Артем Петренко журналіст, медіа менеджер, політконсультант

Припиніть реагувати на Жириновського!

01 грудня 2008, 19:33

В останньому записі "Скільки української землі потрібно Росії для щастя?" Тарас Березовець відреагував на чергову заяву Жириновського про те, що Росія ніколи не піде з Севастополя.

Тарас висловлює надію, що гідну відповідь Жириновському та Москві дадуть новопризначені в американську адміністрацію Хіларі Клінтон та син Збігнєва Бжезинського, відомі "своїми симпатіями до України та жорстким ставленням до Кремля".

Політтехнолог сподівається, що "що оприлюднені апетити Кремля врешті переконають європейців у хибності франко-німецької політики умиротворення Росії".

Ні! Ніхто не реагує на заяви. Всіма рухають лише власні інтереси. Окрім нас.



Тарасе, вітаю! Мушу прокоментувати.

1. Щодо симпатій до України, тут є певні сумніви. Більше того, Бжезинський-старший відкрито розглядає Україну лише як чинник, який треба використати проти посилення Росії. Багато років він є послідовним русофобом. Вплив його ідей на політику Обами може призвести до поглиблення конфліктів. Тобто ключовими у наших стосунках із США залишатимуться антиросійські настрої, а не економічна співпраця. Ніхто не думає, чи вигідна нам така політика.

2. Нашим журналістам та політологам/політтехнологам треба давно припинити реагувати на Жириновського. Якщо ми дискутуємо з ним, ми стаємо на його рівень. На превеликий жаль, в цю тональність перевів українсько-російські стосунки і Віктор Ющенко. Виявилося, що його теж можна зарахувати до русофобів, як і Збігнєва Бзежинського.

Такі, як вони з Жириновським, шкодять і Україні, і Росії. Подальше погіршення стосунків двох країн не вигідне ані українцям, ані росіянам.

3. Нікого заяви Жириновського не переконають. Це емоції. Або, інакше кажучи, політтехнологічна необхідність. Ви ж розумна людина. І точно розумієте, що європейці діють у власних інтересах. Вони давно роздратовані месіанством США. А зараз в умовах світової кризи, вони жодним чином не хочуть втягувати себе у нові конфлікти. Чи то з Іраном, чи то з Росією. Європа не хоче бачити Грузію та Україну в НАТО через неадекватність і конфліктність нашої влади, а також, через готовність беззаперечно йти у фарватері Вашингтону.

Віталій Портніков, відомий своїми ліберальними поглядами, і який завжди активно критикував і Жириновського, і керівництво Росії, дуже талановито написав про наших керманичів:

"Люди, втягивающие Украину в военный конфликт с соседней страной – конфликт, в котором мы вряд ли выиграем – никакие не профессионалы, а бесстыдная обслуга, холуи, держащиеся за портфели и погоны. И когда читаешь заявления представителей Генштаба, МИДа, Министерства обороны, президентского секретариата – понимаешь, что нет у нас таких ведомств, а есть лишь конъюнктурное желание выслужиться, прикрыть дилетантизм и профессиональное несоответствие преданностью – и ничего, что преданность эта замешана на чужой крови".

Ніколи не буде розсудлива Європа йти в фарватері авантюристів. Ось, що пише Джеффри Уиткрофт ("The Independent", Великобритания):

"В августе крайне сомнительный лидер Михаил Саакашвили совершил не только нечестный, но и исключительно опрометчивый шаг. Как показали Би-би-си и New York Times, президент Грузии спровоцировал Москву, атаковав мирных жителей, при этом явно предполагая, что после неизбежного ответа России администрация Буша окажет ему не только словесную, но и военную поддержку. К счастью, Грузия не состояла в НАТО, поэтому американским, британским и французским войскам не пришлось воевать за Южную Осетию, чего бы требовал от них договор о НАТО. Было бы гораздо лучше, если бы грузинам и другим соседям России посоветовали следовать финскому примеру. 'Финляндизация' была ярлыком воинов 'холодной войны', означавшим трусливое раболепство перед Москвой. Но как отметил еще один умудренный опытом комментатор, Уильям Пфафф (William Pfaff), на протяжении многих десятилетий такое представление противоречило фактам".

Що ж робити? Знову процитую Портнікова:

"Так что же делать? Сдаваться? Да нет же. Просто строить мирную Украину, умеющую жить во взаимопонимании с соседями и не пытаться изменить их по собственному разумению. Украину, способную быть посредником, а не сторонником, управляемую профессионалами, а не дилетантами. Украину для людей, а не для теней из нашего непростого прошлого. Тот, кто не хочет и не умеет такую Украину устроить – должен уйти. А если он любит эту страну – уйти немедленно".

3. Світова криза дала ясно зрозуміти: не можна кидати поза увагою реальну економіку. Криза в країнах Балтії яскраво довела – не буде "життя як в Европі" без структурних реформ та сильного власного виробництва.

У цьому контексті для нас російський та азіатські ринки сбуту наших товарів набагато цікавіші, за примарні гарантії захисту від примарних загроз. А після модернізації економіки та потроєння ВВП можна і флот виштовхувати. Сьогодні головна реальна загроза для України – її керівники, які розвалюють державні ніститути та не здатні проводити економічні реформи.

Коментарі — 59
roon25 _ 03.12.2008 09:49
IP: 212.40.42.---
___ Андрі
С Вашим прогнозом согласен. Насколько я понимаю, они уже вывели достаточное количество денег из страны. Думаю, теперь курс стабилизируется. Т.к. Ющенко сам рулил этим процессом, а в понедельник вдруг резко стал критиковать НБУ, то я делаю вывод, что теперь они курс придержат.
Доллар уже вчера появился в обменниках. По кредитам на этой неделе люди сделают платежи. Дальше – дело идет к праздникам. Курс будет снижаться. До тех параметров, которые Вы назвали. Ну, может, чуть выше.
Андрі _ 02.12.2008 21:38
IP: 195.42.130.---
02.12.2008 19:02___ roon25
Во-первых, 2,4 млрд. долларов никто не покупал пока

Так, але вимагають оплатити і просять аванс.
Звичайно, що ніхто їм зразу не заплатить. Що, ідіотів знайшли???

Во-вторых, стабилизация курса – одна из главных первичных антикризисных мер.

Теж згідний. І скоро (через тиждень максимум, навіть скоріше, коли почнеться виплата зарплат та інші обовязкові платежі) курс буде стабілізований. НБУ викине долар на торги і притримає гривню. Подивіться нижче мої прогнози і можете (якщо хочете) дати свой. Потім порівняємо, хто був ближче.
roon25 _ 02.12.2008 19:02
IP: 212.40.42.---
___ Андрі
Во-первых, 2,4 млрд. долларов никто не покупал пока. Нефтегаз пока смог купить только 100 млн. И то с трудом. Так что давления на курс это оказало, но ишь в один день. А рост за прошедшие недели?
Во-вторых, стабилизация курса – одна из главных первичных антикризисных мер. Посмотрите рекомендации большинства экономистов. Это огромный психологический фактор, влияющий на все дальнейшее развитие кризиса.

С утверждением, о том, что европейцы тоже сидят на откатах "Газпрома", согласен. Это доказывает схемы, по которым они получают газ. Везде есть посредники.
А кто говорил, что кто-то "белый и пушистый"?

Но меня больше интересует будущее Украины...
Андрі _ 02.12.2008 18:28
IP: 195.42.130.---
02.12.2008 14:28___ roon25
Прибалтика, Польша и другие на самом деле руководствуются меркантильными интересами своего руководства, которое кормится из рук США. Согласен.

А Ви не припускаєте такої думки, що керівництво Франції, Німеччини, Італії кормиться з рук Росії???
Чим зараз Шрьодер (колищній канцлер Німеччини) займається? Чи не сидить він на газовому пайку Газпрому???

Но тут их интересы отчасти совпадают с интересами их народов

Звідки такий висновок?

иметь энергоносители по сносным ценам...

Ви вважаєте, що Франція, Німеччина та Італія мають знижки на газ від Росії через те, що вони не надають Україні ПДЧ і блокують вступ України в ЄС???
Можливо.
Можливо, що Росія, керівників цих держав персонально "зацікавила".

А "Газпромовские претензии" – это капля в море.

2,4 млрд уо за борг і вимога проплати авансу за газ – це далеко не крапля в морі, а приблизно 10-15 відсотків резервів НБУ.
Я з Вами згідний, що НБУ міг би втримати гривню, але Україна була б тоді на межі БАНКРУТСТВА. А це небезпечно і, напевно, невиправдано, позбутися резервів, заради стабільності гривні.
Я впевнений, що якби Ви були керівником НБУ і бачили б усі проблеми, які були з цим повязані, Ви би такаго не зробили.
Ingwar315 _ 02.12.2008 17:05
IP: 77.121.161.---
Артеме, або ти з"їв маку, або передивився російського ТБ й тебье з горою накрила хвиля путінської пропаганди. Що за нісенітницю ти плетеш у цьому матеріалі? Які ефемерні загрози безпеці України? Які провокації Москви з боку Саакашвілі? надибав нам цитату якогось промосковського британського елемента... Вам з Портніковим поцілуватися з КуЧМОю і надалі провадити політику нейтралітету – вона швиденько нас приведе до розколу країни і втрати незалежності.
kod123 _ 02.12.2008 16:48
IP: 193.124.59.---
Бред.
Историчка _ 02.12.2008 15:43
IP: 193.239.180.---
02.12.2008 12:48___ agevik

Уважаемый agevik, не впадайте в ИСТеРИКУ. Если Вы такой умный, то скажите, что такое українська ідентифікація особи?
roon25 _ 02.12.2008 14:28
IP: 212.40.42.---
___ Андрі

Во-первых, Прибалтика, Польша и другие на самом деле руководствуются меркантильными интересами своего руководства, которое кормится из рук США. Согласен, что Франция, Германия, Италия и остальные, которые стараются с Россией особо не конфликтовать, тоже руководствуются меркантильными интересами своего руководства. Но тут их интересы отчасти совпадают с интересами их народов и экономик не зависеть от США, а также иметь энергоносители по сносным ценам. Т.е. их позиция на самом деле более демократическая, чем тех, кто почти отказался от суверинитета. Ведь, суть демократии в том, чтобы власть соответсовала интересам своего народа, а не руководства далекой страны.
Во-вторых, я согласен с основными причинами давления на гривну, перечисленными Вами. И отрицательный торговый баланс тут основа. Но спрос на валюту, касающийся валютных кредитов не такой уж и большой, если сравнивать с потребностями экспортеров – посмотрите статистику. А "Газпромовские претензии" – это капля в море. И все это НБУ мог сдерживать за счет резервов.
Но он этого не делал. Т.к. на самом деле из страны выводились средства кредита от МВФ.
Пересмешник _ 02.12.2008 12:50
IP: 91.189.129.---
02.12.2008 12:12___ Историчка
Неужели, поняли?:) Я старался как мог:)
agevik _ 02.12.2008 12:48
IP: 212.86.250.---
К 02.12.2008 12:12___ Историчка: "ІДЕНТИФІКАЦІЯ, -ї, ж. 1. Визначення відповідності предмета, біологічного організму, особи (фізичної, юридичної) певним, конкретним, лише їм властивим ознакам. 2. Дія за знач. ідентифікувати. Ідентифікація банкноти. ** Ідентифікація вірусів – визначення родової і видової належності вірусів. Ідентифікація особи – визначення за допомогою спеціальних методів тотожності суб'єкта конкретній особі. Ідентифікація фінансових ризиків – процес визначення фінансових ризиків, властивих діяльності конкретного підприємства. 3. Засіб встановлення: а) тотожності особи за сукупністю її загальних та окремих даних; б) повноважень користувача системи за допомогою пароля. 4. Форма психологічного захисту у вигляді переносу образу іншої людини на себе. 5. У кібернетиці – побудова моделі системи за даними її функціонування."
ДА ВЫ СКОРЕЕ ВСЕГО ИСТеРИЧКА, ЧЕМ ИСТоРИЧКА...
fthi _ 02.12.2008 12:30
IP: 80.89.188.---
Скільки ще ж.и.д.и. (нажаль в Україні практично немає євреїв) будуть нам радити як облаштувати нашу державу і що нам робити.
fthi _ 02.12.2008 12:21
IP: 80.89.188.---
Бридка статейка Петренко. Не потрібні нам ні Президент, ні МЗС, ні Міноборони, ні інші держоргани, бо вони так, бачте, дратують Росію. Давай нам Портнікова з Москви. Вони з Артюшкай Пєтрєнкай знають як на "абустроіть" відносини з Росією. От чомусь лише родичі Портнікова з Ізраїлю ну ніяк не хочуть мирно жити з арабами. Здавалося б сиди тихенько, торгуй з багатими країнами Перської затоки, потроюй бюджет. Так ні, все гамселять арабів і гамселять. А здавалося б навіщо їх дратувати. Вони ж як і наш сусід не бачать Ізраїлю на політичній карті світу. Територіальні претензії у них бач. Та віддали б все, що араби вимагають і спокійнісінько жили б собі.
Историчка _ 02.12.2008 12:12
IP: 193.239.180.---
02.12.2008 11:54___ Пересмешник --------Я постараюсь на русский перевести: это понятие, определяет, отождествляете ли Вы себя с гражданином и патриотом Украины, или нет.

Опять Остапа понесло про "гражданина и патриота Украины", говорите яснее – "Идентичність українцю", "Ідентифікувати українцем", "Ототожнювати з українцем". Учитесь выражать свои мысли, чтобы они были понятны другим.

ІДЕНТИЧНІСТЬ, -ності, ж., книжн. Абстр. iм. до ідентичний; тотожність.
ІДЕНТИЧНИЙ, -а, -е, книжн. Тотожний, однаковий, рівнозначний.
ІДЕНТИФІКУВАТИ, -ую, -уєш, недок. і док., перех., книжн. Те саме, що ототожнювати.
ОТОТОЖНЮВАТИ, -юю, -юєш, недок., ОТОТОЖНИТИ, -ню, -ниш, док., перех. Визнавати які-небудь явища, поняття і т. ін. тотожними, однаковими, подібними; уподібнювати до чого-небудь.
http://slovnyk.net/
Пересмешник _ 02.12.2008 12:03
IP: 91.189.129.---
02.12.2008 11:51___ Флинт
Здесь я совершенно с Вами согласен. Разваливают страну наша, так называемая "политическая элита". Разваливают своей несогласованностью, а значит, слабостью... Я даже не хочу их делить по цветовому признаку. Они и позволяют пинать себя всяким жириновским, те ведь знают, что не получат за это сдачи...
Пересмешник _ 02.12.2008 11:54
IP: 91.189.129.---
02.12.2008 11:45___ Историчка
Я постараюсь на русский перевести: это понятие, определяет, отождествляете ли Вы себя с гражданином и патриотом Украины, или нет. Многие ведь, до сих пор остались гражданами СССР. С этой точки зрения и мыслят. Типа, логически:))) И все у них правильно получается и логически, за исключением того, что страны такой давно уже нет:) Поэтому, Вам, с Вашей логикой, понятие "патриотизм" очень не понятно и далёко.
Флинт _ 02.12.2008 11:51
IP: 217.87.85.---
Не Жириновский разваливает Украину. Это с успехом делает высшее должностное лицо государства. Он по детски радуется каждой угрозе, каждому кризису, будь то инфляция, повышение цены на газ или бред Лужкова с Жириком. Прямо буревестник – пусть сильнее грянет буря! Не слишком ли высока цена для сохранения трона? Многие кризисы создаются искусственно. Развал коалиции, голосование против Яценюка, непрерывный поток оскорблений в адрес премьера. А ведь за нее голосует треть народа, и это количество растет.Это означает, что бригада сантехников оскорбляет треть всей страны. Нужно уходить с достоинством. Так делает любой президент любой нормальной страны. Ну не трагедия ведь, в конце концов. Всякий, кто прийдет, уходит, рано или поздно.
Историчка _ 02.12.2008 11:45
IP: 193.239.180.---
02.12.2008 11:34___ Пересмешник --------Не напрягайтесь, Вам все равно этого не понять:)))

Тут Вы совершенно правы, уважаемый Пересмешник. Тотожність – це поняття, чи вважаєте Ви себе – українкою, громадянкою України. Умом "патриота" не понять.
Историчка _ 02.12.2008 11:39
IP: 193.239.180.---
02.12.2008 11:10___ Андрі

Уважаемый Андрі, спасибо за Ваш полет мысли, но поскольку я привыкла мыслить логически, то хотелось бы понять смысл словосочетания опираясь на значения составляющих его слов. ІДЕНТИЧНІСТЬ означает одинаковость предметов, например, яблок. Что тогда означает "українська ІДЕНТИЧНІСТЬ"? Одинаковость яблок, даже когда одно из них надкушено украинцем?

ІДЕНТИЧНІСТЬ, -ності, ж., книжн. Абстр. iм. до ідентичний; тотожність.
ІДЕНТИЧНИЙ, -а, -е, книжн. Тотожний, однаковий, рівнозначний.
http://slovnyk.net/
Пересмешник _ 02.12.2008 11:34
IP: 91.189.129.---
02.12.2008 11:04___ Историчка
Кстати, кто-то из "патриотов" может сказать, что означает набор слов, которыми так любит жонглировать Ющ – "українська ідентичність"?
Не напрягайтесь, Вам все равно этого не понять:))) Как и какими словами Вам не объясняй – не поймете:)))
Пересмешник _ 02.12.2008 11:31
IP: 91.189.129.---
Артем, но Вы ведь сами на него отреагировали, не так ли?:) Не было бы скандального заявления Жириновского, не было бы, в конечном итоге, Вашей статьи, не так ли?:) Но вот только мне кажется, что нормальный человек, с нормальной моралью не может не реагировать на подобные заявления, да они на это и рассчитаны:))) Думаете, заместитель председателя госдумы России в самом деле так считает? Да, конечно же нет, не такой он дремучий человек. Все его заявления рассчитаны именно на реакцию нормальных людей. В России он уже этого делать не может. Там хвостик могут прищемить, а вот в Украине – пожалуйста:) Даже похвалят за это, пирожок с полки дадут... Вот и переключились московские крикуны и заявлялы на Украину:))) Так, что все нормально, правильным курсом идем, если жириновские всех мастей нам препятствуют...
Хархама _ 02.12.2008 11:23
IP: 194.63.142.---
02.12.2008 11:04___ Андрі

"Ну не подобається росіянам що ми згадуємо свою історію, неподобається росіянам, що ми речі називаємо своїми іменами."

Не понял, а каким образом членство в ЕС связано с вопросами истории? ЕС создавался как союз угля и стали. В основе политической интеграции лежит экономика.

"Порадьте, що робити, як стати самодостатніми і мислячими людьми, самодостатнім народом, нацією, державою."

Мне трудно тут Вам что-либо советовать. Обычно, если у меня возникают проблемы в личной жизни, я стараюсь никого в них не обвинять. Льщу себя надеждой, что это и есть основной признак самодостаточности. Обвинения других – признак инфантилизма.

"Є європейці у вигляді Німеччини і Франції, які залежні від Росії і там меркантильні інтереси переважають загальнодемократичні. А є європейці такі як Польща, країни Прибалтики і нші країни, де переважають загальнодемократичні інтереси над меркантильними."

Значит, страны-доноры, благодаря которым ЕС существует, России продались, а страны-рецепиенты, которые у них сидят на шее, защищают его интересы. По своему Вы еще раз объяснили, почему при внешней политике, проводимой Ющенко, Украине в ЕС не бывать.
zagel _ 02.12.2008 11:23
IP: 89.162.239.---
_ Scipio
+1.
мирно співіснувати можливо при наявності доброї волі з обох сторін. Щодо Фінляднії – так вони примирялися, але лінію Манергейма збудували. У нас же все розказують, що треба годити росіянам, бо Європа хоче, щоб ми годили.Європа каже, щоб ми були холуями, а ми і раді, судячи з позиції автора. Боронь боже мати мвою політику зовнішню – как же можно? братья обидятся... тьху!
Андрі _ 02.12.2008 11:10
IP: 195.42.130.---
02.12.2008 11:04___ Историчка
"українська ідентичність"?

Це поняття, чи вважаєте Ви себе – українкою, громадянкою України? Чи відстоюєте Ви інтереси держави Україна? Чи вважаєте Ви інтереси держави Україна вищими і важливішими за інтереси інших держав?
Андрі _ 02.12.2008 11:04
IP: 195.42.130.---
02.12.2008 10:38___ Хархама
Так что ВАЮ на восточном фронте и евроинтеграцию зарубил тоже.

Неможна так говорити. Нічого він не зарубував.
Ну не подобається росіянам що ми згадуємо свою історію, неподобається росіянам, що ми речі називаємо своїми іменами. Що робити? Мовчати, співати під їхню дудку? Порадьте, що робити, як стати самодостатніми і мислячими людьми, самодостатнім народом, нацією, державою.
Ми ніколи не будемо поважати себе і ніколи нас ніхто не буде поважати, якщо ми будемо підлабузниками, дволикими, "чиїмись "шістками". І це правда.

Европейцы вопреки ожиданиям наших патриотов оказались их не глупее и на цветной целофан не купились.

Так, тут я з Вами теж згідний, але не всі європейці.
Є європейці у вигляді Німеччини і Франції, які залежні від Росії і там меркантильні інтереси переважають загальнодемократичні. А є європейці такі як Польща, країни Прибалтики і нші країни, де переважають загальнодемократичні інтереси над меркантильними.
Не вся Європа однакова і там свої "тьоркі".
Историчка _ 02.12.2008 11:04
IP: 193.239.180.---
Реагирование на Жириновского – форма существования "патиотической" материи. Отбивая виртуальные атаки Жирика они начинают чувствовать свою "востребованность". Это им жизненно необходимо, потому что "патриоты" со своими проектами строительства украинского "города Солнца" никому и нафиг не нужны.

Кстати, кто-то из "патриотов" может сказать, что означает набор слов, которыми так любит жонглировать Ющ – "українська ідентичність"?
Корупція11 Вибори-2012 в Україні94 Свобода слова169 Україна та Європа149 Євро-201259
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook