Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Влада повинна думати, а не рефлексувати одноклітинно

19 жовтня 2017, 13:16

Міністр інфраструктури Володимир Омелян зреагував на ДТП у Харкові. Зреагував емоційно-одноклітинно – зменшити максимальну швидкість у містах до 50 км/год. Як на мене, рішення абсолютно не зважене і хибне.

Міністр має знати, що людей на дорогах міст убивають не через швидкість руху 51-60 км/год, а з інших причин: через грубі порушення правил дорожнього руху/куплені права, алкоголь/наркотики, безбашенне "мажорство" – коли вулицями міст гасають на швидкості 150-180 км/год, не звертаючи уваги на світлофори і подвійні лінії, врешті – через незадовільний технічний стан доріг. Ці причини треба викорінювати, пане міністре! Так, це важче, тут потрібна системна копітка робота. Набагато легше закупити і розставити на дорогах мільйон знаків "50". Але – то не змінить ситуацію на краще.

Там, де щільний рух пішоходів, де дитсадки чи школи, там і зараз встановлено жорсткіші обмеження швидкості до 30 км/год, дорожніми знаками плюс "лежачими поліцейськими". Навіщо 50 по всьому місту? Щоб провокувати мільйони нормальних водіїв на щоденні порушення, штрафи?

Нагадаю, 40 років тому вздовж лінії швидкісного трамваю на Борщагівку можна було їздити на швидкості не 60, а 80 км/год – зараз стоїть знак "60", але їздять як їздили. А вздовж Дніпра, чи на Столичному шосе, на проспекті Бажана – там завжди потік машин іде на швидкості 100-120 і це нормально на такій якості траси, так там піднімати планку треба, а не опускати її до 50, хіба не так? Яка Ваша думка?

Коментарі — 86
Oleksandr Kyrychenko _ 21.10.2017 14:48
IP: 35.195.237.---
Люди Добрі...,

щоб зупинити... цю п'яну=кримінальну... вакханалію=війну... ЧКатіл=путан... бойню скота сов=ком=ЧК...,

голосуйте за Народного Президента АНАТОЛІЯ СТЕПАНОВИЧА ГРИЦЕНКА!!!

Тільки він, як відповідальний професіонал..., відродить Вільну Україну навіки... === на віка...!!!!!

КОБЗАР.

АнтиЧКатила -
НАРОДНА НАЦІОНАЛЬНА ДУХОВНА... Орачів=Русів=Українців Перуна... Гати-Сила.
LYCIV_OLGA _ 21.10.2017 12:56
IP: 35.195.255.---
О, цей переконаний рашист-галичанофоб Олег Чирва (Иван Круча) знов співає свою "Стару пісню про головне" (вперто ділиться з нами своїми хворобливими маніями):

Олег Чирва:
...Судя по тебе, до пидляшков уже ничто, никогда и нигде не дойдёт – мозги в схронах забыли...
І що дуже показово – від "звинувачуваних" ним "пидляшков" чогось (!) не чутно (!!) ніяких (!!!) дифірамбів полякам, пропольських висловлювань або будь-якогось плазування/догідливості/холопства/перед поляками... а ось від всяких рашистів та їхніх холуїв-"підрашків", – на кшталт чирв-круч, – такого (по відношенню до ерефії) – "хоч греблю гати"!...
Але – а на що інше можна чекати від саме божевільних рашистів?...
LYCIV_OLGA _ 21.10.2017 12:34
IP: 104.155.117.---
(закінчення)
По-друге – "хто б сумнівався" в тому, що "рука руку миє" – "Олександр Перший" – цілком очікувано "захищає своїх" і "виступає з ними одним фронтом".
Нагадую, що ще у Сергій Дацюк "Передчуття осені -2017" у Олександр Перший 31.08.2017 12:06 – він надав перелік своїх "однодумців", різних русланів49, олександрів паліїв, вікторів петренко, та інш..., з собою на чолі, які всі, – на його "думку", – стоять на сторожі від усіх "біснуватих"...
А те що саме ці "персонажі" вже давно нагадують – чи то "політичних повій" (оплачуваних тітушок / найманців на службі у олігархів), чи то звичайних "щльондр" ("лохів" які виключно "за покликом душі" – з наївності/через моральне каліцтво/розумову неповноцінність) ретранслють та поширюють олігархічну хуцпу, – звісно це його "не турбує".

І по-третє – просто до сліз розчулює аргументація на кшталт "Як що трапиться не поодиноке насилля, а масове...", немов би і не існує приказки "Ну, если бы, да кабы..."
Хоча це – зовсім не суттєво...
LYCIV_OLGA _ 21.10.2017 12:32
IP: 35.195.116.---
Пара зауважень з приводу "плину дискусії";
Ось що привернуло мою увагу:

Олександр Перший:
Анатолій Гриценко:
Колись вважав Вас, пане Палій, нормальною людиною. Це ж треба було так швидко "скурвитися по-новому"...
Чому одразу "скурвився", пане Анатолію? А може він...людина з державницькою відповідальністю?...
...Як що трапиться не поодиноке насилля, а масове...
По-перше – той "Палій", який зараз присутній на УП – не має жодного відношення (!) до справжнього Палія Олександра Андрійовича, кандидата політичних наук, автора близько 70 наукових публікацій, Лауреата премії імені Джеймса Мейса 2012 року, і таке інше... Бо не може ТАКА людина поводити себе як цілком пересічний, обмежений, "понурий троль", який не тільки "порохоботствує" на УП, але й "не гидує" навіть (!) "собачитися"/"розводити срач" з іншими дописувачами УП!...
(див.закінчення)
Олег Чирва _ 21.10.2017 12:31
IP: 35.185.72.---
Yaroslav Yurkiv:
Олег Чирва:
Yaroslav Yurkiv:
Олег Чирва:
Леся Подолянка:
Ну ви ж пане Гриценко – перший же кричали: "Геть ментів з кущів" і під соусом боротьби з хабарами фактично відмінили штрафи. Отримали за що боролися – популісти.
***

"Я тричі попередив міністра: якщо ДАІ буде під кущами з бузиною сидіти, ДАІ не буде в цій країні".
От бачиш, дурню, і бузина ісчєзла, і даі вже нема... і імпєрієутварітєлєй вже не було б, якби Ющенко був Президентом до 2015 року:)
****

Интересно, Пасечник – твой внебрачный сынок, или внебрачный папочка?
Судя по тебе, до пидляшков уже ничто, никогда и нигде не дойдёт – мозги в схронах забыли...
Придурку, Ющенко твій Президент!
****

Во дожились... Ярик Юркив из ''Метелицы'' на Новом Арбате уже мне Президента назначает!
Тебе, Ярик легче – твоего Путина скоро потянут на выборы...
Олексій Логвиненко _ 21.10.2017 11:04
IP: 194.146.228.---
У Омеляна совкове мислення. І не тільки у нього.
Yaroslav Yurkiv _ 21.10.2017 00:31
IP: 35.195.121.---
Олег Чирва:
Yaroslav Yurkiv:
Олег Чирва:
Леся Подолянка:
Ну ви ж пане Гриценко – перший же кричали: "Геть ментів з кущів" і під соусом боротьби з хабарами фактично відмінили штрафи. Отримали за що боролися – популісти.
***

"Я тричі попередив міністра: якщо ДАІ буде під кущами з бузиною сидіти, ДАІ не буде в цій країні".
От бачиш, дурню, і бузина ісчєзла, і даі вже нема... і імпєрієутварітєлєй вже не було б, якби Ющенко був Президентом до 2015 року:)
****

Интересно, Пасечник – твой внебрачный сынок, или внебрачный папочка?
Судя по тебе, до пидляшков уже ничто, никогда и нигде не дойдёт – мозги в схронах забыли...
Придурку, Ющенко твій Президент!
Олег Чирва _ 20.10.2017 21:02
IP: 35.196.88.---
Yaroslav Yurkiv:
Олег Чирва:
Леся Подолянка:
Ну ви ж пане Гриценко – перший же кричали: "Геть ментів з кущів" і під соусом боротьби з хабарами фактично відмінили штрафи. Отримали за що боролися – популісти.
***

"Я тричі попередив міністра: якщо ДАІ буде під кущами з бузиною сидіти, ДАІ не буде в цій країні".
От бачиш, дурню, і бузина ісчєзла, і даі вже нема... і імпєрієутварітєлєй вже не було б, якби Ющенко був Президентом до 2015 року:)
****

Интересно, Пасечник – твой внебрачный сынок, или внебрачный папочка?
Судя по тебе, до пидляшков уже ничто, никогда и нигде не дойдёт – мозги в схронах забыли...
Volodymyr Zhovnir _ 20.10.2017 17:24
IP: 46.201.23.---
Анатолій Гриценко:
Олександр Палій:
Ми зрозуміли, пане Гриценко, ваша нинішня причетність до провокацій відвертих тітушок і кремлівських хвойд – це дуже мудро.
-
Колись вважав Вас, пане Палій, нормальною людиною. Це ж треба було так швидко "скурвитися по-новому"...
Та він,мабуть,все життя був курвою,тільки добре це приховував
Volodymyr Zhovnir _ 20.10.2017 17:21
IP: 46.201.23.---
Алексей Дворецков:
Олександр Палій:
Ми зрозуміли, пане Гриценко, ваша нинішня причетність до провокацій відвертих тітушок і кремлівських хвойд – це дуже мудро.
ви можете прямо тут на всю країну сказати перше слово критики на адресу влади за три роки? Ну хоч однісіньке? А путін гад, куйло, це всім відомо, як і агенти кремля...,Ви краще про Порошенка і Ко напишіть щось, домовились, пане експерт:?
З цього Порохобота гімнистого такий експерт,як з мене китайський льотчик. ІксПЄРД він і не більше.
Павло Лук'янчук _ 20.10.2017 16:22
IP: 46.219.234.---
Согласен с автором.
Yaroslav Yurkiv _ 20.10.2017 13:48
IP: 35.189.208.---
Нагадаю, 40 років тому вздовж лінії швидкісного трамваю на Борщагівку можна було їздити на швидкості не 60, а 80 км/год – зараз стоїть знак "60", але їздять як їздили. А вздовж Дніпра, чи на Столичному шосе, на проспекті Бажана – там завжди потік машин іде на швидкості 100-120 і це нормально на такій якості траси, так там піднімати планку треба, а не опускати її до 50, хіба не так? Яка Ваша думка?
++++++++++++++++
Проста: злісному порушникові правил дорожнього руху не дозволяти навіть балакуватися на посаду Президента!
Yaroslav Yurkiv _ 20.10.2017 13:41
IP: 146.148.120.---
Олег Чирва:
Леся Подолянка:
Ну ви ж пане Гриценко – перший же кричали: "Геть ментів з кущів" і під соусом боротьби з хабарами фактично відмінили штрафи. Отримали за що боролися – популісти.
***

Ющер скасував ДАІ – аварійність вирісла в рази... Знову впровадили. Але Аваков знову скасував. Маємо те, що маємо. А звідсі -питання: нам з першого разу принципово не доходить, чи як?!
"Я тричі попередив міністра: якщо ДАІ буде під кущами з бузиною сидіти, ДАІ не буде в цій країні".
От бачиш, дурню, і бузина ісчєзла, і даі вже нема... і імпєрієутварітєлєй вже не було б, якби Ющенко був Президентом до 2015 року:)
mihaylenco _ 20.10.2017 11:29
IP: 93.171.75.---
Анатолію Степановичу! Дуже велика претензія до Вас, як до керівника партії. Чому ваші члени партії не виходять на акції протесту. Невже у Києві членів "Громадянської позиції" менше тисячі? Якщо вас так мало, то ваші посягання на владу примарні. А якщо багато, то чого так мало людей нині на Майдані.

Те саме стосується й інших партій. Чому члени партій не на Майдані? То яка чисельність нинішніх реально опозиційних партій?
Orest Jj _ 20.10.2017 09:44
IP: 77.52.134.---
......Основные ДТП в пьяном виде с превышением скорости и убийством людей совершают мажоры на джипах, а ужесточить штрафы или забирать права хотят для всех.

Может, депутатам проще запретить своим отмороженным отпрыскам садиться за руль джипов?! Или перестать покупать им такие автомобили???
mihaylenco _ 20.10.2017 09:31
IP: 93.171.75.---
Robert Bruce
При 60 км виживає 10% пішоходів. При 50 км виживає 50%. Статистика для невігласів

А хіба пішоходи люди? Це – лохи. Бидло. Лузери. Чим їх буде менше, тим буде веселіше.
mihaylenco _ 20.10.2017 09:29
IP: 93.171.75.---
Взагалі, треба ввести поняття "агресивне водіння". Хуліганська поведінка на дорогах має стати найтяжчим порушенням. Під цей пункт мають попасти – перевищення швидкості, проїзд на заборонні сигнали світлофорів, підрізання, порушення проїзду перехресть, навмисне демонстративне заважання рухові інших учасників... За агресивне водіння – найсуровіші покарання. Першицй раз – штраф. Другий – позбавлення прав не менше, ніж на рік. Третій – конфіскація транспортного засобу. Далі – кримінальна відповідальність.

З Гриценком, якого я дуже поважаю, категорично не погоджуюся. У водія обмеження швидкості в населених пунктах має працювати на рівні рефлексу. Ніяких "винятків".
Pavlo Koma _ 19.10.2017 23:47
IP: 94.178.35.---
Кияни цієї ночі приємно порадували, коли понесли чай та бутерброди не "протестувальникам", а Національній Гвардії.
Роман Захарчук
Orest Jj _ 19.10.2017 23:38
IP: 77.52.21.---
Наемы, Гриценки... укропопы Гапоны.
Олег Чирва _ 19.10.2017 23:12
IP: 37.229.133.---
Леся Подолянка:
Ну ви ж пане Гриценко – перший же кричали: "Геть ментів з кущів" і під соусом боротьби з хабарами фактично відмінили штрафи. Отримали за що боролися – популісти.
***

Ющер скасував ДАІ – аварійність вирісла в рази... Знову впровадили. Але Аваков знову скасував. Маємо те, що маємо. А звідсі -питання: нам з першого разу принципово не доходить, чи як?!
Олег Чирва _ 19.10.2017 23:09
IP: 37.229.133.---
Василь Курганевич:
]В РФ теж піарились на Беслані та подібних трагедіях.
***

Нащо ж так безпардонно брехати?! Беслан був абсолютно провальною операцією, тому піаритися на ньому було цілком неможливо – хіба що Березовському та іншим брехунцям.
Orest Jj _ 19.10.2017 22:32
IP: 77.52.21.---
Олександр Перший:
Анатолій Гриценко:
Колись вважав Вас, пане Палій, нормальною людиною. Це ж треба було так швидко "скурвитися по-новому"...
Чому одразу "скурвився", пане Анатолію? А може він просто дивиться на те, що зараз вчиняють протестуючи, не як людина з політичним амбіціями, а як людина з державницькою відповідальністю? Ви, пане Анатолію, бачили, як "мирні демонстранти" били ногами АТОшника Ігоря Яценко? Чи ще одного АТО-шніка добровольця, депутата ВРУ пана Барну? Ви до них (протестуючих) приєднались, тож треба за все це і відповідати. Як що трапиться не поодиноке насилля, а масове та з провокаторами, ви впевнені, що справитись з цим натовпом? А наслідки для держави, яка знаходиться в стані війни, ви прорахували? А пан О. Палій, я вважаю, все це має на увазі, коли вам дорікає за приєднання до акції, якою ви не керуєте.
какой ужасный ужас. Ви тэж с той когорты, которая будет стрелять в затылки врагам Пакращенка...
Oleksiy Osiv _ 19.10.2017 21:56
IP: 93.72.227.---
100%
Василь Курганевич _ 19.10.2017 20:37
IP: 35.195.121.---
Petras Rebokov:
Василь Курганевич:
Petras Rebokov:
Думаю, що таких істот і в Росії, і в США та інших країнах в процентному відношенні таке ж саме як і в Україні. Різниця в тому, що в кожній країні різні покарання за такі злочини.
Дело не в наказании, а в предотвращении преступления и профилактики соблюдения всеми ППД, но самое главное чем отличает хох/лов от остального мира – для них любая трагедия это повод попиариться.
В РФ теж піарились на Беслані та подібних трагедіях.
Василь Курганевич _ 19.10.2017 20:18
IP: 130.211.82.---
Petras Rebokov:
Vladimir Omelyanov:
Petras Rebokov:
Не кацапам тупим,нас вчити.
Европа вас учит только сортиры мыть и в хлеву убираться!
хи-хи-хи
Не соромно виконувати будь яку роботу, соромно "бухати" і клянчити на випивку.
ONLINE
Уряд реформ285 Україна та Європа879 Корупція1041 Річниця Майдану72 Рада 2014103
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter