Марина Пирожук Авторка та ведуча програм Радіо Свобода, а також телепрограми "Ера Свободи". З 2007 - головний редактор інтернет-видання "Політична думка".

У парламенті зафіксовано паранормальні явища

17 грудня 2007, 19:07

У депутатів "западають" кнопки в системі "Рада", самозапалюються пульти, щезають результати голосування. А лічильна комісія та працівники апарату парламенту, які в п"ятницю перевіряли боєготовність системи голосування пояснень цьому не мають.

Член лічильної комісії, НУНСівець Юрій Гримчак заявляє, що після перевірки 80% робочих місць депутатів, ревізори знову виявили збої карток окремих парламентаріїв, однак чому це відбувається вони так і не збагнули.

"По закінченню перевірки всі присутні при перевірці дійшли висновку, що не можемо сьогодні однозначно стверджувати, яким чином відбуваються збої в системі – чи це є людський фактор, чи це є неполадка в самій системі", – сказав він (Українська правда – http://pravda.com.ua/news/2007/12/17/68532.htm).

Раніше правоохоронці не виявляли втручання у систему "Рада". Але кнопки "западають "далі, а деякі навіть горять. Усе це свідчить, що в українському парламенті відбуваються якісь паранормальні явища.

Рішення депутатів голосувати завтра за Тимошенко руками у цьому контексті є цілком доречним. Однак і тут можливі колізії.

Хто сьогодні може дати гарантію, що завтра у ВР опонентами не буде інкорпорований якийсь сучасний Вольф Месінг і не змусить якогось коаліціянта замість "так" сказати "ні" – за Жванецьким – "не приходя в сознание". Або Нестор Шуфрич, наприклад, візьме і скоїть якусь сугестію на когось...

Історія знає масу таких прикладів. Пам"ятаєте скандал між Карповим і Каспаровим через "таємного гіпнотизера", який начебто змушував першого плутати фігури на чемпіонаті світу. Або "Старика Хоттабича".

Чи знає більшість, як протидіяти цим паранормальним явищам?

Бо це вам не жарти.

Якщо ж серйозно, то найбільшою прогалиною сьогодні в інформаційному просторі є, як на мене, реакція на сенсаційне повідомлення політика Олеся Донія про можливу причетність до зриву голосування в парламенті і до збоїв системи "Рада" Секретаріату Президента. Депутат послався на відомого журналіста Володимира Бойка. Цю інформацію почули мільйони ще у п"ятницю, в програмі Савіка Шустера.

Однак Секретаріат Президента досі не спростував цю важливу інформацію. Олесь Доній каже, що не зверталися відповідні служби і до нього.

З огляду на добру репутацію Олеся Донія, який ніколи не був помічений у дешевих технологіях і готовність, за його словами, професіонала Володі Бойка свідчити, ігнорування цієї інформації та мовчання Секретаріату Президента виглядає дуже красномовно...

Отака чудасія

Коментарі — 73
SH_Holms _ 06.02.2012 12:24
IP: 91.222.168.---
http://demotivators.ru/media/posters/985343_uhodi.jpg
SH_Holms _ 16.11.2011 19:41
IP: 195.211.241.---
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RYW7OJr9joc
ANNA_POLSKAJA _ 15.05.2010 17:01
IP: 93.80.218.---
Следует также добавить изучения русского языка в ВУЗАХ...Хороший закон приняли сейчас в парламенте украины про региональные мовы, eще один реальный шаг к демократии...хотя и ранее еще при Ющенко в принятом Законе про Мову и ныне действующем содержалось положение, которое обязывало все организации и чиновников принимать заявления, отчеты на русском языке, и самое главное – отвечать на этом языке. В связи с этими двумя законами предлагаю проводить среди чиновников ежегодно тест на знание русского языка, а не сдавших его -увольнять.
NB-P4 _ 15.03.2010 12:05
IP: 195.137.185.---
Цим плстергейстером є Тимошенко яка як і Турчинов належить до секти НЮ-ЕЙЧ сатаністів що належать до масонів ложі червоної Бнаї Бріт (Сини Сінаю)
USU _ 19.02.2008 17:19
IP: 194.146.140.---
Шановна пані Марино!
Вже два місяці від події. Чи є якась-то паранормальна новина?
Alex_r _ 20.12.2007 03:04
IP: 92.112.5.---
19.12.2007 13:42___ Netko

Да, статья на ORD жесткая, нелицеприятная, но объективная.
Согласен процентов на 95.
Не понятно, что авторы имеют ввиду под програмой "глибокої конфіскації активів українських "олігархів"".
Alex_r _ 19.12.2007 20:25
IP: 193.93.184.---
19.12.2007 15:39___ mister
ніяк не вплинуло на створення коаліції (вона була створена на першому пленарному засіданні)
Да, ну? Вместо 23.11 создали коалицию только 29.11. И то после "добровольного" (?) самоотвода Кириленко.
А за Яценюка голосовали только 4.12.
За Тимошенко не голосовали 6.12.
не вплинули на затримку голосування по кандидатурі пем"єр-міністра (тут впливали фактори регіоналів і збоїв в роботі Ради).
Как именно?
Нікому руки там не повикручували, ми це вчора бачили це при голосуванні.
Кириленко не считаем, да?
Еханурова, Онищука, Кременя, Мельника – тоже не считаем?
Ну. Ну...
Reader_ _ 19.12.2007 16:44
IP: 80.91.186.---
No comments.
Reader_ _ 19.12.2007 16:37
IP: 80.91.186.---
В общем, на какой помойке это валяется?
Reader_ _ 19.12.2007 16:35
IP: 80.91.186.---
Und so? Poltergaist verdammtnochmal.
Reader_ _ 19.12.2007 16:31
IP: 80.91.186.---
Читаю я про эту "Раду" и не перестаю удивлятся, за что платят деньги куче службистов. Напишу пару слов. Red lock of President of Ukraine? Так в голову пришло.
mister_ _ 19.12.2007 15:39
IP: 193.93.16.---
19.12.2007 02:59___ Alex_r
18.12.2007 16:15___ mister
Ви можете мені пояснити ДОХІДЛИВО: в чому проявилось затягування обрання прем"єра з боку СП,

Поражаюсь. Все видели, а вы нет?
Целую группу неподписантов от НУНС, которыми управляли со стороны УП.
"Выкручивание рук" фракцииНУНС со стороны СП перед выборами спикера.
Впихивание СП кандидатур-министров по квоте фракции НУНС.
Пояснюю ще раз для затятого юлелюба: вся та возня з непідписантами жодним чином не вплинула на час проведення першого засідання ВРУ VI скликання (затягування було з боку ПР, які блокували роботу погоджувальної ради), ніяк не вплинуло на створення коаліції (вона була створена на першому пленарному засіданні), не вплинули на обрання спікера (він був обраний на другому пленарному засіданні), а отже і не вплинули на затримку голосування по кандидатурі пем"єр-міністра (тут впливали фактори регіоналів і збоїв в роботі Ради). І це дійсно бачили всі крім впертих юлефанів!!!!!!!
І чого це ви так переживаєте за фракцію НУНС? Нікому руки там не повикручували, ми це вчора бачили це при голосуванні.
Alex_r _ 19.12.2007 15:13
IP: 193.93.184.---
19.12.2007 13:39___ Netko
Насправді виглядає так, що вони формально НЕ можжуть їх скласти, бо немає відповідного комітету.
Сложили, но с каким трудом. ПР в очередной раз показала себя шулерами (обещают одно, голосуют по другому). Выручил Литвин.
А потом еще продолжилось: Лукаш, Охендовский...
Теперь, затягивая регистрацию новых депутатов, могут мешать принять бюджет до 31.12.2007. Будет аврал. При этом можно будет протянуть свои интересы. Ющенко будет вставлять свои (он же еще будет подписывать или накладывать вето).
Ну і вірю в те що там є пару чоловік які мислять бодай на один крок вперед:)
Я бы тоже хотел бы в это верить, но такое ощущение, что не просчитывают ходы вперед. А я, нескормно отмечу:))), это все предполагал еще вчера (сразу после голосования за Тимошенко).
Netko _ 19.12.2007 13:42
IP: 194.44.134.---
19.12.2007 02:59___ Alex_r
Додам ще посилання
http://www.ord-ua.com/categ_1/article_52235.html
Netko _ 19.12.2007 13:39
IP: 194.44.134.---
19.12.2007 03:16___ Alex_r
Насправді виглядає так, що вони формально НЕ можжуть їх скласти, бо немає відповідного комітету.
Отож 20 днів вони матимуть і так
Ну і вірю в те що там є пару чоловік які мислять бодай на один крок вперед:)
Alex_r _ 19.12.2007 03:16
IP: 92.112.87.---
Подумали ли об этом?
Может быть, есть смысл пока не сдавать депутатские мандаты – конституция дает на это 20 дней.
А за это время принять бюджет, назначить нового генпрокурора и внести изменения в закон о Киеве.
Alex_r _ 19.12.2007 03:13
IP: 92.112.87.---
18.12.2007 17:30___ Netko

Меня сейчас больше волнует другое.
Завтра (а согласно повестки дня, должно было быть сегодня) лишатся депутатства ушедшие в КМ БЮТовцы и НУНСовцы.
И 227 голосов уже не будет.
Значит нельзя будет проголосовать за нового ген.прокурора, за другие решения (по Киеву, например).
Нельзя будет принять новый проект бюджета (логично предположить, что за проект нового КМ ПР и коммунисты голосовать не будут).
Да и сама коалиция в составе меньше 226 голосов может ли существовать больше месяца?
Не будет ли ЦВК, в котором большинство от старой коалиции, умышленно затягивать процесс вхождения в депутаты следующих по спискам БЮТ и НУНС?
Alex_r _ 19.12.2007 02:59
IP: 92.112.87.---
18.12.2007 16:15___ mister
Ви можете мені пояснити ДОХІДЛИВО: в чому проявилось затягування обрання прем"єра з боку СП,
Поражаюсь. Все видели, а вы нет?
Целую группу неподписантов от НУНС, которыми управляли со стороны УП.
"Выкручивание рук" фракцииНУНС со стороны СП перед выборами спикера.
Впихивание СП кандидатур-министров по квоте фракции НУНС.
Netko _ 18.12.2007 17:30
IP: 194.44.134.---
___ Alex_r
А от і перша "ластівка" – помилка, про яку я Вам писав (з Обкому):
"Я думаю, что после голосования может быть чисто юридический нонсенс, потому что решение Верховной Рады уже принято, поэтому, я думаю, что мы будем советовать все-таки проанализировать с этой точки зрения ситуацию. Я не думаю, что это для нее (Ю. Тимошенко) является принципиальным сегодня, когда можно считать избранным правительство", – сказал А. Турчинов.
http://www.obkom.net.ua/news/2007-12-18/1643.shtml
mister_ _ 18.12.2007 16:15
IP: 193.93.16.---
18.12.2007 13:01___ Alex_r
Ви можете мені пояснити ДОХІДЛИВО: в чому проявилось затягування обрання прем"єра з боку СП, якщо на ПЕРШОМУ ж пленарному засіданні було оголошено про створення коаліції, на другому обраний спікер, після подання спікером кандидатури ЮВТ, через 2 години вона була напрвлена президентом на розгляд ВРУ а далі почалось блокування з боку ПР, де тут провина СП?????????????????????????
Щодо логіки вашої, то я провів аналогію в порівняянні з цим:
Такая логига может быть, например, у Газпрома (соответственно, РУЭ, Петрогаз, СП...), который, готов пролоббировать затягивание избрания Тимошенко, чтобы она уже не смогла (не успела) бы пересмотреть подписанные на 2008 год газовые соглашения.
Jimmi _ 18.12.2007 13:42
IP: 91.124.3.---
Молордец Юлия Владимировна! Так держать! Теперь она разбёрётся и с газом и с маяками,которые окупировали Росияне, и вообще наведёт порядок в Украине
Alex_r _ 18.12.2007 13:04
IP: 193.93.184.---
А по поводу "кнура-Єханура", то этот конфликт уже давно вычерпан (см.предыдущее голосование Еханурова за Тимошенко). Было бы очень смешно, если было бы обратное.
Alex_r _ 18.12.2007 13:01
IP: 193.93.184.---
18.12.2007 12:07___ mister
Користуючись вашою логікою, то голосування по своїй кандидатурі завалила сама Тимошенко, щоб відтянути своє призначення аби не відповідати за слова, що вона перегляне газові домовленостіж. Нонсенс? Звичайно. Так же само і ваша думка, щодо впливу СП на систему Рада.
??? Где вы у меня увидели такую логику???
Если бы Тимошенко была избрана в октябре, то, я думаю, успела бы договориься с Газпромом. Сейчас, конечно, уже нет.
Кто затягивал этот процесс? ПР и СП. И там и там есть газовые интересы.
Кстати, наведя справки, я уже не утверждаю на "влиянии СП на систему Рада". Я предполагаю "влияние СП на некоторых депутатов".
shelya _ 18.12.2007 12:53
IP: 77.122.35.---
Не вперше і не востаннє Секретаріат позичає у Сірка очі. Чого варте одне нагородження тої самої судді, яка закрила справу на Пукача з приводу знищення документів про вбивство Гонгадзе. От побачите, цей хацкер теж якусь медаль отримає;)
Ockham _ 18.12.2007 12:50
IP: 195.5.37.---
18.12.2007 12:45___ Kassandraz
ВІТАЮ ВСІХ З ПРЕМЄР-МІНІСТРОМ!
Чого так кричати у нас їх вже було.
Корупція11 Вибори-2012 в Україні94 Свобода слова169 Україна та Європа149 Євро-201259
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook