязичних шкіл, як сепаратистських середовищ, я отримала відповідь із покликанням на закон Ківалова-Колесніченка...

Блок московізатора-порошенка дав за змосковлення української освіти 110 голосів із 138. Серед них львів'яни: І. Гринів (політтехнолог партії), Б. Дубневич, Я. Дубневич, А. Лопушанський, О. Юринець із Львівської Політехніки, відома як "нормальна баба"... Проголосувала за і кума президента О. Білозір, і писательниця М. Матіос, яку ніколи НЕ читатиму більше, головна акторка майдану О. Богомолець і вишиватник Бригинець... Про таке, як Наєм – не йдеться. Бо то діягноз.

Народний фронт, який представляє учітєльніца со Львова Грінєвіч (зразок неомосквофільства), дав 70 голосів із 81, серед яких львів'яни передусім: І. Васюник, М. Величкович, М. Хміль.

Серед позафракційних рабів, що підробляють у нацменшин-окупантів, Г. Гопко, авантюрник В. Парасюк, красномовець А. Парубій, відома сектантка з "Відродження" О. Сироїд. Те, що Ярош – відсутнє ЗАВЖДИ. Воно свою ролю виконало: забрати Свободу з парламенту, і то руками ідіотів.

У повному складі за навчальний процес мовами окупантів проголосувала Батьківщина на чолі з розпущеною косою – Ю. Тимошенко.

Чи є сенс говорити про інших типу радикалів (Ю. Шухевич проголосував ЗА зросійщення України!!!!), волі народу, відродження як виродження? Риторичне запитання. Знищення України відбудеться руками начебто "демоліберальних" політиків... Ось така ПЛАТА за боягузливе бажання насєлєнія БОРОТИСЯ і ВОЮВАТИ. Як наслідок, отримали класичне: і війну, і ганьбу. І це справедливо. ПРОТИ голосували ТІЛЬКИ СВОБОДІВЦІ!

Отож нам, панове, своє РОБИТИ. Прийшовши до парламенту, СПАЛИТИ цей закон. І не тільки закон. ВСЕ тільки розпочинається. Класно стартувала осінь. Сподіваюся, інфантилів та наївних поменшало. До роботи, панове!

Коментарі — 408
Yaroslav Yurkiv _ 07.09.2017 21:00
IP: 35.189.218.---
Andrey Kononenko:
Ua Gall:
Как с мовой в Крыму поступили
Так и ты с языком поступай!
В Крыму мову сделали официальным языком.
...і зашили писки україномовним:)
Yaroslav Yurkiv _ 07.09.2017 20:53
IP: 35.195.51.---
Andrey Kononenko:
kren:
]...у Путіна з його оточенням...і 80 % зайвохромосомних,не...альтернативне "мнение",п.Андрію,а,як достеменно визначив мінкульт РФ.Мединський,а-альтернативний генокод.
З за поясненням,щодо подарунку,від п.Еволюції "скрєпоносному народ"у, слід зветратися до
фахівців з віповідної галузі.
Если вы до такой степени не понимаете соседнее государство, то... хорошо, что вы не президент. Мы бы с вами проиграли ещё вчера. Потому что охотник тем отличается от добычи, что его поведение является непредсказуемым для добычи, в то время как поведение добычи для охотника предсказуемо.
То може маєш охоту поахотітца на Донбасі, прємудрий ахотнік?
Yaroslav Yurkiv _ 07.09.2017 20:48
IP: 35.195.151.---
Евген Дергаченко:
- По всему миру проходят акции мусульман в поддержку мьянских мусульман и в Москве то же.
Почему на Украине такого нет, хотя Украина это тюрки!?
++++++++++++
Українці не підтримують тих, з ким не знайомі, а от татарських, чеченських, інгушських... басурманів підтримали би з великим задоволенням!
Борис Беккер _ 07.09.2017 20:43
IP: 35.195.100.---
LYCIV_OLGA:
Борис Беккер:
Вы с кем пытаетесь пообщаться?...Никаких Олей Сидоровых здесь нет!
Если, – всё же, – это обо мне, то вынуждена сообщить, что вы пока – крайне не наблюдательны или весьма лживы, т.к. -
1) Не русской;
2) "Суки, ... твари, пи_доры" – это ты сам написал, а не я;
3) Отнюдь не "в каждом посте", а только там, где это наиболее полно передаёт русским языком (ведь на украинский оно не переводится) суть "вопроса".
4) Тренируйтесь дальше.
Значит по поводу того, что вы мисс, а не миссис у вас нет нареканий относительно моей наблюдательности?
Yaroslav Yurkiv _ 07.09.2017 20:41
IP: 35.189.249.---
Mike Naplekov:
"привів учітєльніцу со Львова безлику і печально тупу Гриневич"
===
Я б дещо не погодився з пані.
Ні, не про зміст тексту взагалі (там типова нацпоза, де пані з мовою як "девушка с веслом" або Ляшко з вилами), а стосовно "печально", чи "учітєльніцу со Львова". Я не лінгвіст та мовознавець, але написав би "сумно", а стосовно перекривляння російської українською – то вже питання культури загальної. Пам'ятаєте ще, пані, як писав Ульянов у творах? там де доречно іноземне, там на тій мові і пишуть. Почитайте ще когось відомого (не з вашої партії чи фанклубу, звісно), важко буде, але після певного напруження якісь навички культури повинні з'явитися:)
Те що не лінгвіст та мовознавець, то це очевидно, а тому не варто пхатися в дамський монастир зі своїм с т а т у т о м:)
Logic2009 _ 07.09.2017 20:38
IP: 91.196.178.---
LYCIV_OLGA:
Борис Беккер:
4) Тренируйтесь дальше.
Йому давно уже настав час не тренуватися, а лікуватися.
Хворий комплексом меншовартості.
Ментально російський шовініст, а не проходить по якомусь параметру.
От і хоче бути святійшим за Папу Римського, тобто "русским"
більше любого росіянина.
Yaroslav Yurkiv _ 07.09.2017 20:12
IP: 35.195.43.---
Борис Беккер:
LYCIV_OLGA:
(окончание)
А на бытовом уровне, в разговорной речи используется очень много терминов, которые не соответствуют понятиям с чётким объёмом и содержанием.
Например – человек не способный выучить, принципиально не желающий учить, или демонстративно не желающий использовать язык страны проживания – обычно именуется (исключительно – в русском "варианте") – "долбоёбом"...Но, ведь, это ничего не значит...Не правда ли?...
В каждом посте этой мисс -
Суки, долбо_ёбы, твари, пи_доры.
Вот что сделал свидомизм
С русской бабой Олей Сидоровой.
Жила собі баба,
Не знала турботи,
Прийшли довбойоби,
З'явилась робота.

А хто винуватий?
Чий був це каприз?
Кацап біснуватий?
Чи, як завжди, "iзм"?
LYCIV_OLGA _ 07.09.2017 20:04
IP: 35.189.208.---
Борис Беккер:
LYCIV_OLGA:
Например – человек не способный выучить, принципиально не желающий учить, или демонстративно не желающий использовать язык страны проживания – обычно именуется (исключительно – в русском "варианте") – "долбоёбом"...Но, ведь, это ничего не значит...Не правда ли?...
В каждом посте этой мисс -
Суки, долбо_ёбы, твари, пи_доры.
Вот что сделал свидомизм
С русской бабой Олей Сидоровой.
Вы с кем пытаетесь пообщаться?...Никаких Олей Сидоровых здесь нет!
Если, – всё же, – это обо мне, то вынуждена сообщить, что вы пока – крайне не наблюдательны или весьма лживы, т.к. -
1) Не русской;
2) "Суки, ... твари, пи_доры" – это ты сам написал, а не я;
3) Отнюдь не "в каждом посте", а только там, где это наиболее полно передаёт русским языком (ведь на украинский оно не переводится) суть "вопроса".
4) Тренируйтесь дальше.
kren _ 07.09.2017 19:41
IP: 188.0.104.---
Andrey Kononenko:
kren:
Наше сьогоднішнє становищн-не спритність контингенту кремлівських
вертухаїв.
Тут я с вами согласен. Ну если уже Украина вошла в таке становище, то теперь Россия может её танцевать.
...не Україна "вошла",а продажня влада за 25 років привела.
І поки це кодло залишається при керівництві-нічого доброго не буде.
Andrey Kononenko _ 07.09.2017 19:34
IP: 188.163.73.---
kren:
Наше сьогоднішнє становищн-не спритність контингенту кремлівських
вертухаїв.
Тут я с вами согласен. Ну если уже Украина вошла в таке становище, то теперь Россия может её танцевать.
Олег Чирва _ 07.09.2017 19:23
IP: 37.229.133.---
Віктор Петренко:
Олег Чирва _ 07.09.2017 19:22
IP: 37.229.133.---
Віктор Петренко:
kren _ 07.09.2017 19:22
IP: 188.0.104.---
Andrey Kononenko:
kren:
]...у Путіна з його оточенням...і 80 % зайвохромосомних,не...альтернативне "мнение",п.Андрію,а,як достеменно визначив мінкульт РФ.Мединський,а-альтернативний генокод.
З за поясненням,щодо подарунку,від п.Еволюції "скрєпоносному народ"у, слід зветратися до
фахівців з віповідної галузі.
Если вы до такой степени не понимаете соседнее государство, то... хорошо, что вы не президент. Мы бы с вами проиграли ещё вчера. Потому что охотник тем отличается от добычи, что его поведение является непредсказуемым для добычи, в то время как поведение добычи для охотника предсказуемо.
... там нічого розуміти.Наше сьогоднішнє становищн-не спритність контингенту кремлівських
вертухаїв.
А відверта,неприхована,підла зрада продажнього промосковського керівництва в Україні,що й
зараз залишається при управлінні.
Andrey Kononenko _ 07.09.2017 18:52
IP: 188.163.73.---
kren:
]...у Путіна з його оточенням...і 80 % зайвохромосомних,не...альтернативне "мнение",п.Андрію,а,як достеменно визначив мінкульт РФ.Мединський,а-альтернативний генокод.
З за поясненням,щодо подарунку,від п.Еволюції "скрєпоносному народ"у, слід зветратися до
фахівців з віповідної галузі.
Если вы до такой степени не понимаете соседнее государство, то... хорошо, что вы не президент. Мы бы с вами проиграли ещё вчера. Потому что охотник тем отличается от добычи, что его поведение является непредсказуемым для добычи, в то время как поведение добычи для охотника предсказуемо.
kren _ 07.09.2017 18:33
IP: 188.0.104.---
Andrey Kononenko:
kren:
...я взагалі від тої істоти ще не бачв міркувань.
Коли сумлінне повторювання,з разу в раз,кремлівської методички...Ну,тоді так.
Вы, наверное, и Путина с его окружением считаете психами. А у них просто альтернативное мнение и видение ситуации. Если хотите понять их, попробуйте зайти со стороны антропологии русской цивилизации...
...у Путіна з його оточенням...і 80 % зайвохромосомних,не...альтернативне "мнение",п.Андрію,а,як достеменно визначив мінкульт РФ.Мединський,а-альтернативний генокод.
З за поясненням,щодо подарунку,від п.Еволюції "скрєпоносному народ"у, слід зветратися до
фахівців з віповідної галузі.
kren _ 07.09.2017 18:19
IP: 188.0.104.---
-Vesna-:
kren:

Все це в структурі світової фінс-ми,корта,безумовно не контролюється кремлівськими вертухаями,
але все це підрозділи \філії- найпотужніших банківських с-м.Британська,можете бути певні,теж
осторонь не стоїть.
Це зараз скандал у Світі N1.
Деякі висопосадовці вже під слідством.
...де ті- "деякі посадовці",п.Vesna,і що таке офіційна політика?
Andrey Kononenko _ 07.09.2017 17:27
IP: 188.163.73.---
Mike Naplekov:
Это карта разыгрывалась "нацидейцами", майданами, т.е. олигархами, плюс внешними силами, и благодаря ей линия противостояния военных блоков проходит сейчас по Украине.
Олигархи никогда не лезли в такие тонкие материи, очнитесь. У них мозгов на это нет. Есть одно исключение – рыги. Но те лезли с противоположной стороны – за русский язык.
Майдан тоже не мог разыгрывать карту, потому что майдан – это толпа.
Единственная внешняя сила, которая вмешивалась в языковую политику, – это Россия. Опять же, за русский язык.
Остаются нацидейцы.
Следовательно, ваш комментарий на три четверти состоит из неправды. Позор для харьковской элиты.
Ua Gall _ 07.09.2017 17:14
IP: 91.200.113.---
Борис Беккер:

Информация к размышлению и действию.
"Мы выступили с законопроектом,в котором предлагается сделать то же,что сделали в Румынии;там ТЕ,кто открыто заявляет о ликвидации румынского государства,считаются вне закона.Мы должны сделать то же самое."
Игорь Додон,президент Молдовы,04.09.2017,РНЛ

Только фак ты из улуской изБушки.
"МЫ,московиты, споили киргизов,черемисов,бурятов и других,ограбили Армению и Грузию,запретили даже Богослужение на грузинском языке,обездолили богатейшую Украину.Европе же мы дали анархистов П.Кро
поткина,Бакунина,апостолов разрушения и пыток С.Нечаева,В.Ленина и т.п. грязь."
ЗашИбись!
Вас.Вас.Розанов,философ
Logic2009 _ 07.09.2017 17:12
IP: 91.196.177.---
Борис Беккер:
В каждом посте.
Уролог, может хватит вонять здесь своей мочой.
Уже лексикон сократился до уровня Воронежского недоумка.
Прекрасно знаете что такое "свідомість", а повторяете как попка.

.
.
Борис Беккер _ 07.09.2017 16:47
IP: 35.189.208.---
LYCIV_OLGA:
(окончание)
А на бытовом уровне, в разговорной речи используется очень много терминов, которые не соответствуют понятиям с чётким объёмом и содержанием.
Например – человек не способный выучить, принципиально не желающий учить, или демонстративно не желающий использовать язык страны проживания – обычно именуется (исключительно – в русском "варианте") – "долбоёбом"...Но, ведь, это ничего не значит...Не правда ли?...
В каждом посте этой мисс -
Суки, долбо_ёбы, твари, пи_доры.
Вот что сделал свидомизм
С русской бабой Олей Сидоровой.
Mike Naplekov _ 07.09.2017 15:44
IP: 46.118.250.---
Andrey Kononenko:
Yaroslav Yurkiv:
!
Ошибка Украины в том, что Украина позволила России монополизировать право на русский язык, приватизировать русский язык себе. Это и позволило России делать утверждения типа "россия заканчивается там, где заканчивается русский язык".
Это не ошибка, а расчет. И я много раз писал об этом.
Это карта разыгрывалась "нацидейцами", майданами, т.е. олигархами, плюс внешними силами, и благодаря ей линия противостояния военных блоков проходит сейчас по Украине. Слишком много сил заинтересовано в ней. А против только одна, неорганизованная и не осознающая даже что она против – народ, которому здесь жить, и потому надо вместе, всем, всем цветам кожи и языкам.
Все это известно уже сто лет, и называется "украинским вопросом". Раньше вкладывался смысл отдельного государства, а сейчас основное – наличие мозгов в этом государстве.
Andrey Kononenko _ 07.09.2017 15:42
IP: 188.163.73.---
Mike Naplekov:
там де доречно іноземне, там на тій мові і пишуть.
а особенно на китайском.
Mike Naplekov _ 07.09.2017 15:30
IP: 46.118.250.---
"привів учітєльніцу со Львова безлику і печально тупу Гриневич"
===
Я б дещо не погодився з пані.
Ні, не про зміст тексту взагалі (там типова нацпоза, де пані з мовою як "девушка с веслом" або Ляшко з вилами), а стосовно "печально", чи "учітєльніцу со Львова". Я не лінгвіст та мовознавець, але написав би "сумно", а стосовно перекривляння російської українською – то вже питання культури загальної. Пам'ятаєте ще, пані, як писав Ульянов у творах? там де доречно іноземне, там на тій мові і пишуть. Почитайте ще когось відомого (не з вашої партії чи фанклубу, звісно), важко буде, але після певного напруження якісь навички культури повинні з'явитися:)
LYCIV_OLGA _ 07.09.2017 14:49
IP: 35.190.219.---
(окончание)
...а пропагандистские термины рашистского "новояза", используемые только ради того, чтобы "узаконить", – в нашем конкретном случае, – необязательность знания государственного украинского языка для какой-то части населения Украины.

А на бытовом уровне, в разговорной речи используется очень много терминов, которые не соответствуют понятиям с чётким объёмом и содержанием.
Например – человек не способный выучить, принципиально не желающий учить, или демонстративно не желающий использовать язык страны проживания – обычно именуется (исключительно – в русском "варианте") – "долбоёбом"...Но, ведь, это ничего не значит...Не правда ли?...
LYCIV_OLGA _ 07.09.2017 14:47
IP: 35.190.219.---
Logic2009:
Борис Беккер:
Вы сколько, уже, дней "воду в ступе толчёте" вокруг Ожегова?... Прекратить не желаете?

Очень возможно (т.е. – вероятно), что "составитель" словаря – Ожегов Сергей Иванович (1900-1964) – не знал слова "русскоязычный" НА МОМЕНТ СОСТАВЛЕНИЯ СЛОВАРЯ, и оно было вписано в него гораздо позже, чем он был составлен из идеологических соображений (обычная история для имперско-совкового прошлого). Повторяю – это – только версия. Но, – даже если она и ошибочна, – то это ничего и никому не доказывает!

Как мы знаем – КАЖДОМУ ТЕРМИНУ СООТВЕТСТВУЕТ СВОЁ ПОНЯТИЕ С ОЧЕНЬ ЧЁТКИМ "ОБЪЁМОМ И СОДЕРЖАНИЕМ". Так вот – термины/понятия "русскоговорящие" и "права русскоговорящих" – как раз и являются такими терминами с очень нечёткими (расплывчатыми) "объёмом и содержанием", т.е. – они – не политологические/социологические термины/понятия (в строгом академическом смысле)...
(см.окончание)
Корупція1038 Рада 2014103 Уряд реформ284 Україна та Європа876 Aтака Путіна1096
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter