Олена Притула Головний редактор "Української правди"

Объявление войны

17 липня 2009, 16:07

Не скрою – у меня уже не раз появлялось отчаянное желание закрыть все комментарии на Правде. Потому что порой нет сил их читать. Я не люблю и всегда жестко баню тех, кто пишет что-то типа "автор козел исполняет заказ". И впредь обещаю это делать.

Другое дело – содержательная критика. Например – автор не прав, потому что в таком-то году депутаты приняли поправку к статье такой-то, а поэтому... Такие комменты всегда приветствуются и помогают нам исправить ошибки, больше знать о предмете.

Увы – к моему огромному сожалению, комментарии под статьями и новостями порой превращаются в перепалку с матами, на тему, которая вообще не имеет отношения к обсуждаемому тексту. Надеюсь, вы нас простите – все мы не в состоянии вычистить комментарии от этих "злобных карликов". Но будем стараться.

Однако больше всего меня бесит организованная кампания по поддержке имиджа госпожи Тимошенко. Сережа Лещенко уже приводил примеры организованного "одобрямса".

Другие штабы тоже работают – в бытность Балоги у руля секретариата президента, в штабе НУНС и ЕЦ работали организованные бригады. Мы это наблюдали. Сейчас очень активно занялись кандидатом Яценюком. И это – тоже искусственно организовано.

Но именно БЮТ отличается масштабностью и цинизмом, который превращает саму идею комментариев в фарс и мусорку. По этим комментариям уже давно нельзя судить – хорошая статья или плохая, правильно ли сделал лидер такой-то, заявив о том-то...

Ниже я приведу несколько примеров штабной работы БЮТ. И все это – маленькая капелька в мутном океане комментаторов от Тимошенко.

Именно от Тимошенко. Потому что именно ее окружение допускает такие черные игры со всеми читателями украинского Интернета. Игры, искажающие реальность, зомбирующие мозги, одурманивающие. Они пишут из всех регионов страны, создавая сомнительную массовую поддержку своему лидеру.

И этому надо положить конец.

Пока мы не можем технически вывести штабных комментаторов на чистую воду. И, пожалуй, всегда будут проблемы с тем, чтобы перекрыть для таких людей доступ для писательства пасквилей и панегириков.

Единственно, что я могу сделать – говорить об этом постоянно. Усложнять задачу для безумных исполнителей горе-технологов от БЮТ.

Я ОБЪЯВЛЯЮ ВАМ ВОЙНУ.

Итак, порция номер один. Здесь, в основном, собраны комментарии после статьи Тимошенко сховала пазурі і замінила мангуста на саламандр.

Провайдер volia.net. Пишет один человек.

Жовтень_
17.07.09 13:48 ___ІчбатТреба не ховати пазурі, а нещадно наводити порядок в країні. Абсолютно з вами згоден. Без суворо регламентованих правил і дисципліни порядку не буде.

Марлен_
16.07.09 22:43 ___КМСЯк огидно це все читати. Фу.: (Цілком поділяю вашу огиду від прочитаного. Що вчорашня стаття авторки, що сьогоднішня – чтиво хоч і пікантне, але зовсім не придатне для вживання через свою неприкриту заангажованість.

-USSR-
16.07.09 22:33 ___Йолга Коли немає що сказати по суті, краще не відкривай рота. Так збережеш репутацію не зовсім недотумкуватої людини.

-USSR-
Ніколи в житті не повірю, що для Тимошенко могли написати таку неоднозначну промову. Провокація очевидна – хтось дуже постарався, але занадто вже грубо виконав роботу. Папір стерпить, а думаючий читач ще раз переконається, джинса процвітає, і чим ближче до виборів, тим більше.

Жовтень_
16.07.09 17:16 ___Kolechkin Який сенс пекредавати для публікації ТАКЕ? Це швидше звичайна провокація, коли журналюги-запроданці намагаються сфабриковані плітки втюхати в якості скандального чтива – правий 16.07.09 17:17 ___Томкет

Бастилія
Можна довго й нудно робити семантико-стилістичний аналіз тексту, який готували для Тимошенко, можна шукати слабкі місця чи експресію та аналізувати їх із залученням різнопланових психологічних аспектів, але Тимошенко виголосила тільки те, що вважала за потрібне. Зрештою сталося так, що опонетам більше немає до чого присікатися, як до суперечливої, на їхній погляд аналогії щодо саламандр. Значить, виступ вдався.

Марлен_
Питання моралі: наскільки етичним є публікація в інеті матеріалів, які нахабно спіонерили зі столу президії? По-моєму, це виглядає не дуже гарно. Хто як гадає?

Ентузіаст-ка
А пані авторка не могла б викласти матеріали, які готують для виступів Януковича? Дуже кортить побачити текст з усіма отими "прибамбасами" – комами, наголосами... Бо наведене посилання не зовсім вдовольє інтерес – дуже скромно, навіть нецікаво.

Дапринда
16.07.09 23:02___suspiria Ви хоч слово з того, що так завзято смакує Ніколаєнко, в промові Тимошенко чули? Ні, бо нічого подібного не було. Хто до базарного рівня опускається, так це ви зв своїм обмеженим лексиконом.

Чернигов.

LKJ
Маючи гарного керывника, краъна подолаэ кризу з найменшими втратами

qaqa
Якщо Ющ залишиться президентом (що мало вірогідно), такими темпами нас відкине на всі 25 років

КнязЪ
Тимошенко вже робить все від неї можливе, щоб якось полегшити життя народу у кризовий період

BMX
Україна поступово піднімається від кризи. Але ми за це повинні дякувати не президенту, а прем'єру.

К новости Янукович дивився на бійки в Раді по телевізору

SeGrey
Такому "лідеру" тільки і давати якісь повноваження. Тоді нашій країні точно прийде кінець

qaqa
Якщо б він хотів би справити на народ враження лідера, то він би припинив той безлад, що чинить його партія

КнязЪ
Янукович ще раз підтвердив свою нездатність не тільки керувати країною, а й приборкати власну партію

RNL
Його депутати влаштовують бійки, а він сидить і спокійно дивиться на все це

Винница. ОДНА любительница Тимошенко. Обратите внимание, что последние 3 вариации коммента на одну и ту же тему записаны всего в течении 4 минут!

Irysik
Тимошенко лучшая и это признают все страны... она имеет авторитет и уважение политиков. всего мира...:))

Mariane
Тимошенко старается как может... ей не надо ни какого рейтинга... она работает для людей, а не пиара...:))

12:46:43
Merlin_Monro

Тимошенко развивает экономику нашей страны, как может... и все благодаря ее силе характера и выдержки... ведь она сама справляется со всеми проблемами страны...:))

12:45:14
Mariane

Тимошенко старается как может... если б ей не мешали то, тогда она бы достигла и большего уровня для нашей страны...:))

12:42:42
Irysik

Тимошенко все успевает и все делает во время... она всегда сдерживает свои обещания...:))

А вот еще перлы. Любителям Тимошенко посвящается!

Не згадала Януковича, не згадала Ющенка, не згадала жодного кандидата, жодного опонента. Це не її тактика. Це тактика слабких – критика та звинувачення. Їй було про що розказати людям.

В таких умовах, в яких працює Юля не помішало б і пазурі випустити і вдатися до певних залякувань опонентів, адже іншими способами навести їх на шлях конструктивного діалогу – просто неможливо

Такою командою, яку має Тимошенко може похвалитися не кожен політик. Її лави не рідшають, бо партія тримає свої позиції.

Ні, коса не німб, її святість в її вчинках і в бажанні і умінні вивести країну на якісно Новий рівень і вона це зробить, з командою відданих та професійних людей.

Тимошенко і не збиралась їх показувати! Кому прийшла така ідея, не згозуміло! Всім відомо, що Голова Уряду завжди політично коректно поводить виступи. Це все брудні наклепи!

Тимошенко будет нашим Президентом... и тогда у нас все изменится к лучшему... экономика будет не просто развиваться а еще и процветать...:))

Тимошенко один з небагатьох політиків, яка вміє своїми словами дійсно донести до людей істину!

Юля – одна з добросовісних кандидатів на посаду Президента, вона сама відповідальна перед народом.

И последний на сегодня

Камноедов
если бы не Тимошенко, то нас бы отбросило на все 15 лет назад...

ЖДУ ОТ ВАС РЕКОМЕНДАЦИИ И ПОЖЕЛАНИЯ – ДАВАЙТЕ ВМЕСТЕ ПОБОРЕМ ЭТО УРОДИЩЕ.

Коментарі — 1491
Uilfred _ 22.07.2009 14:13
IP: 78.26.128.---
TP:
Це по-Вашому віце-президент центру політичних технологій "незаангажований і лояльний до України"? Пропоную усім прочитати цю стенограму і зробити висновок самим http://www.echo.msk.ru/programs/sorokina/606933-echo/ І про нас там було дуже мало.
Генератор _ 22.07.2009 14:11
IP: 95.133.98.---
grafo:
TP:
ПОВНІСТЮ розділяю думку автора!
"Червоною ниткою" розмови було те, що Тимошенко дуже небезпечна людина не тільки для України, а й для інших країн саме через свою
- цинічну брехливість,
- шокуючу некомпетентність,

Чудові тексти!
- маніакальне бажання дорватися до влади
- і про те, що поважні політики і керівники держав у світі вже її стороняться
.
ТР, Тимошенко поводиться не як політик, а як лідер секти.
Якщо за нею уважно поспостерігати, особливо за виразом обличчя (особливо – поглядом очей!!!), у цьому буде неважко переконатися.
І тому пропозиція дружити проти ЮВТ – це громадянська позиція людей, яким не байдуже їхнє майбутнє.
І тим паче не варто Притулі закривати коменти, а лупати цю скалу маніакального цинізму...
grafo _ 22.07.2009 13:47
IP: 194.44.153.---
TP:
ПОВНІСТЮ розділяю думку автора!
"Червоною ниткою" розмови було те, що Тимошенко дуже небезпечна людина не тільки для України, а й для інших країн саме через свою
- цинічну брехливість,
- шокуючу некомпетентність,
- маніакальне бажання дорватися до влади
- і про те, що поважні політики і керівники держав у світі вже її стороняться
.


ТР, Тимошенко поводиться не як політик, а як лідер секти.
Якщо за нею уважно поспостерігати, особливо за виразом обличчя (особливо – поглядом очей!!!), у цьому буде неважко переконатися.
І тому пропозиція дружити проти ЮВТ – це громадянська позиція людей, яким не байдуже їхнє майбутнє.
І тим паче не варто Притулі закривати коменти, а лупати цю скалу маніакального цинізму...
TP _ 22.07.2009 13:45
IP: 93.72.181.---
Uilfred:
Це Ви може вважаєте, що від ширки треба відмиватися. Я вважаю, що це було б краще для держави ніж сьогоденна клоунада. До того ж конституцію не змінити без ПР чи БЮТ, бо у них більше 300 голосів. Я підтримую ідею референдуму прем"єра, щоб народ сказав який лад будувати. Я за президентську модель без прем"єра, але легкою процедурою імпічменту, а Ви?
А народ хіба знає, який лад будувати? Буде з вашим референдумом, я к завше у нас6на момент референдуму той хто при владі складе запитання так, що народ проголосує "як треба". Для чи то Юльки, чи то Януковича, чи ще когось...Наприклад: ви за незалежність чи проти? І відповідь:да, ні. Пам*ятаєте?
Uilfred _ 22.07.2009 13:26
IP: 78.26.128.---
львів-750:
Uilfred:
___Опосля всі розумні, тим більше їм треба відмитися від ширки.
400 голосів дурнів, на свято Дурня – і є дурня:))
Та ви так за них не переживайте, ця клоунада – це гра двох для електорату.Насправді вони від ширки не відмовилися, лише вирішили не поспішати і йти іншим шляхом.
Невже ви не розумієте, що дорослих людей переконати майже нереально.Інша справа- зацікавити.Ось зацікавить Тимошенко державним ресурсом Януковича чи його подєльніків, змовляться і всі закони, які їм треба приймуть. А поки грають роль "захисників інтересів народу".
Це Ви може вважаєте, що від ширки треба відмиватися. Я вважаю, що це було б краще для держави ніж сьогоденна клоунада. До того ж конституцію не змінити без ПР чи БЮТ, бо у них більше 300 голосів. Я підтримую ідею референдуму прем"єра, щоб народ сказав який лад будувати. Я за президентську модель без прем"єра, але легкою процедурою імпічменту, а Ви?
TP _ 22.07.2009 13:25
IP: 93.72.181.---
ПОВНІСТЮ розділяю думку автора! Але справа навіть не в коментаторах. Вони виконують свою роботу. А як виконувати її – їм розказують Юльчині соратники з її згоди і підтримки. Ось що лякає. Вчора випадково натрапила на передачу "В круге СВЕТА" на Эхо Москви зі Світланою Сорокіною, Юрієм Кобаладзе та інш. Обговорювали багато питань, в тому числі і візит Байдена в Україну. "Червоною ниткою" розмови було те, що Тимошенко дуже небезпечна людина не тільки для України, а й для інших країн саме через свою цинічну брехливість, шокуючу некомпетентність, маніакальне бажання дорватися до влади і про те, що поважні політики і керівники держав у світі вже її стороняться. Якщо про це вже вголос кажуть люди незаангажовані і дояльні до України, то стає страшно. З огляду на це, я вважаю, що журналісти, тележурналісти, всі масмедіа повинні об*єднатися і з доказами і глибокими аналізами діяльності ЮВТ доводити це до суспільства. Якщо цього зараз не зробити, то українські ЗМІ будуть заздрити російським
Ed_Kharkov _ 22.07.2009 13:17
IP: 79.171.124.---
21.07.2009 21:16 _ Олена Притула

Будем закрывать комментарии?

Г-жа Притула, ну сколько можно пугать? Ну хотите закрыть комментарии так закрывайте, нечего тут понты колотить. Заодно блоги тоже, а то всякие тут "штабные" повадились комментарии писать понимаешь.
Предлагаю вам еще идею- как довести ваш сайт до еще более "высокого" уровня: разрешать публикацию материалов на нем только тем журналистам у кого имя Мустафа или тем у кого фамилия Лещенко. Думаю после этого количество посетителей возрастет в разы, а вы как самая неподкупная журналистка в мире получите премию какую нибудь- ну там пулицеровскую или от журналістів без кордонів за вклад в очищение мирового интернета от имени которое я не рискую произносить на вашем сайте.
Да,чуть не забыл,вашему сотруднику светланасу выпишите пожалуйста премию за умение в скоростном режиме нажимать клавиши Ctrl+C- Ctrl+v.
львів-750 _ 22.07.2009 13:08
IP: 194.44.241.---
Uilfred:
___Опосля всі розумні, тим більше їм треба відмитися від ширки.
400 голосів дурнів, на свято Дурня – і є дурня:))
Та ви так за них не переживайте, ця клоунада – це гра двох для електорату.Насправді вони від ширки не відмовилися, лише вирішили не поспішати і йти іншим шляхом.
Невже ви не розумієте, що дорослих людей переконати майже нереально.Інша справа- зацікавити.Ось зацікавить Тимошенко державним ресурсом Януковича чи його подєльніків, змовляться і всі закони, які їм треба приймуть. А поки грають роль "захисників інтересів народу".
vector _ 22.07.2009 13:01
IP: 89.252.62.---
Pomidorov:
vector:
Маємо повне право
Дуже допомагає, я бачу.
львів-750 _ 22.07.2009 12:58
IP: 194.44.241.---
Историчка:
Вы, пользуясь таким понятием "христианской морали" уже получили место у корыта какой-либо неправительственной организации, живущей на гранты богатого брата?

__Ну що ви таке кажете, яка там організація...Хіба з моїх коментарів не видно, що я не гуманітарій...
А християнська мораль і доброчинство не суперечать один одному, це тотожні речі. Якщо вони і дають ті гроші, то на благу справу, не на наркотики ж.
Pomidorov _ 22.07.2009 12:51
IP: 91.208.154.---
vector:
Маємо повне право
vector _ 22.07.2009 12:48
IP: 89.252.62.---
Pomidorov _ Притула збирається закрити коменты.
Притула має на це повне право. А ви ВСІ вже заїли, своєю балаканиною, та матюками на адресу одне-одного.
Историчка _ 22.07.2009 12:47
IP: 193.239.180.---
львів-750 _ 22.07.2009 12:05 -------Така мораль мене цілком влаштовує бо є християнською.

Понятно, гроші не пахнуть? А Вы, пользуясь таким понятием "христианской морали" уже получили место у корыта какой-либо неправительственной организации, живущей на гранты богатого брата?

Передайте, пожалуйста, деревянному Буратино-Андрюше, что лучше общаться без посредников.
Uilfred _ 22.07.2009 12:45
IP: 78.26.128.---
львів-750:
Я не чула, щоб в суботу БЮТ говорив, що не підтримує вибори президента у ВР, навпаки, Тимошенко в суботу вела активні перемовини зі своїми однопартійцями.І чому Янукович раптом передумав, то про це хіба можна здогадуватись.QUOTE]
Звідкіля я можу знати жартуєте Ви чи ні і що Ви знаєте. От Ви наприклад не знаєте, що на суботньому з"їзді БЮТ висловився проти виборів у ВР і про це тоді написала УП. А 400 голосів – це не дурня, а дзвін по нинішньому президенту. Янукович передумав, бо стовідсоткові гарантії йому могли дати лише вибори у ВР, на які БЮТ не погодився. Якби не Гриценко із дружиною, то можливо яника вдалося б через певний час переконати, що без участі Тимошенко у всенародних виборах президента він точно переможе. І вони зараз не влаштовували б клоунаду. Паніка прискорила події і він заметушився, що здивував заявою навіть своїх однопартійців, що за декілька годин до цього переконували суспільство у необхідності ширки.
Unique _ 22.07.2009 12:39
IP: 91.124.99.---
krabat:

Ну і як це стосується теми блогу чи мого питання?
Це і є відповідь неочевидного олігофрена.
Ваша суть в тому, що ви тільки зверху як люди.
Післе перших хвилин спілкування із прикрістю приходиш дл думки, що воно, виявляється, просто хворе.
Це і є той харчок на асфальті, від якого поспішно відводять очі і стараються одразу забути...
І почистити від цього огидного явища інтернет – було б дуже доречно.
Адже знати букви – ще не означає формулювати думки.
А читати тупий і беззмістовний набір букв-слів – обтяжливо і справді засмічує інтернет.
Більшість ігнорує, звичайно, таких дописувачів, але блоги вони розтягують справді на сотні сторінок і в них губляться коментарі, які варті уваги решта адекватних...
Pomidorov _ 22.07.2009 12:33
IP: 91.208.154.---
НУ що докометувались.

Притула збирається закрити коменты.
http://blogs.pravda.com.ua/authors/prytula/4a65b1ab36f82/

ЇЇ аргументи чомусь мены схожі на інсценіацію маніакального юлеботства.
Хотіла закрити. Ніби попередила. Тут же ніби знайшла маньяка. І ось.
Пробачте я не хотіла.
львів-750 _ 22.07.2009 12:21
IP: 194.44.241.---
Uilfred:
__Взагалі то я деколи жартую. А ви ні?
Щодо дати виборів їм впливати не було резону, бо це була дурня і ніхто не збирався йти на вибори в жовтні.
Я не чула, щоб в суботу БЮТ говорив, що не підтримує вибори президента у ВР, навпаки, Тимошенко в суботу вела активні перемовини зі своїми однопартійцями.І чому Янукович раптом передумав, то про це хіба можна здогадуватись.
В тому то справа, що вони на вибори взагалі не збиралися йти, тим складом парламенту хотіли вибрати президента.До чого тут Гриценко чи ще хтось – вони були" в прольоті".
львів-750 _ 22.07.2009 12:13
IP: 194.44.241.---
Unique:
львів-750:

Це не від безпорадності.
Це від гидливості.
___А чого ви думаєте, що ви не можете викликати аналогічні почутя?
львів-750 _ 22.07.2009 12:11
IP: 194.44.241.---
Yuri_D:
вони бояться свіжого вітру змін, який геть зруйнує весь їхній ситий, холуйський спосіб життя

__ Я так думаю, що той "вітер змін" на БЮТівських сайтах INTV і ОРД вже дув.
Тому, напевно, там так "об"ктивно" подається інформація – жодного інакомислія, повний одобрямс у словах і коментарях.
Uilfred _ 22.07.2009 12:10
IP: 78.26.128.---
львів-750:
Uilfred:
___Я тої дружини в очі не бачила, про які маніпуляції ви кажете.
Процедуру я знаю, але коли б механізм був запущений і на тій сесії вони проголосували ці зміни до Конституції, то назад дороги ні в ПР, ні в БЮТу не було б. АА тоді свищи, кричи – хто тебе почує...
Дружину кандидата не треба бачити. Достатньо було почитати качку в її газеті Дзеркало тижня. Ну що Вам треба все так розжовувати, невже Ви не здогадалися на кого я натякаю? А чому на КС не змогли вплинути щодо дати виборів? А якщо чесно, то я думаю, що вони б усе одно не домовились, але пізніше. БЮТ в суботу заявив, що не підтримає вибори преза у ВР і яник зіскочив у неділю. Поступка прем"єра полягала б лише у невисуванні своєї кандидатури, але тоді б більше здобули Тигіпко чи Гриценко. Я б, наприклад, віддав голос за когось із них. Але після паніки Гриценка я за нього проголосую лише якщо він у другому турі буде проти Януковича чи Яценюка.
krabat _ 22.07.2009 12:06
IP: 93.72.187.---
Unique _ 22.07.2009 11:32
krabat:
krabat _ 22.07.2009 11:21
"А тепер коротко і про основне, що ви хотіли сказати в цьому коментарі?"

Будьласка: Плети віночки із вощених квіточок.
vector _ 22.07.2009 12:05
IP: 89.252.62.---
Uilfred:
vector:
Дорогенькі!, какого пользователя InterNet можно в чём-то убедить или переубедить вашим флудом? С любой стороны, не зависимо от кандидата.
Если человек пишет коменты пишет не за деньги, а обдуманно, то он вполне может изменить политические предпочтения и не только через нет. И непрохождение мороза и обвальное падение рейтинга преза это подтверждают. Проплаченного конечно не переубедишь, а зазомбированного с любой стороны может спасти только психотерапевт или психиатр.
Я писал про обыкновенную "трепатню" – флуд.
Unique _ 22.07.2009 12:05
IP: 91.124.99.---
львів-750:

Це не від безпорадності.
Це від гидливості.
львів-750 _ 22.07.2009 12:05
IP: 194.44.241.---
Историчка:
львів-750 _ 22.07.2009 11:37 -----Що поробиш – росіяни не дають.

Ну, а с точки зрения морали, Вас не смущает, что пятая колонна богатого брата на деньги богатого брата строит "демократию" в Украине?
___Ну що ж, коли вони збідніють, то будуть першими на черзі, кому ми надамо допомогу.
Така мораль мене цілком влаштовує бо є християнською.
львів-750 _ 22.07.2009 12:02
IP: 194.44.241.---
Unique:
Unique:
Мої опоненти на блога теж часто від безпорадності просять модератора мене забанити.
І це асоціюється у мене із жебраком з шапкою під церквою і з відмінної якості поліграфії плакатом великим, кольоровим, об'ємни і дорогим:

___А ця ваша просьба:

Unique _ 21.07.2009 14:18
Для модератора:
Ось цей допис:львів-750 _ 21.07.2009 11:21 безумовно варто було б видалити.

які асоціації викликають?

Корупція11 Вибори-2012 в Україні94 Свобода слова169 Україна та Європа149 Євро-201259
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook