Андрій Парубій Голова Верховної Ради України, громадський діяч, політик

Візовий карантин

05 лютого 2016, 12:35

Зареєстрував із Ігорем Лапіним та колегами депутатами постанову про припинення Угоди про безвізовий режим між Україною та Росією.

Давно переконаний, що це абсолютно необхідно. Ще будучи секретарем РНБО не раз виступав з цією ініціативою. На жаль, тоді моя позиція не була підтримана.

Окупований Крим і Донбас, тисячі вбитих українців, зруйновані міста і села... І це все під істерично-радісні воплі обдовбаних "скрєпами" і пропагандою "сусідів". Декілька цифр про настрої жителів Мордору:

93 % – підтримує анексію Криму Росією, з них 80 % – навіть якщо доведеться почати війну.

59% – росіян негативно ставляться до України, а 37 відсотків росіян вважають українців ворогами

І вдумайтесь! 50% росіян підтримають готовність Путіна почати ядерну війну!

Понад 80 відсотків жителів Росії підтримують кривавого Путіна.

Необхідно контролювати кожного представника країни-агресора, що хоче потрапити в Україну. Ми не маємо права навіть допустити можливість, щоб через безвізовий режим на нашу територію потрапляли ворожа агентура та диверсійні групи. Прокаженим – карантин.

Тому тримаємо фронт, зміцнюємо боєздатність і вводимо візи.

Коментарі — 25
grom2468 _ 07.02.2016 20:47
IP: 146.148.90.---
astros:
grom2468:
astros:
Старое пошарпаное блядво jut ПНХ!
І ще раз красно дякую... Продовжуй, продовжуй, команче карпатський...:))
И тебе не кашлять стекловатник-кизяк!
grom2468 _ 07.02.2016 14:25
IP: 146.148.90.---
astros:
Старое пошарпаное блядво jut ПНХ!
grom2468 _ 07.02.2016 02:00
IP: 104.197.231.---
Елена Гениева:
Но голосования дождаться надо – хотя от Рады адекватности тоже ждать не приходится
Укр. власти добиваются зеркального ответа. Но зеркального ответа России не будет.
Прошмандовка! Как сказала Василиса (Мыкола Злочевский) вынь хрен негра изо рта и говори нормально!
Елена Гениева _ 06.02.2016 20:45
IP: 104.197.104.---
Но голосования дождаться надо – хотя от Рады адекватности тоже ждать не приходится
Укр. власти добиваются зеркального ответа. Но зеркального ответа России не будет.
Elena Genieva _ 06.02.2016 20:40
IP: 104.197.42.---
Парубий свою степень дебильности так и не вылечил.
Маразм крепчает
Бобо Бобович _ 06.02.2016 12:06
IP: 104.197.122.---
ой... боїтся парубій Росії... там то знають хто організував вбивства на майдані. ой боїтся. і порошенко боїтся і турчинов і аваков і пашинский... боятся сісти... в Россії... тай ті кого вони вбили на майдані можуть тихонько приїхать та й розрахуватись...
Віталій Іщук _ 06.02.2016 07:10
IP: 104.197.104.---
Давно пора ввести жорсткий візовий режим проти росіян – заслужили!
Владимир Гальчинский _ 06.02.2016 00:50
IP: 89.252.12.---
Решение неадекватно радикальное. Это весной 2014 надо было вводить правила въезда из РФ на террит. Украины по загранпаспортам.
Александра Вострикова _ 05.02.2016 20:58
IP: 188.230.64.---
Дурниця це.Солдати,щоб зайти на Україну не потребують віз,а ці цифри хто і скільки підтримують путіна взяті з пальця.Як дурили нас наші керівники,так і дурять.Коли в Криму вже були російські солдати,то такий собі Турчинов ділив портфелі в Раді.Тішився,що хоч трішки президентом побуде.
Василь Сірко _ 05.02.2016 20:05
IP: 193.0.205.---
Потрібно було давно увести це правило, бо негоже відкривати двері перед ворогами нашої держави.
Родичі громадян України є по всьому світу, але це не значить, що наша держава має бути прохідним двором, а тим більше для наших ворогів.
І давайте кінчати "ломати дурочку"- московія наш найперший ворог і з цього маємо виходити.
Олег Тимофеев _ 05.02.2016 17:46
IP: 104.197.225.---
Почитал тут комментарии и натолкнулся на одну мысль. Страх Порубия. А действительно, ведь параноиков в Украине единицы. А если их всех физически устранят? Что опять мир дружба жвачка. и снова братья. Снова одни и те же проблемы. радости, печали, надежды и ожидания? Как то даже подумалось – так и до возрождения СССР докатиться можно.
Олег Тимофеев _ 05.02.2016 17:38
IP: 104.154.92.---
Я не сторонник украинской нынешней власти, но я всеми 5 конечностями ЗА! И как можно скорее. Во первых это минус 12 млн. приезжающих гастербайтеров в год, во-вторых это минус порядка 22 млрд.$ (в 2013 32 млрд.$) – существенный отток капитала. В-третьих, накануне выборов в Думу России снизится накал по безработице. В четвертых, меньше затрат на правоохранительные органы и безопасность.В-пятых – существенное снижение преступности. Вообще места хватит перечислять все выгоды для россиян? И хорошо что инициатива от Украины. а то опять бы Россию обвинили, в недружественности.
Валерий Войтылов _ 05.02.2016 16:41
IP: 104.197.239.---
О, да уже скорей бы ввели уже эти визы, что бы пару миллионов украинских работяг гастарбайтеров вернулись на родину, преимущественно в западную Украину, и больше не смогли въехать в Россию на работу, вот тогда, был бы такой майдан, что мало бы не показалось бы. А то одна болтовня
Юрий Затока _ 05.02.2016 16:23
IP: 104.154.56.---
Они там совсем двинулись??? Люди простые причем? у всех родственники по обе стороны, бабушки, дедушки, половина заробитчан в Росии! Что творите??? Приток валюты в страну и так минимальный, а так еще уменьшится!
От этого пострадают только нормальные простые люди, а агенты и остальная нечисть попадет в страну с визами и без!
Идиотизм полнейший!
З/Ы Поддерживал майдан и европейское стремление, но этот поступок – это неадекватность власти! Как будто других проблем нет!
P712 _ 05.02.2016 14:34
IP: 92.113.22.---
Пітримую, тільки чому таке рішення через 2 роки війни??? Може тому що в нас трус-недопрез?? с шакаладним заводіком у мордорі??
Бобо Бобович _ 05.02.2016 13:20
IP: 104.197.231.---
Mykola_Berezen:
Бобо Бобович:
ой... боїтся парубій Росії... там то знають хто організував вбивства на майдані. ой боїтся. і порошенко боїтся і турчинов і аваков і пашинский... боятся сісти... в Россії... тай ті кого вони вбили на майдані можуть тихонько приїхать та й розрахуватись...
Уважаемый Бобо Йобович, не физди...опрометчиво...
як що я физдю, то чому не розслідують вбивства? а не розслідують бо знають... і головне – конфети продавать.
Mykola_Berezen _ 05.02.2016 13:10
IP: 176.8.116.---
Бобо Бобович:
ой... боїтся парубій Росії... там то знають хто організував вбивства на майдані. ой боїтся. і порошенко боїтся і турчинов і аваков і пашинский... боятся сісти... в Россії... тай ті кого вони вбили на майдані можуть тихонько приїхать та й розрахуватись...
Уважаемый Бобо Йобович, не физди...опрометчиво...
Mykola_Berezen _ 05.02.2016 13:08
IP: 176.8.116.---
sensor+2:
Это надо было сделать ещё 2 года назад! А по хорошему, 20 лет назад.
+++
sensor+2 _ 05.02.2016 13:08
IP: 104.154.56.---
Бобо Бобович:
ой... боїтся парубій Росії... там то знають хто організував вбивства на майдані. ой боїтся. і порошенко боїтся і турчинов і аваков і пашинский... боятся сісти... в Россії... тай ті кого вони вбили на майдані можуть тихонько приїхать та й розрахуватись...
У тебя ус отклеился.
Бобо Бобович _ 05.02.2016 12:59
IP: 104.197.185.---
ой... боїтся парубій Росії... там то знають хто організував вбивства на майдані. ой боїтся. і порошенко боїтся і турчинов і аваков і пашинский... боятся сісти... в Россії... тай ті кого вони вбили на майдані можуть тихонько приїхать та й розрахуватись...
sensor+2 _ 05.02.2016 12:53
IP: 94.178.113.---
Андрей Кононенко:
Andrey Kononenko:
Меня всегда впечатляла оперативность мудрых решений мудрых украинских политиков.
Почему год назад в визовом режиме с Россией не было необходимости, а сейчас вдруг появилась? Почему именно сейчас, что поменялось по сравнению с февралём 2015?
А у меня есть некрасивое предположение. В Украине запахло внеочередными парламентскими выборами, и нужно продемонстрировать активность патриотичного государственного деятеля.
Вы сами с собой разговариваете?
Spirito _ 05.02.2016 12:53
IP: 93.72.102.---
А "тиночок" на кордоні так повільно будується.
Андрей Кононенко _ 05.02.2016 12:49
IP: 188.163.73.---
Andrey Kononenko:
Меня всегда впечатляла оперативность мудрых решений мудрых украинских политиков.
Почему год назад в визовом режиме с Россией не было необходимости, а сейчас вдруг появилась? Почему именно сейчас, что поменялось по сравнению с февралём 2015?
А у меня есть некрасивое предположение. В Украине запахло внеочередными парламентскими выборами, и нужно продемонстрировать активность патриотичного государственного деятеля.
Andrey Kononenko _ 05.02.2016 12:43
IP: 188.163.73.---
Меня всегда впечатляла оперативность мудрых решений мудрых украинских политиков.
Почему год назад в визовом режиме с Россией не было необходимости, а сейчас вдруг появилась? Почему именно сейчас, что поменялось по сравнению с февралём 2015?
sensor+2 _ 05.02.2016 12:41
IP: 104.197.185.---
Это надо было сделать ещё 2 года назад! А по хорошему, 20 лет назад.
ONLINE
Корупція736 Aтака Путіна996 Свобода слова523 Рада 201480 Майдан 2013516
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте