Сергій Лещенко Журналіст "Української правди"

Карикатурна опозиційність ВО ''Свобода''

17 травня 2012, 21:48

Прочитав перепост у фейсбуці, що сьогодні партія "Свобода" зірвала показ фільму, який пропагує гомосексуалізм.

Спочатку я подумав, що прибічники Тягнибока викрили підпільний відео-салон, який спеціалізувався на гей-порно.

Аж на сайті ВО "Свобода" побачив радісне повідомлення, що, виявляється вони зірвали демонстрацію в Могилянці "розпусницького фільму "Milk".

"Таким чином студентами-свободівцями були припинено протиправне та аморальне дійство", – ідеться у повідомленні.

Шкода, що представники "Свободи" не спромоглися подивитися цей фільм перед тим, як зривати його показ.

Цей фільм, де головну роль виконав Шон Пен, виграв два Оскари у 2009 році. І він – не про пропаганду гомосексуалізму, а про становлення громадянського суспільства в Сан-Франциско на прикладі соціальної групи сексуальних меншин. Це – візуалізований посібник про те, як слід боротися за свої права будь-кому, кого пригнічують.

Думаю, люди, які завдяки "свободівцям" не побачили цей фільм у Могилянці, ще більше зацікавляться ним – і знайдуть можливість подивитися його самотужки. Він справді дуже цікавий.



А я пропоную ВО "Свобода" нову мішень. Через два роки у Києві планують велику ретроспективну виставку Казимира Малевича. Це – ідеальний об'єкт для ВО "Свобода".

По-перше, Малевич – чи то єврей, чи то поляк.

По-друге, представник дегенеративного мистецтва.

По-третє, недостатньо часто говорив українською мовою.

Пропоную ВО "Свобода" вже зараз починати зривати цю подію, яка запланована на 2014 рік.

А, якщо серйозно, історією зі зривом показу фільму "Milk" дуже показова. Партія Тягнибока викрила карикатурну сутність своєї опозиційності.

Тому що кількома годинами раніше у місті Вишгород, що в п'яти хвилинах їзди від Києва, відбувалася сесія районної ради.

На цій сесії було ухвалено рішення, що відкрило дорогу подальшому земельному дерибану в мисливському господарстві Януковича Сухолуччі.

Протест "свободівців" на цьому засіданні звівся до того, що депутат райради Юрій Левченко декілька разів підвищив голос на голову районної ради.

Але це жодним чином не вплинуло на кінцевий результат – усі потрібні Януковичу рішення були ухвалені. Зрештою, що міг зробити один депутат, навіть дуже самовідданий? І де в цей час була багатотисячна партія "Свобода", яка вже навіть пообіцяла віддати "Межигір'я" під дитячий табір.

Тож, земельну ділянку площею півтора гектари оцінили в 5 тисяч доларів – на ринку стільки коштує одна сотка. А таких земельних ділянок за такою ціною – не одна і не дві, а дванадцять.

На жаль, партія "Свобода" на чолі з депутатом Київської обласної ради Андрієм Іллєнком була дуже зайнята зривом показу "розпусницького фільму "Milk" у Могилянці.

Тому вона не спромоглася так само хвацько зірвати засідання районної ради, внаслідок якого Янукович і його оточення за копійки приберуть до рук 43 гектари лісу.

Отака от прикра несподіванка...

Коментарі — 537
я скептик _ 18.05.2012 18:13
IP: 178.95.180.---
Alex Shura _ 18.05.2012 16:38

(продовження)
Але якщо на цьму окрузі не пройде в ддепутати інший кандидат від КОДу, то вибачайте, яка в цьму буде моя вина, чи інших виборців. Тут вже питання до політиків: "Чи мають право ці політики, що не знають бажань надій і сподівань своїх виборцівбути при владі".
Тому, що стосується мене особисто, то мені приємніше дивитись на цицьки, ніж на на зажерливі і злодійкуваті морди кроликів-фронтовиків чи тушкованих батьківщинців. Переконаний, що із тисяч тих людей (виборців), що прислухаються до моєї думки, значна частина її поділяє. Отак то друже. Тому не треба валити все з хворої голови на здорову.
MykhajloV _ 18.05.2012 18:06
IP: 80.93.113.---
Микола Вирій:
Як ВО "Сволота" продає місця в списках на вибори
... перед виборами Вітів (голова Волинської обласної організації ВО "Сволота") казав що для того щоб нам висунути свого кандидата в мери потрібно 100 000 у.е. і хто дасть таку суму той і буде другим номером до міської ради. І тут з ненацька другим номером списку став бізнесмен Олег Чернецький
http://antivos.info/toczka_zoru/sekta_vo_svoboda/
Я ж Вас просив, пане Миколо! Хоч шрифт змініть, а то ПР-дятиною тхне.
Volodymyrr _ 18.05.2012 18:04
IP: 87.236.194.---
MykhajloV:
Є у фінансистів така аксіома: гроші не тільки не пахнуть, але й нікуди не зникають.
Як для мене, то в цьому мало оптимізму. Дуже сумніваюсь, що навіть Свобода наважиться повертати українцям вкрадену олігархами власність. Хоча б те, що залишилось, врятувати.
Лише тому, що обраний міський голова нашего містечка (бютівець) не крав у минулому році – зроблено у дитячих садочках стільки робіт, скільки було зроблено за 5 попередніх років.
Очевидно я незрозуміло написав. Я пропонував сконцентрувати можливості Свободи не на справи, на які виділяються гроші з бюджету, а на контроль і протидію злочинам в сфері майна.
Й не бійтеся того Ахметова.
Ахметов – як найбагатший приклад.
Він вже сам боїться за своє майбутнє (почитайте, як він заборонив агітацію й ставати членами ПР своїм працівникам). Чує щось!
Згода. Також дружина, що шукає англійського громадянства
Микола Вирій _ 18.05.2012 17:57
IP: 94.153.88.---
Як ВО "Сволота" продає місця в списках на вибори
... перед виборами Вітів (голова Волинської обласної організації ВО "Сволота") казав що для того щоб нам висунути свого кандидата в мери потрібно 100 000 у.е. і хто дасть таку суму той і буде другим номером до міської ради. І тут з ненацька другим номером списку став бізнесмен Олег Чернецький
http://antivos.info/toczka_zoru/sekta_vo_svoboda/
MykhajloV _ 18.05.2012 17:54
IP: 80.93.113.---
Микола Вирій:
ЗУПИНІТЬ СЕКТУ ВО "СВОЛОТА"
Останнім часом доводиться багато їздити по Україні, як по Східній так і по Західній. І переважна більшість людей, з якими доводиться спілкуватися, незалежно від політичних поглядів, переконані що Тягнебок – це маріонетка тих саме олігархів, які є господарями Партії регіонів. Вони, ці олігархи, зрозуміли, що націоналістів в Україні повинна очолити їх людина, щоб ці націоналісти, через цю людину, були керовані, і не дай Боже не почали робити дурниць. Насправді, певна частина українських націоналістів поневолена цією ВО "Свобода". Ступінь їх свободи значно обмежений, і обмежений він справжніми господарями ВОС.
Пане Миколо, будь ласка, щось новеньке у своїх коментарях. А то, як видали вам це кліше у ПР, так ви його й тулите у всіх можливих блогах де треба й не треба.
я скептик _ 18.05.2012 17:52
IP: 178.95.180.---
Alex Shura _ 18.05.2012 16:38
Е ні друже мене так просто не візьмеш.
По-перше: яобовязково піду обирати;
по-друге: я обовязково віддам свій голос обраним мною кандидатам.
Що стосуєтся партійних списків, то мені визначатись немрє потреби. Тут все зрозуміло. "Свобода" поза конкуренцією, оскільки є програма партії, яку я майже розділяю і підтримую, і є близька мені ідеологя.
Тепер, що стосується осіб-кандидатів на мажоритарних округах. Із надійних джерел знаю що третина округів в тій місцевості де я живу закріплена за кандидатами від ВО"Свобода", ще дві третини за кроликами-фронтовиками та тушкованими батьківщинцями. Якщо по моєму окрузі буде кандидат від ВО"Свобода" то я можу дати не тільки руку на відруб, а навіть голову за те, що він стане депутатом, і ніякі схемиі махінації владі не поможуть.
Volodymyrr _ 18.05.2012 17:50
IP: 173.254.216.---
MykhajloV:
Про купівлю свободівця не згоден. Голослівне твердження. Де практика? Де депутата-свободівця придбали (за гроші, за посаду тощо)? Я не чув про таке.
о, Господи! Та що Ви всі мої слова приміряєте до свободівців?! Я не їх мав на увазі, я говорив загально. І взагалі, то був приклад. Я говорив про те, що в Україні формується група людей, статки яких дозволяють не те що купити, не те що перестріляти все керівництво свободи, а влаштувати війну.
MykhajloV _ 18.05.2012 17:50
IP: 80.93.113.---
Volodymyrr:
MykhajloV:

Я прекрасно розумію що законних важелів в Свободи обмаль, а не законні на даний момент контр продуктивні. Тому і закликаю ці мізерні можливості сконцентрувати на МАЙНОВИХ, ФІАНСОВИХ справах. Інакше ризикуємо залишитись з мовою але без штанів і можливість змінення ОЛІГАРХІЇ стане просто не реальною...
Стосовно економіки. Я не знаю чи Ви є економістом, у мене лише досвід ведення фінансів власного ПП. Є у фінансистів така аксіома: гроші не тільки не пахнуть, але й нікуди не зникають. Це як закон збереження енергії. Головне тут дотримуватися заявленних принципів. Наведу приклад. Лише тому, що обраний міський голова нашего містечка (бютівець) не крав у минулому році – зроблено у дитячих садочках стільки робіт, скільки було зроблено за 5 попередніх років. Й не бійтеся того Ахметова. Він вже сам боїться за своє майбутнє (почитайте, як він заборонив агітацію й ставати членами ПР своїм працівникам). Чує щось!
Volodymyrr _ 18.05.2012 17:44
IP: 173.254.216.---
MykhajloV:
Volodymyrr:
Як можна робити глобальні висновки про партію та її методи роботи за записом коментатора у будь-якому блозі?
Хіба я до цього закликав? Пропонував? Скажу по іншому: мої слова в цьому блозі про "нац.-соц. клоунаду" не мають ВЗАГАЛІ відношення до Свободи (як мінімум, поки що), а є згадкою про написане мною раніше в блозі Кушнірука. Так зрозуміло?
Почитайте тут записи – тут іноді здається й Льоня-Космос заплаче від заздрості за коментатора!
:) Буває й таке. Але є й дуже цікаві коментарі.
А Льоня не такий вже й дивак, є й більш дивні люди – його виборці.
Микола Вирій _ 18.05.2012 17:42
IP: 94.153.88.---
ЗУПИНІТЬ СЕКТУ ВО "СВОЛОТА"
Останнім часом доводиться багато їздити по Україні, як по Східній так і по Західній. І переважна більшість людей, з якими доводиться спілкуватися, незалежно від політичних поглядів, переконані що Тягнебок – це маріонетка тих саме олігархів, які є господарями Партії регіонів. Вони, ці олігархи, зрозуміли, що націоналістів в Україні повинна очолити їх людина, щоб ці націоналісти, через цю людину, були керовані, і не дай Боже не почали робити дурниць. Насправді, певна частина українських націоналістів поневолена цією ВО "Свобода". Ступінь їх свободи значно обмежений, і обмежений він справжніми господарями ВОС.
MykhajloV _ 18.05.2012 17:38
IP: 80.93.113.---
Volodymyrr:
MykhajloV:

Щодо другого Вашого пункту цілком погоджуюсь.Тому не розумію чим саме це опонує до написаного мною раніше. В разі чого, сподіваюсь, що відповів на 2-й Ваш пункт вище. Можу ще додати таке. Я прекрасно розумію що законних важелів в Свободи обмаль, а не законні на даний момент контр продуктивні. Тому і закликаю ці мізерні можливості сконцентрувати на МАЙНОВИХ, ФІАНСОВИХ справах. Інакше ризикуємо залишитись з мовою але без штанів і можливість змінення ОЛІГАРХІЇ стане просто не реальною. Умовно кажучи, Ахмєтов продасть одну вкрадену в нас ТЕЦ і зкупить усіх обраних нами депутатів. За наш же рахунок! Розумієте, що маю на увазі?
Про купівлю свободівця не згоден. Голослівне твердження. Де практика? Де депутата-свободівця придбали (за гроші, за посаду тощо)? Я не чув про таке.
MykhajloV _ 18.05.2012 17:31
IP: 80.93.113.---
Volodymyrr:
Тепер я Вас точно не розумію. Як можна робити глобальні висновки про партію та її методи роботи за записом коментатора у будь-якому блозі? Почитайте тут записи – тут іноді здається й Льоня-Космос заплаче від заздрості за коментатора!
La Rossa _ 18.05.2012 17:29
IP: 93.74.246.---
Подивилась я цей фільм про Харві Мілка... дуже посередній фільм про кучкування гомосеків.
Як його можна було на Оскар номінувать...? тут без владних гоміків в адміністрації явно не обійшлось.
Нема там чого ІМХО бойкотувать.
Краще б Свобода сама для себе зробила висновки стосовнно т е х н о л о г і ї політичної промації.
Volodymyrr _ 18.05.2012 17:28
IP: 91.219.238.---
MykhajloV:

Щодо другого Вашого пункту цілком погоджуюсь.Тому не розумію чим саме це опонує до написаного мною раніше. В разі чого, сподіваюсь, що відповів на 2-й Ваш пункт вище. Можу ще додати таке. Я прекрасно розумію що законних важелів в Свободи обмаль, а не законні на даний момент контр продуктивні. Тому і закликаю ці мізерні можливості сконцентрувати на МАЙНОВИХ, ФІАНСОВИХ справах. Інакше ризикуємо залишитись з мовою але без штанів і можливість змінення ОЛІГАРХІЇ стане просто не реальною. Умовно кажучи, Ахмєтов продасть одну вкрадену в нас ТЕЦ і зкупить усіх обраних нами депутатів. За наш же рахунок! Розумієте, що маю на увазі?
Volodymyrr _ 18.05.2012 17:21
IP: 66.180.193.---
MykhajloV:
По-1-ше, Ви чомусь акції СВОБОДИ вважаєте націонал-соціалістичною... націонал-соціалізм?
Ні. Ви мені пропонуєте відповідати не на мої слова. Мої слова є в блозі Кушнірука, запис з заявою про погрози Свободи. Якщо коротко і по пам'яті, я вказував на потенційну тенденцію (спокусу, можливість) скочування до нац. соц клоунади, коли буде наслідуватись форма, атрибутика. І, натомість, закликав сконцентрувати наявні можливості на великій політиці і серйозних (майнових) справах. Що це означає на практиці? На прикладі Кушнірука: я розумію,що є бажання дати йому стусанів. Але Кушнірук записами б блозі і статтями за рік не нашкодить так, як Янук за день.
MykhajloV _ 18.05.2012 17:17
IP: 80.93.113.---
Istorichka11:
У Києві – бузина, на городі – дядько.
MykhajloV _ 18.05.2012 16:53
IP: 80.93.113.---
Volodymyrr:
MykhajloV:
з п. 2. можна подискутувати
Поясніть... Цікаво+можливо, доповню свою.
По-1-ше, Ви чомусь акції СВОБОДИ вважаєте націонал-соціалістичною клоунадою. Де, у яких програмних засадах та акціях Ви побачили соціалізм, а тим більш націонал-соціалізм?
По-2-ге, як політична партія яка не є при владі (місцеві ради не мають ніякої влади, бо не РОЗПОРЯДЖАЮТЬСЯ фінансами громад) ПОЛІТИЧНИМИ методами може займатися майном й фінансами? Я гадаю, що Ви прекрасно знаєте, що 99% приватизації йде через фонд держмайна та різного штиба держадміністрації, а для того, щоб виконати те, що закладено у програмі партії (повернення приватизованих підприємств, які не виконують соціальні зобов'язання та ін.) потрібно щонайменше реформувати існуючу судову систему. Фінансами в Україні розпоряджаються квазі-державні установи, а насправді – всі фінанси мають ручне керування й ці руки ніяк не свободівські (за винятком міських голів-свободівців).
kurtol _ 18.05.2012 16:46
IP: 178.95.75.---
Вже поставив фільм звантажуватися. До речі, фільм, за описом – арт-хауз, ще є тільки плюсом!
Alex Shura _ 18.05.2012 16:38
IP: 178.95.177.---
Особисто я віддавав їм свій голос протягомдвадцяти років. А результат? Як в поганого танцівника. Якщо на моєму окрузі буде кандидат не від "Свободи" а від "справжньої опозиції" то я віддам свій глос або Гриценку, або,в крайньому разі "femen", вони, принаймні, мене ще не "кидали"
********************************************
за 20 лет на всё что способны так это выкинуть свой голос? пристравайтесть к провсихам – тех точно никто никогда не кинет (Вася с фамилией Протывсих не в счет), и "вумным" себя считать можно и шутником, ясное дело что можно покупать большое зеркало и любоваться на фоне "кинутых". если не "свобода" – то никто, дежавю. я точно не симпатик "свободы", но если на моём округе будет кандидат от них – то проголосую за него. вот в этом и есть разница между "вумными" и расчетливыми. мой выбор – это расчет, ваш – "фэмен". а что будет с старной? во-во, полный "фэмэн", точнее как и было раньше – "донбас".
я скептик _ 18.05.2012 16:04
IP: 178.95.180.---
Seenter:
ВО "Свобода" це дійсно не націоналісти, принаймні їх верхівка. Верхівка ВО "Свобода" давно, ще у 2004 році перекуплена олігархією Партії регіонів. З тих часів керівництво ВО "Свобода" приховано працює на нинішню владу. ВО "Свобода" – це фальшива опозиція, фальшиві патріоти і фальшиві націоналісти. Переконаний, що прийде час, і люди дізнаються про справжню сутність господарів ВО "Свобода".
А докази? Інакше піз...бол і провокатор.
Volodymyrr _ 18.05.2012 15:57
IP: 171.25.193.---
MykhajloV:
з п. 2. можна подискутувати
Поясніть свою точку зору. Цікаво+можливо, доповню свою.
я скептик _ 18.05.2012 15:57
IP: 178.95.180.---
"Протест "свободівців" на цьому засіданні звівся до того, що депутат райради Юрій Левченко декілька разів підвищив голос на голову районної ради."

З владою все зрозуміло – її місце на смітнику.
Щодо карикатурності в апозиції. Із статті бачимо, що є свободівець Юрій Левченко, котрий, може недостатньо, але щось таки та вчинив. і це є кариктурним, на думку автора. Але не бачимо, на противагу карикатурній опозиції опису подій в цій райраді рішучих дій "опозиції справжньої" – не карикатурної. Де в той час була вона? З яким гріхом вона бролась, якщо з содомським боролась лише "Свобода"? Скільки праведних безсрібенників, крім Левка Лукяненка, в цій "справжній опозиції"?
Особисто я віддавав їм свій голос протягомдвадцяти років. А результат? Як в поганого танцівника. Якщо на моєму окрузі буде кандидат не від "Свободи" а від "справжньої опозиції" то я віддам свій глос або Гриценку, або,в крайньому разі "femen", вони, принаймні, мене ще не "кидали"
Volodymyrr _ 18.05.2012 15:55
IP: 171.25.193.---
Michal Topov:

То з 2004 року вже всі зрозуміли ХТО є ХТО (ПР, БЮТ, НУ, КПУ, БЛ, СПУ, і.т.д.), а ви ще пишете що прийде час і люди ще щось дізнаються???
+1
Між напевно зіпсованим хлібом і можливо зіпсованим, виберу останній.
Абыр _ 18.05.2012 15:53
IP: 37.55.201.---
"Свобода" просто "занимает нишу". В глазах тех людей, которые ее подерживают, она не то унылое истеричное говно с прип.зденным "лидером", которым является на самом деле, а то, что люди хотят в ней видеть. На том и держится.
Defolt _ 18.05.2012 15:35
IP: 95.135.185.---
assa:
а как же Израиль? Может, ликвидировать его, как и должно быть, ибо не было его там никогда?
Никогда!
И евреи это чётко знают, ибо Библия ими создана для собственного сплочения – мифы это называется, и к тексту Библии они так и относятся, как мифу.
Свобода слова543 Корупція1066 Aтака Путіна1102 Уряд реформ294 Україна та Європа886
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте