Мустафа Найем народний депутат України

Блокада политической воли

15 березня 2017, 13:55

Сначала они называют блокадников рукой Кремля, потом принимают решение разогнать ее силой, бросают в политические жернова полицию и силовые структуры, а затем – когда ситуация приобретает очертания маразма – решают, что вообще-то блокада – это хорошо, но только если по решению СНБО...

Скажите, мне одному кажется, что мы нашару наелись г...на?!

Скажу свое мнение. Три года они не хотят признать оккупацию Донбаса на законодательном уровне (сейчас наспех готовят законопроект, текст которого пытаются своровать у других). Законопроекты тормозятся, ответов нет, напряжение нарастает. Все это время система продолжает удерживать на плаву компании Рината Ахметова за счет людей – по формуле Ротердам+. Торговля с Крымом продолжается в рамках позорной свободной экономической зоны, которой активно пользуются все те же Ринат Ахметов и Дмитрий Фирташ.

В результате делегитимизируется все – само понятие войны, органы власти, честь и достоинство вооруженных сил, реформы в полиции, усилия в тылу... Все сводится к мелкому торгашеству.

Собственную нерешительность объясняют гибридным характером войны, обвиняя всех и вся в коллаборационизме. А на все вопросы ответ один: "Кому объяснять – этим отморозкам, парасюкам-семенченкам?!"

Черт возьми, да кроме них в стране есть еще миллионы людей которые не понимают, что происходит! Стране объясняют, даже не намекают на какую-либо целостную стратегию и видение – куда это все ведет, какие болезненные компромиссы нас ждут и с чем придется согласиться ради единства в будущем.

Приостановка торговли с ОРДЛО технически и фактически это начало полной потери оккупированных территорий. Вслед за поставками руды из российских ГОКов и восстановлением производства на конфискованных предприятиях начнётся обустройство жизни рабочих, их семей и сопутствующей инфраструктуры. Системный бизнес будет считать риски иначе чем Кремль – не ситуативно и "лишь бы похуже", а с долгосрочным планированием. Для Усманова, в отличие от Суркова, это уже не просто территория, а актив, о котором нужно заботиться, потому что он приносит прибыль.

Ответственность за все это несут как те, кто в угоду интересам своего электората (а кто банально – кошелька) использовал настроение людей, чтобы устроить блокаду, так и те, кто три года не могли найти в себе смелость говорить с людьми прямо, убеждать и пояснять природу взаимоотношений с неконтролируемыми территориями. Кто два с половиной месяца не принимали решение и не смогли отделить интересы олигархов, которые так или иначе были замешаны в блокаде, от реальных настроений людей; кому проще было устраивать междусобойчик, пить чай в высоких кабинетах, а не выходить к людям и ОБЪЯСНЯТЬ.

Жадность и малодушие лидеров будут стоить нам долгих лет возвращения наших земель.

Коментарі — 78
Vall Vic _ 20.03.2017 13:17
IP: 195.177.127.---
ТОВ "Полімагніт", код 34716215,є компанією зі 100% російським капіталом, власником якої є громадянин РФ, мешканець м.Москва. Полімагніт поставляє постійні магніти для підприємств Укроборонпрому, які викорустовуються при виробництві військової техніки, вузлів та агрегатів для систем озброєння. При цьому Укроборонпром все це чудово знає, але нічого не робить і не міняє.
Виникає питання:
як вірма, власником якої є представник країни-агресора, може бути постачальником комплектуючих для виробництва озброєнь, які можуть бути використані проти цієї країни-агресора? Хіба такій фірмі можна довіритись?
Що це: злочинна недбалість, байдужість чи чийсь інтерес?ентар...
lohik _ 16.03.2017 23:24
IP: 195.5.38.---
Влада ще вчора мала намір брутально силовим методом розігнати блокаду і поновити торгівлю з ОРДЛО...Але коли несподівано побачили негативну реакцію народу, де масово почались протести місцевих Рад на підтримку блокади, влада вимушена була дати задній хід і вже сама вирішила очолити цей процес блокади...Бо явно побоялись нового Майдану...Янукович також колись почав з розгону студентів...
Сергей Папков _ 16.03.2017 11:17
IP: 93.73.27.---
"Приостановка торговли с ОРДЛО технически и фактически это начало полной потери оккупированных территорий. Вслед за поставками руды из российских ГОКов и восстановлением производства на конфискованных предприятиях начнётся обустройство жизни рабочих, их семей и сопутствующей инфраструктуры. Системный бизнес будет считать риски иначе чем Кремль – не ситуативно и "лишь бы похуже", а с долгосрочным планированием" (М. Найєм).
А ось, щоб цього не відбулося, існують спецоперації (в нас навіть День військ спеціальних операцій святкується). Тепер вже Україна має керуватися принципом "щоб найгірше було ворогу та колаборантам).
Max Verentsov _ 16.03.2017 10:29
IP: 194.44.222.---
Lyudmila Bondar:
Полностью согласна. Вся наша власть – полное дерьмо! Боже! помоги нам пережить эту мразь и поскорей от нее избавиться. А ведь это будет ой как не легко!
Лайно не "переживати" потрібно а вичищати власними руками з хати. Наше лайно ніхто за нами не прибиратиме, це потрібно робити самим.
Anatol Zubenko _ 16.03.2017 09:48
IP: 35.187.26.---
Александр 1:
Grenader45:
...приємно, що є такі толкові співрозмовники. Все чітко, по поличкам – "шоколадные", "донецкие", "коломойские", "умалішонниє"- і на противагу їм сам ПАРАСЮК. І головне без тіні сумніву, з абсолютною незамутненою впевненістю. Браво! Типовий приклад НЕДОУМКА! Вітаю, друже. Як там у класика – "поздравляю, Шарик, ты балбес!"
++++ Чудово сказано! Просто літературний шедевр!
Нет! "Настоящих буйных мало, вот и нету вожаков" (Высоцкий)...
mihaylenco _ 16.03.2017 07:25
IP: 194.28.6.---
alfa_omega
Давно я не читал таких глупостей от Мустафы.

Для мене це також несподіванка.

Виглядає просто комічно. Але за таке хочеться не сміятися, а просто натикати автора в це лайно носом. Публічна зміна позиції автора свідчить про те, що десь його дуже сильно вкусили. Пригрозили. Іншими словами, знайшли дієвий засіб впливу.

Мустафа, поки не пізно зістрибуй з гачка! Інакше залишишся лакеєм в панів на цьому гинучому кораблі. Ще й усі гріхи посписують на таких, як ти.

Мустафа, як незалежний журналіст, ти сьогодні отримав нокаут. Що засвідчив цим своїм записом у блозі.
mihaylenco _ 16.03.2017 07:10
IP: 194.28.6.---
"Кому объяснять – этим отморозкам, парасюкам-семенченкам?!"

Приклад блокади наглядно демонструє, що влада бариг надзвичайно боїться збитків, а тим більше, фізичного насильства. Треба просто вийти на протести, і примусити їх повернути вкрадене, та вимітатися геть з держави.
Serge Severn _ 15.03.2017 23:14
IP: 104.199.98.---
Может я чего-то не понимаю – но как можно освободить оккупированные территории при помощи торговли с ними, что способствует развитию их экономики и снижает расходы оккупантов на их содержание? Юридически они есть и всегда будут международно признанной частью Украины, и есть торговля с ними, или нет, на это никак не влияет. А когда российская армия по уйдет с Донбаса, вернуть их под контроль Украины не составить больших проблем, и это тоже никак не зависит от торговли.
alfa_omega _ 15.03.2017 22:50
IP: 176.37.254.---
никакой системный рос. бизнес не зайдет в ОРДЛО, хватит постить бред.
они наоборот хотели скинуть все Ахметову.

Они не зашли в Крым, а в бандитское гетто тем более не зайдут. Сразу получат санкции как с мостом в Крым.
Так, что ОРДЛО попиляет все на метал, разграбление Донбасс арены уже началось.

Все идет по Приднестровскому варианту. Это был самый промышленный регион Молдовы. И где все это делось, живут на помощи Москвы и контрабанде.

Надо бороться за людей, это главное.
alfa_omega _ 15.03.2017 22:40
IP: 176.37.254.---
"Приостановка торговли с ОРДЛО технически и фактически это начало полной потери оккупированных территорий"

Давно я не читал таких глупостей от Мустафы.

Это как же собирался возвращать сей господин Донбасс при наличии там рос. войск.
Пока путин оттуда не уберется Донбас не вернется ни в каком варианте. Все остальное игрища политиканов.
Украина никак не должна зависеть от путенских, в любой момент могущих перекрыть границу.

Чем быстрее Украина спрыгнет с угля, тем быстрее мы перестроим свою энергетику на современный уровень, а рыгоаналы лишились финансового ресурса. Это есть хорошо.

Кстати, несмотря ни на что наша валюта даже укрепилась. Хватит кормить Ахметовых
Lyudmila Bondar _ 15.03.2017 21:44
IP: 178.137.90.---
Полностью согласна. Вся наша власть – полное дерьмо! Боже! помоги нам пережить эту мразь и поскорей от нее избавиться. А ведь это будет ой как не легко!
Александр 1 _ 15.03.2017 21:28
IP: 188.163.12.---
Grenader45:
...приємно, що є такі толкові співрозмовники. Все чітко, по поличкам – "шоколадные", "донецкие", "коломойские", "умалішонниє"- і на противагу їм сам ПАРАСЮК. І головне без тіні сумніву, з абсолютною незамутненою впевненістю. Браво! Типовий приклад НЕДОУМКА! Вітаю, друже. Як там у класика – "поздравляю, Шарик, ты балбес!"
++++ Чудово сказано! Просто літературний шедевр!
valsh01 _ 15.03.2017 21:14
IP: 130.0.40.---
Grenader45:
valsh01:
Grenader45:
...приємно, що є такі толкові співрозмовники. Все чітко, по поличкам – "шоколадные", "донецкие", "коломойские", "умалішонниє"- і на противагу їм сам ПАРАСЮК. І головне без тіні сумніву, з абсолютною незамутненою впевненістю. Браво! Типовий приклад НЕДОУМКА! Вітаю, друже. Як там у класика – "поздравляю, Шарик, ты балбес!"
И мне, очень приятно с вами вести диалог)). Вы так ненавязчиво намекаете, что Парасюк – редиска (нехороший человек), что просто не к чему придраться. Разве что вспомнить, что этот человек уже раз способствовал изменению новейшей истории Украины. И сегодняшняя власть (уж извините, но для меня они – "шоколадные") очень сильно беспокоится, что ему это удастся сделать еще раз. И прилагает все возможные усилия, чтобы дискредитировать (это слово не слишком некорректно?) его. Вы, как мне кажется, тоже не против попинать его ногами. Причем, совершенно незаслуженно. Ферштейн?
Ivan Tkachuk _ 15.03.2017 21:08
IP: 37.115.181.---
Депутати Народного Фронту та БПП все більше нагадують сьогодні регіоналів в кінці 2013 року. Те що було в парламенті зранку, нічого, крім відрази до них не викликає. Шоу мерзотників і тупаків.
А президент на Радбезі згадав усе- від втрачених прибутків до сміття у Львові. Промова була емоційна і щира, напевне тому про наших полонених він не згадав – всі думки про владу і бобло! Барига...
Nikolay Konovalov _ 15.03.2017 20:50
IP: 95.69.243.---
Шановный Мустафа! Жаль, что до сих пор вы так и не поняли: ПРЕЗИДЕНТ не настоящий, он ГИБРИДНЫЙ. Достаточно взгшлянуть на него как на предателя интересов Украины в угоду своему личному достатку, посмотреть на его дела (кадровые назначения, принятие решений, гарантирование конституционных прав и т.п.), вспомнить его тернистый послужной список, и все станет понятным и логичным. Он всегда старался быть полезным любой власти, не утруждая себя проблемами морали. Как вывод: с таким президентом у Украины нет будущего, к сожалению.
Grenader45 _ 15.03.2017 19:30
IP: 77.123.28.---
Якщо процес не можна зупинити – його треба очолити. Класичний розводняк від влади.
У блокувальників відбирають ініціативу. А дякуючи таким одіозним персонажам як Парасюк – дискредитують. Причому в основному порядних і щирих людей.
А якщо Мустафі здається що він чогось наївся – це лише характеризує його як наївного і незрілого політика, аля До Кіхота, або цинічного популіста, що ловить рибку в мутній воді. Що поробиш – маємо те що маємо. Шкода лише, що перспективи пожити в нормальній країні доволі туманні...
Олександр Палій _ 15.03.2017 19:19
IP: 93.74.31.---
Мустафа, ви ж набагато компетентніші, ніж намагаєтесь тут показати. Коли підприємства вивели з української юрисдикції, коли вони не платять податків і військового збору Україні, сенс Україні працювати з ними пропав.

"Блокадники", хто свідомо, а хто несвідомо, виконали функцію інформаційного прикриття крадієжи Росією українською промисловості, ну і роль "шатуна" теж.
Grenader45 _ 15.03.2017 19:03
IP: 77.123.28.---
valsh01:
Grenader45:
...дотепно. А як на рахунок такого порівняння – Парасюк vs Чорновол? Як тут з антагоністикою, друже?))
"Грешно смеяться над больными людьми" (с). Естественно, это я про исключительно про Т.Чорновол)
Ну, а если почти серьезно, то их можно оценить по антагонистичности к ним. К Парасюку ярыми антагонистами являются "шоколадные", "донецкие", "коломойские". К Татьяне же, как к умалишенной, относятся уже все. Даже ее однопартийцы)
...приємно, що є такі толкові співрозмовники. Все чітко, по поличкам – "шоколадные", "донецкие", "коломойские", "умалішонниє"- і на противагу їм сам ПАРАСЮК. І головне без тіні сумніву, з абсолютною незамутненою впевненістю. Браво! Типовий приклад НЕДОУМКА! Вітаю, друже. Як там у класика – "поздравляю, Шарик, ты балбес!"
sidor _ 15.03.2017 19:02
IP: 77.52.79.---
......Ответственность за все это несут как те, кто в угоду интересам своего электората (а кто банально – кошелька) использовал настроение людей, чтобы устроить блокаду, так и те, кто три года не могли найти в себе смелость говорить с людьми прямо, убеждать и пояснять природу взаимоотношений с неконтролируемыми территориями......

От блят, и власть за пятку куснул ласково и оппозизию пнул. ногойю Профура чистой воды.
Потвора, вначале помог прийти к власти Шапкокраду, затем Барыге а щас, видите ли "бесплатно гамнеца наелся"...
Тьху.
Максим Чарушниковв _ 15.03.2017 18:42
IP: 178.137.93.---
НФ і БПП будуть скоро духів визивати аби не було дострокових виборів, а не тільки робити провокації, підстави, і тп і тд
ViHo _ 15.03.2017 18:27
IP: 46.133.231.---
valsh01:
sabora:
Василь Босович:
А скільки нам буде коштувати тупе бозголов'я Соболєва, Парасюка, Семенченка, жадоба президентства Садового і Тимошенко і ваше прикриття, Найєме, цих нарваних політиканів?
==
САМЕ ТАК І Є! Але порасюки, сімнченки і їм подібні, не придуркуваті, як здаться на перший погляд. Вони всі куплені, і за великим рахунком, працюють проти інтересів України, – на путлєра, окупантів і на захарченків-плотницьких і всіх бандюг з ДиНиРи і ЛиНиРи.
Гы.гы.гы. Это Парасюки-Семенченки куплены? Если они такие продающиеся, то почему их нельзя просто перекупить? Это же так просто)) Или у "шоколадного" бацькы золотой запас закончился? Или они очень дорого стоят? Или его жадность, которая стала уже легендарной, не дает ему это сделать?
Заплатиш одним – одразу ж черга інших таких же вишикується вздовж Хрещатика.
Victoria Nansen _ 15.03.2017 18:14
IP: 91.227.207.---
"Скажите, мне одному кажется, что мы нашару наелись г...на?!" (Наєм) Це – рівень культури українського парламентаря? Це – його повага до виборця? Читати – себе не поважати. За таке ставлення до себе ми стояли на Майдані? У ніч штурму? "Спочатку було слово" (Біблія)
valsh01 _ 15.03.2017 17:41
IP: 62.16.8.---
sabora:
Василь Босович:
А скільки нам буде коштувати тупе бозголов'я Соболєва, Парасюка, Семенченка, жадоба президентства Садового і Тимошенко і ваше прикриття, Найєме, цих нарваних політиканів?
==
САМЕ ТАК І Є! Але порасюки, сімнченки і їм подібні, не придуркуваті, як здаться на перший погляд. Вони всі куплені, і за великим рахунком, працюють проти інтересів України, – на путлєра, окупантів і на захарченків-плотницьких і всіх бандюг з ДиНиРи і ЛиНиРи.
Гы.гы.гы. Это Парасюки-Семенченки куплены? Если они такие продающиеся, то почему их нельзя просто перекупить? Это же так просто)) Или у "шоколадного" бацькы золотой запас закончился? Или они очень дорого стоят? Или его жадность, которая стала уже легендарной, не дает ему это сделать?
sabora _ 15.03.2017 17:40
IP: 193.138.134.---
:
Зараз Найем каже – "Приостановка торговли с ОРДЛО технически и фактически это начало полной потери оккупированных территорий." І ще "
Собственную нерешительность объясняют гибридным характером войны, обвиняя всех и вся в коллаборационизме".
А ти Найем, ти хоч раз конкретно сказав, ти за, чи проти цих банд Садового, що шастали в тилу військ зі зброєю і підривали рельси. Не тобі слизняку говорити про відсутність стратегії і нерішучості.
100%! Цей найєм завжди вичікує, тхір і слизняк. Сам нічого путнього не зробив, але бздіти своїм смородом знає коли.
sabora _ 15.03.2017 17:34
IP: 193.138.134.---
Василь Босович:
А скільки нам буде коштувати тупе бозголов'я Соболєва, Парасюка, Семенченка, жадоба президентства Садового і Тимошенко і ваше прикриття, Найєме, цих нарваних політиканів?
САМЕ ТАК І Є! Але порасюки, сімнченки і їм подібні, не придуркуваті, як здаться на перший погляд. Вони всі куплені, і за великим рахунком, працюють проти інтересів України, – на путлєра, окупантів і на захарченків-плотницьких і всіх бандюг з ДиНиРи і ЛиНиРи.
ONLINE
Корупція1011 Aтака Путіна1090 Уряд реформ271 Мовне питання176 Україна та Європа859
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter