Віктор Пилипишин Лідер ГО "Кияни передусім"

Операція "модернізація"

02 листопада 2010, 16:35

Де б Ви не жили – в панельці на Троєщині, чи в особняку в центрі міста від локального комунального апокаліпсису ніхто не застрахований.

Останній приклад – прорив тепломагістралі на вулиці Анрі Барбюса, внаслідок чого вулиці Горького та Червоноармійська перетворились на гаряче озеро. Будинки стали холодними острівцями в цьому озері, а автомобілі мало не підводними човнами. На щастя, обійшлось без людських жертв. Але такі жертви в Києві вже є. На Куренівці жінка впала в яму з окропом і померла в реанімації. Це вже не перші дзвіночки. Це просто набат у всі дзвони, і дзвонять вони по нашій безпеці, по безпеці наших дітей, по нашому майбутньому.

Експерти кажуть – 50% столичних інженерних мереж треба міняти вже сьогодні, оскільки свій вік вони відслужили вчора. Питання – хто це буде робити і за які кошти? Теоретично це під силу міській владі або енергетичним монополістам "Київенерго" та "Київводоканал". Але в першої традиційно не вистачає грошей, а другі вже давно є приватними структурами і зайву копійку в модернізацію вкладати не будуть, якщо це стовідсотково не гарантує їм прибутку. Найцікавіше, що якраз така система гарантує цим компаніям стабільний прибуток. Сьогодні склалася парадоксальна ситуація. Втрати гарячої води через гнилі труби закладені в тариф. Тому "Київенерго" може спати спокійно і особливо не турбуватись про заміну мереж. У випадку якихось нештатних ситуацій вона переводить стрілки на ЖЕК, хоча гроші киян отримує справно. Компанія вперто відмовляється стати надавачем послуг теплопостачання і укласти прямі договори з кожним власником квартири. Київ у цьому плані є "білою вороною". Більшість українських міст вже давно перейшли на таку систему. Зрозуміло, що комусь вигідно, аби ЖЕКи і далі були громовідводом, "хлопчиками для биття".

Столиця сьогодні переживає те, що Східна Європа пройшла на початку 90-х. Візьмемо, наприклад, Варшаву. Там тепломережі обслуговувало комунальне підприємство Spec. Існував тотальний дефіцит коштів, аварії стали нормою. Тоді поляки розробили програму модернізації і залучили кредит світового банку на 75 млн. доларів строком на 14 років. На ці гроші закупили обладнання, а будівельно-монтажні роботи проводили за власний рахунок. За 8 років замінили 500 км тепломереж. В результаті кількість води, яка витікала через дірки зменшилась на 68%, втрати тепла – на 41%, кількість аварій скоротилась на 73%. З покращенням якості кількість персоналу зменшили на 34%.

Є в модернізації початок, немає в модернізації кінця. У Варшаві це добре зрозуміли. Щороку перекладають більше 2% мереж, витрачають на це до 40 млн. доларів. Тобто раз запущений механізм сьогодні працює як годинник. І головне – люди знають, хто відповідає за їхню безпеку і комфорт. Підприємство, яке обслуговує тепломережі, підпорядковується безпосередньо меру Варшави і має міжнародний сертифікат стандарту ISO.

Ми, на жаль, так і залишились на початку 90-х. Тільки на відміну від Варшави в Києва вже немає запасу міцності. Ми не можемо собі дозволити чекати ще 5-10 років. За останні чотири роки "молода команда" не тільки розбазарила міські активи, але й набралася зайвих кредитів. Замість того, щоб оновлювати інфраструктуру міська влада брала гроші та віддавала їх столичним монополістам. Ті, в свою чергу, були задоволені і залишали все як є. Виходило замкнене коло застою і занепаду. Сьогодні плачевний стан комунального господарства диктує нам єдиний вихід – форсована модернізація. В КМДА прийшли нові люди. Сподіваюсь, у них з'явиться воля, бажання і знання для змін у столиці. Головне – знову не піддатися спокусі зайнятися популізмом, латанням дірок і не обмежитись лише відкриттям знакових об'єктів. Адже сьогодні потрібна системна планомірна професійна робота. Необхідний чіткий і прорахований проект модернізації, під який можна було б залучити іноземні кредити. Потрібна підтримка держави. Найважливіше – необхідна воля до змін та професіонали у владі.

Зрозуміло, що на першому етапі будуть ухвалені непопулярні рішення. Відразу вони не додадуть владі рейтингу, а людям кардинально не покращать якість життя. Але в подальшому ми обов'язково матимемо результат. Це єдиний шлях, який дасть киянам взимку гарячі батареї, а літом гарячу воду. І ми згадуватимемо сьогоднішній день як неприємну історію, так само як сьогодні згадує своє кризове минуле наша західна сусідка Варшава.

Коментарі — 29
реформы _ 11.12.2010 15:49
IP: 109.200.225.---
Кроме всего прочего:

"треба мати голову на плечах, а не тухис"
(цитата из фильма,идущего по ICTV про Одессу)

И надо чтобы мы входили в Европу, а не она – в нас...

Фернштеен?)
Андэстенд?)

Блог музыкальный

http://blogs.pravda.ru/users/3039108/blog
реформы _ 11.12.2010 15:46
IP: 109.200.225.---
Про так называемые административные реформы в ("на") Украине.

Вывод:никакой оптимизации в полном значении этого слова при заявленных админреформах в ("на") Украине нет.От перемены мест слагаемых- сумма не меняется существенно,в общем то.


Оптимизация управления,на самом деле,заключается в другом,так как и люди практически те же остались на должностях,называемых по другому, да и путаницы в органах власти добавилось.Отсутствует в якобы "реформах" главное-философия реформ,четкая и простая система управления, адекватные кадры,способные делать реально полезное, реальные источники их проведения и реальные пошаговые, в определенном порядке, действия-наш сервис видит реформы совсем по другому.

Пока же весь цимус ситуации-поморочить голову народу и за его счет получить выходное пособие при увольнении и пересаживании в другое кресло с другим названием должности?Хорошую "премию" себе придумали чиновники.

blogs.pravda.ru/users/3039108/blog

konsyltacii.livejournal.com
реформы _ 11.12.2010 15:43
IP: 109.200.225.---
Мне лично вполне понятны как принципы государственного управления, так и КОНКРЕТНЫЙ МЕХАНИЗМ реализации данных принципов. Если принципы властной верхушки будут отличаться от того, что хочет видеть большинство населения – возможность нормально жить и работать без излишнего морочания его головы со стороны окопавшихся в теплых кабинетах, - то такая власть долго не протянет...

Блог музыкальный

http://blogs.pravda.ru/users/3039108/blog
atem _ 24.11.2010 19:31
IP: 95.132.77.---
Пока всё хорошо: http://www.pravda.com.ua/news/2010/11/24/5608597/
atem _ 20.11.2010 09:39
IP: 178.94.214.---
Что-то Виктор Петрович приуныл и приумолк. Может, замышляет что-то? С одной стороны было бы неплохо для жителей Шевченковского района, если бы он ушёл на "повышение" в КМДА. С другой стороны, тогда будет плохо всем жителям Киева. Идеально было бы направить Пилипишина со всей его командой послом в какую-нибудь дальнюю страну.
ГАБОН- ПЕРЕДУСІМ!!!
Vor_obej _ 18.11.2010 09:54
IP: 89.209.6.---
Судя по его Шевченковскому району, он умеет наводить порядок. Может изменит ситуацию в городе к лучшему.
strangez _ 18.11.2010 09:50
IP: 89.209.6.---
насколько я знаю нет ещё решения однозначного, в течении недели Попов должен назвать имена замов.
porsh _ 18.11.2010 09:41
IP: 89.209.6.---
Кстати, так вчера все рьяно обсуждали назначение Пилипишина на пост первого зама главы КМДА, но официальной инфы никгде нет. Так егно назначили или нет? Я думаю, что в принципе, лучшего хозяйственника. человека, который хорошо знает проблемы города пОПОВУ ВРЯД ЛИ НАЙТИ. Друго дело, кто теперь будет ТОП-районом заниматься...Пилипишин из него конфетку сделал. Но это всего один район. Хватит ли у него мышц всем городом заниматься...
ha-ha-ha-ha _ 17.11.2010 19:49
IP: 93.72.177.---
Пилипишину. Неужели вы серьёзно поверили, что SKARAHOD работает в сш N135?Да это подсадная утка в районо старается. Они так старались, что подписали одно из писем фамилиями учителей, которые уже не работали в школе, а одна вообще давно умерла.Пишут, что хотят прийти и поговорить. Пригласите. Интересно. кто же придёт? Мёртвые души????А если действительно хотите без всяких безграмотных скараходов посетить школу, то приходите, поговорите с нами. Вот мы вам всё и расскажем. А насчёт защиты прав педагогов и детей. то защитите учителя. которого яровая оскорбила на глазах детей, а также детей. которым она руки дёргала. Вот и мы скажем вам спасибо. ЖДЁМ. А то что-то вы много обещаете, да всё слова, слова...
Віктор Пилипишин _ 16.11.2010 11:07
IP: 195.64.226.---
skarahod:
Спасибо за поддержку. В районе мы всегда стремились к тому, чтобы создать комфортные условия ученикам и педагогическому коллективу. Если в школе существует конфликт, будем обязательно в этом разбираться. Ведь нездоровая атмосфера всегда тем или иным образом сказывается на детях. В ближайшее время собираюсь посетить Вашу школу и на месте изучить ситуацию. После этого будут приняты соответствующие решения. Они в любом случае будут направлены на защиту прав педагогов и детей.
Виктор Федорович _ 11.11.2010 19:36
IP: 82.144.223.---
Ужасно, очень ужасно, что такие как Виктор Петрович прийдут к власти после меня... это простой или рядовой чинуша и ложь в каждом слове искрится службами подготовки и обработки информации, уверен в переводе статьи на 3 языка для промывания мозгов. Не верить и еще раз не верить ни единному слову – ему не 2 дня а 4 года работы и итоги только одни: ну, молодец, нажился! Сумел! В моем личном примере этот человек лжец, коррупционер, пустобрех. Нам пора защищать самих себя и не покоряться таким как Виктор Перович и иные захватчики.
skarahod _ 11.11.2010 00:26
IP: 77.52.20.---
Виктор Петрович! Мы с Вами и вас поддерживаем! А на Сашу Чаленко и Гайдук (директор 135 школы) не обращайте внимаения. Мы работаем там, но пока не можем назваться потому что директор нас всех ежедневно запугивает, устроила самый настоящий сталинский режим. Не возможно работать. Просто хотим к вам прийти и поговорить. И спасибо, что за многие годы, вы первый глава района, который вообще обратил на нашу школу внимание. У нас хороший учительский коллектив, но рыба уже давно гниёт с головы. Обязательно прийдём к вам.
dfncjy _ 09.11.2010 14:49
IP: 62.244.14.---
Операція "модернізація" передусім!:)
Віктор Пилипишин _ 08.11.2010 15:12
IP: 195.64.226.---
MAX103:
По суті я з Вами згоден, що таке стратегічне підприємство як "Київенерго" має знаходитись у власності міста. Хоча відносно процедури свій коментар повинні дати юристи. Сьогодні відсутність води та тепла це не проблеми, які створюють ЖЕКи, а проблеми неефективної роботи монополіста. До того ж він відмовляється визнати себе постачальником послуг. Через це відносини з цим підприємством перебувають у підвішеному стані. Якби міська влада могла звернутись до когось іншого з пропозицією стати постачальником тепла, тоді можна допустити конкуренцію приватних підприємств на цьому ринку. Але оскільки існує монополія, вона має контролюватись громадою. Тому цю монополію слід повернути у власність міста, визнати підприємство постачальником послуг і побудувати чітку структуру відносин громадянин-ЖЕК-підприємство, що надає послуги. Тоді буде зрозуміло, хто за що відповідає і за що ми платимо гроші.
Віктор Пилипишин _ 08.11.2010 15:11
IP: 195.64.226.---
Киянин:
Концентрація споживачів тепла в столиці найбільша по країні. Їх більше 1 мільйона. Є попит на послугу, отже вартість постачання води та тепла в Києві має бути найнижчою по Україні. Тому, отримуючи тепло в рамках ОСББ через автономні носії енергії, Ви не тільки не зекономите, але й платитимете більше. Це, звичайно, якщо правильно будуть встановлені тарифи. Інша справа, що такі тарифи й досі не прораховані. А це вигідно монополістам. Енергетичні потужності, які побудовані в Києві та навколо міста, треба просто правильно експлуатувати та управляти ними. І гроші треба вкладати не в компенсацію "Київенерго" різниці в тарифах, а в модернізацію комунікацій. Адже втрати води і тепла відбуваються не в будинках, а під час транспортування енергоносія по трубах (сьогодні вони складають до 18%). Наступна за величиною стаття втрат – це перегрів. Немає системи, яка б регулювала температурний режим. Сьогодні 20 градусів тепла на вулиці, а ми спалюємо скільки ж енергії як і при 20- градусному морозі. Причому спалюємо вхолосту. Третє джерело втрат – це стіни будинків. Їх необхідно утепляти, інакше жодна економія не допоможе.
Киянин _ 04.11.2010 15:04
IP: 89.162.186.---
А вам пане Пилипишин скажу таке. Однією модернізацією справу не вирішити. Я памятаю, коли Київенерго під відповідальність міста взяло кредити в сумі 200 дол.США на модернізацію, будівництво нових підстанцій тощо. А який результат? Попробуйте взяти ТУ на підключення нового обєкта.
Та труба, яку прорвало на Барбюса, що не проходила випробуванння і люди не сиділи без гарячої води? Ото ж бо, а ми гордимося, Київенерго найбільша в Європі компанія з виробітку тепла.
А я хотів би отримувати тепло в свою квартиру від дахової мінікотельні і по лічильнику, яка б належала ОСББ, була б повністю автоматизованою і не залежати від пориву труби.
Може у Шевченківському районі є такі будинки?
Точно є один. На 17 квартир.
Киянин _ 04.11.2010 14:48
IP: 89.162.186.---
gf83:
Абсолютно з Вами згоден. І саме головне чим більша бездарність – то голосніше кричить.

А якщо всерйоз то у такому стані справ винні керівники міста всіх каденцій, які обмежуючи тарифи не покривають різницю у собівартості і навіть не передбачають джерело покриття.
Винувата нинішна система (житловий кодекс), коли можна жити і не платити квартплату і комунальні послуги і при цьому кататись на Мерсі. А коли відключають ті послуги гамузом усім, то страдають в першу чергу добросовісні платники.
Винувата наша гігантоманія (Київенерго – 16 тис. працівників), через ліквідацію Київжилтепломережі, яка не може бути прозорою і нормально управлятись, а тим більше забезпечити прозорість тарифів.
Винувата надмірна централізація теплопостачання, коли при транспортуванні втрати складають зимою 27-30%, а літом (для підігріву води) до 70%.
frog _ 03.11.2010 17:43
IP: 76.74.112.---
Действительно, столько добрых дел которых полон Киев. Ваши добрые дела я в гробу видел а для страны я своей делаю каждый день тем что живу в ней так что нечего тут популизм разводить. От лидера я ожидаю лидерских качеств а не блогизморазвод общественных масс с его дешевыми комментариями и восхвалениями.
gf83 _ 03.11.2010 13:05
IP: 95.132.70.---
Приведу пример для всех любителей грязи, который покажет вам суть вас самих! недавно в доме, где я живу проводили собрание по переводу в осбб. Нашлись умники, которые начали кричать, мол глава осбб будет воровать. Этим крикунам я предложил лично возглавить осбб и как они сказали "воровать", и им никто слова не скажет! так нет, они не могут или не хотят, но повыкрикивать из толпы они всегда гаразд! Сделайте сначала сами что то, а потом открывайте рты! кричать умеет каждый, но хватит ли смелости крикунам сделать что то самим и взять на себя ответственность!
Cristal_C _ 03.11.2010 09:42
IP: 95.132.70.---
Всегда найдется кто-то, кто критиковать будет. Даже не критиковать, а просто что попало писать, лишь бы гадость какую. А все банально из зависти.
strangez _ 03.11.2010 09:36
IP: 95.132.70.---
что бы кто не говорил, а Пилипишин действительно добрые дела делает. я знаю точно что для детей и родителей он действительно делает много. Детские площадки, детские сады, дома для детского творчества и прочее, вот что важно.
Vor_obej _ 03.11.2010 09:34
IP: 95.132.70.---
Мне нравится позиция критиканов. Пусть тот, кто без греха первый кинет камень. Вы же ничего не сделали для своей страны или города, только критикуете. Задайтесь вопросом, а вы отремонтировали хотя бы одну лавочку?
frog _ 02.11.2010 20:22
IP: 76.74.112.---
Виктор Петрович, ищи себе другую кормушку потому что тебя уж точно не подпустят. Тебя же избиратели не то что в лицо, по имени не узнают...
Критикан-2 _ 02.11.2010 17:35
IP: 46.30.167.---
Тобто вас, пане Пилипишин, треба призначити? Ким? А для початку визначтесь, або ви письменник, як чукча. або модернізатор тепломереж.
nmv _ 02.11.2010 17:15
IP: 46.118.94.---
"Підприємство, яке обслуговує тепломережі, підпорядковується безпосередньо меру Варшави і має міжнародний сертифікат стандарту ISO."
- у нас серед пересічного та високого чіновництва знаяють хоть, що це такі за стандарти?
Уряд реформ265 Корупція964 Україна та Європа842 Aтака Путіна1076 Річниця Майдану70
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте