Кличку: надходження від реклами занижені в рази, а за окремими носіями – у сотні
Результати перевірки ДемАльянсом зовнішньої реклами на столичних вулицях фіксують багатомільйонні зловживання. Корупція в цій сфері була до Кличка і успішно процвітає при ньому. Надходження від реклами до київського бюджету занижені в рази, а за окремими рекламними носіямя – у сотні.
Вулиця Петра Сагайдачного, згідно відповіді управління з питань реклами, як і вулиця Набережно-Лугова, не мають жодного транспаранта-перетяжки над вулицею. Втім, реальність інакша. На цих двох вулицях 38 таких конструкцій. За нашими розрахунками, надходження лише з цього рекламного носія і лише з цих двох вулиць мали б дати до столичного бюджету близько 700 тис грн.
В Кличка в своїй базі накопали, що на весь Київ дозволів на розміщення для таких "перетяжок" видали аж 10. Там не заперечують, що, крім цих десяти, в місті "є й інші", але це вже нелегал, який, з їх слів, за дев'ять місяців вони не змогли опанувати. Від цих десяти місто запланувало отримати 48 тис грн. у цьому році.
"Інших", за нашими підрахунками, за тисячу. Надходження від них могло б наблизитися до двох десятків мільйонів.
Загалом, типів рекламоносіїв в столиці понад 30. Серед них куди більші за вагою, ніж "транспарант-перетяжка над вулицею", щити, сітілайти, тумби, вивіски на будинках та інші. І зловживання там не менші, але про це згодом.Дев'ять місяців не вистачило Кличку, щоб навести лад у цій сфері. Це погано, а враховуючи, що відтепер реклама має годувати дітей у школах, ще й цинічно. Бо після рішення Київради про покриття видатків на дитяче харчування, зокрема й за рахунок додаткових надходжень від реклами, кожна вкрадена гривня годуватиме корумпованих чиновників, замість маленьких, але важливих для нас мешканців столиці.
Я просив би Віталія чимшвидше навести лад у своїй команді. Якщо потрібна допомога, то ми з радістю її надамо. Ми любимо наше місто. Тут живемо, працюємо, ростимо своїх дітей і для нас важливо, щоб воно змінювалося, ставало комфортним і зручним.
Навіть, будучи меншістю в Київраді, ми можемо бути корисними міському голові, зокрема здійснювати контроль за видатками, дотриманням законності, ефективністю рішень. Завжди можемо підказати що і де відбувається не так і як зробити краще.
Ось зараз хочемо запропонувати Віталію Кличку виконати норму закону й оприлюднити результати інвентаризації всіх рекламних засобів столиці, надати публічний доступ до електронної бази.
В такому разі, здійснювати моніторинг та контроль стало б набагато простіше. Ми швидше впорядкували б зовнішній облік міста та наповнили міський бюджет. І діти б їли якісну й смачну їжу. Не за 7 грн за порцію і навіть не за 10.
Давай, Віталій, ми по один бік барикад!
П.С. Ось європейські лідери крокують вулицею Грушевського. А ще рік тому тут стояли беркутівці й бійці внутрішніх військ. Багато чого змінилося. Ось тільки корупція в зовнішній рекламі, як і раніше, лишилася.
Не знаю автора фотографії (
Перепрошую за використання без згадки.
#Київ
#реклама
#корупція
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.