22 травня 2012, 15:49

Захисницю підприємців вирішили арештувати

Суд міста Рубіжне постановив взяти під варту Рімму Білоцерківську – одного з найбільш активних та принципових захисників малого і середнього бізнесу в країні.

Наскільки я розумію, йдеться про справу кількарічної давнини. Представник скандальної забудови, заради якої зайняли дорогу загального користування, звинуватив Рімму у нападі на нього.

Звісно, її треба закрити, це ж небезпечна людина.

Вона ще на свободі. Політики, які знають Рімму, прохання допомогти їй. Для журналістів – з нею ще можна поспілкуватися. Для контакту – Ігор 050 328 80 74.

І фото прєступніци

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Реклама:
Евгений Синкевич _ 29.05.2012 15:01
IP: 46.211.247.---
CC77:
Поддерживаю!
Stepan Mozyra _ 23.05.2012 13:46
IP: 93.72.0.---
MykhajloV:
Так вони відмовляються від допомоги партій, будь-яких, не тільки СВОБОДИ.
Ви що пропонуєте нав'язувати допомогу?
Я здесь собственными глазами вижу: "Політики, прохання допомогти". Обычно так не отказываются.

Ещё раз – вот конкретный человек, которому нужна конкретная помощь. Если они могут и хотят что-то делать – я думаю, никто не будет против. А все эти абстрактные "предложения" (я не знаю о чем там речь, но воображение рисует нечто непотребное) – это от лукавого. Решают конкретные дела.
Андрій Савицький _ 23.05.2012 13:04
IP: 91.124.67.---
За Рімму піде багато люду. Більше аніж за любого іншого політика.
bomba3 _ 23.05.2012 09:41
IP: 178.95.106.---
Товариство треба негайно захищати цю чудову людину! Людину, яка присвячує всю себе допомозі нам простим громадянам тої неправової держави...!
Єгор Соболєв _ 23.05.2012 00:10
IP: 93.75.52.---
В понеділок буде мітинг на захист Рімми. Деталі завтра. Вона ще на волі
MykhajloV _ 22.05.2012 20:23
IP: 80.93.113.---
Ippolita:
Відповідаю Вам на закид у непатріотичності. Сенс мого коментаря у тому, що одинаків "перестріляють". А у буцегарні усе рівно – чи патріот, чи не патріот -- там усі з/к.
Треба гуртуватися. Й тут без допомоги партій не обійтись. Я розумію, що партії у нас не ідеальні. Так вони й скрізь не ідеальні. Черчіль колись казав: демократія поганий політичний устрій (й переліковував її вади), але кращого за демкоратію людство не винайшло. Тому, якщо ми хочемо щось змінити демократичним шляхом, мусимо вибрати ту партію, яка нас більш-менш задовольняє й робити усе, щоб ця партія узяла владу (тобто гроші) у свої руки. Гроші тут виступають індикатором чесності будь-якої партії. Одразу все буде видно через рік-два!
MykhajloV _ 22.05.2012 20:12
IP: 80.93.113.---
Ippolita:
Stepan Mozyra:
MykhajloV:
Не очень понял суть реплики. Они хотят помогать? Вот – пусть помогают.
Так вони відмовляються від допомоги партій, будь-яких, не тільки СВОБОДИ.
Ви що пропонуєте нав'язувати допомогу?
CC77 _ 22.05.2012 18:57
IP: 81.22.141.---
Kosty Kozlov:
viktormax:
Рима за наївностю вважала. що юридичні знання і явна фальсифікація проти неї справи дозволять їй захиститися. За цього режиму ніхто не може себе захистити самотужки, якщо він займає безкомпромісну позицію до влади. Скільки треба ще посадити лю.дейЄ, щоб ми усвідомили: маємо робити Єдиний Фронт Спротиву Диктатурі.
згоден!
ЛЮДИ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ТА ДУМАЙТЕ!
100%Прав. Эта банда поломает всех одиночек, только вместе можно их свалить.
Валерій Плюта _ 22.05.2012 18:49
IP: 176.8.84.---
Alexandr Stoyka:
Для цих, приводом може бути навіть... погляд вдома у дзеркало...
skif183 _ 22.05.2012 18:42
IP: 178.95.147.---
Стен1:
Ми будемо висвітлювати долю Римми Білоцеркывської. Вона – приклад послідовного невтручання в політику. Я з нею переписувався та переконував, що "боротьба за місцеве самоврядуваання" в умовах диктатури – не має сенсу. Вона ввперто вважала, що невтручання в політику її захистить.
Все одно – треба її захистити. Треба підтримати Об'єднану Опозицію, яка тільки і може впоратися з організацією руху опору. Все інше – не має значення. Захистити Римму, як і політичних лідерів (яких не визнає Соболєв) можна лише поваливши режим Януковича.
Звісно, режим зрозуміла та вмотивована ціль, він буде повалений з нами чи без нас. Але саме від нас залежить чи вийдуть на волю лише Юля і Юра, чи вийдуть всі незаконно засуджені і ті про кого пишуть, і ті за кого нема кому заступитись.
Ippolita _ 22.05.2012 18:20
IP: 217.20.174.---
MykhajloV:
По-друге, Ви ж відмовились від допомоги будь-якої партії, коли вам пропонували цю допомогу (а я знаю, що Тягнибок точно вам цю допомогу, зокрема, й юридичну, пропонував). Ви ж казали йому, що самі здатні захистити себе.
Римма Білоцерківська – не активістка САМу. Ви хоча б "матчастиною" поцікавилися перед, тим як писати коментар.

Де Ваші захисники? Де активісти САМ (ви ж мабуть там один з головних)? Та вас там по одному ПР-дуни передушать й зактнуть рота.
Ось й підійшла ваша finita la comedia!
Оце позиція справжнього патріота, честь Вам і хвала! Якщо Ви ще не зрозуміли, чесні і порядні люди в Україні мають підтримувати один одного завжди, за будь-яких умов. Можете допомогти – допоможіть, а не зловтішайтеся! Після реальних справ може й виборці за ВО Свобода потягнуться.
Alexandr Stoyka _ 22.05.2012 18:19
IP: 95.135.115.---
Валерій Плюта:
Безвідповідально призивати не платити внесок, добавляючи, що у самої є якась паритетна угода, там з кимось. І той хто призиває своїх підприємців слідувати її прикладу, той є безвідповідальною людиною, бо ця ситема і не таких,як то кажуть "В бублик крутила", а наш лох підприємець, той повністю беззахисний перед нелюдями!
Усякі її дії не є приводом до арешту, вона не є небезпечний злочинець, хоч що вона пропагувала, щоб її закрили за грати. Це ще совкова людина і судді не в змозі зрозуміти.
Alexandr Stoyka _ 22.05.2012 18:07
IP: 95.135.115.---
Стен1:
Ми будемо висвітлювати долю Римми Білоцеркывської. Вона – приклад послідовного невтручання в політику. Я з нею переписувався та переконував, що "боротьба за місцеве самоврядуваання" в умовах диктатури – не має сенсу. Вона ввперто вважала, що невтручання в політику її захистить.
Все одно – треба її захистити. Треба підтримати Об'єднану Опозицію, яка тільки і може впоратися з організацією руху опору. Все інше – не має значення. Захистити Римму, як і політичних лідерів (яких не визнає Соболєв) можна лише поваливши режим Януковича.
ПРАВИЛЬНО розмірковуєте. З цим режимом не можно йти на перемови, нічого не можно будувати, цей режим треба усунути від влади.
Краснолапчатый _ 22.05.2012 18:04
IP: 212.82.212.---
Не по теме.
http://blogs.korrespondent.net/celebrities/blog/yelenagedelweiss/a65799
"Получи отчет у депутата"))) ПР
Alexandr Stoyka _ 22.05.2012 17:57
IP: 95.135.115.---
Олександр Василенко:
Треба починати з себе! Терміново звернутись до суду... Потім піти прибрати прилеглі теріторії... І це обов"язково допоможе справі! Цінуйте мою пораду!
Ви прикидіваетесь?До какого суду, суд ее незаконно арестовал и что хотите у этого суда требовать?
Alexandr Stoyka _ 22.05.2012 17:53
IP: 95.135.115.---
Всім треба усвідомити одне: в цій країні не діє справедливий суд, нема захисту від свавілля влади, якщо невинні Луценко і Тимошенко посажені за грати, то цього тепер вже ніхто не може оминути. Все тепер здійснюється по поняттям бандитів.
Валерій Плюта _ 22.05.2012 17:48
IP: 176.8.84.---
Безвідповідально призивати не платити внесок, добавляючи, що у самої є якась паритетна угода, там з кимось. І той хто призиває своїх підприємців слідувати її прикладу, той є безвідповідальною людиною, бо ця ситема і не таких,як то кажуть "В бублик крутила", а наш лох підприємець, той повністю беззахисний перед нелюдями!
Kosty Kozlov _ 22.05.2012 17:30
IP: 93.75.41.---
viktormax:
Рима за наївностю вважала. що юридичні знання і явна фальсифікація проти неї справи дозволять їй захиститися. За цього режиму ніхто не може себе захистити самотужки, якщо він займає безкомпромісну позицію до влади. Скільки треба ще посадити лю.дейЄ, щоб ми усвідомили: маємо робити Єдиний Фронт Спротиву Диктатурі.
згоден!
ЛЮДИ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ТА ДУМАЙТЕ!
Stepan Mozyra _ 22.05.2012 17:07
IP: 93.72.0.---
MykhajloV:
Не очень понял суть реплики. Они хотят помогать? Вот – пусть помогают.
S_SelyvanoFF _ 22.05.2012 17:04
IP: 92.113.166.---
... Сумно............ а від усвідомлення того, що це може бути з кожним ще й страшно... страшно, бо в цій країні ще народжуються діти... моторошно від думки про те, що їм доведеться в ній жити... жити рабами...
Олександр Василенко _ 22.05.2012 16:52
IP: 37.19.177.---
Треба починати з себе! Терміново звернутись до суду... Потім піти прибрати прилеглі теріторії... І це обов"язково допоможе справі! Цінуйте мою пораду!
sulima1001 _ 22.05.2012 16:48
IP: 46.202.169.---
viktormax:
Ці своє не віддадуть і підуть на будь який злочін заради барахла. Час міняти не тільки владу, але і суспільство і філософію цього суспільства. Головною цінністю має стати духовне, а не барахло. І держава має бути однорідною- не подобається- за кордон! (см. Общини ессеїв)
MykhajloV _ 22.05.2012 16:40
IP: 80.93.113.---
По-перше, не Рубєжне, а українською – Рубіжне.
По-друге, Ви ж відмовились від допомоги будь-якої партії, коли вам пропонували цю допомогу (а я знаю, що Тягнибок точно вам цю допомогу, зокрема, й юридичну, пропонував). Ви ж казали йому, що самі здатні захистити себе.
Де Ваші захисники? Де активісти САМ (ви ж мабуть там один з головних)? Та вас там по одному ПР-дуни передушать й зактнуть рота.
Ось й підійшла ваша finita la comedia!
А народ вам давно казав: лише ГУРТОМ батька можна бити!
viktormax _ 22.05.2012 16:29
IP: 212.80.33.---
Рима за наївностю вважала. що юридичні знання і явна фальсифікація проти неї справи дозволять їй захиститися. За цього режиму ніхто не може себе захистити самотужки, якщо він займає безкомпромісну позицію до влади. Скільки треба ще посадити лю.дейЄ, щоб ми усвідомили: маємо робити Єдиний Фронт Спротиву Диктатурі.
viktormax _ 22.05.2012 16:26
IP: 212.80.33.---
Ну що, Соболєв, допротивсіхувавалися? Бо кожний окремо, ми ж не хочемо, щоб подумали, що ми маємо якесь відношення до політики, так? Ну ось і до Рими докотилася хвиля репресій.
Реклама:

Як вдалося захистити свободу слова

Віктор Шокін, Генпрокурор часів Петра Порошенка, поставив мене перед складним вибором. Він отримав вердикт Київського апеляційного суду, що мої слова про його корумпованість у трирічної давнини інтерв'ю журналістці Тані Даниленко є наклепом...

Що спільного у долях Андрія Антоненка та Романа Протасевича

Обурення, співчуття, думка "а якщо так зроблять зі мною" – думаю, це реакція багатьох на випробування, які переживає зараз білоруський опозиціонер...

Хто ще у павутині Медведчука?

Наскільки можна зрозуміти, відкриті Генпрокуратурою та Службою безпеки України записи розмов Віктора Медведчука з російським віце-прем'єром Дмитром Козаком були зроблені ще у 2015 році...

Наступне завдання – очистити Вищу раду правосуддя

Шана Президенту України за згоду ліквідувати Окружний адміністративний суд Києва. Важливо не зупинятися. Упирі, по яких вдарили подібні рішення, цього вже не забудуть...

Як посилити Україну напередодні можливого російського вторгнення

Голова ключового суду вже 10 місяців під слідством у справі про створення організованого злочинного угруповування з числа найвищих суддів і....

Шухевич – у нашому Пантеоні. Крапка. Усі суперечки – історикам

Роман Шухевич був талановитим спортсменом, успішним бізнесменом, але обрав шлях воїна. І створив найкращу за історію України повстанську армію...