АВТОРИЗАЦІЯ
Щоб ставити запитання і голосувати Вам потрібно авторизуватися. Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Увага! Ваші нові ім'я і пароль будуть активовані протягом 5 хвилин.
ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
20.05.2008 16:21 _ Святослав Олійник

Справа Портнова – Ющенка, ч.1

У модній зараз темі "Портнов і його кримінальна справа" є один аспект, який випадає із загальної уваги. Давайте спробуємо знайти справжню причину дій Генеральної прокуратури щодо Андрія Портнова. Що стоїть за цим?

Немає жодних сумнівів, що за терміновим порушенням справи відносно члена парламенту (незалежно від фракційної належності) стоїть воля Президента. Причому ця воля проявлена настільки очевидно, що дає цікаву можливість зазирнути всередину психічних процесів Віктора Андрійовича і зрозуміти точки його мотивації. Тобто виокремити ті імпульси, на які найбільш сильно реагує Ющенко – людина, і зрозуміти, в який саме спосіб люди, які знаходяться поруч із Президентом, керують ним.

Як завжди, досліджуємо хронологію подій. Достатньо тривалий час президенту вдавалося, в межах своєї стратегії, підтримувати кулуарно-паперове протистояння з урядом у подіях навколо ФДМ. Тривав взаємообмін указами і постановами, ухвалами Конституційного та інших судів, точилися дискусії щодо необхідності та принципів приватизації окремих підприємств, але все це залишалось в межах посадових позицій. Якась частина цих дій була відома широкому загалу, але крім них були ще тихі стратегії, невидимий фронт, де кожна сторона проявлялася у своїй здатності реалізовувати власні стратегії та наближатися до своєї мети.

Особливим поворотом ситуації стали публікації Портнова в Українській правді, де він висловив позицію, яку можна розцінювати як критичну по відношенню до голови держави. Це дійсно питання: чи не слід було Портнову проявити більше дипломатії і не виставляти свої особисті думки у публічну площину? Але, як би там не було, думаю, що саме ці публікації запустили стартовий механізм, і в результаті підбурений своїм оточенням президент вийшов за межі державної позиції.

У цьому цькуванні генеральної прокуратури простежується явно виражена особиста помста ображеної людини. Зрозуміло, що кожній людині, незалежно від посади, яку вона обіймає, все ж таки властиві певні емоційні реакції, і вона, безумовно, має право на особисті почуття, але ситуація, коли особисті риси високопосадовця стають засобом маніпуляції у вмілих руках його оточення, може перетворитися на серйозну проблему. Отже, так ми стаємо свідками надзвичайно небезпечної ситуації, коли за допомогою вдалої гри на особистих амбіціях Ющенка його оточення може спровокувати дії глави держави, які будуть виходити за дозволені офіційним статусом межі і переходити на мотивацію іншого порядку. Знаючи слабкості президента, задіяння механізму виявляється надзвичайно простим: через донесення в той чи іншій спосіб інформації про особисте негативне ставлення до нього, можна отримати доступ до всього силового ресурсу і направити його проти будь-якої особи.

Тепер питання: чим закінчиться ця історія для її учасників?

Я особисто ще вчора привітав Портнова, і ми до другої години ночі відмічали цю подію. Будь-якому фахівцеві в галузі кримінального процесу одразу зрозуміло, який гарний інструмент потрапив у наше розпорядження. Досудове слідство – це спосіб встановлення істини, і, якщо мова йде про замах на незаконну приватизацію, то саме Портнов зацікавлений у всебічному і глибокому дослідженні всіх обставин підготовки до приватизації, порівняння запропонованих стартових умов, забезпечення конкуретності, виявлення справжніх мотивів і кола осіб, під яких готувався продаж ОПЗ попереднім керівництвом ФДМ, виявлення прихованих інтересів у схемах оптимізації, які сьогодні працюють на даному підприємстві і багато інших питань, які просто ще не зрозумілі окремим персонажам. Можна прогнозувати, що вже за два тижні з боку генеральної прокуратури будуть надходити тихі пропозиції оскаржити порушення кримінальної справи до суду, щоби в суді її закрили. Одразу можу дати відповідь – ця справа не буде оскаржуватися у суді, бо майже неможливо було добитися від генеральної прокуратури порушення кримінальних справ щодо незаконних приватизаційних дій Семенюк-Самсоненко, але тепер ці дії так само є предметом розслідування, тому що без такого дослідження встановити істину неможливо. Отже, готуємося дізнатися багато цікавої інформації щодо приватизаційних процесів, які відбувалися останнім часом в Україні.

PS. І ще цікаве питання: що би такого заявити про обставини зникнення з мапи України 350 га землі біля гори Синяк у Закарпатті чи про зникнення дна Чорного моря, щоб Генеральна прокуратура порушила ще якусь кримінальну справу, хоча б проти чергового депутата, та в ході її розслідування все ж таки з'ясувала ці питання?

Vlad_iz_Kharkova _ 21.05.2008 20:57
21.05.2008 20:44 SIM Труба тоже одна. И завод один. В сумме получается 2. На одну перевалку. Если перевалка у завода, госкомпания, управляющая трубой никогда не м.б. уверена, что будет куда помещать идущий по ней аммиак. В этом и проблема. Владельцев завода придется банально ублажать, т.к. много лет судиться с ними выйдет дороже, если все это время аммиак будет идти в воздух. Этого и боятся владельцы основных хим.заводов, россияне из Тольятти, госкомпания по управлению аммиакопроводом. Только ЮВТничего не боится. Ей бы деньги получить и распределить, а там хоть в воздух аммиак пусть идет, воздух ведь и сам из азота, Вы как химик лучше меня знаете.
SIM _ 21.05.2008 20:44
11:20___ Vlad_iz_Kharkova
Господа, ы когда обсуждаете ОПЗ, Вы забываете перевалку. Перевалка одна.
А труб что, много?
_Netko_ _ 21.05.2008 12:21
21.05.2008 02:12___ Nofrost
Нетко, оскільки ви всіх надто любите звинувачувати в брехні, то ось вам докази брехні алі нєасведомлєнності вашої
1.Не всіх. А те що Ви побріхунчик балоюстурбований – то це факт
2.Не розумію кацапізімв типу "нєасведомлєнності "
3.Нагадую брехунам недосвідченим типу Нофроста: уряд ЯЧнуковича ЗАБОРОНИВ вивозити зерно ще минулого року. Уряд Тимошенко ЦЬОГО року квоти збільшив. От і вся правда, попко (від папуга).
4.На майбутнє: для особливо тупих фростів нагадую, що новина у пресі НЕ Є документом. За означенням поняття "документ" вйо на вікпедію. Самостійно, ніжками
Vlad_iz_Kharkova _ 21.05.2008 11:20
Господа, ы когда обсуждаете ОПЗ, Вы забываете перевалку. 4 года они ходят вокруг конкурса, уже бы разделили ее, хотя, говорят, что это дорого и сложно. Но ходить по кругу легче?
Перевалка одна. Еслиона принадлежит частному инвестору завода, ничего ему не помешает ограничить доступ туда аммиака из трубы. Куда его девать? В воздух?
ЮВТ написала в условиях продажи беспрепятственный доступ к переваке всех. Но что мешает владельцу объявить капремонт или какую-то иную техническую причину? Из Тольятти, с украинских заводов идет аммиак, а некуда. Все у убытках. В суд будете подавать? И сколько лет судиться? Куда все это время продукцию девать?
Если бы ЮВТ понимала, что для получения денег надо не скомандовать, не истерику на ТВ устроить, а работать, она бы дала денег на разделение перевалки. Часть – для завода, часть для трубы. А потом бы спокойно продала. Но она так не понимает. Она же начальница, она должна скомандовать и ей должны деньги принести. А не получается – сразу истерика.
Vlad_iz_Kharkova _ 21.05.2008 11:13
20.05.2008 17:42_ Наталья
Вы не путайте, пожалуйста, морально-этические вещи и юридические.
Если человек претенжует на чиновничью должность, он не имеет права не только оскорблять, но и критиковать руководство страны. Я пока раотаю в отдее, не имею права ходить в другой отдел и рассказывать, какой у нас начальник идиот. Это корпоративная культура. Это все равно что посреди улицы раздеться догола, присесть и опорожниться. Ни в одном законе не написано, что такая последовательность действий запрещена.
А незаконное указание по уничтожеию ведоственного журнала и т.д. – это отдельно, это правовая сторона.
Причем тут обиды?
Vlad_iz_Kharkova _ 21.05.2008 11:09
20.05.2008 16:41_ Юрист_Коля
У меня такое же восприятие как Вы сказали – чиновник должен выполнять требования закона. Но унас действует чиновничья вертикаль, при которой он должен выполнять указания вышестоящего чиновника.
А теперь расскажите, где у меня Вы нашли иное?
krabat _ 21.05.2008 07:27
21.05.2008 01:03___ SIM
"...Вы, наверно, в этой классификации пчеломатка..."

Нє-є-є...Я на цій пасіці садовнік...А вас шершнів непоймеш...то Пасічник нікудишній, то погода нельотна...А ви пробували попрацювати на свій ВЛАСНИЙ вулик?
Nofrost _ 21.05.2008 02:12
Нетко, оскільки ви всіх надто любите звинувачувати в брехні, то ось вам докази брехні алі нєасведомлєнності вашої. Почитайте тут: http://www.unian.net/ukr/news/news-250596.html.
А тепер прочитайте, що ви це казали тут:
19.05.2008 22:27___ _Netko_
19.05.2008 18:38___ Андрей-с-Востока
Андрюшо, брехати негарно.
1.Постанову ЦЬОГО уряду про квоти на вивезення зерна на стіл:)
2.Хто минулого року справді ТАКЕ зробив, пам'ять відшибло чи як?
Це ось тут: http://blogs.pravda.com.ua/authors/medvedev/4831926e3d184/pagecommentslist53515_4/
І не забудьте зараз почати триндіти, щось в стилі, що то так, але не так, і що я там яникам, крім балог, служу, і т.п. Вас тикнули писком в... Обтирайтесь, знавець
azone _ 21.05.2008 01:47
С такими раскладами, осталось недолго ждать когда у Ющенко появится свой Гонгадзе.
Nofrost _ 21.05.2008 01:43
21.05.2008 01:34___ SIM
-
так виходить, що ця трійця – ющенки-тимошенки-дони дуже навіть звикли одне до одного, така конфігурація їх влаштовує тим, що можна завжди пошукати варіанти як вдвох вздрючити третього. І золотої акції, як от Мороз в 2006-му, ніхто не має. І репресій проти нікого особливих не буде, ніколи і ніяк, завтра вороги союзниками можуть стати.:)
SIM _ 21.05.2008 01:34
01:21___ Nofrost
21.05.2008 01:14___ SIM
Собственно, первый вариант гарантированно приведет ко второму. Вот он и решает, как быть. Ведь там лишнее вякать будет нельзя.
-
Не ускладнюйте. Просто логіка в діях Ющенка відсутня. Донів він боїться,
Не согласен. Доны у него – последняя надежда "на благо Украины". Ведь он не клинический идиот и понимает, что никакие ЕЦы и остатки НУ ему не помогут. Но донов он хочет якобы "правильных", а расколоть ПР "почему-то" не получается.

Логика хоть какая, но есть, а действия дурацкие – это еще и свойство натуры.
Nofrost _ 21.05.2008 01:21
21.05.2008 01:14___ SIM
Собственно, первый вариант гарантированно приведет ко второму. Вот он и решает, как быть. Ведь там лишнее вякать будет нельзя.
-
Не ускладнюйте. Просто логіка в діях Ющенка відсутня. Донів він боїться, з коаліції виходити не хоче. Але, хоче їх або використати (а вдруг пакатіт), або до Тимошенки не пустити. А те, що він Тимошенку не проганяє і "розвернутись" їй не дає – так хоч примарний шанс конкурента зі свого електорального городу прибрати. І Джулія непогано йому в тому допомагає абсолютним небажанням займатись економікою. І не тільки небажанням, а, ще й повним нерозумінням того, за що береться.
SIM _ 21.05.2008 01:14
23:32___ Nofrost

P.S.
Собственно, первый вариант гарантированно приведет ко второму. Вот он и решает, как быть. Ведь там лишнее вякать будет нельзя.
SIM _ 21.05.2008 01:10
23:33___ krabat
20.05.2008 23:25___ SIM
"...приду домой..."

...Ага:"...там ти сідіш..."...А мене він останнім часом все більше радує...У його діях кураж з"явився...навіть артистизм якийсь.Ще дідусь мене вчив: хочеш бути достойним – плюнь на людський поговір.
А дідусю і Вам за це морду часто били?
Тобто, плюнути на поговір можна, якщо сам нікому не заважаєш, а, наприклад, маєш нетрадиційну орієнтацію і поводишся достойно:). Але поводити себе як свиня – не можна. І оскільки він "президент всього народу", народ його поведінку і оцінить. Тільки не треба, що народ свині, а він, Ви та ще 5% – правильні. Все'дно не врятує.

А на кураж його мені наплювати. Якщо Ви не читали тих моїх постів, повторю: в межах закону він вже політичний труп. А по бєспрєделу мене цікавить лише одне: щоб, якщо почне, отримав відразу і по повній. Сподіваюсь, так і буде.
SIM _ 21.05.2008 01:03
23:43___ krabat
20.05.2008 23:32___ Nofrost
"Взагалі, в діях Ющенка ніякої внятної логіки не бачу..."

Погляд на пасічника з точки зору бджоли
Вы, наверно, в этой классификации пчеломатка – больше всех яиц отложили:).
А с точки зрения пасечника? Я их, б..., кормлю и оберегаю, а они кусаются?! Мій народ, мої бджоли... похоже. Только он ЗДЕСЬ не пасечник, а президент. Разницу улавливаете? Вы можете считать себя вообще микробом. Но не звиздите тогда про демократию.
SIM _ 21.05.2008 00:58
23:32___ Nofrost
20.05.2008 23:18___ SIM
-
Взагалі, в діях Ющенка ніякої внятної логіки не бачу. Якщо він добивається другого терміну, то результат від його дій поки протилежний, якщо щось там інше – то що?
Две возможности:
1) Установить диктатуру при помощи "правильных" людей с Донецка (естественно, во благо Украины и крабата:)),
2) Утонуть самому, но передать власть в хорошие руки тех же людей. Этот вариант должен быть дополнен гетьманским жезлом и правом вякать за фуршетом что-нибудь про мову, чтобы слушали и соглашались:). Но на то и на другое пацанам будет вообще-то наплевать.
krabat _ 21.05.2008 00:11
"... Ви не повідали ніц. Але то таке..."

І чого я нелюблю гуцулів?...Нє – ну Балогу ж люблю...А може він і не гуцул?...Точніше може він гуцул...тіки несправжній...Точно... я Балогу люблю тому, що він несправжній гуцул.
Nofrost _ 21.05.2008 00:05
20.05.2008 23:57___ krabat
-
krabat я вже додав:)
_Netko_ _ 21.05.2008 00:01
20.05.2008 23:24___ Nofrost
Нетко, я уважно читаю ваші пости на блогах, крім самовпевненості, хамства безпричинного і хворобливої тяги вказувати на помилки нічого не бачу. Уж вибачте, не дотягую до вашого рівня, знайдіть собі співрозмовника по духу. такого ж рівня хамства.
Ви навіть не бачите, що початок Вашого твердження суперечить закінченню.

Щодо суті моїх зауважень Ви не повідали ніц. Але то таке:) Будні
krabat _ 20.05.2008 23:57
20.05.2008 23:51___ Nofrost
"... до слова Юля можна додати ще кілька, за вибором?"

Мона...но нєнуна...
Nofrost _ 20.05.2008 23:51
20.05.2008 23:43___ krabat
-
Ну, пасічник там ще той.
"А ты сейчас взяла бы Зин, в антракт сгоняла в магазин", більше б користі було.
Пригадаю слова деякого знаного коментатора: "Вам потрібна Велика Юля, а мені – велика Україна". Питання, до слова Юля можна додати ще кілька, за вибором?
krabat _ 20.05.2008 23:43
20.05.2008 23:32___ Nofrost
"Взагалі, в діях Ющенка ніякої внятної логіки не бачу..."

Погляд на пасічника з точки зору бджоли:...ми тут літаєм-літаєм...все мед до вулика носим, про матку дбаємо, черву доглядаємо... бл...ядських трутнів кормимо...а він сука нас чадом...чадом...
Погляд на пасічника з точки зору бджоломатки;...я тут надриваюсь, яйця відкладаю,за порядком слідкую,бджілок моїх підтримую як можу...наругу трутнів терплю (за...бали вже вдоску)...а він...ніякої поваги: вчора половину меду забрав...
...З точки зару трутня:...ми тут ї...бемось-ї...бемось...і шо главне: логіки в його діях ніякої!
krabat _ 20.05.2008 23:33
20.05.2008 23:25___ SIM
"...приду домой..."

...Ага:"...там ти сідіш..."...А мене він останнім часом все більше радує...У його діях кураж з"явився...навіть артистизм якийсь.Ще дідусь мене вчив: хочеш бути достойним – плюнь на людський поговір.
Nofrost _ 20.05.2008 23:32
20.05.2008 23:18___ SIM
-
Взагалі, в діях Ющенка ніякої внятної логіки не бачу. Якщо він добивається другого терміну, то результат від його дій поки протилежний, якщо щось там інше – то що?
SIM _ 20.05.2008 23:25
23:00___ krabat
20.05.2008 22:57___ SIM
"...а без этого, видно, ума не наберешься..."

А чого це Ви сьогодні так нервуєте?В захваті від Ваших критеріїв "ума"...Ну і як? Набрались?
Я Владу уже давно написал: весь день настроение хорошее, но как приду домой и узнаю о деяниях гаранта – настроение портится. Сегодня он тоже постарался, и вообще последнее время ударником заделался. Да хрен с ним: чем сильнее старается, тем быстрее и хуже ему будет.

Вон, еще и детский конкурс проводит, приятно слушать... Тоже давно предлагал министром культуры его назначить. А так...
Nofrost _ 20.05.2008 23:24
Нетко, я уважно читаю ваші пости на блогах, крім самовпевненості, хамства безпричинного і хворобливої тяги вказувати на помилки нічого не бачу. Уж вибачте, не дотягую до вашого рівня, знайдіть собі співрозмовника по духу. такого ж рівня хамства.
Nofrost _ 20.05.2008 23:22
20.05.2008 23:20___ _Netko_
-
Це ви про себе? Чудова самокритика:).
_Netko_ _ 20.05.2008 23:20
20.05.2008 22:06___ Nofrost
При чому? А при тому, що далі свого носа обалоющеного Ви ніц не бачите. То раз. А друге, підбріхуєте – то два. Третє, НЕ демонструєте ознак здатності логічно мислити (про неупередженість я мовчу).
SIM _ 20.05.2008 23:18
23:05___ Nofrost
20.05.2008 22:50___ SIM
-
стоило бы таки отложить его приватизацию и заняться другим. ИМХО, на конкурс это все уже повлияло (если состоится) – сколько вот поснималось претендентов.
Так и отложили. Но проблема в том, что здесь война и вопрос принципа. И денег в бюджет, за который гарант не отвечает. (Вообще, за что он отвечает? Но лезет везде). Если гарант имеет силы настоять на своём (причем неправом) – тут уже вопрос "мне нравится-не нравится" второстепенный.

А не прав он, как я писал, потому, что под себя продать все же хотел. И ничего хорошего по конкурсу не предложил, а только гадил. Я бы вообще не продавал, это другое дело. Но ведь планировали бюджет, он подписал, а теперь дай поправки без приватизации? Сидит гадит, а шишки на Юлю?
Nofrost _ 20.05.2008 23:05
20.05.2008 22:50___ SIM
-
И мне эта затея не нравиться. Не надо быть аж таким аналитиком, чтобы увидеть, что гарант имеет целью Тимошенке подгадить. И у нее желания не очень благородные. Что позволяет такое утверждать? да только тот факт, что, если такая толкотня вокруг этого завода, то стоило бы таки отложить его приватизацию и заняться другим. ИМХО, на конкурс это все уже повлияло (если состоится) – сколько вот поснималось претендентов.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Лютий 2010

10
11
12
13
14