ВІЙСЬКОВІ ОБЛІГАЦІЇ. ПЕРШІ 4 ДНІ
Навіть по завершенню президентських виборів війна проти нашої держави, на жаль, триває. Хлопці на передовій потребують нашої допомоги.
Минуло перші чотири дні, як Ощадбанк почав продаж сертифікатів казначейських зобов'язань "Військові" на підтримку української армії.
За цей час було продано 1805 сертифікатів або, як звикли називати їх в народі, облігацій. 21-22 травня – 635 облігацій. 23 та 26 травня – 1170. Вже спостерігається перша динаміка. І дуже важливо, щоб вона нарощувалася з дня у день. Це залежить від кожного, кому не байдужа доля своєї країни та своїх дітей.
Першими до акції приєдналися урядовці. Вони купили облігації, сфотографувалися з ними та розмістили фото в соцмережах. У минулу п'ятницю увечері 100 казначейських зобов'язань придбав прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк.
Учора в понеділок долучився міністр молоді та спорту Дмитро Булатов разом зі своїми заступниками.
А також народний депутат Лілія Гриневич.
Підтягнувся і бізнес. Зокрема, партнери юридичної компанії "Магістр і парнери" – Олексій Резніков з колегами.
Та Андрій Федорів (міжнародна маркетингова компанія fedoriv.com).
Очікую на фронтмена "Океану Ельзи" Святослава Вакарчука. Чекаємо на решту міністрів, народних депутатів, губернаторів, митців, журналістів, підприємців і просто патріотів, закликаємо їх до конкретного кроку – зробити реальний внесок у зміцнення обороноздатності нашої держави.
Хто крім нас? Як казав Наполеон, збройних сил недостатньо для захисту країни, водночас країна, яку захищає народ, непереможна. Тож проявімо солідарність, об'єднаймо зусилля, зробімо наші військові казначейські зобов'язання ОБЛІГАЦІЯМИ ПЕРЕМОГИ!
Переконаний, що ми це зможемо. Детальніше дізнатися про умови придбання облігацій можна на сайтах Ощадбанку та Міністерства фінансів.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.