Альона Шкрум Народний депутат України, голова підкомітету з реформи держслужби

ДЕНЬ СУРКА У ВР

05 вересня 2017, 15:52

Перший день сьомої сесії цієї Верховної Ради – спроба номер 7 почати роботу над змінами у країні.

Майже не віриться, що ця Рада працює вже більше 1000 днів. 7-й раз ця Рада співає гімн. Слова одні й ті самі, заклики одні й ті самі, красиві вишиванки, от тільки так катастрофічно мало зроблено. Хвилини мовчання, патріотичні гасла (частіше від тих, хто гарно заробляє на війні), розмови про хлопців на фронті, а у кулуарах – запитання про мільярди гривень з державного бюджету, відданих друзям Порошенка-аграріям, та нові корупційні схеми.

Це "день сурка" у ВР – кожен день одне й те саме. І як не змінюй слова у реченнях та розкладку голосувань і людей на посадах – як їх не посади – результатів для країни мізер.

- – -

Спікер виділяє 5 пріоритетів: пенсійна, медична, судова, освітня реформи та реформа Парламенту.

Таке враження, що реформи та законопроекти нам треба "для галочки", для МВФ, для статистики прийнятих та порахованих кимось "реформ", для грантів, для нових потоків державних коштів...для чого завгодно, але не для позитивних змін.

Кінцевим результатом усіх реформ повинен стати прогрес у сфері людського розвитку для кожного без винятку громадянина України. Реформи мають робити державу та кожного українця окремо – заможнішим і щасливішим. І тільки для цього, чорт побери, мають робитися реформи, і тільки тоді вони є реформами, а не демагогією чи пограбуванням.

Наразі ж, Валовий Національний Продукт на душу населення, з урахуванням інфляції, – знизився на 31,9%. На 31,9 відсотків, колеги!

Це говориться у висновках "Доповіді про стан людського розвитку" за 2016 рік під назвою "Людський розвиток для всіх і кожного", яку Програма розвитку Організації Об'єднаних Націй (ПРООН) представила в Києві в березні 2017 року.

- – -

Які ж реформи?

Слово "реформа" дискредитоване вщент. Говорити про "судову" реформу – ганебно і смішно після закону про КСУ. Про інші "реформаторські ідеї" будемо говорити окремо. Бо важливі деталі.

Реформа Парламенту – це як жарт. Це моє найбільше розчарування. Іронічно чути про цю реформу від Спікера Парламенту – від людини, яка постійно порушує Регламент та закони України і незаконно підписала місяць тому закон про Конституційний суд.

Пізно говорити про реформу Парламенту, коли Парламент зруйнували. Зруйнували інституційно, бо Парламент зараз немає жодного механізму контролю, він втратив контроль за іншими гілками влади і більше не приймає рішень, а лише затверджує ті, які спускають йому друзі Президента.

1 – ВРУ не має дієвої Рахункової палати – обрати членів не можуть 3 роки.

2 – Немає нового складу ЦВК, і цей інститут очолює людина, що фігурує у чорній бухгалтерії партії регіонів.

3 – Парламент не має можливості збирати тимчасові слідчі комісії для розслідувань, не має незалежного Регламентного комітету і навіть голови комітету.

4- Парламент тепер не має і незалежного інституту парламентського Омбудсмена – який вбитий цією коаліцією в законі про КСУ.


Яка реформа Парламенту, шановні?

- – -

Про що треба було б говорити цієї сесії?

Треба було б говорити про серйозні і радикальні податкові зміни, які дозволять дихати бізнесу, та отримати хоч декілька точок зростання економіки. Треба говорити про стратегію швидкого підняття економіки, стратегію розвитку туризму та інших сфер, про виведення ринку з тіні, розвиток та стимулювання українського експорту в країни ЄС та про те, які конкретні галузі економіки ми можемо підтримати для швидкого результату.

Треба говорити та приймати закони для розвитку місцевого самоврядування, яке зможе піднімати цілі регіони самостійно й за допомогою інвестицій – але закон про службу в місцевому самоврядуванні заветований Президентом особисто. Рік його саботує коаліція.

Треба було б говорити про необхідні закони з державного управління, які б прибрали від міністерств невластиві їм функцій, що стали лише розсадником величезної корупції, які б реформували і КабМін і центральні органи виконавчої влади.

Але цих питань у порядку денному немає.

Як і немає законопроекту про виплату компенсації сім'ям загиблих АТОшників. Як і немає реальних, а не фейкових, ініціатив щоб змін у державі для зростання ВНП.

- – -

Що я очікую від цієї 7-ї сесії?

Я більше не очікую реальних реформ. Ні політичної волі, ні голосів для справжніх змін, ні експертних знань, ні реального бажання – тут немає.

Я лише очікую від декількох десятків депутатів, які прийшли сюди не заробляти, а працювати для українців – що вони будуть голосно інформувати суспільство про жахливі помилки, про корупцію у законопроектах, про договорняки, про нові схеми, і будуть зупиняти щоденні спроби поділити бюджетні потоки та загнати країну у глухий кут, вбивши навіть ті працюючі інститути, які залишилися.

Це буде ДЕНЬ СУРКА, який буде повторюватися знову і знову, доки ми не вийдемо з цієї матриці Парламенту, який підмінив суть реформ красивими назвами і статистикою, і не виберемо ті кроки, які приведуть нас до відновлення контролю над країною.

Бо фізично більше не можу день за днем, сесія за сесією бачити одну й ту саму картинку, чути одні й ті самі крики, і втрачати сили, час і достойних людей – в тому самому вічному бої проти беззаконності, проти невігластва, проти великих грошей, маніпуляцій і руйнації незалежних інституцій.

Коментарі — 143
13м _ 05.09.2017 19:11
IP: 104.197.213.---
valsh01:
Ну и отлично, я, так предлагаю уже с 2015 года и еще уголовную ответственность за неисполненные предвиборные обещания на уровне мошенничества, пообещал – избрали – не выполнил – сел., а еще за Закон о выборх, статусе депутатов и Президента, возможности отзыва и переизбрания да, еще за жесткую мажоритарку, приоритет економических вопросаов памятникам, ведь економика – решение всех проблем, никаких адекватных реформ без денег не будет, нищий народ, богатые правители – ничего не напоминает?, на мой взгляд, это решение и вопросов с Донецком, Луганском и Крымом.
Spirito _ 05.09.2017 19:10
IP: 93.74.43.---
PS
- Итоги саммита БРИКС в Сямэне: многополярный мир под лидерством Китая и России
- Наступу Росії слід чекати у період між російськими та українськими виборами – аналітик
...ситуація може стати значно небезпечнішою.-
- Путін: миротворці ООН на Донбасі можуть бути лише на лінії розмежування
(тому варто вести мову лише про деокупацію, (окупацію "не видно"),
але треба написати закон так,щоб усі побачили;
що російські "миротворці" в ОРДЛО з розстрілу "зеленого коридора" Іловайська)
kren _ 05.09.2017 18:57
IP: 188.0.104.---
Олександр Перший:
kren:
...
Тут спрацьовує не воля олігархів/кланів, не їх дозвіл, а закони ринкової економіки... Теперішня ситуація (падіння добробуту) пов'язана з війною.
В інших питання ви все зволили до однієї купи...
...п.Олександр Перший,от для чого Ви таку дурню городите? Ви маєте знати в рази краще за,
якогось там юзера,що закони ринкової економіки-передбачають,перш за все демонополізацію
ринку?і рівність конкуренції? Те ж саме запитання,що це значить для "великого бізнесу".?
Для прикладу,за таких умов можливий скачок цін на автогаз,що викличе кілька хвиль подорож
чання всього,перша звиля вже є,що без благословення вищих посад не можливо.
А все ін,що я звалив до купи-так це називається верховнство права,коли за порушення настає від
повідальність, (власне,категорія вимог,яка не має торкатися вищої касти),де війною не вдасться
прикрити картельну змову під егідою влади.
valsh01 _ 05.09.2017 18:55
IP: 130.0.48.---
Олександр Перший:

Тут спрацьовує не воля олігархів/кланів, не їх дозвіл, а закони ринкової економіки, які невідворотно приводять до зростання добробуту людей.
Просто фантастический долб...еб)) Украина, оказывается, страна, где действуют законы рыночной экономики)) А не олигархические междусобойчики 10 богатейших семей друг с другом и с властью – кому достанется какая отрасль промышленности, предприятие, естественная монополия, земля, природные ископаемые из недр, доступ к деньгам бюджета, преференции государства, дешевая раб.сила.
Spirito _ 05.09.2017 18:54
IP: 93.74.43.---
"до відновлення контролю над країною."
-"Пріоритетом N1 для укр.парламенту на цю сесію повинна залишатися національна безпека й оборона", -Парубій
-Гримчак розповів чим замінять АТО у законі про реінтеграцію Донбасу-
на "операцію з оборони країни",але слова "війна" не буде.-
-У Порошенко свой план:эксперт рассказал,почему Киев не хочет рос.миротворцев на Донбассе
..."Идеальным сценарием было бы введение в Донбасс рос.мирот.,потому что это бы позволило
пролить свет на всю ситуацию (!) в регионе,
...предложение России- это уже хорошо,поскольку в данном случае оно создаст затруднения для прохождения в Совбезе ООН киевского варианта закона, -
-Дайте им по бомбе:мир Корее принесет гарантия взаимного уничтожения Севера и Юга -статья
как показывает опыт конфликта между Индией и Пакистаном,именно такой взаимный "баланс силы"
оказыв.наиболее прочным балансом мира.-
(можливо,Києву варто розгл.такий "баланс сили" стосовно РФ
та на протидію пеклу "ихтамнет",що підт.зах.п.у мінських д.)
valsh01 _ 05.09.2017 18:38
IP: 130.0.48.---
Олександр Перший:
Додам, що прийняті закони цією (в цілому поганою!) ВР про НАБУ, е-декларування, державні закупівлі через електронні торги та інші поступово послаблюють корпоративний моноліт, створюють в ньому тріщини. Ось це і треба робити без істерик, популізмі і демагогії. І головне без революцій, які завжди несуть лише велике жертвоприношення після якого все потрібно починати с початку.
Мне казалось, что Майдан-2014 требовал от власти несколько иного. Точнее, изменений – кардинальных, эффективных и ориентированных на интересы украинцев. А получилось, что через три года власть проковыряла в "корпоративном монолите" только трещины. Причем, я бы дополнил – трещины в фасаде. Которые никак не влияют на прочность и долговечность олигархического корпоративного монолита. А, что, трещины? Их несложно заделать (например, отменив всё названное вами). Или, просто приспособиться к ним и не обращать на них внимание))
Олександр Перший _ 05.09.2017 18:29
IP: 188.163.12.---
kren:
І скажіть мені,хто ж це Вам дозволить підготувати,умови для "розвиненої економіки"...
...
Тут спрацьовує не воля олігархів/кланів, не їх дозвіл, а закони ринкової економіки, які невідворотно приводять до зростання добробуту людей. Теперішня ситуація (падіння добробуту) пов'язана з війною. І не зважаючи на це маємо ріст ВВП 2,5%.
В інших питання ви все зволили до однієї купи. Тому не відповідаю.
valsh01 _ 05.09.2017 18:26
IP: 130.0.48.---
Віктор Петренко:
valsh01:
/QUOTE]Не лопните от пафоса, дядя)) Шкрум делает то, что сейчас больше всего нужно украинцам – ГОВОРИТ ИМ ПРАВДУ. А делать "щось корисне", как вы юморно заметили (юморно, поскольку только вы знаете, что вложили в этот емкий термин "щось") обязаны те, кто взял ответственность за это – парламентская коалиция, президентская вертикаль, исполнительная власть.
==
тобто ті депутати,які не входять в коаліцію,взагалі нізащо не відповідають?
Отвечают. Оппозиционные депутаты отвечают, в первую очередь, за то, чтоб НЕ ГОЛОСОВАТЬ за дерибан страны, за сомнительные и антиукраинские реформы, за сдачу интересов страны военно-политическим руководством, за нормы в законодательстве, которые нарушают права человека. И, в то же время. эти же самые депутаты отвечают за то, чтоб их голоса СТОЯЛИ под всеми законами, которые идут на пользу Украине и украинцам
kren _ 05.09.2017 18:19
IP: 188.0.104.---
Олександр Перший:
kren:
Т...можна підготувати умови для того, а саме, розвинуту економіку...громадянське суспільство...
...гм,одному вже говорив про- "що робити"...
...так,п.Олександр Перший,саме оце і є і причино,і метою,як сказано в соціології-конкурентних взає
модій.І скажіть мені,хто ж це Вам дозволить підготувати,умови для "розвиненої економіки"...
...ну Ви ж-як функціонер,чи десь там поряд-розумієте,що значить для олігархії,що в Україні ще
й влада в одному флаконі?Що це значить для "нашого великого бізнесу"
Громадяське сус-во!!!??? Ви при своєму глузді? А може ще й рівність всіх перед законом?без
оглядки на посаду,статус і доходи?
Може ще "гаспада" стануть перед скотами звітувати звідки в них ці лярди? Може ще й вбивць
Майдану накажете засудити? Зрадників,з чиєї вини війна в Україні? Хто підвів людей під Іловайськ,
Дебальцеве? Діамантових прокурорів під суд?...
Ви думаєте,що "клацаєте"?
valsh01 _ 05.09.2017 18:17
IP: 130.0.48.---
Олександр Перший:

...А як що міняти шило на мило, хоч кожні два роки, то нічого не зміниться на краще, лише погіршиться, тому що до влади будуть приходити ті ж самі олігархи, лише в різних обличчях та все більш безсоромні. Ну, наприклад, як зараз Ляшко
Забавно)) Власть, перераспределившая финансовые потоки потоки на себя, сохранившая олигархическую систему экономики, устранившая влияние громады на принятие важных решений, монопольно владеющая и диктующая СМИ, не реформировавшая судебную систему, успешно убивающая малый и средний бизнес, игнорирующая требования оппозиции, грязно играющая с политическими оппонентами – эта власть в выборах не нуждается)) Она в них УЖЕ не нуждается. Поскольку, оказывается, – это шило на мыло (а Януковича на Порошенко, разве не Ш = М). Поскольку, оказывается, нужно подождать, пока подрастет полит. слой среднего класса (это того, кого государство и монополии так е...т, аж гай шумит). И, вообще – НЕ НА ЧАСІ))
Илья Мазур _ 05.09.2017 18:15
IP: 35.195.10.---
КЛЯТВА УКРАИНСКОГО ПОЛИТИКА
Я ридний нэньци Украйини//Жизнь без остатка брошу пОд ноги.//Ради нее готов отныне//Я совершать такие подвиги://Быть лЮбым другом Президента,//Работать в Раде и Правительстве,//Иметь сисястых референток//И дрючить их по совместительству.//На Кипре и на Вануату//Иметь офшорные компании,//Сидеть на схемах, брать откаты,//С семьей лечиться в Феофании.//Носить костюмы от Бриони,//На журналюг переть бульдозером,//Домишко в заповедной зоне//Иметь с леском, рекой и озером.//Есть фуа-гра и стейки с кровью,//Пить "Плимут джин" со льдом и тоником,//Иметь Бугатти и Рендж Ровер,//Летать на отдых в Санта-Монику.//Владеть наличностью в избытке,//Иметь инструктора по теннису,//А то, что пипл берут завидки, – //Как говорится, мне по пенису.
Віктор Петренко _ 05.09.2017 18:08
IP: 104.198.224.---
Олександр Перший:
kren:
...виконувалися тільки в рамках доцільності.Тобто,просто кажучи тоді,коли
коли закони не суперечили,в РС."принципам демцентралізму",зараз -корпоративним інтересам домінуючої верхівки.
Тут я згоден з вами. Корпоративні інтереси верхівки дуже важко здолати, але можна підготувати умови для того, а саме, розвинуту економіку, певні демократичні свободи, що породжує середній клас – громадянське суспільство. Лише тоді виникають можливості якісної зміни влади. А як що міняти шило на мило, хоч кожні два роки, то нічого не зміниться на краще, лише погіршиться, тому що до влади будуть приходити ті ж самі олігархи, лише в різних обличчях та все більш безсоромні. Ну, наприклад, як зараз Ляшко, чи Каплін, чи Рабінович.
ви забули найголовніший персонаж-тимошенко!!!
Віктор Петренко _ 05.09.2017 18:07
IP: 146.148.42.---
valsh01:
Олександр Перший:
Може вже пора закінчувати скиглити, а робите самім щось корисне у рамках наданих вам повноважень і можливостей, як депутату ВРУ?
Не лопните от пафоса, дядя)) Шкрум делает то, что сейчас больше всего нужно украинцам – ГОВОРИТ ИМ ПРАВДУ. А делать "щось корисне", как вы юморно заметили (юморно, поскольку только вы знаете, что вложили в этот емкий термин "щось") обязаны те, кто взял ответственность за это – парламентская коалиция, президентская вертикаль, исполнительная власть.
тобто ті депутати,які не входять в коаліцію,взагалі нізащо не відповідають?
Олександр Перший _ 05.09.2017 18:06
IP: 188.163.12.---
Додам, що прийняті закони цією (в цілому поганою!) ВР про НАБУ, е-декларування, державні закупівлі через електронні торги та інші поступово послаблюють корпоративний моноліт, створюють в ньому тріщини. Ось це і треба робити без істерик, популізмі і демагогії. І головне без революцій, які завжди несуть лише велике жертвоприношення після якого все потрібно починати с початку.
Віктор Петренко _ 05.09.2017 18:05
IP: 23.251.157.---
Олександр Палій:
Тимошенко: "Україна на межі прірви".
Коли у 2009 році, за прем'єрства Тимошенко, економіка України впала найглибше на планеті Земля, серед 210 країн світу, без війни, з відкритими ринками – на 15,8%, то це, за Тимошенко, було "процівітання", бо вона була прем'єром.
Коли зараз, під час війни, попри ампутацію 20% промисловості, чверті валютних надходжень, закриття для торгівлі половини кордону, економіка росте на 2,5%, то це "межа прірви", бо вона не при владі.
Хоча, у її словах про край прірви щось є, але справа в напрямку руху.
Річ у тім, що Україна з прірви вибралася і йде далі від її краю, вперед, а не зайшла туди і летить донизу, як під час правління Тимошенко.
100%!!!!
kren _ 05.09.2017 18:01
IP: 188.0.104.---
valsh01:
...И только избирателю (а не вам) дано право на выборах решать...
...ну,це Ви "загібаєтє"...у нас виборець має можливість пограттися у вибори...власне кажучи,з одного
виду фруктів і з оного лотка,до речі,що цікаво,руками не мацати,а вибрати на око,з зовнішнього виг
ляду...щось відмінніше...відтакого ж.
Олександр Перший _ 05.09.2017 17:59
IP: 188.163.12.---
kren:
...виконувалися тільки в рамках доцільності.Тобто,просто кажучи тоді,коли
коли закони не суперечили,в РС."принципам демцентралізму",зараз -корпоративним інтересам домінуючої верхівки.
Тут я згоден з вами. Корпоративні інтереси верхівки дуже важко здолати, але можна підготувати умови для того, а саме, розвинуту економіку, певні демократичні свободи, що породжує середній клас – громадянське суспільство. Лише тоді виникають можливості якісної зміни влади. А як що міняти шило на мило, хоч кожні два роки, то нічого не зміниться на краще, лише погіршиться, тому що до влади будуть приходити ті ж самі олігархи, лише в різних обличчях та все більш безсоромні. Ну, наприклад, як зараз Ляшко, чи Каплін, чи Рабінович.
valsh01 _ 05.09.2017 17:55
IP: 130.0.48.---
Ostap Kycher:
valsh01:
Ostap Kycher:
голосуйте за порошенко, и бпп. народу все нравится – в стране нет ни одного протеста,митинга, забастовки.
оппозиция все врёт
==
А может его пожизненным царем поставить? Ой, ошибся, цари – то не у нас. У нас – гетьмани))
=========
Головою правління
Нет, головой нельзя. Ему противопоказано. У него сахар высокий. Давайте его другим местом назначим – "Дупой правления"))
valsh01 _ 05.09.2017 17:52
IP: 130.0.48.---
Олександр Перший:

В загалі у депутата ВР набагато більше можливостей впливати на політику держави, ніж у нас з вами. Треба лише більше думати про державу, менше про особистий інтерес.
Где-то я уже это слышал. Ах, да, "Раньше думай о Родине, а потом – о себе"))
А что, Шкрум много про личный интерес думает? Что, хочет какой то заводик отжать? Так для этого ей нужно сначала с Петром Алексеевичем подружиться. Без этого – никак. Сейчас только его кадры могут дерибанить всё, что им нравится. Остальным – закон.
Или вы завели снова свою фальшивую песню "Тимошенко-Шкрум ничего полезного для страны не делают, а только за власть борются". Так я вам открою одну страшную политологическую тайну. Все, без исключения, политики борются за власть (даже сам ПАПа). Иногда честно борются. Иногда,не очень. И только избирателю (а не вам) дано право на выборах решать – кто честнее боролся, и кто больше сделал. Бывают, правда, исключения – майданы и революции))
kren _ 05.09.2017 17:47
IP: 188.0.104.---
Олександр Перший:
kren:
-чи вірите Ви,що все це можливо "а там з середині доносити конструктивні та корисні пропозиції та добиватись їх прийняття"-...
Не все це можливо, а багато чого можливо. Не лише вірю, а знаю, що багато чого вже вдалося зробити, навіть меншості. Наприклад, закон про фінансування політичних партій. Чи про створення НАБУ, про е-декларування...
...п.Олександр Перший,так свого часу вдалося створ ити і РС,і цілий соцтабір,тільки комунізму не
сталося,як,до речі і "развітога"соціалізму не сталося...
А знаєте чого?
Бо практики не відповідали заявленим цілям.Ті самі закони,про які Ви так дзвікно прозвітуали перед
"піонерською дружиною" виконувалися тільки в рамках доцільності.Тобто,просто кажучи тоді,коли
коли закони не суперечили,в РС."принципам демцентралізму",зараз -корпоративним інтересам
домінуючої верхівки.
Ostap Kycher _ 05.09.2017 17:40
IP: 146.148.120.---
valsh01:
Ostap Kycher:
голосуйте за порошенко, и бпп. народу все нравится – в стране нет ни одного протеста,митинга, забастовки.
оппозиция все врёт
А может его пожизненным царем поставить? Ой, ошибся, цари – то не у нас. У нас – гетьмани))
=========
Головою правління
valsh01 _ 05.09.2017 17:37
IP: 130.0.48.---
13м:
Якби вибори були кожні 2-3 роки, на сьогодні, можливо, мали б ВРУ на 40% з новими прізвищами, нових міністрів, прокурора та ін., та малиб на підході нові вибори, можливо ще 20-30% нових облич, а скільки передвибочих грошей в економіку країни буде влито, ніякий інвестор не потягне.
Це моя, субективна думка, п. Крен.)))
Если Вы следите за блогами на УП, то наверное знаете, что идея про про более частые выборы в ВР на переходный период (каждые 2-3 года), это не только Ваша точка зрения. Например, так же думает (и предлагает это) философ Дацюк))
Олександр Перший _ 05.09.2017 17:32
IP: 188.163.12.---
kren:
-чи вірите Ви,що все це можливо "а там з середині доносити конструктивні та корисні пропозиції та добиватись їх прийняття"-...
Не все це можливо, а багато чого можливо. Не лише вірю, а знаю, що багато чого вже вдалося зробити, навіть меншості. Наприклад, закон про фінансування політичних партій. Чи про створення НАБУ, про е-декларування, про конфіскацію грошей Януковича. Про створення нової поліції. І багато іншого. Звісно, як що ставити завдання боротьби за владу з середині коаліції та її руйнувати та руйнування держави (що робила Тимошенко з самого початку), то хто буде рахуватись з такою політичною силою?
В загалі у депутата ВР набагато більше можливостей впливати на політику держави, ніж у нас з вами. Треба лише більше думати про державу, менше про особистий інтерес.
valsh01 _ 05.09.2017 17:31
IP: 130.0.48.---
Ostap Kycher:
голосуйте за порошенко, и бпп. народу все нравится – в стране нет ни одного протеста,митинга, забастовки.
оппозиция все врёт
А может его пожизненным царем поставить? Ой, ошибся, цари – то не у нас. У нас – гетьмани))
Іван Кайдашенко _ 05.09.2017 17:29
IP: 134.249.234.---
Бабака, Альоно, не сурка. Бабака!:)
Уряд реформ285 Україна та Європа879 Корупція1041 Річниця Майдану72 Рада 2014103
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter