Спритко і Гарнюня таки не будуть офіційними символами країни?
МЗС вирішило не використовувати Спритка та Гарнюню для іміджевих кампаній України як в контексті Євро 2012, так і в контексті стратегії позиціонування країни. Як відповів на наш інформаційний запит директор департаменту інформаційної політики міністерства Олег Волошин, це сталося "за підсумками широго громадського обговорення".
Очевидно, під "обговоренням" мається на увазі і той скандал, який розгорівся довкола цих символів та стратегії позиціонування України, за яку МЗС заплатило 100 тисяч доларів з Державного бюджету компанії CFC Consulting.
Лишилося одне питання – чому за наш рахунок було витрачено 800 тисяч гривень на те, аби забезпечити комерційні фірми штампованим малюнком, який хтось, можливо, вирішить розмістити на магніті?
І ще одне – чи відповідатиме хтось за подібне використання бюджетних коштів?
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.