Брехливі технології від Тимошенко і Януковича
Як це не прикро визнавати, штаб Тимошенко розповсюджує вигадану соціологію.
Протягом останніх днів з'явилися повідомлення з посиланням на псевдо-соціологічні служби, які вже неодноразово були помічені в оприлюдненні проБЮТівської псевдо-соцілогії.
Автор першого повідомлення – Центр економічних і політичних досліджень "Київ – 21 століття".
"Большинство украинцев во втором туре президентских выборов отдают преимущество Юлии Тимошенко. Об этом свидетельствуют данные социологического исследования, проведенного Центром экономических и политических исследований "Киев – 21 век".
На вопрос Центра "Кому из претендентов на должность Президента Украины Вы отдаете преимущество?" 47,8 % респондентов отметили, что Юлии Тимошенко. А за Виктора Януковича высказались 45,9% опрошенных".
Це той самий центр "Київ-21 століття", який на виборах мера Києва 2008 року давав Турчинову аж 28,2%, тоді як у підсумку він набрав 19,1%.
Друге сумнівне повідомлення останніх днів – з посиланням на соціологічне опитування, проведене громадською організацією "Нове покоління України".
Мені цікаво, з яких часів соцопитування проводять громадські організації?
Отже, результати, цього свіжого "дослідження".
"Відповідаючи на запитання "Кого ви бачите Президентом України", 48,1% громадян назвали Тимошенко, 45,2% – Януковича, 6,7% респондентів не змогли відповісти".
Заходимо в інтернет і шукаємо. Так, у травні 2008 року ця ж організація "Нове покоління України" проводила псевдо-опитування щодо виборів мера.
"В соответствии с результатами опроса, за Турчинова готовы проголосовать 27,3% опрошенных, за Леонида Черновецкого – 22,4%; за Виталия Кличко 13,1%".
У підсумку, за Черновецького проголосували 37%, за Турчинова – 19%.
Показово, що викриттям цих псевдо-дослідників, зокрема, з центру "Київ-21 століття", займалася авторитетний соціолог Ірина Бекешкіна.
Та сама Бекешкіна – організатор Національного екзит-полу, єдиного, якому довіряє Тимошенко.
Сказати, що Янукович не займається такими фальсифікаціями – буде неправдою.
Його штаб також розмістив свої цифри з посиланням на якусь Агенцію соціальних досліджень, про яку досі не було жодних згадок.
"Згідно результатів дослідження на тему "Хто стане наступним президентом України?", проведеного Агенцією соціальних досліджень АСД, у другому турі Віктор Янукович переможе Юлію Тимошенко з відривом у 14,2%".
До речі, регіонал Дмитро Табачник не так давно зізнався, що він першим запустив цю технологію брехливої соціології ще не виборах Кучми в 1994 році.
"Усім "чорним піаром" займався я особисто. Він був дуже смішним. Ми через "Інтерфакс" розміщували соцопитування. Типу того, що соціологічний центр "Кульбаба" провів опитування по Херсонській області, і з'ясувалося, що там з величезним відривом лідирує Кучма, – розповів доктор наук Табачник. – Цифри бралися зі стелі, а робилося це для того, щоб вселити в людей впевненість у перемозі".
...Якщо в 2010-му обидва кандидати воюють однаковою зброєю, ім'я якій "брехня", навіщо ж тоді надривати голос на 20-градусному морозі, переконуючи, що ти відрізняєшся від нього як люди "з різних планет, з різних світів, з різних епох"...
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.