Сергій Лещенко Журналіст "Української правди"

Карикатурна опозиційність ВО ''Свобода''

17 травня 2012, 21:48

Прочитав перепост у фейсбуці, що сьогодні партія "Свобода" зірвала показ фільму, який пропагує гомосексуалізм.

Спочатку я подумав, що прибічники Тягнибока викрили підпільний відео-салон, який спеціалізувався на гей-порно.

Аж на сайті ВО "Свобода" побачив радісне повідомлення, що, виявляється вони зірвали демонстрацію в Могилянці "розпусницького фільму "Milk".

"Таким чином студентами-свободівцями були припинено протиправне та аморальне дійство", – ідеться у повідомленні.

Шкода, що представники "Свободи" не спромоглися подивитися цей фільм перед тим, як зривати його показ.

Цей фільм, де головну роль виконав Шон Пен, виграв два Оскари у 2009 році. І він – не про пропаганду гомосексуалізму, а про становлення громадянського суспільства в Сан-Франциско на прикладі соціальної групи сексуальних меншин. Це – візуалізований посібник про те, як слід боротися за свої права будь-кому, кого пригнічують.

Думаю, люди, які завдяки "свободівцям" не побачили цей фільм у Могилянці, ще більше зацікавляться ним – і знайдуть можливість подивитися його самотужки. Він справді дуже цікавий.



А я пропоную ВО "Свобода" нову мішень. Через два роки у Києві планують велику ретроспективну виставку Казимира Малевича. Це – ідеальний об'єкт для ВО "Свобода".

По-перше, Малевич – чи то єврей, чи то поляк.

По-друге, представник дегенеративного мистецтва.

По-третє, недостатньо часто говорив українською мовою.

Пропоную ВО "Свобода" вже зараз починати зривати цю подію, яка запланована на 2014 рік.

А, якщо серйозно, історією зі зривом показу фільму "Milk" дуже показова. Партія Тягнибока викрила карикатурну сутність своєї опозиційності.

Тому що кількома годинами раніше у місті Вишгород, що в п'яти хвилинах їзди від Києва, відбувалася сесія районної ради.

На цій сесії було ухвалено рішення, що відкрило дорогу подальшому земельному дерибану в мисливському господарстві Януковича Сухолуччі.

Протест "свободівців" на цьому засіданні звівся до того, що депутат райради Юрій Левченко декілька разів підвищив голос на голову районної ради.

Але це жодним чином не вплинуло на кінцевий результат – усі потрібні Януковичу рішення були ухвалені. Зрештою, що міг зробити один депутат, навіть дуже самовідданий? І де в цей час була багатотисячна партія "Свобода", яка вже навіть пообіцяла віддати "Межигір'я" під дитячий табір.

Тож, земельну ділянку площею півтора гектари оцінили в 5 тисяч доларів – на ринку стільки коштує одна сотка. А таких земельних ділянок за такою ціною – не одна і не дві, а дванадцять.

На жаль, партія "Свобода" на чолі з депутатом Київської обласної ради Андрієм Іллєнком була дуже зайнята зривом показу "розпусницького фільму "Milk" у Могилянці.

Тому вона не спромоглася так само хвацько зірвати засідання районної ради, внаслідок якого Янукович і його оточення за копійки приберуть до рук 43 гектари лісу.

Отака от прикра несподіванка...

Коментарі — 537
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:41
IP: 194.44.208.---
amik17:
ну ясно, Свобода винна в усьому і за всіх:)
Але тема "батько за сина" доставляє особливо:)) це вершина еквілібристики:)
Бютівець переходить в тушки – і хто винен? – та Свобода!:)))

пеши ще, посміємся:)
Luter _ 18.05.2012 10:41
IP: 108.21.10.---
flavius_vespasian:
Luter:
flavius_vespasian:
Luter:
.
Цитат і посилань нема. Злив зараховано:)
Ну і за кого ти людей вважаєш? Вони що не бачать, що свобода – тоталітарна партія? З праці Іллєнко Про націонал-соціалізм – "Соціал-Націоналістичний рух має ставити перед собою мету – побудувати Велику Україну, яка стане авангардом другої хвилі Консервативної революції і стане зорею Нового Арійського Порядку. Для цього необхідно здійснити Націоналістичну революцію, передвісниками і творцями якої стануть нові люди – Герої нової доби, майбутня еліта Великої України, метою яких буде підняти до свого рівня всю націю, фактично витворити новий антропологічний тип людини – творця нової епохи. Тільки поставивши перед собою такі цілі Український Соціал-Націоналізм зможе стати великим рухом. Лише ті, хто ставив перед собою грандіозні завдання, залишали слід в історії та могли змінювати світ".
Lobo _ 18.05.2012 10:39
IP: 178.137.190.---
Warfar:
Lobo:
Позбавити людину права грішити? Хто, я??? Ніколи!!!
Содоміти є грішниками. Це можна сказати їм прямо в обличчя.
Але той, хто б'є в обличчя, замість слів є більшим грішником, ніж вони.
І вина його більша і покаранння буде більшим.
А надто, що його покаранння нестимуть його нащадки.
amik17 _ 18.05.2012 10:37
IP: 159.160.147.---
MykhajloV:
І де в моїх словах вище керівництво? А керівництво обласного осередку це не керівництво. Навів місцевий рівень, т.щ. він мені ближчий і якщо партія не може навести порядок на місцевому рівні 9 де у них більшість у обл. раді, та майже у всіх місцевих та районних радах) то що чекати на всеукраїнському рівні.
amik17 _ 18.05.2012 10:35
IP: 159.160.147.---
flavius_vespasian:
кумедний ти. Диплому немає і не було. Читай відповідь комерційної академії (кол ЛТЕІ). Заваруєв поклав мандат коли тему роздули журналісти. Хто поклав мандат самостійно? Вакарчук. П. Пилипенко член політради львівської Свободи, якщо не вміє виховати сина чесною людиною, то чого лізти у владу і вчити інших.
На образи відповідати взаємністю не буду, т.щ. це нижче моєї гідності.
Lobo _ 18.05.2012 10:32
IP: 178.137.190.---
Warfar:
Содомія -гріх перед Богом.
Свій гріх кожен несе сам і спокутує сам.
Третій між людиною і Богом -зайвий.
Але найбільший гріх перед Богом, це забрати у людини право бути грішним.
Примусити людину діяти праведно не сумлінням, а покаранням.
Тоді всі гріхи людей, скоєні та лише уявлені, лягуть на того, хто позбавив людину вибору між добром та злом. І покарання не забариться.
MykhajloV _ 18.05.2012 10:32
IP: 80.93.113.---
denskiy.evil:
Влучно підмічено Сергію;)

А Свобода все більше розчаровує. У 21 сторіччі немає місця гомофобії
тай і гомофобам нема чого робити у парламенті
Жаль, а свого часу я на них покладав великі сподівання
Так, дійсно, Донецький, у нашому парламенті повинні бути лише донецькі, вони такі лапочки, такі толерантні.
- Grem – _ 18.05.2012 10:30
IP: 46.211.216.---
Не зрощуміло Свобода з ким бореться: з геями, москалями http://www.youtube.com/watch?v=-pZWGR7hPW8... чи тролями...
Чи їм бедрики, а би бороться...
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:28
IP: 194.44.208.---
ПОВТОРЮЮ!

Лещенко!

напиши окремий пост про те, як ти оцінюєш поведінку депутатів Вишгородської райради від Удару і ФЗ в цьому питанні.

Без цього твій допис – замовні помиї, мета яких – відвернути увагу від "подвигів" цих фракцій, і маніпулятивно перевести стрілки на Свободу (у якої в Вишгородські райраді 2 депутати).
MykhajloV _ 18.05.2012 10:28
IP: 80.93.113.---
amik17:
MykhajloV:

Я не писав про вище керівництво, не говоріть неправду, а про керівництво...
Навожу Вас дослівно: "Та цілі то порядні, але багато людей у керівництві не порядні та й методи бажають кращого". Якщо ви пишете про керівництво партії, а згодом самі переходите на місцевий осередок (Львівський) керівництво, то в чому ви мене звинувачуєте? Про наведені Вами приклади дали відповідь самі львівяни (дивись гілку блогу). Про методи ви нічого не написали, але СВОБОДА є політичною партією то й методи у неї виключно політичні, навіть якщо ви вважаєте, що вони (методи) бажають кращого. Я гадаю, Ви серьозно не сприймате зклики дописувачів, щоб свободівці "били морди" Беркутівцям? На мою думку це теж саме, що закликати Вас вийти на ринг з Кличками.
Ось, якщо буде революційна ситуація, – ось тоби й можна кулаками махати.
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:27
IP: 194.44.208.---
Luter:
flavius_vespasian:
Luter:

повторюю – Свобода за народовладдя.
Повторюю – наці і більшовики теж "за народовладдя". Дати тобі посилання на те, що говорили про "народовладдя" члени НСДАП (нацисти) і КПРС (більшовики)? У них у кожній промові вислів "ми нацисти (більшовики) – за народовладдя" повторювався тисячі разів. Послухай Геббельса, Гітлера, почитай Розенберга, чи Троцького. "Вони усі" – за "народовладдя" і "цим" – заманюють.
Цитат і посилань нема. Злив зараховано:)
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:26
IP: 194.44.208.---
amik17:
тролику, який ти смішний.

Пилипенко молодший став депутатом від БЮТу. чого б це Свобода мала за нього відповідати – ти ти жартуєш:)
толік Заваруєв змінив прізвище з батькового на матирене і що? так, в юності був засуджений умовно, зараз склав мандат.
Скільки мандатів склади депутати від інших сил за всю історію україни?

в павлюка з дипломами все номрально, скільки західнет не намагався роздути тему – ніфіга не виходить:)

так що відпочивай, тролику:)
Luter _ 18.05.2012 10:24
IP: 108.21.10.---
flavius_vespasian:
Luter:

повторюю – Свобода за народовладдя.
Повторюю – наці і більшовики теж "за народовладдя". Дати тобі посилання на те, що говорили про "народовладдя" члени НСДАП (нацисти) і КПРС (більшовики)? У них у кожній промові вислів "ми нацисти (більшовики) – за народовладдя" повторювався тисячі разів. Послухай Геббельса, Гітлера, почитай Розенберга, чи Троцького. "Вони усі" – за "народовладдя" і "цим" – заманюють.
Andr1k _ 18.05.2012 10:24
IP: 194.44.94.---
Гомосексуалізм – це хвороба 20 ст., і її потрібно лікувати.
Lobo _ 18.05.2012 10:24
IP: 178.137.190.---
Warfar:
Michal Topov:
Пане Михайло, навіщо...
Ну і якого ще треба підтвердження моїм словам, коли один одного підтримують українські націоналісти та російські шовіністи?
Один з двох – зайвий.
amik17 _ 18.05.2012 10:23
IP: 159.160.147.---
Fytsyo:
"Свобода" зараз не має більшості в радах,

Як не має, а Тернопільська та Львівська обласні ради, Львівська, Тернопільська,Івано-Франківська міські ради?
denskiy.evil _ 18.05.2012 10:22
IP: 195.64.229.---
Влучно підмічено Сергію;)

А Свобода все більше розчаровує. У 21 сторіччі немає місця гомофобії
тай і гомофобам нема чого робити у парламенті
Жаль, а свого часу я на них покладав великі сподівання
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:20
IP: 194.44.208.---
Michal Topov:
inannaanna:
"""""""""""""""ЇБідні українські ксенофоби! Їм так хочеться, аби світ був одноманітним. Але ж ні! У ньому панує різноманітність: різні забарвлення тіл, неоднакові життєві стратегії, несхожі вподобання. А як було добре б, якби всі під один копил, усі – свободівці.:)) """"""""""""""""""
Те що в Украхні беззаконня, антиукраїнська влада, бандитизм править країною, ОТ ЦЕ ВСЕ ВАШЕ РІЗНОМАНІТТЯ (вшивий смердючий псевдолібералізм, від бандитів & гомосек)!!!
А пальцем тикаєте на СВОБОДУ, яка не була при владі!!!
та ліберастам бандитизм і українофобія по барабану.
їх цікавить лише те, за що можна вирвати грант.
Михайло Антонишин _ 18.05.2012 10:19
IP: 46.118.127.---
Свобода це той самий "фантік", яким називав Тягнибок "помаранчеві партії".
Lobo _ 18.05.2012 10:19
IP: 178.137.190.---
Спершу, у вигляді епіграфу:
"Потьомкін – до запорожців:
От дурні!
Та чи у вас на січі нікого розумнішого не знайшлося?
Відповідь козаків:
Та ні, Грицько Нечоса!
Є в нас і розумні, але їх посилають до розумних, а нас, дурних, до тебе..."
А тепер по суті:
З владою, що діє в Україні, можна розмовляти лише її мовою.
Бо іншої вона не розуміє.
Але розмовляючи з дурнем на його мові і сам стаєш дурнем.
Вороги Колєснікова підтримують його ідеї.
І це головна загроза не тільки для "Свободи", а й для всього суспільства.
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:17
IP: 194.44.208.---
Luter:
нахабно бреше.
де лінки, де цитати?

що за бред?
позиція партії викладена в програмі і проекті Конституції.
все решта твої нечисті домисли.

повторюю – Свобода за народовладдя.
amik17 _ 18.05.2012 10:17
IP: 159.160.147.---
flavius_vespasian:
amik17:
MykhajloV:

Я не писав про вище керівництво, не говоріть неправду, а про керівництво. Це секретар міської ради Львова, друга людина після мера. Голова та заст. обласної ради. Це не керівництво? Партія це ідеї, цілі та люди які впроваджують їх у життя. Ось які люди впроваджують ідеї у життя у Львові та області. І чи вивважаєте що кумівство та родинні відносини у владі є прийнятними? Чи Свободі можна?
якщо люди проходять в депутати по МАЖОРИТАРЦІ – це для троля аміка Кумівство.
а про завідомі наклепи у виконанні аміка і говорити нічого.
він тупо поширює мульку, запущену регіоналом Писарчуком, і спростовану в судовому порядку.

троль же ж.
ахаха, троль? Ну нехай, що з вас візьмеш, вам ярлики вішати так просто. А про куплений диплом Павлюка, також неправда? Про Заваруєва? Про Пилипенка? Але ж всі хто мають власну думку, яка вам не подобається – це тролі, як це по своодівське...
Liz _ 18.05.2012 10:16
IP: 194.44.50.---
Не розумію, нападок Лещенка на ВО "Свобода". По-перше – це молода партія і тим більше опозиція, оскільки фактично у владі дуже мало по часу і представництву. По-друге – в її лавах дійсно більше авторитетних представників гуманітарного напрямку, що і робить, напевне, акцентованість їх звернень саме на гуманітарну сферу. Зрештою, є ж партія зелених чи любителів пива. А свою критичну енергію Лещенку пораджу направляти на псевдо демокартів і псевдо-некорупціонарів в особі БЮТ на чолі з авторитарною Тимошенко і брехливо-цинічним пастором Турчиновим, псевдо-захисників України, на кшалт нікчемного дрібного злодюжки Ющенка, псевдо-комуністів у костюмах від Бріоні і т.д. А ВО "Свобода" нехай розвивається як їй видніше – вибори і народ вирішать її місце. А Межигір'я і Сухолуччя – це питання не до Свободи, а до Ющенка – невже Сергій цього не знає?
hot80022 _ 18.05.2012 10:15
IP: 213.238.8.---
Luter:
Fytsyo:
Istorichka11:
.
-----
"Предлагайся" ти сам де-небудь подалі від України!
Чому вУкраїні не вчать демократії. а самі тоталітарні партії і утворення один за одним і один "проти нібито" іншого. Чому тоталітарний світогляд витіснив всі нетоталітарні світогляди і забив в зародку? Так, тоталітарний світогляд "Свободи" треба показувати в спеціалізованих місцях як і інші тоталітарні "пояснення світу". Бо якщо дітей вчити тому, чому вчить "Свобода", т о виросте нове покоління більшовиків і совків.
У Вас шановний хибна думка про демократію.Демократія-це не вседозволеність.Є речі,які підпадають під жорсткий контроль суспільства.Чому ви вважаєте що тільки "Свобода" старається протистояти подібним речам.Я думаю, багато людей "несвободівців" пітримують дану точку зору.
Luter _ 18.05.2012 10:15
IP: 108.21.10.---
flavius_vespasian:
Luter:
Michal Topov:
chuchupak:
Свободу.
пане Лещенко пишіть про Межигірря і статки Януковича закордоном, у вас це краще виходить (а не те, хто і як п і д а р а с т і в ганаяє)!!!
Я
брешеш! в іншому місці це де? посилання

насправді Свобода за пряме народовлддя.
йди програму почитай і проект Конституції!
Конституція Сталіна теж відкрита для читання, іди і прочитай!

Чому свободівці весь час повторюють, що демократія – ворог номер один українців? Чому Іллєнко написав десятки статей, стверджуючи ще раз і ще раз шкідливість демократії і свобод людини і "позитив" встановлення диктаторського правління елітарної якоїсь КУПКИ. Це, напевно. їх партія. Іллєнко і Михальчишин прямо проголошують вождизм і шкідливість демократії. До того ж. уже давно стало помітно, що вони – марксисти і проповідають старі "гасла КЛАСОВОЇ ненависті" в додаток до етнічної ненависті.
Корупція1068 Уряд реформ296 Україна та Європа890 Aтака Путіна1104 Свобода слова543
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте