Тетяна Монтян Юрист

БРАВО, КИЯНИ!!! ВИ МОЛОДЦІ!!! Я вами пишаюсь!:)))

26 травня 2008, 08:59

Такого недвозначного, відвертого "факу" наші політикани всіх кольорів веселки не отримували ще ніколи! І якщо мої діти натхненно намалювали на бюлетеяхі стилізовані чоловічі дітородні оргаин якраз біля моїх написів "На сортах лайна не знаюсь!!!", то більше половини!!! членів територіальної громади Києва не удостоїли учасників виборчих перегонів навіть такої уваги, просто проігнорувавши вибори чи скоромно поставивши відмітку "проти всіх".

Це ж якими треба бути... нерозумними, аби сподіватись своїми сильними/красівими/чесними/та т.і. фізіономіями на бігбордах перемогти чювандєя, який вже 10 років поспіль, системно та невтомно годує гречкою нещасних маргіналів?!



До речі, ті, хто звинувачує київських пенсіонерів з початковою та середньою освітою (більш освічених Чернівецький не годує принципово, бо це нерентабельно, а він – бізнесмен) – в тому, що вони продаються за гречку – спробуйте-но поставити себе на їхнє місце! Уявіть собі, що ви – малоосвічені, старі та убогі, нікому не потрібні; за своїм менталітетом – такі, що обов'язково спершу сплатите за комунальні послуги, аби не мати боргів, а потім житимете за те, що залишиться, тобто, якщо б не гречка Льоні – голодуватимете мінімум тиждень-півтора! При цьому вас не хвилюють проблеми дерибану, "пробок", генплану міста, робочих місць та т.і., бо вони для вас просто неактуальні. За кого ви голосуватимете при таких умовах? Отож-бо.

Черновецький визначився зі своїм електоратом ще ка зна скільки років тому, і саме зараз, на виборах, ініційованих феєричною Юлією Володимирівною, його електорат віддячив йому по повній програмі. Як сказано в Законах Мерфі, ти отримуєш те, чого хочеш. Якщо ти щось отримав – замислись, а чому ти хотів саме цього? Я ЮВТ не психотерапевт, але з нетерпінням чекаю, чого саме вона хотіла домогтися на цих виборах, і які ж, на її думку, темні сили завадили їй цього разу;)

Насправді за Черновецького проголосувало не так вже й багато народу. Абсолютна більшість киян, і я в тому числі – терпіти його не можуть. Його обрали ті, хто відмовив в підтримці його конкурентам, і хай ці конкуренти спробують замислитись – а чи було їх за що підтримувати? І якщо вони будуть чесними самі з собою, а також уважно вивчать матеріали сайту "Дерибану – ні!", то вони зрозуміють причини своєї поразки.

Нормальним киянам не потрібна ані гречка, ані пусті обіцянки. Нормальні кияни хочуть реальних дій по спрощенню процедур формалізації власності та вирішенню нагальних проблем міста. Чи є у нормальних киян хоч якісь підстави сподіватись, що хоч хтось з політиканів займатиметься хоч чимось, крім дерибану?

Відповідь політикани зможуть побачити в підсумкових протоколах виборів. Вони отримали те, що заслужили.

І так їм і треба!

Коментарі — 268
Duzer _ 29.05.2008 23:40
IP: 77.52.110.---
В результате политики Тимошенко в стране воцарился полнейший хаос и бардак: инфляция, игры с долларом и т.д., все это уже осточертело простому обывателю. Конечно же избиратели поняли, что Юля не способна вывести страну из кризиса, и потому проголосовали за неё не так активно как ей хотелось, в результате – почетное второе место.
Тетяна Монтян _ 29.05.2008 08:00
IP: 89.252.16.---
2 Duzer: Льоня чітко вибрав собі електоральну нішу і зробив все, аби ці люди за нього проголосували. Таких людей насправді – менше 20 відсотків від загальної кількості осіб, що мали право голоса на цих виборах. Конкуренти ж Льоні не зробили нічого, аби привернути на свій бік біля 65-70 відсотків "вільного" електорату.
А "норма" та "патологія" є дуже відносними поняттями – це Вам будь-який психіатр підтвердить;)
Duzer _ 29.05.2008 02:02
IP: 77.52.109.---
Звичайно, що нормальних громадян не купиш гречкою та консервами, виходить що Космос тоді розраховував на ненормальну частину суспільства, можливо що й так, бо ж він і сам здається не сповна розуму, але виборы він виграв, обігнавши Турча з Юлею, а переможців не судять. Привітаємо двічі героя Києва.
ЮрСамсон _ 28.05.2008 18:13
IP: 77.122.138.---
За що люблю Тетяну Монтян – за чесність...

Якщо в своєму дописі Тетяна Монтян написала: "Мої діти натхненно намалювали на бюлетенях стилізовані чоловічі дітородні органи якраз біля моїх написів "На сортах лайна не знаюсь!!!"
http://blogs.pravda.com.ua/authors/montyan/483a51c531190/
- значить так і було насправді. Ось доказ

http://narodna.pravda.com.ua/photos/483d704588739/
Тетяна Монтян _ 27.05.2008 14:56
IP: 89.252.16.---
2 авторВлад: Ви так багато знаєте про мене, мою роботу та моє життя... Ви таки телепат:) Ніякою політикою я ніколи не займалася, не займаюсь і займатись не збираюсь. Я веду достатню кількість справ, просто на блогах про це пишу не дуже часто. Конкретних претензій на адресу Цушка я так і не дочекалась, але мушу зауважити, що є також багато людей, які відносно нього – високої думки. Чи Ви вважаєте, що Ваша думка про когось – єдино вірна?;)
2 TP: Аби Ви знали, скільки лайна на мене вилили в свій час за цю статтю – бо "очорняла" Месію:)
TP _ 27.05.2008 14:30
IP: 77.122.93.---
27.05.2008 12:24___ Тетяна Монтян
"Лікар"-Верховний Суд – вибрав збереження "матері"-справедливості за рахунок дитинки-"законності", і вся країна сподівається, що ця "матір" ще зможе колись "народити" законність.
-Ну, в Ющенка багато інших проблем, та і в людей є чим займатися, окрім судитися...

Країна дійсно сподівалася...Марно...
авторВлад _ 27.05.2008 14:22
IP: 194.105.144.---
от і порозумілися... Дуже добре, що Ви маєте можливість читати, що думають кияни про Вас і про Цушка. За що його любити? не один я маю невисоку думку про нього. Результати соцпартії на парламентських виборах – це загальноукраїнська оцінка морозам і цушкам (він також був у списку). І мені дивно, що Ви опинилися в такому товаристві. Ви праві в тому, що ніяких інших претензій до Вас у мене немає:) Однак, прошу Вас, займайтеся своєю справою. Політика – згубна справа, особливо для юристів. Я тут дочитав коментаp letter, і бачу, що я не єдиний у цьому проханні до Вас. Погляньте що сталося з Інною Богословською як з фахівцем-правознавцем. Зараз вона працює скандальним, брехливим рупором партії Регіонів. Зауважте, що Вас я поки-що з нею не порівнюю. Зараз є повно цікавої роботи для Вас як адвоката по багатьом справам. Незважаючи на це Ви, напевне, вибрали більш прибутковий бізнес – політику, і витрачаєте час на те, щоб писати скандальні статті, а потім сидіти в мережі, сперечаючись з тимим, хто або просто некоректно ображає Вас або тими, хто розчаровується у Вас як у фахівцеві.
Тетяна Монтян _ 27.05.2008 13:45
IP: 89.252.16.---
2 авторВлад: Зрозуміло:) Ви просто Цушка не любите, а за що саме – і самі не знаєте:) А мене – не любите просто за компанію з Цушком, тому що ніяких інших претензій у Вас до мене, здається, немає:)
ЗІ. Ви, мабуть, лікар, що вміє ставити діагнози по фотографії?;) Бо звідки б ще Вам знати про стан здоров'я Цушка?
авторВлад _ 27.05.2008 13:32
IP: 194.105.144.---
Тетяно! Ваш розумовий рівень я не обговорюю, бо це некоректно стосовно будь-якої жінки, незважаючи на те, що вона сама собі дозволяє говорити, писати (чи малювати...). А на телебачення мене не запрошують, бо я там вже давно працюю як сценарист та телеведучий, на щастя не політичних ток-шоу, куди приходять як Ви кажете "дерибанщики" чи просто такі клоуни як Ви, і без образ, бо Ви дійсно влаштовуєте клоунаду і про це відомо усім колегам-журналістам. Наприклад на пару з Цибульком ви гарно виступили. Чи як раніше зіграли одну скрипку з Цушком. Його вдаване отруєння – це фарс і брехня, просте мавпування такого ж фальшивого отруєння Ющенка. У ці обидва політтехнологічні трюки зараз уже мало хто вірить. Крім Вас, напевне, бо Ви й далі продовжуєте казати що Цушка отруїли. Мабуть погано труїли, бо прекрасно себе почуває. Про інцидент з ГПУ це вже окрема історія, і я не маю бажання це тут обговорювати.
Chortopoloh _ 27.05.2008 12:39
IP: 80.93.122.---
27.05.2008 11:24___ TP
Вся проблема у тому, що наш народ сповна наділений благородством, але трошки обділений розумом, як писав колись Леонід Соловйов. Крім того, у нас 95% (якщо не більше) людей хоч раз за життя зазнали несправедливості з боку закону. Тому й не дивно, що у виборі між законністю і справедливістю ми частіше обираємо саме справедливість, навіть не підозрюючи, що цими своїми діями ми дискредитуємо законність. А потім дивуємся – що ж це у нас так погано все? А хіба воно може бути добре, коли законність в ж...?
Тетяна Монтян _ 27.05.2008 12:24
IP: 89.252.16.---
2 TP: "Законність проти справедливості" - це дійсно був важкий вибір;)
TP _ 27.05.2008 11:24
IP: 77.122.93.---
26.05.2008 22:29___ Тетяна Монтян
2 TP: Це Ви про що саме?

А про те...ГИДЛИВЕ,що ми вибирали в 2004...,бо НЕМОЖЛИВЕ суд України відмінив...
Тетяна Монтян _ 27.05.2008 11:16
IP: 89.252.16.---
2 авторВлад: Я розумію, що Ваш розумовий рівень заважає Вам бачити очевидні речі – наприклад, відсутність доказів отруєння Ющенка та наявність доказів отруєння Цушка. Якщо у Вас є заперечення стосовно правової позиції по справі Цушка стосовно штурму Генпрокуратури, то Ви можете висловити їх, наприклад, тут.
ЗІ. Було б дуже дивно, якщо б на телебачення запрошували таких, як Ви. Тоді б його вже точно б ніхто не дивився;)
ЗІІ. Небо та сонце мої діти також малюють, але не на бюлетенях для обирання дерибанщиків:)
авторВлад _ 27.05.2008 10:38
IP: 194.105.144.---
пані Тетяно! Кожен раз дивуюся чому Вас ще кличуть на телебачення та дають можливість публікувати Ваші "откровення". Мабуть нашим медіа й досі потрібні дешеві сенсації та скандальні заяви від Вас, що часто попахують смердючими політтехнологіями, які ми вже не разбачили і чули. Хочете приклади? Ще не забули як Ви з непідробною тривогою повідомляли про те, що Цушка утруїли і що Ви на 100% упевнені в цьому. Мені було смішно це слухати. Фальшиве отруєння Ющенка хоч якось його виглядом підтвердилося, а Цушко як був здоров'яга-кабан так і не змінився. відсидівся на лікарняному і скоріше до матінки-Рассєї, бо там ховаються всі пройдисвіти. Не знаю нащо його було так відбілювати, та й не вийшло у Вас це. Може з Вас і вийшов хороший юрист, але політологом (з такими виступами) Вам не бути. Займайтеся своєю справою, не лізьте в політику і не будете виглядати смішною тіткою Клавою з розмовами про політику на кухні. Така Ваша політична аналітика годиться може лиш для прослуховування у вузькому колі (Ваші діти вдома Вашим откровенням хоч вірять?). Може й так, бо Ви їх так виховали, що вони малюють непристойні речі на бюлетенях. Наші діти малюють сонце і небо на відміну від дітей Тетяни. В цьому є різниця виховання і сприняття світу.
авторВлад _ 27.05.2008 10:38
IP: 194.105.144.---
пані Тетяно! Кожен раз дивуюся чому Вас ще кличуть на телебачення та дають можливість публікувати Ваші "откровення". Мабуть нашим медіа й досі потрібні дешеві сенсації та скандальні заяви від Вас, що часто попахують смердючими політтехнологіями, які ми вже не разбачили і чули. Хочете приклади? Ще не забули як Ви з непідробною тривогою повідомляли про те, що Цушка утруїли і що Ви на 100% упевнені в цьому. Мені було смішно це слухати. Фальшиве отруєння Ющенка хоч якось його виглядом підтвердилося, а Цушко як був здоров'яга-кабан так і не змінився. відсидівся на лікарняному і скоріше до матінки-Рассєї, бо там ховаються всі пройдисвіти. Не знаю нащо його було так відбілювати, та й не вийшло у Вас це. Може з Вас вийшов хороший юрист, але політологом (з такими виступами) Вам не бути. Займайтеся своєю справою, не лізьте в політику і не будете виглядати смішною тіткою Клавою з розмовами про політику на кухні. Така Ваша політична аналітика годиться може лиш для прослуховування у вузькому колі (Ваші діти вдома Вашим откровенням хоч вірять?). Може й так, бо Ви їх так виховали, що вони малюють непристойні речі на бюлетенях. Наші діти малюють сонце і небо на відміну від дітей Тетяни. В цьому є різниця виховання і сприняття світу.
Тетяна Монтян _ 27.05.2008 10:15
IP: 89.252.16.---
2 Иван: Так, на мій подив – в цьому питанні мене підтримали навіть ті, хто ніколи не підтримував в жодному іншому;)
Иван _ 27.05.2008 09:38
IP: 194.44.220.---
Вам мій респект. Багато нормальних людей думає саме так. А політикани хай замисляться.
Все це було б смішно, коли б усе це не відбувалося в центрі Європи у 2008 році. Трьохмільйонним стадом баранів маніпулює групкаа гидких і жадних шакалів.
Тетяна Монтян _ 27.05.2008 00:10
IP: 89.252.16.---
2 Vasyl2: У мене є купа значно цікавіших та корисніших справ;)
Vasyl2 _ 27.05.2008 00:04
IP: 141.53.139.---
Пані Монтян!
Чи збираєтеся Ви доводити, що адресати вашого захвату серед киян взагалі існують?

Тобто, чи зберете статистичні дані по кожній вибрчій комісії, про кількість бюлетенів, визнаних недійсними, та їх опублікуєте?

Чи будете захищати свій голос, голос Ваших дітей, а також всіх киян, які вчинили з бюлетенями те ж саме, що й Ви, якщо виявиться, що таких бюлетенів або "немає", або занадто мало?
_Netko_ _ 27.05.2008 00:00
IP: 195.42.130.---
26.05.2008 23:30___ Тетяна Монтян
2 _Netko_: Добре, домовились. Більше на жоден Ваш допис на цьому блозі я не відповім. Сподіваюсь, хоч тоді Ви переконаєтесь, що Ваша особа мене абсолютно не цікавить.
Не мусите зі мною на цю тему домовлятись:).
То кажете когнітивний дісонанс?! А може пісочниця:) (домовились...на жоден...не буду...не цікавить...)

А цікавість моя щодо Вас має одне єдине джерело – УБК. Можна би було й здогадатися:)
Тетяна Монтян _ 26.05.2008 23:30
IP: 89.252.16.---
2 _Netko_: Добре, домовились. Більше на жоден Ваш допис на цьому блозі я не відповім. Сподіваюсь, хоч тоді Ви переконаєтесь, що Ваша особа мене абсолютно не цікавить.
_Netko_ _ 26.05.2008 22:59
IP: 195.42.130.---
26.05.2008 22:29___ Тетяна Монтян
2 _Netko_: Я так і не зрозуміла, навіщо Ви пишете на моєму блозі? Статті мої Ви не читаєте, Коробову цінуєте значно більше... Як Вам живеться з таким когнітивним дісонансом?;)
1.О, знову це словосполучення. Але ж Ви його полюбляєте! Пригадую і на...порні просто обожнюєте ним фехтувати
2.Не знаю відповіді на Ваше питання. Може й не буду більше

Але я не є причиною "якості" та "конструктивізму" Вашого допису на блозі:)
До речі, в більшості своїх відповідей скерованих до мене, Ви замість того, аби сперечатися по суті весь час намагаєтеся обговорювати мою особу:)
Тетяна Монтян _ 26.05.2008 22:29
IP: 89.252.16.---
2 _Netko_: Я так і не зрозуміла, навіщо Ви пишете на моєму блозі? Статті мої Ви не читаєте, Коробову цінуєте значно більше... Як Вам живеться з таким когнітивним дісонансом?;)
2 TP: Це Ви про що саме?
Тетяна Монтян _ 26.05.2008 22:25
IP: 89.252.16.---
2 letter: Мої серйозні статті - тут, наприклад. Їх там доволі багато, і на будь-який смак. А також – тут. Що ж стосується Цушка, то Ви та Ваша родина глибоко помиляєтеся стосовно нього. Подивіться, що каже про його справу мій чоловік, до якого Ви так прихильно ставитеся;)
КМС _ 26.05.2008 22:18
IP: 78.137.20.---
Цій Матнян варто подбати про ліжко в псіхушці. Її там всі чекають давно.:)
ONLINE
Свобода слова168 Україна та Європа148 Євро-201259 Вибори-2012 в Україні92 Справа проти Тимошенко159
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook