Альона Шкрум Народний депутат України, голова підкомітету з реформи держслужби

ПРО ВОВКІВ, ДОВІРУ І ДЕЙДЕЯ

15 липня 2017, 18:31

["Вовки, вовки...!"]



Ось що означає брак довіри до державних інститутів та кожного, хто із представляє.

Три роки назад українці вірили у героїв. Тепер ми віримо лише у великі гроші, цинізм, заробіток на війні, хабарі на плівках, та те, що нам безкінечно брешуть, нами маніпулюють та піаряться на війні.

У цьому втраті віри у щось справжнє – винні депутати, які не голосують за зняття недоторканності з колег, що брешуть і не можуть пояснити свої статки, винен Президент, який після Майдану мав безпрецедентну підтримку, а зрадив іі і використав усю на самозбагачення і кругову поруку замість реформ.

Винна політична верхівка, яка загралася у шоу, самопіар, гібридну правду та популізм на війні.

Вони навчилися ставити театральні вистави низького пошибу, але не відчули грані, коли пафосні шоу перетворилися на фарс.

Їм більше не вірять.

Вони сотні разів кричали "вовки наступають", і тепер на іх крики ніхто не приходить.

Це криза віри, криза держави і криза слабких інститутів влади. А заслужити віру назад – тепер буде в тисячі разів важче.

Коментарі — 150
Orest Jj _ 16.07.2017 14:12
IP: 77.52.48.---
Виктор Савченко:
valsh01:
Виктор Савченко:
valsh01:
руслан49:
Наша прінцеса Шкрум будєт отдихать в Ріме.
==
А Петро Алексеевич где в этом году будет отдыхать?
==
а яка різниця?всім відомо що порошенко далеко не бідний і може собі дозволити відпочивати будь де.а от за які шиши шкрум відпочиває це питання.
Вопрос не в бедности или в богатстве)) Хотя поклонникам шоколадного барыги это трудно понять)) Вопрос в морали – может ли позволить себе даже недельный отдых президент в воюющей, беднеющей и раздираемой проблемами стране? Наш – может. Человек с совестью – вряд ли
тобто ти пропонуєш заборонити ВСІМ!!!відпочивати бо в нас "воюющая,беднеющая страна"? так я зрозумів?і барига це ти толік.ще й дебілом став на старості)
не всім а владі на чолі з презіком.
Orest Jj _ 16.07.2017 13:43
IP: 77.52.48.---
Олександр Перший:
....Тому що я захищаю інститут президентства (зараз в особі Порошенко...

тобто, ви й інстітут президенства в особі Шапкокрада захищали? Бачите, як усе складается гарно – ви злорадствували що при ЮВТ "українці незаслужено жирком обросли" і ваша мрія здійснилася – Шапкокрад витряс з кишень українців "жирок" з кишень а Пакращенко остаточно почистив кишені.
Теперь ви задоволені, що здійснилося ваше "проротство"?
Виктор Савченко _ 16.07.2017 13:33
IP: 35.189.213.---
valsh01:
Виктор Савченко:
valsh01:
руслан49:
Наша прінцеса Шкрум будєт отдихать в Ріме.
==
А Петро Алексеевич где в этом году будет отдыхать?
==
а яка різниця?всім відомо що порошенко далеко не бідний і може собі дозволити відпочивати будь де.а от за які шиши шкрум відпочиває це питання.
Вопрос не в бедности или в богатстве)) Хотя поклонникам шоколадного барыги это трудно понять)) Вопрос в морали – может ли позволить себе даже недельный отдых президент в воюющей, беднеющей и раздираемой проблемами стране? Наш – может. Человек с совестью – вряд ли
тобто ти пропонуєш заборонити ВСІМ!!!відпочивати бо в нас "воюющая,беднеющая страна"? так я зрозумів?і барига це ти толік.ще й дебілом став на старості)
mihaylenco _ 16.07.2017 13:09
IP: 194.28.6.---
Олександр Перший
На перший погляд все правильно написано. Наприклад, про те, що поранення Дейдея без обстрілів виглядає дуже сумнівним і дуже схожим на спектакль.

Як на мене – ніякий це не спектакль. Розборка. Через зону бойових дій іде колосальне бабло. Десь там щось не сподобалося дейдею. І нарвався на конкретних пацанів, котрим плювати на недоторканість.
mihaylenco _ 16.07.2017 13:00
IP: 194.28.6.---
Spirito
- Інженерна група "Арей" судитиметься з рейдерами в британському суді (чи ліпше це питання вирішити в Україні,а в один із британських судів подати позов стосовно виконання/невиконання Будапештського меморандуму?)

Що то за рейдери такі, проти яких луценко-грицак-муженко нічого вдіяти не можуть? А як вони можуть захистити державу від зовнішнього агресора? Невже отой танковий завод рейдернув путін?
Adam Viter _ 16.07.2017 12:58
IP: 178.92.184.---
Не знаю із якого району лінії зіткнення з ворогом, "де не було обстрілів", але вчора у нас похоронили молодого воїна АТО.
Дивні заяви опозиції, зокрема від самопомочі, звучать на радіо FM під акомпанементи колеги по цеху Погребинського – В Карасьова Вони заявляють, що державна влада в Україні досить сильно укріпилась і хитро уникають сказати, що це все спрямовано проти зовнішніх ворогів і внутрішнього подолання корупції, а називають цей процес "поліцейська держава".
А якою має бути Державна Україна під час війни і окупації ворога в Криму і Донбасі, щоб стримати наступ противника на Харків, Одесу, Київ, Львів, Ужгород?
По їх баченню держава повинна бути на стільки слабкою, щоб люба група тітушок могла безперешкодно штурмувати любу ратушу в тилу фронту і оголосити чергову циганську вольницю місцевої родинної гетьманщини.
А як в такому випадку боротись з корупцією, – без відповідного силового-поліцейського апарату, вони
і самі толком не знають, і уникають давати конкретну відповідь
САНДРО _ 16.07.2017 12:52
IP: 82.193.99.---
Adam Viter:
ПАне Viter!
Якщо можна більш детальніше.
Дуже цікава думка про партизанські методи.
Але я не уявляю, ні те що загін партизан, але й одного. припустимо у Криму чи степах Донеччини.
НУ, наші спецслужби проводять спецоперації по санації бойовиків, но це ж одиниці, і процес розтягнеться на десятки років.
Може це все ж не реально
Adam Viter _ 16.07.2017 12:43
IP: 178.92.184.---
Вчора у Facebook одночасно замовкли майже всі проплачені тролі ФСБ Путіна із Ольгіно, злі думки яких очорнювали владу на користь опозиції. План "А" ФСБ по внутрішньому розколу провалився.
Путін все одно буде атакувати Україну до березня 2018 року. У нього просто іншого виходу немає перед власними президентськими виборами в РФ. Йому потрібно утриматися на плаву. Він буде робити все, щоб розхитати Народ України всіх національностей з середини і знищити. В руках ФСБ РФ сконцентрований найпотужніший в світі пропагандистський ресурс. Вони міцно засунули свої кігті в медіа простір України.
Побороти РФ можна тільки єдиним способом в світі. Заманити і довго вимотувати партизанськими методами. Щоб стримати агресора Уряд щодня виділяє мільйони із бюджету на ЗСУ, кожний день, четвертий рік. Якщо є кращий варіант, як побороти найсильнішого агресора світу то поділіться. Якщо немає то перестаньте нити в тилу без причини. В тилу так добре, що ви навіть не помічаєте, що у нас в державі війна.
Олександр Перший _ 16.07.2017 12:26
IP: 188.163.12.---
САНДРО:
Тільки, я б на Вашому місті якнайменше захищав Президента, йому є ким захищатися і без нас.
Ви помиляєтесь. Люди, які зайняті державними справами не завжди мають можливість захищати себе у публічної сфері. Як би ніхто з дописувачів не спростовував весь той бруд, що ллють на президента де які дописувачі, то у читачів склалося цілком неправдива картина і щодо влади і щодо кожного з її представників. Всі б вважали, що немає ніякої війни, що погіршення матеріального становища пов'язане лише з поганою владою. Що Порошенко збагатився саме за рахунок посади. Що не було реформи поліції, що гривну опустили для особистого збагачення (хоча нікого збагачення дешева гривна не дає нікому). Що субсидії для населення – це погано. Що гарно мати внутрішні (не ринкові) ціни на газ. Що одна людина може легко вирішити всі проблеми у державі. Весь цей бруд, як що його не спростовувати, може привести лише до послаблення влади та в кінцевому випадку, до втрати держави.
valsh01 _ 16.07.2017 12:26
IP: 176.119.110.---
Виктор Савченко:
valsh01:
руслан49:
Наша прінцеса Шкрум будєт отдихать в Ріме.
==
А Петро Алексеевич где в этом году будет отдыхать?
==
а яка різниця?всім відомо що порошенко далеко не бідний і може собі дозволити відпочивати будь де.а от за які шиши шкрум відпочиває це питання.
Вопрос не в бедности или в богатстве)) Хотя поклонникам шоколадного барыги это трудно понять)) Вопрос в морали – может ли позволить себе даже недельный отдых президент в воюющей, беднеющей и раздираемой проблемами стране? Наш – может. Человек с совестью – вряд ли
Spirito _ 16.07.2017 12:07
IP: 93.74.43.---
- Інженерна група "Арей" судитиметься з рейдерами в британському суді
(чи ліпше це питання вирішити в Україні,а в один із британських судів подати позов
стосовно виконання/невиконання Будапештського меморандуму?)
САНДРО _ 16.07.2017 12:00
IP: 82.193.99.---
Олександр Перший:
Майже з усім погоджуюсь, Слава нашій Україні і Батьківщині))))))
Дійсно, всі партії намагаються прийти до влади, і це природньо, інакше це була б просто профспілка
І як тільки прийдуть, отут ми і повинні їх кусати, бо як казав Кравчук, у ангелів, що приходять до влади, дуже швидко ростуть рога

Також солідарне з Вами щодо сильного ПРезидента, я навіть теоретично допускав наявність на певний час Диктатора, но зараз вагаюсь, дуже це складна річ- абсолютна влада.
Так що, будемо мати, те, що маємо.
Олександр Перший _ 16.07.2017 11:50
IP: 188.163.12.---
САНДРО:
.
Пане Сандро! Звісно, ви праві, коли кажете, що кожен має право на свою думку і на критику влади. Але, навіть опозиціонер, точніше, тим більш опозиціонер, повинен бути вимогливим не лише до влади, а і до своїх соратників і до себе особисто. Тому що треба мати моральне право критикувати, наприклад, за корупцію чи за корпоративну солідарність, яка йде на шкоду державі. Але, як що ви самі таки, то навіщо та критика? Щоб прийти до влади?
Щодо Порошенко то скажу таке. Так, доводиться часто його захищати, навіть при тому, що іноді він того не заслуговує. Чому? Тому що я захищаю інститут президентства (зараз в особі Порошенко, яка не найгірша порівняно з іншими політиками в Україні, а в багатьох випадках – краща та корисніша), тому що без нього (без сильного президента) в сучасних умовах Україні не вижити. І тому, що багато неправди ллється в його адресу (наприклад, про збагачення за рахунок посади). А це шкодить Україні. А Україна – понад все!
САНДРО _ 16.07.2017 11:41
IP: 82.193.99.---
САНДРО:
Олександр Перший:
...то й вам слід розпочати з Тимошенко. Заклейміть її соромом за те, що сховалась, коли треба було знімати недоторканість з корупціонерів, коли розподілялись 40 млрд. грн. на важливіші потреби країни, коли приймався закон про КС. Що вся фракція "Батьківщина" на смерть стояла проти закону про спец конфіскацію, тобто, захищала украдені у народу України гроші, а значить, сама має рило у пушку. І ще, чому ви не осудили керівників "Батьківщини" за те, що фінансування партії здійснювалось брудними грошами через підставних осіб?
ПАне Олександр, ну просто смішно- у Вас така критика, що мабуть Батьківщині треба дослухатись та перейти в НФЮ та й сидіти в останньому ряду, мовчки, бо говорящіми головами НФ нічого и робить не треба.

Тай термін "рило в пушку" дуже вульгарно виглядає і теж не серьйозно, це ж не монастир, а політична партія
САНДРО _ 16.07.2017 11:32
IP: 82.193.99.---
Олександр Перший:
...то й вам слід розпочати з Тимошенко. Заклейміть її соромом за те, що сховалась, коли треба було знімати недоторканість з корупціонерів, коли розподілялись 40 млрд. грн. на важливіші потреби країни, коли приймався закон про КС. Що вся фракція "Батьківщина" на смерть стояла проти закону про спец конфіскацію, тобто, захищала украдені у народу України гроші, а значить, сама має рило у пушку. І ще, чому ви не осудили керівників "Батьківщини" за те, що фінансування партії здійснювалось брудними грошами через підставних осіб?
Пане Олександр, а тепер дозвольте не погодитись з Вашою критикою Автора
По-перше вона політик, тим паче опозіційний політик і має право проводити і свою, і політику своєї партії
Дозвольте їй це робити, вона ж не толерантна Яхно, а боєць

Також дозвольте мати ЮВТ право на приватне життя, навіть в такі часи, коли деребанять 40 млрд.
А то- ЮВТ сказало- це погано, ЮВТ не сказала, - те погано
Майте терпіння, життя ж триває
САНДРО _ 16.07.2017 11:24
IP: 82.193.99.---
Олександр Перший:
На перший погляд все правильно написано. Наприклад, про те, що поранення Дейдея без обстрілів виглядає дуже сумнівним і дуже схожим на спектакль.
Але...до цього емоційного спічу є питання. А саме ствердження про те, що "президент використав усю безпрецедентну підтримку на самозбагачення". Це неправда/лож. Президент був багатим до посади, а його капітал знизився за останні три роки десь на чверть з 900 млн. до 700 млн. $. Тобто, він не використовував посаду для збагачення. Це зробив Ляшко, який став мільйонером саме за рахунок посади і в наслідок Революції Гідності.

ПАне Олександр, дозвольте підтримати Ваші думки в цьому пості
Тільки, я б на Вашому місті якнайменше захищав Президента, йому є ким захищатися і без нас.
А критика, навіть від нас, таких маленьких т а далеких, зайвою не буде
Виктор Савченко _ 16.07.2017 11:11
IP: 35.189.213.---
Олександр Перший:
Як що ви, пані Олено, вимагаєте від Порошенко почати зі своїх однопартійців, то й вам слід розпочати з Тимошенко. Заклейміть її соромом за те, що сховалась, коли треба було знімати недоторканість з корупціонерів, коли розподілялись 40 млрд. грн. на важливіші потреби країни, коли приймався закон про КС. Що вся фракція "Батьківщина" на смерть стояла проти закону про спец конфіскацію, тобто, захищала украдені у народу України гроші, а значить, сама має рило у пушку.
До речі, реформи йдуть (в поліції, в царині права, в МО, пенсійна, судова, медична), але багато хто їм чинить спротив, в тому числі "Батьківщина" (коли вимагає внутрішні тарифи на газ замість ринкових), .
треба нагадати що в 2008 році тимошенко підписала меморандум з мвф.де було і підняття пенсійного віку,продаж землі, підняття ціни на газ для населення.
Виктор Савченко _ 16.07.2017 11:08
IP: 35.187.34.---
valsh01:
руслан49:
Наша прінцеса Шкрум будєт отдихать в Ріме.
А Петро Алексеевич где в этом году будет отдыхать?
а яка різниця?всім відомо що порошенко далеко не бідний і може собі дозволити відпочивати будь де.а от за які шиши шкрум відпочиває це питання.
Олександр Перший _ 16.07.2017 11:02
IP: 188.163.12.---
Як що ви, пані Олено, вимагаєте від Порошенко почати зі своїх однопартійців, то й вам слід розпочати з Тимошенко. Заклейміть її соромом за те, що сховалась, коли треба було знімати недоторканість з корупціонерів, коли розподілялись 40 млрд. грн. на важливіші потреби країни, коли приймався закон про КС. Що вся фракція "Батьківщина" на смерть стояла проти закону про спец конфіскацію, тобто, захищала украдені у народу України гроші, а значить, сама має рило у пушку. І ще, чому ви не осудили керівників "Батьківщини" за те, що фінансування партії здійснювалось брудними грошами через підставних осіб?
До речі, реформи йдуть (в поліції, в царині права, в МО, пенсійна, судова, медична), але багато хто їм чинить спротив, в тому числі "Батьківщина" (коли вимагає внутрішні тарифи на газ замість ринкових), іноді з благими намірами іноді з кон'юнктурних причин.
Олександр Перший _ 16.07.2017 10:59
IP: 188.163.12.---
На перший погляд все правильно написано. Наприклад, про те, що поранення Дейдея без обстрілів виглядає дуже сумнівним і дуже схожим на спектакль.
Але...до цього емоційного спічу є питання. А саме ствердження про те, що "президент використав усю безпрецедентну підтримку на самозбагачення". Це неправда/лож. Президент був багатим до посади, а його капітал знизився за останні три роки десь на чверть з 900 млн. до 700 млн. $. Тобто, він не використовував посаду для збагачення. Це зробив Ляшко, який став мільйонером саме за рахунок посади і в наслідок Революції Гідності.
Щодо кругової поруки в оточенні президента, тут, скоріше за все, слід погодитись з автором. Але зауважу, що теж саме є практично у всіх партіях і фракціях. Всі бажають боротьби з корупцією, але так, щоб саме їх це не стосувалось. Як тільки за одне місто схопили бійців Ляшка, він тут же заволав, що прокурор не справжній. Як тільки хапають корупціонерів, всі до одного кричать, що це політична розправа.
mihaylenco _ 16.07.2017 10:51
IP: 194.28.6.---
Обстрілів не було. Була крута розборка.
valsh01 _ 16.07.2017 10:27
IP: 176.119.110.---
руслан49:
Наша прінцеса Шкрум будєт отдихать в Ріме.
А Петро Алексеевич где в этом году будет отдыхать?
valsh01 _ 16.07.2017 10:26
IP: 176.119.110.---
Ув. Алена!
1. Ваш блог направлен на эмоции. Для политика лучше, чтоб он "цеплял" мозги. Поэтому – больше фактов.
2. Когда Вы говорите про неких ОНИ, делающих нехорошие дела, то самообманываетесь. Для 90% людей Вы и Ваши однопартийцы тоже входят в состав этих ОНИ – депутатов. Депутаты, в мнении большинства, имеют солидарную ответственность и вину. И всех депутатов украинцы идентифицируют одинаково – как корыстных, продажных и беспринципных. В этом есть вина самих депутатов. Поскольку, чтоб отличить Шкрум от дейдеев-розенблотов, нужна информация. Я отношусь к симпатикам Батькивщины, но и мне нелегко уследить за ней. Например, почему пару недель назад Батькивщина не признавала пенсионную реформу, а позавчера С.Соболев заявил, что партия согласна голосовать за нее. Что изменилось? Поэтому – больше публичности. И правды.
3. Для меня случай с Дейдеем – подтверждение, что от украинцев происходящее на фронте наглухо закрыто информационной стеной. И вся информация оттуда может быть обманом
руслан49 _ 16.07.2017 10:20
IP: 37.52.22.---
Наша прінцеса Шкрум будєт отдихать в Ріме.
руслан49 _ 16.07.2017 10:07
IP: 37.52.22.---
Anatol Zubenko:
Mikola Turcshin:
Orest Jj:
Минимальная зарплата:
- Лесото $53
- Чад $52
- Габон $ 51
- Гамбия $ 51
- Замбия $51
- Гана $ 47
- Бангладеш $47
- Украина $ 41
- Россия $ 125
Путину начхать на хохлов!!!
хи-хи-хи
В Украине вроде 3200 гр.
3200 грн це 113 доларів. Не може щось написати Mikola Turcshin, щоб не збрехати. Патологія така.
ONLINE
Корупція1041 Річниця Майдану72 Україна та Європа878 Рада 2014103 Уряд реформ284
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter