Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Тепло на душі, коли жар гребеш чужими руками

26 січня 2016, 08:05

Ура-патріотизм та войовничий запал "до переможного кінця" найлегше демонструвати із парламенту з головним із депутатських імунітетів – імунітетом від мобілізації. Із стін Верховної Ради на поле битви дехто дивиться як на кіно, бракує хіба що попкорну. Така собі гра в солдатики.

Ті, хто заради дешевого піару торпедують Мінськ, знають, що яким би не були наслідки, їм на передову не йти і мандати на воєнні квитки не міняти. Тепло на душі, коли жар гребеш чужими руками.

Втім, відновлення бойових дій на Донбасі з ризиком його переходу в значно масштабніше військове зіткнення з Росією є лише одним з двох можливих наслідків небезпечного депутатського піару проти Мінських угод. Інший варіант їхнього зриву – це глибока і безповоротна заморозка конфлікту.

Звісно, що, коли вже на те пішло, то заморозити краще, ніж розкочегарити. Але в обох випадках ми втратимо окуповані райони назавжди.

Близько 20%, згідно опитувань, вважають, що нам краще позбутися Донбасу. Можливо, саме на цю групу орієнтуються "Самопоміч", "Батьківщина", а, тепер, здається, і "Народний фронт". Напевно, це їхнє право, тільки-от варто було би чесно в цьому зізнатися, а не водити навколо пальця Україну і весь світ. Вони ж теж не пальцем роблені.

Загрузка...
Коментарі — 44
spitfire _ 28.01.2016 14:42
IP: 23.236.61.---
kren:
-Vesna-:
Медведєв, неможна маніпулювати так нечистоплотно. Це гріх.
...для Мєдвєдєва -це не гріх,а робота.
УП запровадила спеціальне тавро для дописувачів, що, на думку редакції, використовують сторінки видання для досягнення певної мети.

дивно, чому блог пана Медведєва не містить подібного попереджувального маркування на кшталт "автор висловлює думку свого роботодавця за вельми привабливий і спокусливий гонорар, тож апріорі не може бути об'єктивним"?

ну, або можна висловитись більш бундючно та пихато: "приватний політичний консультант президента".
Alexei Gluschenko _ 27.01.2016 14:59
IP: 93.73.58.---
Да иди гуляй, порошенкосос!
LYCIV_OLGA _ 27.01.2016 09:27
IP: 109.251.42.---
ТВЕРДЖЕННЯ, ЩО, – "ТІ, ХТО ПРОТИ МІНСЬКА – ЗА ПРОДОВЖЕННЯ ВІЙНИ", – ПРИМІТИВНЕ ПЕРЕСМИКУВАННЯ/МАНІПУЛЯЦІЯ І ЗВИЧАЙНЕ ПОЛІТИЧНЕ ШУЛЕРСТВО/ШАРЛАТАНСТВО! (Розрахунок на тих самих наївних/недалеких лохів ("зроблених пальцем"), які здатні в це повірити)
"За продовження війни"/негайну "штикову атаку" – виступають лічені одиниці неадекватів. А більшістю ведеться мова не "проти Мінська" (!!!), бо майже всі прекрасно розуміють, що Україні вигідно (!) "тягнути час", а проти будь-яких змін Конституції України на догоду (!) Кримлю!
Але неприйняття Верховною Радою змін до Конституції України, які гарантують луган*доннії "особливий статус" та інші преференції – зовсім (!) не тягне (!) до неминучого (???) "відновлення бойових дій на Донбасі з ризиком його переходу в значно масштабніше військове зіткнення з Росією"! Цей ризик існував і існує завжди (!), але в України є 100-500 (з числа яких майже нічого не робиться) засобів протистояння ерефії і затягування часу (про що треба говорити окремо)
Александр 1 _ 26.01.2016 18:33
IP: 188.163.12.---
Tamara Stefanova:
Почему важно сохранить Донбасс в составе Украины пусть даже с каким то статусом? Потому что рано или поздно Путин сгинет, а Донбасс останется украинским, а статус со временем может измениться. РФ трещит по швам, неизбежность третей кавказкой войны не вызывает сомнений, а России в ней не победить. Пока путин "кормит" Кадырова миллиардами из бюджета, тот даёт ему возможность оттянуть её начало, жестоко подавляя тлеющие очаги сепаратизма в самой Чечне, Ингушетии, Дагестане и Кабардино-Балкарии.
++++
Ability _ 26.01.2016 17:44
IP: 130.211.170.---
Маємо зберегти Україну до моменту розпаду орди. А це неможливо під час маштабної війни. Тож слід погодитись з логікою пана Олега.
Yuri Yurieff _ 26.01.2016 17:40
IP: 46.200.146.---
Появилось сообщение, что в случае "урегулирования" ситуации
на Донбассе с России снимут санкции.
Но что такое "урегулирование" для Украины, для России и для Запада?
Очевидно, что каждый здесь понимает "урегулирование" по-своему.
Для нормальных граждан Украины (а не пятой колонны)
урегулирование может состоять в полном восстановлении суверенитета над всей
международно признанной территорией страны (включая Крым),
наказание преступников, взявшихся за оружие для разрушения государства,
компенсации со стороны России ущерба.
Для России, как можно предположить, "урегулирование" – это когда
амнистированные террористы будут править на подконтрольных им
территориях и сидеть в Раде, определяя как жить всей Украине.
О чем речь?
Yuri Yurieff _ 26.01.2016 17:37
IP: 46.200.146.---
Что такое "децентрализация"?
Децентрализация – это только слово, под которым каждый может понимать все, что хочет.
Многие годы шла пропаганда пятой колонной в Украине
идеи "федерализации". Это понятие и его приверженцы "федерасты"
полностью себя дискредитировали.
На смену этого пришла новая дурилка – "децентрализация".
В Украине, где большинство населения нищее,
оно ни на центральную ни на местную власть влиять не может.
Поэтому – "децентрализация" = федерализации,
и, в сложившихся условиях, это дальнейший шаг по развалу Украины.
Микола Мазурчак _ 26.01.2016 14:32
IP: 93.77.34.---
Рулять не ті, хто хочуть позбутися Донбасу з ідейних міркувань, чи хотять мирного врегулювання, а ті, кому потрібні канали для наркотрафіку, для контрабанди і хто заробляє теперішній наневизначенності.
Tamara Stefanova _ 26.01.2016 13:53
IP: 93.72.34.---
kren:
Соглашаясь я имею ввиду то, что разделяю мнение о том, что режим путина на Кавказе держится на финансировании Кадырова, закончатся вливания закончится мир на Кавказе. Не согласна с тем, что
Кадыров сможет повернуть свою частную армию против РФ потому что:
- в Чечне 9 племён (тейпов) большая часть которых молчаливо лояльна (терпит) к власти Кадырова только в текущих условиях, соответственно когда изменятся условия о лояльности можно забыть.
- Кадыров в глазах мусульман – мунафик. Лицемер=предатель, который с одной стороны на деньги русских кафиров строит мечети, а с другой с помощью тех же русских оккупантов убивает мусульман
- деньги российского бюджета источник власти Кадырова, нет денег нет власти. Зачем кусать кормушку?
- у Кадырова нет поддержки исламского сообщества, которое поддерживает джихад в Чечне и на Кавказе
Tamara Stefanova _ 26.01.2016 13:52
IP: 93.72.34.---
Соглашаясь я имею ввиду то, что разделяю мнение о том, что режим путина на Кавказе держится на финансировании Кадырова, закончатся вливания закончится мир на Кавказе. Не согласна с тем, что
Кадыров сможет повернуть свою частную армию против РФ потому что:
- в Чечне 9 племён (тейпов) большая часть которых молчаливо лояльна (терпит) к власти Кадырова только в текущих условиях, соответственно когда изменятся условия о лояльности можно забыть.
- Кадыров в глазах мусульман – мунафик. Лицемер=предатель, который с одной стороны на деньги русских кафиров строит мечети, а с другой с помощью тех же русских оккупантов убивает мусульман
- деньги российского бюджета источник власти Кадырова, нет денег нет власти. Зачем кусать кормушку?
- у Кадырова нет поддержки исламского сообщества, которое поддерживает джихад в Чечне и на Кавказе
Микола Мазурчак _ 26.01.2016 13:36
IP: 93.77.34.---
Одна з головних підпор замороженню конфлікту і неповернення Донбасу ще з осені 2014-го – невідповідність і неадекватність закону про амністію, яким би найкращим чином не були для цього інші чинники (хоч би всі "ватники" заговорили українською і стали переконаними до цинізму бандерівцями).
-Vesna- _ 26.01.2016 13:30
IP: 93.72.134.---
kren:

...можливо Кадиров і не хоче, (що-ще питання),але змушений буде діяти саме так,як каже
п.Miki2:,щоб утриматися при владі в нових обставинах,коли в Чечню повернуться ті,хто
стояв при витоках боротьби за незалежність і суверенітет республіки...
Це фронтальна мисль Навального, яким заповнений весь російський медійний простір.
kren _ 26.01.2016 13:26
IP: 178.95.235.---
Tamara Stefanova:...Я с Вами полностью согласна...Поэтому Кадыров вряд ли сможет повести
свою "армию" против русских оккупантов...
...шось не бачу я тут нєкакого согласія.
...можливо Кадиров і не хоче, (що-ще питання),але змушений буде діяти саме так,як каже
п.Miki2:,щоб утриматися при владі в нових обставинах,коли в Чечню повернуться ті,хто
стояв при витоках боротьби за незалежність і суверенітет республіки...
Tamara Stefanova _ 26.01.2016 13:17
IP: 93.72.34.---
Miki2:
Я с Вами полностью согласна, кроме одного. Я считаю то, что Кадыров и Путин стали чем то типа сиамских близнецов падение или гибель одного из них приведёт к незамедлительному падению второго. Поэтому Кадыров вряд ли сможет повести свою "армию" против русских оккупантов, вероятнее всего на Кавказе будет действовать несколько крупных формирований без единого руководства и великое множество небольших никому не подчиняющихся банд.
kren _ 26.01.2016 13:14
IP: 178.95.235.---
Miki2:...Кадиров, як ще важче прєдсказуємий, ніж його тепершній бос, в любий момент у
відповній ситуації поверне зброю своєї лігітимної і повністю запакованої армії...

...достеменно так,обмеженість патрімоніалізму,у внутрішніх особливостях такого політ.устрою.
В його тендеденціях до внутрішніх переворотів через появи конкуруючих центрів влади.
Miki2 _ 26.01.2016 13:02
IP: 178.94.47.---
Мыкола Злочевский:
Про Китай забыл в торопях,это то же хорошо среди хохлов котируется.
Повтори только с Китаем,пожалуйста!
Вован, ну ти ж беспрєдєльно безграмотний. Тебе скоро уволять.
Miki2 _ 26.01.2016 12:59
IP: 178.94.47.---
Tamara Stefanova:
Почему важно сохранить Донбасс в составе Украины? Потому что рано или поздно Путин сгинет, а Донбасс останется украинским, а статус со временем может измениться. РФ трещит по швам, неизбежность третей кавказкой войны не вызывает сомнений, а России в ней не победить. Пока путин "кормит" Кадырова миллиардами из бюджета, тот даёт ему возможность оттянуть её начало, жестоко подавляя тлеющие очаги сепаратизма в самой Чечне, Ингушетии, Дагестане и Кабардино-Балкарии.
Пазвольте вмєшацця, мем. Кадиров, як ще важче прєдсказуємий, ніж його тепершній бос, в любий момент у відповній ситуації поверне зброю своєї лігітимної і повністю запакованої армії проти тих, хто буде проти повної незалежності його володінь. Тільки-но перестане іти мільярдна підкормка зі збіднілої Росії, та почнеться її справжня федералізація (для початку) ситуація в імперії може змінитися кардинально.

Токо не надо овацій, я в своїх висновках і так знаю, шо правий на всі 100
Tamara Stefanova _ 26.01.2016 12:59
IP: 93.72.34.---
Мыкола Злочевский:
Tamara Stefanova:
Почему важно сохранить Донбасс в составе Украины пусть даже с каким то статусом? Потому что рано или поздно Путин сгинет, а Донбасс останется украинским, а статус со временем может измениться. РФ трещит по швам, неизбежность третей кавказкой войны не вызывает сомнений, а России в ней не победить. Пока путин "кормит" Кадырова миллиардами из бюджета, тот даёт ему возможность оттянуть её начало, жестоко подавляя тлеющие очаги сепаратизма в самой Чечне, Ингушетии, Дагестане и Кабардино-Балкарии.
Про Китай забыл в торопях,это то же хорошо среди хохлов котируется.
Повтори только с Китаем,пожалуйста!
Когда нет аргументов начинается стёб
Tamara Stefanova _ 26.01.2016 12:36
IP: 93.72.34.---
Почему важно сохранить Донбасс в составе Украины пусть даже с каким то статусом? Потому что рано или поздно Путин сгинет, а Донбасс останется украинским, а статус со временем может измениться. РФ трещит по швам, неизбежность третей кавказкой войны не вызывает сомнений, а России в ней не победить. Пока путин "кормит" Кадырова миллиардами из бюджета, тот даёт ему возможность оттянуть её начало, жестоко подавляя тлеющие очаги сепаратизма в самой Чечне, Ингушетии, Дагестане и Кабардино-Балкарии.
Logic2009 _ 26.01.2016 12:16
IP: 91.196.177.---
СЕМИЖОПОВ (ник ЗЛОЧЕВСКИЙ не путать с Злочевським) – НАЦИСТСКАЯ СКОТИНА
==================================================
Был во времена Петра Первого купец по фамилии СЕМИЖОПОВ.
Фамилия стала поводом для шуток над онным, и он решил поменять.
Подал прошение царю дабы тот позволил изменить на более
благозвучную.
Пётр наложил резолюцию:
"Просьбу удовлетворить, повелеваю уменьшить до трёх".
Купец почёл за издевательство, и менять не стал.
=====================================================
Потомка этого купца Вову Семижопова отправил пигмей Путлер гадить на УП.
Тупая безмозглая невежда гадит текстами не имеющими
ни малейшего отношения к темам блогов.
СЕМИЖОПОВ, ПОДАВИСЬ ЗАРАБОТКОМ.
ВСЮ НОЧЬ СКОТИНЕ БУДУТ СНИТЬСЯ УБИТЫЕ В ДОНБАССЕ
КРОВОЖАДНЫМ ПИГМЕЕМ ПУТЛЕРОМ.
КРОВЬ НА ТВОИХ РУКАХ, КОТОРЫМИ БЕРЁШЬ 30 СРЕБРЕНИКОВ.
Андрей Кононенко _ 26.01.2016 12:13
IP: 188.163.73.---
-Vesna-:
На самому ділі з боку України було б мудро почекати наразі... взагалі нічого не роблячи.
Знайти аргументований привід цієї паузи для західних "партнерів".

Дві банди Захарченко і Плотницького Кремль збиває зараз в одну.
Що неминуче призводить до конфлікту інтересів між цими мародерами "в законі".
Мало не кожного дня ми будемо свідками нових вибриків маргінальних лідерів, що корчать з себе субэктних гравців. А відповідно порушень загальних принципів того долбаного Мінську-2.
Никакого конфликта не будет. Когда Кремлю надоест, он заменит местных руководителей на своих фсб-шников.
boh _ 26.01.2016 11:57
IP: 194.44.142.---
Є вже приблизні цифри, скільки буде коштувати повне відновлення Донбасу? І все це з державного бюджету? Тепло на душі, коли жар гребеш чужими руками...
Сергей Додуляк _ 26.01.2016 11:02
IP: 93.185.213.---
То-то Порошенко раскраснелся, жарко уже...
kren _ 26.01.2016 10:54
IP: 178.95.235.---
Miki2:...Росія наступила на хвіст найбільшій в усіх сенсах світовій демократичній потузі – США.
...Невже в світі є навіть підзаборний дурень, який сумнівається в фіналі цього протистояння?...
Зараз значно розширилися можливості...протистояння.У світі є як мінімум 6 потуг,кожна з яких
володіє достатнім арсеналом аргументів.щоб завдати невиправних...*обоснувань* всьому живому
на Землі.При тому що,з часів Біблійських,жага багацтва,за будь яку ціну,нікуди не поділася.І в довго строковій перспективі,за таких складників-зовсім нічого не очевидно.Бо,тут я вже повторююся,в
урядах всіх без вийнятку...демократій,достаньо добродіїв,що прагнуть війти в становище бойфренда Владіміра,за обумовлену суму, (в той час як Україну треба самим підтримувати),а у бойфренда Владіміра,достатньо загального еквіваленту,щоб *спустити на гальмах* ще не один Боїнг з європейцями.
-Vesna- _ 26.01.2016 10:38
IP: 93.72.134.---
На самому ділі з боку України було б мудро почекати наразі... взагалі нічого не роблячи.
Знайти аргументований привід цієї паузи для західних "партнерів".

Дві банди Захарченко і Плотницького Кремль збиває зараз в одну.
Що неминуче призводить до конфлікту інтересів між цими мародерами "в законі".
Мало не кожного дня ми будемо свідками нових вибриків маргінальних лідерів, що корчать з себе субэктних гравців. А відповідно порушень загальних принципів того долбаного Мінську-2.
Свобода слова544 Україна та Європа891 Корупція1068 Уряд реформ296 Aтака Путіна1104
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте