26 квітня 2016, 15:40

Безглуздя від переляку

Савіку Шустеру не дозволяють надалі офіційно працювати в Україні. Відмова у продовженні дозволу на роботу обґрунтовується владою другорядними формальними обставинами, які можуть бути легко усунуті, без того щоб створювати міжнародний скандал, та ще й у ситуації, коли репутація України мало не щодня піддається сумніву нашими закордонними союзниками. Причин для цього безліч – від корупції та офшорів вищих представників влади до порушення прав людини і кричущого стану довкілля в Україні.

Немає жодного сумніву, що справжньою причиною унеможливлення діяльності С. Шустера в Україні є спроба видалення з інформаційного простору його популярного щоденного телевізійного діалогу з політиками, громадськими діячами та експертами. Так ці телепередачі справді впливають на громадську думку. Ця громадська думка дедалі менш лояльна до влади. Передачі С. Шустера часто відображають найнепривабливіші сторони українського сьогодення, але ці явища не зникнуть від того, що автора і ведучого видалять з ефіру.

Такі необдумані гарячкові кроки влади швидше скидаються на паніку перед неминучим перезавантаженням самої системи влади в Україні. Ну, нетреба свій переляк демонструвати так наочно. Ми і так вже знаємо, що нинішня влада панічно боїться виборів, так само як вона боїться волонтерів, добробатів, справжнього самоврядування, активістів, які захищають від глитаїв-забудовників історичні середовища міст.

Страх, як відомо відбирає розум, так само як жадібність народжує злидні. Такі дії щодо одного із чинників інформаційного простору в ХХІ сторіччі є ознакою злиднів розуму. Схаменіться, не ганьбіться, панове владо.

Системна політична криза розгортається. Чи є ще вихід з неї?

Одним з наслідків часткового оприлюднення матеріалів операції "Мідас" стала очевидність розколу правоохоронної системи. Лінія розділу пролягає між "старими" традиційними правоохоронними установами і Спеціалізованою антикорупційною прокуратурою та Національним антикорупційним бюро України...

Реальність загрози застосування ядерної зброї ІІ

Невстиг я зробити вчора допис на УП про винекнення нових чинників ядерної загрози, коли це раптом Пу провів чергове телезасідання рашистської ради безпеки, де було здійснено оцінку нової американської ракетної системи "Темний орел", яку США готові розмістити в Європі вже наступного року...

Реальність застосування ядерної зброї

До початку цієї війни загальноприйнятою була думка, що ядерна зброя існує, як чинник стримування агресії і ніколи не може бути застосована. Проте знавіснілий напад рашистів на Україну показав, що навіть наявність зобов'язуючих документів, резолюції ООН, світова громадська думка та санкції не заважають ядерній країни напасти на найближчого сусіда і вести війну вже стільки часу, скільки для Радянського Союзу тривала Велика Вітчизняна...

Опозиція домоглася збільшення доходів бюджету на 175 мільярдів гривень

Державний бюджет наступного року буде вкрай напруженим. Видатки на війну зменшити неможливо, соціальні зобов'язання держави – так само. Іноземні партнери звісно допомагають Україні, проте у них дедалі більше питань до ефективності використання цих коштів...

Якщо витягти стрижень війни?

Путін зірвав зустріч у Будапешті, бо прагне продовження війни. Навіщо? Російська економіка на межі рецесії. Внутрішня і зовнішня легітимність режиму зникає...

Парламент має повернути проект Держбюджету – 2026 в Уряд для кардинальної переробки

Вперше в історії українського парламентаризму у Верховній Раді діє урядова коаліція у складі лише однієї партії – "монобільшість". Здавалося б, що у таких ідеальних для влади умовах координація між Кабінетом Міністрів і його фракцією мала би бути ідеальною...