Євген Шпитко Керівник проекту "Реальна економіка"

На захист закриття Ex.ua

31 січня 2012, 23:53

Українська міліція знову застосовує вибіркове правосуддя. В той час, коли тисячі інтернет-проектів порушують авторські права та займаються піратством, вони закривають одиниці.

А це вже більше схоже на замовлення, особливо розуміючи масштаби корупційности вітчизняних органів. Але про це вже написано.

Не може бути виправданою загальна істерія. Українці люблять халяву, тому і захищають її будь-яким способом.

Але з правової точки зору МВС правий.

Зберігання та продаж наркотиків карається так само, як і споживання. Зберігання та передача краденого майна карається більше, ніж споживання. Той, хто споживає, може бути необізнаний, крадені чи ліцензійні фільми він дивиться.

Зайшовши на ex.ua, я отримую необхідну продукцію на умовах сайту, тобто за 0 гривень, або за "перегляд рекламного ролика". Хіба за таку ціну хотів продати мені свою продукцію Microsoft чи Pixar? Ви ж купуєте хліб в магазині, а не крадете його.

Еx.ua свідомо сприяв розповсюдженню краденого контенту. Звідти без проблем можна було завантажити програмне забезпечення, яке насправді коштує грошей.

До того ж в усьому світі справи з порушення авторських прав розглядаються тільки у випадку відповідної заяви правовласника, що, власне, і відбулося з боку Adobe та Microsoft у випадку з ex.ua. Інші сайти, мабуть, поки не заслугували на увагу з боку основних виробників інформаційного контенту.

Весь світ сьогодні спостерігає за розглядом законопроектів у конгресі США з протидії піратства.

Якщо коротко, суть конфліку зводиться до протистояння великих корпорацій, які намагаються схилити громадськість на свою користь.

Що первинне код (facebook, ex.ua) чи контент (apple, microsoft, xxth century fox)?

Насправді, це досить просте запитання, бо чим важливішим буде код, тим менше будуть отримувати прибутки ті, хто виробляють контент, тобто буде падати якість самого контенту, від чого у кінцевому підсумку програє споживач.

Може саме тому, що в Україні настільки процвітає піратство, у нас і не має власних розробників програмного забезпечення та кіноматографа. Адже виробники не можуть контролювати канали розповсюдження, а відповідно – отримувати роялті...

Чому користувач, створивши відео і виклавши його на ex.ua – принесе переглядів, тобто грошей ex.ua, а якщо викладе на youtube – може отримати до 90% прибутків від реклами на його сторінці?

Так чому я маю захищати ex.ua, який не створює власного контенту, і продає рекламодавцям мої перегляди?

Ex.ua має право на існування, але тільки після зміни політики захисту авторських прав – тобто потрібно дозволити авторам-власникам контенту самостійно визначати межі доступності інформації для загалу;

А старі радянськи мультфільми можна переглянути і на youtube, який справді слідкує за дотриманням авторських прав.

Захищаючи тих, хто не розповсюджує чужу інформацію без згоди виробника, ми захищаємо злодіїв. Якщо ви користуєтесь програмою Adobe, чому з цього прибутки отримує чийсь приватний сайт?

Якщо контент матиме ціну, від цього виграє кожен, а не тільки власники файлообмінників.

Захищаючи ex.ua ми робимо слабкішими не МВС, а себе.

Коментарі — 332
Ninorov _ 01.02.2012 00:45
IP: 77.120.249.---
Покемону9 спасибо за чудную цитату: "Согласно классической формулировке Бентама, морально то, что "приносит наибольшее счастье наибольшему количеству людей". Поскольку ЄКС ЮА – приносил счастья гораздо больше, чем многие – выходит по моральным причинам их и закрыли?
МК21 – спасибо за ссылку на новость про торжество абсурда в авторском праве: В Ростове оштрафовали Дип Пёрпл за исполнение...собственных песен...Это мне напомнило ситуацию с бежавшим на Запад еще в 70-е актёром Олегом Видовым. Под закат перестройки он приезжал в Москву и по дешевке скупил все права на золотой фонд советской мультипликации и теперь скачивая "Варежку" или "Шайбу-шайбу" с Интернета – вы залезаете в карман достопочтенному джентельмену. Вы за такое право? КЮ!- как выражались герои Кин-Дза-Дзы...
Кстати, все поклонникам ЭКС ЮА нужно найти информационную площадку- для согласования дальнейших действий, обмена альтернативными ссылками и возобновления контактов с теми, кого сдружил закрытый рессурс!
hronos _ 01.02.2012 00:44
IP: 91.209.51.---
ти розумнику, що – вінду, фотошоп та офіс ліцензійні купуєш?
чи платиш за всі фільми та музину, яку споживаєш?
чи сам ніколи нічого не качав на ех?
VVildTT _ 01.02.2012 00:44
IP: 92.244.127.---
ШВН:

автора поддерживаю
Поддерживать авторов у нас все мастаки. А вот разбить молотком винты под завязку набитые "лицензионными" продуктами, выбросить в окно диски из автомобильного чейнджера, проверить с точностью до галочки подлинность книг на полке...на это у нас как обычно или чернил или бумаги не хватает.
Ну а чтобы пойти и накатать на себя самого явку с повинной, так отродясь письменных принадлежностей не водилось. Разве что на соседа. Всегда отточен химический карандаш. Автор признался в том что юзает пиратское (т.е. краденное) Милости просим. Пускай первый идёт сдаваться властям. А зная наперёд о гуманности и независимости наших судов...
"По тундре, по железной дороге..."))))) (слова песни приведены с разрешения правообладателя)
саймон _ 01.02.2012 00:42
IP: 194.44.92.---
Буба Касторский:
Євген Шпитко:
Автор користується наполовину піратським ПО, як і більшість з вас, і так само користувався щодня ex.ua. Просто іноді потрібно називати речі своїми іменами, інакше не змінити ситуацію
Кхм, а що це таке "наполовину піратським ПО"? Може поясните? Це щось накшталт "напіввагітна"?

Й будьте вже до кінця відвертим – зробіть (будь ласка) увесь перелік вашого НАПІВпіратського софта – це ж не ПІРАТСЬКИЙ, а тому вам за це нічого не буде.
Слабо?
Половина програм на компі -піратські.
Dasein _ 01.02.2012 00:42
IP: 178.137.5.---
Через лет 5-6 вопросы об пиратстве в интернете исчезнут информация будет свободна Творческие люди будут зарабатывать на рекламе или еще чем то...
Kether _ 01.02.2012 00:41
IP: 109.86.42.---
Прав був Лесь, коли писав про падлiків морозових...
Uruz _ 01.02.2012 00:40
IP: 46.175.160.---
Ни фига не согласна, вы не в Америке живете, где люди нормально зарабатывают, а в Украине, где многим сегодня едва хватает на самое необходимое и лишить нас права выбора, это уже перебор. Тем более EX.UA на Мижигорье на этом не заработал. Лучшебы правительство открывало новые рабочие места, а разрушало безвозмездный труд энтузиастов.
ivanmazepagetman _ 01.02.2012 00:38
IP: 188.0.84.---
Citizen of Ukraine:
Буба Касторский:
Во-во и я говорю – все библиотеки сжечь, а в читальные залы ввести расстрельные команды.
Издатели книг не против библиотек.

Вообще, кто не согласен с ценами, может пользоваться бесплатным ПО. Но нет же – все хотят пользоваться лучшим, но бесплатно.
Згоден, давно перйшов на Linux, й вважаю його в багатьох аспектах кращим за Windows. Взагалі то, Windows це понти. Це як Бог хоче когось покарати, Він насилає на того понти.
Kether _ 01.02.2012 00:38
IP: 109.86.42.---
Автор захищає режим глобальної диктатури?!
Pokemon9 _ 01.02.2012 00:36
IP: 178.74.194.---
C кино я не знаю,но пример музыки.Начинающий музыкант может выложить свои песни на ютуб и стать популярным.Без посредников компаний,которые раньше занимались его промоушеном.Так зачем платить этим рекламодателям,чьи функции теперь нивелированы?
luxr_ban _ 01.02.2012 00:36
IP: 92.113.60.---
Pasha Emilevich:
Явка с повинной, и никаких разговоров.
+1
Буба Касторский _ 01.02.2012 00:36
IP: 46.252.210.---
Євген Шпитко:
Автор користується наполовину піратським ПО, як і більшість з вас, і так само користувався щодня ex.ua. Просто іноді потрібно називати речі своїми іменами, інакше не змінити ситуацію
Кхм, а що це таке "наполовину піратським ПО"? Може поясните? Це щось накшталт "напіввагітна"?

Й будьте вже до кінця відвертим – зробіть (будь ласка) увесь перелік вашого НАПІВпіратського софта – це ж не ПІРАТСЬКИЙ, а тому вам за це нічого не буде.
Слабо?
luxr_ban _ 01.02.2012 00:35
IP: 92.113.60.---
> Хіба за таку ціну хотів продати мені свою продукцію Microsoft чи Pixar

Но почему копирасты решили, что если пользователь не скачает дебильный фильм, то он обязательно побежит за блуреем?
бред

а МВД точно не боролось за улучшение имиджа страны в глазах американо-японских лейблов – это понятно даже младенцу

здесь нечего обсуждать
Ninorov _ 01.02.2012 00:29
IP: 77.120.249.---
Перша фраза – просто чудова, а далі – банальні розмірковування щодо шкоди піратства, які доречні для країн "золотого мільярду", але не для нас. Якщо в нас з хлібом (фігурально висловлюючись) -проблеми, то хай би хоч видовища залишилися! На Екс ЮА було багато авторського кіно, а тепер що робити – дивитися тупі російські бойовики по зомбі-ящику? Однак, прогрес все одно не зупинити (є торенти віслюки, інші файлообмінники), а авторам будь-якого продукту – текстового, музичного, візуального чи програмного потрібно знаходити новітні шляхи одержання винагороди за свою працю. Які самі? Не знаю...
До речі, керівництво закритого ресурсу намагалося йти на зустріч правовласникам і за першою ж претензією – відразу знімало підозрілі файли із сайту, окрім того завждми виступало інформаційним партнерам багатьох рок-виконавців. Просто – ресурс – був найпопулярніший і найпомітніший і міліція вчинила як той п'яний – щукаючи загублені ключі там, де краще видно...
Буба Касторский _ 01.02.2012 00:27
IP: 46.252.210.---
Citizen of Ukraine:
Буба Касторский:
Во-во и я говорю – все библиотеки сжечь, а в читальные залы ввести расстрельные команды.
Издатели книг не против библиотек.
Вы уверенны? А про электронные библиотеки вы что-нибудь слыхали? Или для вас это "другие" библиотеки? Помнится Машков и его Либ.ру имели немало проблем.
Dasein _ 01.02.2012 00:26
IP: 178.137.5.---
СВОБОДУ ИНТЕРНЕТУ6-::%%;N"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BIG_artist _ 01.02.2012 00:25
IP: 95.133.231.---
Закрыли не надолго. Когда шумиха закончится, он опять заработает, только работать будет под чутким контролем Александра Викторовича.
Dasein _ 01.02.2012 00:25
IP: 178.137.5.---
/Янукович конечно бандит я не спорю он нас скоро всех уничтожит и заставить жрать каштаны все правильно,но украинцы мы почему то не любим когда нас бьют грабят А надо просто потерпеть помолчать Осуждая януковича ми робимо слабкішими не его, а себе.Так что пусть делает что хочет,если надо убить кого то ну вот Евгена Шпитко то пусть,ничего, значит так надо...
саймон _ 01.02.2012 00:24
IP: 194.44.92.---
Євген Шпитко:
Автор користується наполовину піратським ПО, як і більшість з вас, і так само користувався щодня ex.ua. Просто іноді потрібно називати речі своїми іменами, інакше не змінити ситуацію
Ні -трохи не так.Спочатку слід самому замінити піратський контент на ліцензійний а тоді вже писати подібні статті.Сьогодні ж видавання таких дописів називається по іншому -лицемірство.
Pokemon9 _ 01.02.2012 00:24
IP: 178.74.194.---
Citizen of Ukraine:
Издатели книг не против библиотек.

Вообще, кто не согласен с ценами, может пользоваться бесплатным ПО. Но нет же – все хотят пользоваться лучшим, но бесплатно.
Просто так история сложилась.Книги переписывали и использовали веками,а потом появилось книгопечатанье,но эпоха была еще не индустриальной.
VVildTT _ 01.02.2012 00:24
IP: 92.244.127.---
Всю жизнь не перестаю умиляться этакими чистоплюями, вознесшими себя самих до уровня моральных авторитетов стоящих НАД процессом, и праведно вещающих указывая перстом на несовершенство человеческой натуры. Да народу нас рать на вашу демагогию, кто слабее, кто сильнее. Вы ещё библейских постулатов в свою статейку напихайте в стиле умерщвляя свою плоть мы становимся сильнее духовно...ил ещё чего-нибудь в этом роде. Экономическая ситуация в стране не позволяет людям жить по стандартам которые вы так неистово им навязываете. Вы спросите у училки из Каховки которая зарабатывает на окружной своему дитю на китайскую игрушку и китайские шмотки с базара...что для неё значат те 100 гривен которые вы призываете так легко и просто истратить на "контент". Вы посмотрите сколько стоит средненький продпаёк из супермаркета, и на сколько пайков в среднем хватит этой "многократно" выросшей за годы "стабильности" зарплаты? И сколько в сухом остатке уйдёт на "контент". Тем же пиратам на петровку?
Євген Шпитко _ 01.02.2012 00:23
IP: 46.164.155.---
PRAV DA:
Євген Шпитко
Керівник проекту "Реальна економіка"
___

Пане Євгене,
розкажіть, будь-ласка, ПРо суть ПРоекту "Реальна економіка".
.
якщо почитаєте уважно – тільки і робимо, що захищаємо ПР %)))
Pokemon9 _ 01.02.2012 00:21
IP: 178.74.194.---
[
Євген Шпитко:
Автор користується наполовину піратським ПО, як і більшість з вас, і так само користувався щодня ex.ua. Просто іноді потрібно називати речі своїми іменами, інакше не змінити ситуацію
И чего вы хотите изменить?Хотите,чтобы интернет стал максимально контролируем и цензурирован?
Євген Шпитко _ 01.02.2012 00:21
IP: 46.164.155.---
MK21:
для автора: http://novostivl.ru/msg/7469.htm
ага, деякі розповсюджувачі контенту вже збожеволіли на захисті авторських прав
Євген Шпитко _ 01.02.2012 00:19
IP: 46.164.155.---
Автор користується наполовину піратським ПО, як і більшість з вас, і так само користувався щодня ex.ua. Просто іноді потрібно називати речі своїми іменами, інакше не змінити ситуацію
ONLINE
Aтака Путіна541 Вибори-2014131 Корупція327 Україна та Європа581 Свобода слова469
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте