Сергій Лещенко Журналіст "Української правди"

Кандидат і олігарх

09 жовтня 2009, 18:07

Четвер, 8 жовтня, близько 13 години дня. У напівтемряві Le Grand Café було зайнято лише два столи – в протилежних кінцях залу...



Серед депутатів та олігархів найдорожче у столиці Le Grand Café має іронічну назву "столовка". Це зручне місце прямо в центрі Києва, щоб призначити зустріч для вирішення нагальних питань.

За першим столом сидить Віталій Данилов – поки що президент української футбольної прем'єр-ліги. Але не він – об'єкт нашого інтересу.

Набагато цікавіше – це ті, хто за другим столом. Співрозмовники схилилися один до одного. Якщо придивитися, то обличчя будуть дуже знайомі.

Отже, час їх представити. Це кандидат у президенти Анатолій Гриценко. Він розмовляє з Андрієм Івановим – співвласником "Київенергохолдингу", банку "Хрещатик" і скандально відомої компанії Vanco Prikerchenska.

Андрій Іванов та депутат від Партії регіонів Василь Хмельницький утворюють собою найбільш непублічну олігархічну групу України.

Останнє їх досягнення – за списком Литвина вони зробили депутатами своїх референтів та радників. Загалом п'ять чи шість осіб. І сьогодні отримали в "оренду" "Укрзалізницю" – їх людина Вадим Гривковський уже півроку незаконно суміщає депутатство і керівництво держпідприємством "Укрзалізничпостач". Тобто контролює державні закупівлі на залізниці.

Андрій Іванова свого помічника Володимира Герасимчука також зробив народним обранцем за списком Литвина. Тому, поки Іванов розмовляє з Гриценком, він чекає свого боса під "столовкою".

Через деякий час співрозмовники по черзі виходять з Le Grand Café – спочатку Гриценко, потім Іванов.

Гриценко та Іванов у товаристві один одного – саме по собі це сенсація. Закулісна політика, яка опинилася на виду.

Анатолій Гриценко на цих виборах позиціонує себе як кандидат від народу. Збирає кошти на рахунку від людей. "Копійка до копійки!" – пише Гриценко у себе на сайті. Назбирав уже 2,1 мільйона з необхідних 2,5 мільйонів для реєстрації кандидатом. "Я не братиму нічого від олігархів, бо потім доведеться відробляти", – каже він.

Вражений, я телефоную Гриценку і запитую: "Ваші переговори з Андрієм Івановим – що це значить?"

Гриценко відповідає: "Мені цікава думка людей такого рівня: як вони оцінюють те, що відбувається в країні, що буде після виборів? Наскільки вони готові сприймати те, що в країні політика, правоохоронні органи та суди повинні бути відокремлені від бізнесових кіл".

Випереджаючи запитання, Гриценко стверджує: "Іванов мене не фінансує і фінансувати не буде".

Тут можна тільки вірити або не вірити. Українська політика така, що достеменно ніхто не знає інвесторів кандидатів. Навіть якщо як доказ вам показують списки "добровільних пожертв".

Коментарі — 41
_Бася _ 11.10.2009 00:47
IP: 89.209.10.---
мерсі, пане сергію, за оперативне інформування інтернет-громадськості про всякі "підводні течії" в політикумі:-) – на те і щука, щоб карась, тобто жирні наші "карасі" не дрімали...
але щодо гриценка... але він справді найкращий з того, що в нас є в політикумі – це ж очевидно.
Nick_M _ 10.10.2009 21:22
IP: 77.120.201.---
НЛО:
Ага. Патріоти. Як Хмара. Були.
Але ж яким спецом став Хмара в банківській справі, судячи з його виступу на Інтері. І ніхто не говорить, що купили, бо патріот зі стажем.А інші патріоти, то всіх закупили оптом, включаючи того ж Лук*яненка,чи Косіва.
НЛО _ 10.10.2009 20:46
IP: 77.122.179.---
Nick_M:
НЛО:

Трегубенко порядна людина? Кушнірук порядна людина? Чаленко порядна людина? Монтян порядна людина?
Про Кушнірука, Чалєнка і Монтян не казав такого нічого. А от про Львів-750 і Трегубенка дійсно тільки що казав. Признаюсь, що постів Трегубенка майже не читаю. Це так само як би читати Левка Лук*яненка. Але основне, що патріот України, навіть член НРУ від самого початку його створення,і ніби ніяких благ, на відміну від Тарасика Чорновола та Яворівського... від цього не заполучив. От ви максималіст, добре було б, якби замінили в недалекому майбутньому Луценка, чи Кислинського у ще ближчому. І якщо таке буде, то чи знайдете Лозінського і яка міра покарання йому буде, А ще як про Нац.б

Ага. Патріоти. Як Хмара. Були.
Nick_M _ 10.10.2009 18:41
IP: 77.120.209.---
НЛО:

Трегубенко порядна людина? Кушнірук порядна людина? Чаленко порядна людина? Монтян порядна людина?
Або у нас різні погляди на порядність. або ви не читали пости Трегубенка в блогах Монтян, Кушнірука, і т.д.
Можна не поділяти погляди, можна критикувати з усією люттю, але мочити, так, як мочать ці "порядні" – це вже не тільки непорядно, це негідно.
Про Кушнірука, Чалєнка і Монтян не казав такого нічого. А от про Львів-750 і Трегубенка дійсно тільки що казав. Признаюсь, що постів Трегубенка майже не читаю. Це так само як би читати Левка Лук*яненка. Але основне, що патріот України, навіть член НРУ від самого початку його створення,і ніби ніяких благ, на відміну від Тарасика Чорновола та Яворівського... від цього не заполучив. От ви максималіст, добре було б, якби замінили в недалекому майбутньому Луценка, чи Кислинського у ще ближчому. І якщо таке буде, то чи знайдете Лозінського і яка міра покарання йому буде, А ще як про Нац.банк, Шаповалова,дєдушку...
korin3 _ 10.10.2009 18:41
IP: 91.124.237.---
Гриценко відповідає: "Мені цікава думка людей такого рівня: як вони оцінюють те, що відбувається в країні, що буде після виборів? Наскільки вони готові сприймати те, що в країні політика, правоохоронні органи та суди повинні бути відокремлені від бізнесових кіл".

Интересно одно – оценил ли Лещенко этот ответ? – последнее предложение в частности?
abracadabra _ 10.10.2009 16:29
IP: 95.133.195.---
львів-750 _ 10.10.2009 00:14
Треба сказати, що Гриценка підтримують молоді люди, інтелектуали (чомусь мені так здається), тому ще більше дивним видається відсутність коментарів
-------------------------------------------------------------------------------------------
1. Прошу. Визначено віковий ценз голосуючих в розрізі регіонів http://tvoy-vibor.com.ua/
2. Репортаж щодо рандеву двох чоловіків взагалі позбавлений суті, а щодо більш-менш кваліфікованої репортерської інтриги, то й мови немає. А головний коментар буде 17 – го.
НЛО _ 10.10.2009 16:23
IP: 77.122.179.---
Nick_M _ 10.10.2009 11:59

Трегубенко порядна людина? Кушнірук порядна людина? Чаленко порядна людина? Монтян порядна людина?
Або у нас різні погляди на порядність. або ви не читали пости Трегубенка в блогах Монтян, Кушнірука, і т.д.
Можна не поділяти погляди, можна критикувати з усією люттю, але мочити, так, як мочать ці "порядні" – це вже не тільки непорядно, це негідно.
Nick_M _ 10.10.2009 14:51
IP: 77.120.203.---
львів-750:
Шановна пані, та не прив*язую я Вас до Трегубенка. Кожен з Вас самодостатні особистості. Тим більше Ви заміжня жінка.Але Ви все ж таки згадали свої перемовини з паном Трегубенком, коли я не витримавши напруги у них, втрутився. А жінка повинна слухатись чоловіка. Ви ж ревна християнка, до того ж греко-католичка. Тож негоже поступати не по заповідям.
ХведорХ _ 10.10.2009 13:50
IP: 174.96.18.---
Cирожа Соплюжуётгубенко он здеся на УП вродь деревенского дурачка. Его посты сплошь фуфло. Кто может сказать о чём пишеть Сирожа??Прально! Ни о чём. Словно ставит метки-сйогодни тута був Сирожа!
львів-750 _ 10.10.2009 13:10
IP: 194.44.241.---
Nick_M:

Шановний НЛО, може Трегубенко і помиляється, і скоріше всього, що помиляється, але судячи з усього ним написаного (маюна увазі не коммент під данм блогом), він людина порядна, як і пані Львів-750. Гірше всього буде, якщо помилитись Ви у виборі абсолютного зла. Хоча я Вас розумію. І часто навіть думав, що Ви маєте рацію.

__ Ви якось дивним чином мене прив"язуєте до Трегубенка.
Не ображала я його ніколи, тим більше не "мочила".
Ну, відповіла кілька разів різко, але ж і він мені зверхньо пропонував вчитися, ніби я школярка неписьменна.
Дорослі люди мають різні професії і переважно вдосконалюються у цьому напрямку.
Але це не означає, що вони не свідомі, байдужі і не вміють самоорганізуватися, до чого постійно закликає Трегубенко.
Я вважаю, що просвітительством треба займатися серед народу: бідного, затурканого, в більшій мірі неосвіченого, а тут в і-неті люди переважно сформовані і свідомі. Тут заклики Трегубенка як вода в пісок.
Nick_M _ 10.10.2009 12:42
IP: 77.120.215.---
Жорж_7:
Дуже цікавий пост! Так для чого ламати менталітет? Революція – раз народ цього бажає.
Жорж_7 _ 10.10.2009 12:07
IP: 193.238.96.---
Не имею ничего против Гриценко.Явно не глупый,но иногда излишне сурово выглядит,все таки нужно иногда и улыбнуться и пошутить -народ это любит.Однако до не давнего времени Гриценко не был явно публичным человеком,а вот сейчас он попадает под недремлющее око СМИ и возможно мы увидим другие стороны человека и кандидата.Забитая политиками фраза "навести порядок в стране", эксплуатируется и Гриценко – ему, как ни странно, веришь,но вера по сути субъективна.А вот умом понимаешь – вряд ли.Наш народ, на уровне совкового менталитета,приверженец революций и это при том,что результаты революций плачевны.Все мы заложники СИСТЕМЫ в которой самые важные элементы: мировозрение и общественная мораль-суть цивилизации.Эти элементы не изменить быстро и просто,на страхе наказания не приодолеть коррупцию,безответственность,жадность.Нужны годы трудного пути, проб и ошибок.К сожалению, ни один кандидат в президенты,по своим человеческим качествам не готов вести народ по этому пути.
Nick_M _ 10.10.2009 11:59
IP: 77.120.203.---
НЛО:
_ Сергій Лещенко

Людина, яка мочить Тригубенко – апріорі порядна і чесна людина.
Тому Гриценко – порядна і чесна людина. Йому не стати президентом, але на відміну від тригубенків, кушніруків. ющенків він ще знадобиться і служитиме Україні.
На відміну від тригубенків, кушніруків. ющенків, за нього не буде соромно.
Ось так, пане Лещенко.
Шановний НЛО, може Трегубенко і помиляється, і скоріше всього, що помиляється, але судячи з усього ним написаного (маюна увазі не коммент під данм блогом), він людина порядна, як і пані Львів-750. Гірше всього буде, якщо помилитись Ви у виборі абсолютного зла. Хоча я Вас розумію. І часто навіть думав, що Ви маєте рацію.
Сергій_Трегубенко _ 10.10.2009 05:24
IP: 95.133.70.---
НЛО:
_ Сергій Лещенко

Людина, яка мочить Тригубенко – апріорі порядна і чесна людина.
Приємно бачити, що на УП є така мудра людина, як Ви, НЛО!
Рівень Вашої логіки, НЛО, мене завжди приводив у стан тихого захоплення.
Щиро Вам вдячний, за відсутність Ваших коментарів у основних матеріалах УП.
:)
ASN _ 10.10.2009 05:20
IP: 92.113.190.---
Сергій_Трегубенко:

Внимательно читайте все что я написал.

"Это первый шаг на пути к порядку и ответственности."

Я согласен, что это не панацея от всех бед, но маленький шаг в правильном направлении.
Сергій_Трегубенко _ 10.10.2009 05:19
IP: 95.133.70.---
ASN:
Сергій_Трегубенко:

У Гриценка есть ум, дай Бог каждому. Он четко и ясно выражает мысли. У него есть целостное представление в каком направлении вести Украину, что нужно сделать сразу же в первые месяцы президентства. Дождитесь старта кампании, Анатолий Степанович представит грамотную, емкую программу.
Ой, слабо віриться. Я за Гриценком давно спостерігаю. І на його сайті намагався з ним спілкуватися. Я йому не ворог, просто він "не тягне". Стратегічно не тягне. І ніяка тактична наполегливість тут не врятує.
Сергій_Трегубенко _ 10.10.2009 05:14
IP: 95.133.70.---
ASN _ 10.10.2009 05:00
Не забывайте, что Гриценко является автором закона, который в разы увеличивает ответственность за взяточничество (чиновникам 15 лет тюрьмы, судьям и прокурорам пожизненно).

ASN, Ви що, мала дитина? Чи інших за таких вважаєте?
Ну кому і навіщо потрібне те "увеличивает ответственность за взяточничество"? Воно що, призведе до зменшення корупції? Звісно ні. То є примітивізм помножений на піар.
: (
НЛО _ 10.10.2009 05:13
IP: 77.122.179.---
_ Сергій Лещенко

Людина, яка мочить Тригубенко – апріорі порядна і чесна людина.
Тому Гриценко – порядна і чесна людина. Йому не стати президентом, але на відміну від тригубенків, кушніруків. ющенків він ще знадобиться і служитиме Україні.
На відміну від тригубенків, кушніруків. ющенків, за нього не буде соромно.
Ось так, пане Лещенко.
ASN _ 10.10.2009 05:09
IP: 92.113.190.---
Сергій_Трегубенко:

У Гриценка есть ум, дай Бог каждому. Он четко и ясно выражает мысли. У него есть целостное представление в каком направлении вести Украину, что нужно сделать сразу же в первые месяцы президентства. Дождитесь старта кампании, Анатолий Степанович представит грамотную, емкую программу.
Сергій_Трегубенко _ 10.10.2009 05:08
IP: 95.133.70.---
ASN _ 10.10.2009 04:59
Я верю в порядочность и честность Гриценка, что это достойный кандидат в президенты и за него не будет стыдно.

ASN, прокоментуйте відповідь Гриценка на оце питання
http://conf.pravda.com.ua/grytsenko/49d9c8fd8b3b5/.
Як Вам, він більше схожий на звичайнісінького демагога, чи на справжнього борця за зміни в Україні?
ASN _ 10.10.2009 05:00
IP: 92.113.190.---
Не забывайте, что Гриценко является автором закона, который в разы увеличивает ответственность за взяточничество (чиновникам 15 лет тюрьмы, судьям и прокурорам пожизненно). Наш гарант благополучно ветировал закон – отстоял право властьимущей саранчи ИМЕТЬ Украину, народ и законы. А наши народные любимцы Янукович и Тимошенко со своими партиями ну никак не выкроят 5 минут времени, чтобы преодолеть вето на закон и уже завтра сажать взяточников. Это первый шаг на пути к порядку и ответственности.

Гриценко делает то, что в его силах, чтобы мы жили лучше. Все остальные горе политики занимаются только одним – сохранением себя любимых у корыта, другие – как дорваться до корыта. Обещают все и сразу, но только после выборов. Проголосуйте за нас и будет вам счастье. Нам такое счастье и даром не надо. Ющенко, Тимошенко и Янукович все что могли уже сделали.
Сергій_Трегубенко _ 10.10.2009 05:00
IP: 95.133.70.---
Дякую, Сергій Лещенко, за інформацію.
Ситуацію з Гриценком пояснити дуже просто – він не має нових ідей. Що йому залишається? Вірно, топтати стару, протоптану олігархами стежину – немає розуму, виручать гроші.
ASN _ 10.10.2009 04:59
IP: 92.113.190.---
Сергей Лещенко, давайте делать предположения и выводы по конкретным поступкам. Если вы примеряете на себе роль Шерлока Холмса, то проанализируйте деятельность Гриценка на должности министра обороны, народного депутата, главы комитета. Только используйте факты, документы, а не домыслы и слухи. Потом выложите на блоге, мы с удовольствием почитаем.

Если бы Анатолий Степанович был корыстным человеком, то на должности министра обороны он набивал бы себе карманы. А так с чем пришел в МО, с тем и ушел. Мужик занимался делом. В несколько раз увеличил объемы строительства жилья для военнослужащих, мгновенно увольнял подчиненных за взятки и др.

Я верю в порядочность и честность Гриценка, что это достойный кандидат в президенты и за него не будет стыдно.
НЛО _ 10.10.2009 00:18
IP: 77.122.179.---
львів-750:
__ Нема в Гриценка харизми, а тавро ображеного ще довго буде виднітися на його чолі. Навіть те, що тема, піднята Лещенком, не викликала зацікавленості серед відвідувачів УП і ніхто з прихильників Гриценка не захотів написати на його захист коментар, говорить про малу популярність колишнього міністра. Треба сказати, що Гриценка підтримують молоді люди, інтелектуали (чомусь мені так здається), тому ще більше дивним видається відсутність коментарів.
Это каким же д...мом надо быть, чтобы даже такой человек, как Гриценко, запомнил обиду навсегда?
львів-750 _ 10.10.2009 00:14
IP: 194.44.241.---
__ Нема в Гриценка харизми, а тавро ображеного ще довго буде виднітися на його чолі. Навіть те, що тема, піднята Лещенком, не викликала зацікавленості серед відвідувачів УП і ніхто з прихильників Гриценка не захотів написати на його захист коментар, говорить про малу популярність колишнього міністра. Треба сказати, що Гриценка підтримують молоді люди, інтелектуали (чомусь мені так здається), тому ще більше дивним видається відсутність коментарів.
ONLINE
Вибори-2012 в Україні92 Україна та Європа145 Справа проти Тимошенко159 Євро-201257 Свобода слова167
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook