Дмитро Гнап журналіст-розслідувач

Всё хорошо, прекрасная маркиза?

16 серпня 2016, 23:51

Известный медиакритик Наталья Лигачева написала колонку: "Почему я не согласна со статьей в "Европейской правде". В ней она возражает журналистам, призвавшим лишить Украину безвизового режима из-за имитации властью реформ.

Я не знаю, почему Наталья Лигачева в последнее время так часто защищает власть. Но именно в этой колонке ее аргументы в защиту власти стали уж совсем манипулятивными.

"Авторы статьи в УП не хотят учитывать важность не только фактов, но и контекста. То есть того, что на данный момент Украина является жертвой военной агрессии России" – начинает с этого Лигачева.

И что? Война с Россией – это повод не бороться с коррупцией? Это повод волокитить электронные декларации? Наоборот, все прекрасно понимают, что только в свободной от коррупции стране можно создать сильную и боеспособную армию. А, там, где воруют все: от прапорщика до генерала, армия всегда будет голодной, босой и безоружной. И электронные декларации – один из эффективных инструментов борьбы с коррупцией, в том числе в Министерстве обороны.

"Нет в истории прецедентов, когда бы войну выигрывали страны, в которых власть и народ абсолютно разобщены, в которых существует такой уровень недоверия к власти, какой есть сейчас в Украине, и в которых есть такой уровень недоверия друг другу и разобщенности в обществе, как сейчас наблюдается в Украине." – продолжает Лигачева.

Поправьте меня, если я ошибаюсь. Не избитый ли интернет-мем: "Не критикуйте власть, а то Путин нападет!" нам подсовывают в этой красивой упаковке из словесных кружев? Народ должен быть един с властью перед лицом войны? Безусловно. Только Наталья почему-то забывает добавить, что власть не убедила граждан в том, что она разделяет с ними тяготы войны.

Да, да... Давайте найдем в себе силы еще раз произнести это словосочетание!

Ну, же, вот оно:

"Липецкая фабрика".

Липецкая, черт побери, действующая фабрика концерна "Рошен"!

Вот хороший ответ на вопрос, почему народ не един с властью во время войны. Точнее, почему власть презирает единство с народом, с этими простолюдинами, голытьбой. И во время войны ведет бизнес на территории страны-оккупанта. Попутно вещая о патриотизме.

"Да, власть виновата, хотя ЭТУ власть выбрали все-таки мы сами, на демократичных выборах, в первом туре президентских выборов, а на парламентских выборах многие из тех, кто сейчас жесточайшим образом власть критикуют, помогли БПП получить внушительное количество мандатов. То есть как минимум 30% ответственности за происходящее у нас сейчас нам нужно бы взять на себя. Как минимум" – добавляет Лигачева.

Наталья – умный человек, и должна знать, что перекладывать ответственность с политиков на избирателей не всегда правильно. По той простой причине, что избирателей банально могут обмануть, облапошить. Что политики идут на выборы с одними лозунгами, а после избрания начинают делать нечто противоположное ожиданиям избирателей.

Например, обещают покончить с офшорами, а через три месяца на президентском посту, эти офшоры регистрируют. Или обещают открытые списки, деолигархизацию, реальную борьбу с коррупцией, те же электронные декларации. Вместо этого – кумовство и "любі друзі" в политике, процветание олигархов и ни одного реально посаженного коррупционера.

И все это, конечно, не делает чести избирателям, которые наперед не раскусили вранье политиков. Но также не дает права перекладывать ответственность с изолгавшейся власти на самих граждан.

"Наши СМИ переполнены критикой, не считают нужным рассказывать и о тех позитивах, которые все-таки есть. Не занимаются разъяснением реформ, не вкладывают силы в конструктивную, а не только в стиле "зрада", критику которая бы действительно подталкивала их продвижение, а не вызывала бы только отторжение." – завершает Лигачева.

О, эта ванильная мечта – "конструктивная критика"! Почти все украинские политики, начиная, пожалуй, еще с Пустовойтенко призывали медиа-цех к конструктивной критике. Чтобы, значит, они, политики, наделали лужу, а их за это аккуратно по шерсти, да ласково так пожурили и дали еще похлебать сметанки. Вместо этого, украинские независимые медиа нашкодивших политиков толкли мордой в нассаное, чтобы они наконец научились вести себя по-человечески. Перестали воровать эшелонами, собирать "золотые батоны", подкармливать дружков и врать про продажу бизнеса.

Боюсь огорчить медиаэксперта, но задача журналиста в моем скромном понимании, вовсе не состоит в похвале властям, даже если они ее и заслужили. Для этого есть пиарщики и эксперты. А также есть стандарты, по которым журналисты обязаны им предоставлять слово, чтобы те хвалили власть.

Главная задача любого журналиста, на мой скромный вкус, в том, чтобы рассказать о неком факте, который кто-то хотел бы скрыть. Только и всего. Именно за это журналисты получили прозвище цепных псов демократии. Хотя, кто-то от служения демократии, может вполне перейти к служению конкретной фамилии.

Коментарі — 119
Victoria Nansen _ 22.11.2016 08:38
IP: 91.234.2.---
Гнап, мо-ло-дець. Треба скрізь повторювати: Рада, прийміть новий Закон про вибори. Тоді будемо вибирати по-новому, знаючи е-декларації. Дорогі журнаілсти, кажіть про це у кожній статті, люди забули, як це важливо.
Індра _ 26.08.2016 11:15
IP: 94.76.81.---
SARA21:
Індра:
Та що ви?маєте документи і Гнап вам не підходить,і ви не знаєте ніякого більше журналіста в Україні,може вам підійде Дмитро Кисельов?
Хто такий Дмитро Кисельов за якого ви згадали?
Василь Бровар _ 26.08.2016 00:08
IP: 93.74.22.---
Це фейк! Гнап не пише "на мацковскам язікє"! Його блог хакнули орки. І хто така "Наталія Лігачова"? Гнап не може рекламувати якусь незрозумілу "тінь"...
SARA21 _ 25.08.2016 09:22
IP: 91.226.4.---
Індра:
Та що ви?маєте документи і Гнап вам не підходить,і ви не знаєте ніякого більше журналіста в Україні,може вам підійде Дмитро Кисельов?
Індра _ 23.08.2016 06:06
IP: 94.76.81.---
Я натрапив на цікаву схему розкрадання державного майна і привласнення його в Києві міською владою – все почалося ще в 2001 р. за Омелі. І того року так воно пішло по всій країни. Має купу документів. Хочу знайти журналіста-розслідувача, може кого зацікавить. Правда, я шукатиму серед русів, а не серед московитів, так що московськомовний Дмитро Гнап відпадає. Може хто порадить розумого, освіченого грамотного українського журналіста?? На жаль, в Україні таких днем з вогнем не знайдеш...
spitfire _ 21.08.2016 20:17
IP: 146.148.9.---
Александр 1:
Особливо вражає ствердження: "Главная задача любого журналиста... в том, чтобы рассказать о неком факте, который кто-то хотел бы скрыть. Только и всего". А далі, значить, "хоч трава не рости". Це свідчить про рівень відповідальності цього журналіста за результат своєї діяльності: ніякий.
шановний, крім журналіста в країні є купа відповідальних за безпеку, в тому числі СБУ та контррозвідка.
нехай дбають про свої обов'язки, в тому числі про захист інформації, яка має вагу державної таємниці.
до речі, звідки таке бажання приспати суспільство, нагодувати його квіткою лотоса?
фахова звичка, да?
spitfire _ 21.08.2016 20:10
IP: 104.155.106.---
Миколай Паращак:
Виглядає так, що пан Гнап (котрого, як журналіста – я дуже поважаю вже кільканадцять років) стоїть майже на позиціях Ульянова-Лєніна у Першій Світовій війні... Особисто мені = дуже жаль...
маніпуляція.

терорист Ульянов не сподівався на покращення царату чи поступову еволюцію суспільства.
він жадав революційного вибуху, щоб захопити владу.

а пан Гнап, навпаки, виступає за постійний контроль і тиск на владу, щоб поступово її змінити на краще, і разом з тим змінити і посилити країну.

P.S. до речі, чи справді запровадження безвізового режиму аж так посилить Україну, наприклад, в військовому чи адміністративному аспекті? якщо ні, які тут є ризики?
Миколай Паращак _ 18.08.2016 17:42
IP: 194.145.217.---
Виглядає так, що пан Гнап (котрого, як журналіста – я дуже поважаю вже кільканадцять років) стоїть майже на позиціях Ульянова-Лєніна у Першій Світовій війні... Особисто мені = дуже жаль...
Сергей Папков _ 18.08.2016 15:36
IP: 93.73.27.---
Олександр Юренко:
Автор має цілковиту рацію. і чітку професійну та громадянську позицію. яка є орієнтиром для багатьох українців,що не втратили здатності мислити, серед моря брехні. безпринципності, конформізму та перманентного зрадництва"еліти".
На жаль, конформізм, брехня (чи принаймні – лише напівправда), оглядання на свій політичний чи бізнесовий "дах" притаманні переважній більшості публічного люду в Україні. І журналісти, взагалі і зокрема, тут не є винятком. Тому й маємо те, що маємо, бо система майже не дозволяє пробитися на гору "справжнім буйним" чи ідеалістам.
Олександр Юренко _ 18.08.2016 15:05
IP: 92.113.134.---
Автор має цілковиту рацію. і чітку професійну та громадянську позицію. яка є орієнтиром для багатьох українців,що не втратили здатності мислити, серед моря брехні. безпринципності, конформізму та перманентного зрадництва"еліти".
Сергей Папков _ 18.08.2016 14:15
IP: 93.73.27.---
Роман Зощенко:
LYCIV_OLGA:
lohik:
mihaylenco:
Александр 1:
Logic2009:
У России двенадцать золотых, четырнадцать серебряных и пятнадцать бронзовых наград у хохлов только АТО!!!
Хохлам принёс одно серебро негр, а золото лугодонец – вата – Путин приди, парень с Донецка – русский!!!
Сами хохлы способны только свинарники польские вылизывать!!!
Любезный, а зачем россиянам вообще олимпиада с ее медалями? Ведь человечество придумало спортивные состязание между национальными командами в качестве альтернативы войнам. Но росфедерации этот эрзац абсолютно ни к чему, так как она воюет всю свою самостоятельную историю: то в Югославии, то в Приднестровье, то в Азербайджане, то в Грузии, то в Чечне; теперь вот в Украине и Сирии!
lohik _ 18.08.2016 14:08
IP: 46.133.3.---
Роман Зощенко:
Брись прикальіваться в свою паРашу, Запєрдолєнко-Сємижопов!...
LYCIV_OLGA _ 18.08.2016 12:53
IP: 104.155.44.---
Взагалі-то – журналістика завжди змагалася з проституцією за право називатися "першою найдавнішою професією", тож – нема чому дивуватися!
Та й холуйство перед владою – по-людськи цілковито зрозуміло: банальні гроші, "вроджені особливості"" особистості, або "холуй – він і в Африці – холуй".
lohik _ 18.08.2016 08:59
IP: 46.133.253.---
Logic2009:
На жаль, голосування по внесенню змін в Конституцію не відбулось і Янукович узурпував владу, відмінившм Парламентську форму прпвління...Так що т.з. "ширка" не відбулась і всі стали щасливі?...
lohik _ 18.08.2016 08:59
IP: 46.133.253.---
Logic2009:
На жаль, голосування по внесенню змін в Конституцію не відбулось і Янукович узурпував владу, відмінившм Парламентську форму прпвління...Так що т.з. "ширка" не відбулась і всі стали щасливі?...
lohik _ 18.08.2016 08:50
IP: 46.133.223.---
Logic2009:...Жду конкретної відповіді, а не голослівні ля-ля...
Юначе, це Ви по сто раз жуєте з чужих слів, кожен раз себе підправляєте.1. Ніякого "виступу" Тимошенко не було. Був записаний ролік, який передали телеканалам.А через день хтось кинув технічний момент, який стався напочатку запису,де вона хреститься, а потім говорить сакраментальне "всё...".2. Я не писав ні про який "кримінал". Ще раз стверджую, що і Ющенко, і Тимошенко носилисьз Януковичем як з писаною торбою, ведучи з ним перемовини. А потім один одного звинувачувалиу цьому гріху. При чому Тимошенко робила це з великим заповзяттям і в подальшому.3. "Ширка" Януковича з Тимошенко готувалась, і це підтверджували з обох боків. І перший повідомив про відмову Янукович. Ні про яке "благородство" мови нема, мова про факт.
А що таке ширка?...Були пеоемовини про ситуаттвне голосування про зміну в Конституцію про уточнення між гілками влади при Парламентській формі правління...Ці протиріччя є і до цих пір
mihaylenco _ 18.08.2016 08:06
IP: 37.55.120.---
Ще пару Олімпіад, і ватна збірна в медальному заліку наздожене американця Фелпса.
mihaylenco _ 18.08.2016 08:03
IP: 37.55.120.---
lohik
Цікаво, які це "виходціиз Галіції во главе с львовянами " захватили владу в Україні?

А порошенко, гройсман, гонтарєва, аваков, кононенко? Вони хіба звідки?
Logic2009 _ 18.08.2016 08:01
IP: 91.196.177.---
lohik:
...Жду конкретної відповіді, а не голослівні ля-ля...
Юначе, це Ви по сто раз жуєте з чужих слів, кожен раз себе підправляєте.
1. Ніякого "виступу" Тимошенко не було. Був записаний ролік, який передали телеканалам.
А через день хтось кинув технічний момент, який стався напочатку запису,
де вона хреститься, а потім говорить сакраментальне "всё...".
2. Я не писав ні про який "кримінал". Ще раз стверджую, що і Ющенко, і Тимошенко носились
з Януковичем як з писаною торбою, ведучи з ним перемовини. А потім один одного звинувачували
у цьому гріху. При чому Тимошенко робила це з великим заповзяттям і в подальшому.
3. "Ширка" Януковича з Тимошенко готувалась, і це підтверджували з обох боків. І перший повідомив про відмову Янукович. Ні про яке "благородство" мови нема, мова про факт.
lohik _ 18.08.2016 00:25
IP: 178.93.178.---
Logic2009:
lohik:
Ці ролики ні по часу, ні по темі зовсім не зв'язані...
Помиляєтесь, це було в один і той же день.
В середені дня Янукович говорив у прямому ефірі,
а в кінці дня появився виступ Тимошенко,
а через день "всё пропало".
І яка катастрофа сталася після цього для України?
lohik _ 18.08.2016 00:21
IP: 178.93.178.---
Logic2009: В 2010 році через таких несвідомих, як ви, що не голосували у другому турі за Тимошенко, Україна в результаті як наслідок одержала Януковича і війну...
Остап Сетевуха _ 18.08.2016 00:05
IP: 46.219.240.---
Браво!
Внятно и доходчиво, даже Антон Геращенко поймёт и извинится, что защищал хитрожопых.
Долой евробрехунов туда же или еще дальше, куда Майдан отправил янучар
lohik _ 18.08.2016 00:00
IP: 178.93.178.---
Logic2009:
lohik:
...А слова "все пропало" – це були проби і настройка телеапаратури перед іі виступом, коли Тимошенко сказала, що зникло зображення...Так що ви чули дзвін, а не знаєте, де він.
Юначе, не потрібно з хворої голови...
Це Ви повторюєте те, що Вам розповіли.
Я все чудово знаю і пам'ятаю.
Від Ваших слів Чечетов у гробі перегортається.
Його слова: "Во вторник всё увидите и услышите".
"Ширка" була готова, але Янукович в останній момент відмовився,
тому Тимошенко у пожежному порядку готувала запис,
звідки така емоційна реакція на сбій техніки.
А ви що, там був і це бачив?...І в чому була суть цієї, на вашу думку,ї приватної ширки, яка дякуючи благородному Януковичу зірвалася?...Що там у цій ширці було кримінального, що Янукович відказався?...Жду конкретної відповіді, а не голослівні ля-ля...
lohik _ 17.08.2016 23:49
IP: 178.93.178.---
Logic2009:
lohik:
Ці ролики ні по часу, ні по темі зовсім не зв'язані...
Помиляєтесь, це було в один і той же день.
В середені дня Янукович говорив у прямому ефірі,
а в кінці дня появився виступ Тимошенко,
а через день "всё пропало".
Виступ Тимошенко в кінці дня на яку тему?...І що саме пропало?...Вона уточнила?...Повинні ж були бути ще якісь її слова після цих двох слів, а їх не було...
Насправді, була записана перед телеефіром підготовка та провірка зображення, коли Тимошенко перед камерою до нього готовилась та сказала ці два слова оператору, коли пробне зображення пропало...Колись таке також було, коли перед телеефіром записали підготовку виступу Допи, а Гепа вчив його не чавкати, а то "нікто дєнєг не даст"...А хтось потім кинув цей пробний запис в ефір, який взірвав інтернет...
Александр 1 _ 17.08.2016 22:47
IP: 188.163.12.---
Особливо вражає ствердження: "Главная задача любого журналиста... в том, чтобы рассказать о неком факте, который кто-то хотел бы скрыть. Только и всего". А далі, значить, "хоч трава не рости". Це свідчить про рівень відповідальності цього журналіста за результат своєї діяльності: ніякий.
Україна та Європа871 Уряд реформ278 Свобода слова538 Корупція1021 Майдан 2013523
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter