05.01.2009 19:45 _ Юрій Свірко
Акция "Достали-2": 18 января проводим 70-летнего Стельмаха на пенсию
В полдень 18 января, в день рождения главного банкира Украины, все неравнодушные могут принести ему на Институтскую, 9, оставшиеся у них копейки и сбросить их в кучу на порог Нацбанка. Эта акция "Достали-2" будет символической перекличкой с самым популярным интернет-вопросом президенту – "сколько вам всем заплатить...". Интересно, поддержит ли "Достали-2" Юрий Романенко? Или у него на уме другая цифра – создание новой организации "Третья Республика"?
Сегодня первый рабочий день банков в 2009 году. И я как сознательный заемщик пошел платить проценты по своему долларовому ипотечному кредиту. На киевской улице Артема лучший курс продажи доллара – 8,5. Даже если забыть о летнем курсе 4,8 и вспомнить лишь достаточно длительный 5,05, то девальвация национальной валюты составила почти 70%.
Нацбанк Владимира Стельмаха любит повторяющиеся цифры вроде 5,05. Официальный курс на завтра, 6 января, – 7,7 (как и в конце 2008 года). Даже в этом случае девальвация между обоими красивыми курсами – свыше 50%.
А в соседней Беларуси национальную валюту девальвировали разово и быстро, во время новогодних праздников – со 2 января на 20 процентов. По украинским меркам – всего на 20%. И там тоже кричат о крахе, коллапсе и кошмаре, скупают импортные товары по старым ценам в медлительных госмагазинах, где не успели сменить ценники.
Здесь тоже кричат, но цитадель НБУ на Институтской криков не слышит. Господин Стельмах после вотума недоверия в Верховной Раде так поздравляет на своем сайте с Новым годом и Рождеством (не удержусь от пары комментариев внутри этого шедевра – для отличия пишу по-русски):
Шановні колеги, друзі, однодумці!
Для кожного з нас Новорічні та Різдвяні свята – це особливо урочистий, незабутній час. Підсумовуючи зроблене, ми окреслюємо плани на майбутнє. Рік, що минає, видався непростим – чимало труднощів ми змогли подолати завдяки наполегливій самовідданій праці кожного працівника, всього апарату, який працював злагоджено і цілеспрямовано.
Ой ли? Какие преодоленные трудности Стельмах имеет в виду? Не свою ли пока не состоявшуюся отставку? А цель аппарата – 7,7 или 8,8?
Хочу подякувати вам за сумлінне виконання службових обов'язків. Переконаний, що спільними зусиллями у Новому році ми забезпечимо реалізацію основних завдань, покладених на Національний банк України.
А ведь основное задание у Нацбанка согласно Конституции всего одно – поддерживать стабильность национальной валюты.
Вірю, що Новий Рік та світла Різдвяна зоря принесуть нам наснагу і оптимізм, щирі посмішки і родинний затишок. Бажаю вам, шановні колеги, міцного здоров'я, щастя, благополуччя, успіхів і наполегливості в роботі.
Нехай Новий 2009 рік стане роком здійснення наших прагнень та сподівань, а світле свято Різдва Христового наповнить любов'ю і радістю наші серця, зміцнить віру в краще майбутнє. Переконаний, що об'єднавши наші зусилля для забезпечення стабільності та динамічного зростання банківської системи, розбудови міцної і успішної держави, ми досягнемо бажаного результату. Згуртованість, дисциплінованість і високий професіоналізм допоможуть нам на шляху до втілення мети.
З Новим роком, з новим щастям, дорогі друзі!
Слова о новом счастье дорогих друзей начинаешь понимать по-другому, когда на том же сайте НБУ почитаешь план госзакупок-2009 (http://bank.gov.ua/Inf_mat/Tender/plan_zakup_2009.xls).
Начинается он так:
Річний план державних закупівель
Господарсько-експлуатаційного управління Національного банку України на 2008 рік
(найменування замовника)
(для розміщення в мережі Інтернет)
станом на 30 грудня 2008 року
Предмет закупівлі Код КЕКВ (для бюджетних коштів) Джерело фінансування
1 2 3
Послуги в рослинництві (послуги з підготовки грунтів, облаштування газонів, насадження рослин та догляд за ними) - Кошти Національного банку України
Овочі свіжі - Кошти Національного банку України
Фрукти, ягоди та горіхи - Кошти Національного банку України
Яйця птиць - Кошти Національного банку України
М"ясо свіже та заморожене - Кошти Національного банку України
М"ясо та харчові субпродукти свійської птиці - Кошти Національного банку України
М'ясопродукти - Кошти Національного банку України
Продукція рибна - Кошти Національного банку України
Соки фруктові та овочеві - Кошти Національного банку України
Олії та жири очищені - Кошти Національного банку України
Маргарин - Кошти Національного банку України
Масло вершкове - Кошти Національного банку України
Сир сичужний та кисломолочний - Кошти Національного банку України
Продукти молочні інші - Кошти Національного банку України
Борошно зернових та овочевих культур - Кошти Національного банку України
Вироби сухарні, печиво та здобні хлібобулочні вироби довгочасного зберігання - Кошти Національного банку України
Шоколад та вироби кондитерські цукрові - Кошти Національного банку України
Кава та чай - Кошти Національного банку України
Води мінеральні та напої безалкогольні - Кошти Національного банку України
Не за средства ли НБУ господин Стельмах собрался отметить свое 70-летие через пару недель?
В последнем номере газеты "Обзор" было объявлено о проведении акции "Достали-2". Дублирую текст здесь:
В полдень 18 января проводим главу НБУ Владимира Стельмаха на пенсию
ЮРИЙ СВИРКО
18 января у меня двойной праздник – день рождения брата и тещи. Он мог быть и тройным, так как в воскресенье, 18 января 2009 года, коллектив "Обзора" собирался впервые в новом году выйти на работу и выпустить свежий номер. Но – увы. Не складывается. И одна из причин – резкая девальвация национальной валюты.
А тройного праздника хочется. Тем более что в этот же день будет отмечать свое 70-летие шеф Нацбанка Владимир Стельмах, обесценивший гривну и поставивший под угрозу проживание людей в квартирах, купленных на кредиты в долларах или евро.
Кредит на квартиру нельзя даже сравнивать с автомобильным или потребительским – на мобильник, телевизор и т.п. Жить в авто никто не будет, и телевизор бомжу не нужен. Конституция же гласит:
Стаття 47. Кожен має право на житло. Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду.
Громадянам, які потребують соціального захисту, житло надається державою та органами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону.
Ніхто не може бути примусово позбавлений житла інакше як на підставі закону за рішенням суду.
Стаття 48. Кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло.
Предлагаем в 12:00 в воскресенье, 18 января 2009 года, прийти на Институтскую, 9, с одногривневыми купюрами, монетами и следующими требованиями:
1. Законом запретить банкам повышение процентных ставок по уже выданным кредитам и взимание любых комиссий при их погашении и оплате процентов за пользование в любой валюте.
2. Отменить любые штрафные санкции, примененные к заемщикам либо запланированные к применению с 1 сентября 2008 года до 1 февраля 2009 года.
3. Предоставить заемщикам право на продление уже выданного кредита в инвалюте на срок, прямо пропорциональный девальвации национальной валюты по курсу Национального банка за период между днем выдачи кредита и 1 февраля 2009 года. Это относится к телу кредита, которое будет легче возвращать каждый месяц. При ревальвации гривны продленный срок кредита может быть соответственно уменьшен – такой пересчет можно проводить раз в полгода.
4. Обязать банки принимать в качестве процентов за пользование инвалютным кредитом гривну – по курсу НБУ на день выдачи кредита (то есть 5,05 за доллар у большинства заемщиков) безо всяких комиссий.
5. В случае потери заемщиком работы или другого источника дохода и невыплат по кредиту заложенная в банке квартира временно переходит в собственность государства, которое выплачивает банку определенную компенсацию и оставляет семью заемщика жить в квартире согласно ст. 47 Конституции. При возобновлении источника дохода заемщик возвращает государству сумму компенсации (можно путем перекредитования в том же или другом банке) и получает квартиру назад в собственность, а банк – в залог.
После того как Стельмаху на порог будет сброшена вся мелочь, все желающие смогут пройти к соседним зданиям на улицах Банковой и Грушевского – в зависимости от того, какие именно высшие чины больше всего ДОСТАЛИ.
rpalyvoda _ 13.01.2009 19:44
Видно видатного представника базарного бізнесу...
А взагалі, я просто намагаюся не забувати, що "не все так буде". Це помагає уникнути дурниць, коли всі довкола тебе до них штовхають. І зберігати оптимізм, коли ті, хто ще вчора кричав "купуй сьогодні, бо завтра буде дорожче" (і не хотів сухати тих, хто їм казав, що нерухомість за $2.000м2 у Львові – це просто нонсенс, а кредити в доларах на 10/15/20 років під 15% річних – це кабала) сьогодні кричить "всьо, празнікі кончілісь".
Бо для когось може празнік і кончілся [читай чинуш, які брали мільйонні хабарі, їздили нам мерсах; будівельної мафії, яка дерла 200-300% рентабельності і т.д. і при цьому будувала таке, що дай дорогу], а для 90% людей в Україні, він і не починався. І ці люди – з їхніми здібностями, освітою вартують чогось більшого, ніж щоб їх оббирали наглі торгаші і злодії при владі.
Моя прабабця (яка пережила 2 світові війни, втратила чоловіка, дім і все майно, але попри це, зуміла виховати 2 чудових дітей, внуків, і навіть правнуків; і працювала на землі майже до 90, і була щаслива), завжди говорила, що крім смерті в житті все можна змінити.
Так що всім нам українцям потрібно бути трошки більшими оптимістами, і більше вірити в свої сили.
І головне, не треба слухати крикунів, які в черговий раз хочуть кинути народ і скоренько собі вкрасти, що там ще лишилось [в даному конкретному випадку, оскільки майже нічого не залишилося, хочуть доступ до друкарського верстата – щоб, як в 90их, наварити собі грошей з п
Ющик _ 11.01.2009 16:45
Этому на бронепоезде -чтоб немного понимал 1) А твой прыщавый-это не ДУРНА ВЛАДА? 2) Скажи какой бизнес выдержит такие скачки курса,если нужно платить кредиты,покупать материалы,оборудование,товар Почти всё за ДОЛЛАРЫ и ЕВРО А кто их товары и услуги будет покупать,если всех щимят теперь кредитами Ты парень видимо долго катался на бронепоезде Если такой умный выйди на улицу и спроси прохожих А лучше скажи то,что здесь писал Мозги быстро подрехтуют!
Ющик _ 11.01.2009 16:34
Да,благодаря таким думающим,этот урод ещё и керует Пока ты будешь разбираться,сам без трусов останешься Может тогда прозреешь Эта морда 10 дней на всю страну давала на "стабилизец" Прошло сколько? 20 И что???? Я не пойму,ты что полный дурень??? Или наоборот самый умный???? Если он ни хрена не в состоянии, ВАЛИ как можно дальше,пока цел!!! ВСЁ Праздники закончились!!! У народа похмелье прошло Это может закончиться всё очень печально
rpalyvoda _ 07.01.2009 10:20
2 Ющік
Різдво, і не хочу я злитися. Тим більше, що твоя реакція – це типовий приклад того, звідки всі проблеми в Україні. Замість того, щоб спробувати розібратися в ситуації, розкривають писки і починають кричати, хто кого перекричить. Хочеш кричати – кричи. Ти ще згадай, що тобі не тільки долар по 6 обіцяли, а навіть комунізм, який давно вже мав наступити.
Якщо мозгів не вистарчає самому думати, аналізувати, а тільки щоб горланити – цьому вже не допоможеш.
А бізнес задихається від податків, дурної влади, від рецесії (промисловість впала на 30% в листопаді, і девальвація тут ні до чого).
Ющик _ 06.01.2009 19:14
Что делал НБУ в октябре,когда только всё начиналось??? Когда началась паника и когда стали снимать депозиты? Эти уроды спокойно смотрели и ни хрена не делали!!! А потом пошли процессы,которые действительно трудно остановить. Но и тут прыщавый (банкир кстати) забил на всё А зачем вообще государство,если оно не в состоянии на что-либо влиять? НБУ,как обделанное дитя,то торгует,то не торгует,то маржу ставит,то снимает. То влияет на курс,то не при делах. Наверно ещё премии получили по итогам года. А "Достали" нужно не 18, а гораздо раньше проводить. День власти этих мудаков очень дорого обходится стране. И провожать нужно впервую очередь прыщавого!!! (с его руками,которые не крали)
Ющик _ 06.01.2009 18:50
Сосед снизу У тебя всё с головой в порядке????? Ты ещё эту гниду защищаешь??? Помнится кто-то недавно на всю страну обещал на Новый Год курс не БОЛЬШЕ 6гр/долл Хотя недавно был 5 И где эти 6 За это что,не надо отвечать???? А благодаря ихним спекуляциям на курсе почти весь бизнес режется под корень, Хочется спросить ТЫ ПОЛНЫЙ ДЕБИЛ??? Или тоже в доле?
rpalyvoda _ 06.01.2009 17:31
Шановний авторе,
Ваше рішення було помилкове, коли Ви вирішили взяти кредит у валюті іншій, ніж та, в якій ви отримували доходи. Ви вважали, що заощадите на процентах, проте не врахували ризику зміни валютного курсу. Про те, що цей ризик – існує, ви не могли не знати. Ви свідомо ризикнули, і програли.
Стосовно статті 47, так вона захищає ваші права. Проте Ви уклали угоду з банком, де квартира виступає заставою. Ця угода відповідає законодавству України. Крім того, Конституція захищає не тільки право нажитло, вона також захищає і право приваної власності.
За Вашою логікою, можна укласти угоду про продаж житла, а потім, коли прийде новий власник, просто викинути його за двері і залишитись жити в помешканні. Бо Вас, мовляв, захищає стаття 47.
Закон може (і навіть повинен) передбачати захист окремих категорій і в окремих випадках (сім"ї з малими дітьми, інваліди, старі люди). Так само, закон повинен передбачати, що виселення не може відбуватися в зимовий період.
Проте несправедливо, щоб закон влаштовував комунізм для всіх, як ви пропонуєте. А по-друге, що означає "В случае потери заемщиком работы или другого источника дохода"? Хто буде констатувати факт? Якась наскрізь корумпована державна інстанція? Рішення на користь кого прийматиме цей суд? На користь того, хто більше дасть?
06.01.2009 11:25___ Андрі
Юрій Свірко.
5. В случае потери заемщиком работы или другого источника дохода и невыплат по кредиту заложенная в банке квартира временно переходит в собственность государства, которое выплачивает банку определенную компенсацию и оставляет семью заемщика жить в квартире согласно ст. 47 Конституции.
В 47-й статті Конституції не йдеться про житло, яке під заставою. Також, там не йдеться, що держава повинна компенсовувати Ваші помилкові рішення.
Хто Вам сказав, що вони помилкові? Я так не вважаю. Думаю, що я буду останнім позичальником у Києві, який не зможе платити відсотки за іпотечним кредитом. А щодо 47-ї статті Конституції, то не створюйте обмеження там, де їх не було та немає. Там йдеться про все житло – без обмежень. Доведіть протилежне в Конституційному суді!
06.01.2009 14:00___ Grisha_07
Юрий, если не секрет, как там дела у "Обзора"?
Не секрет. Новогодние каникулы. Я веду переговоры с разными инвесторами – пока лишь западными. В том числе и нынешними:)
rpalyvoda _ 06.01.2009 14:26
Я не злорадствую. Я просто кажу, що люди повинні визнавати свої помилки, робити з них висновки. А не шукати крайнього, як це робить автор.
Було цілком очевидно, що не може в довготерміновому періоді бути стабільною валюта країни, де
а) колосальне негативне сальдо зовнішньої торгівлі
б) інфляція вимірюється десятками %
в) економіка задихається від неефективного і корумпованого уряду, відповідно, неконкурентна на зовнішніх ринках і неприваблива інвестиційно
Україні потрібна повна реформа ролі держави, починаючи з фіскальної політики, боротьби з корупцією і закінчуючи реформою системи освіти і охорони здоров"я. Без цього – країна приречена на роль держави третього світу.
Я з цим не згоден, бо люблю цю країну, і мене болить, коли я бачу, в яких умовах живуть просто люді. Ті прості люди, котрі не понабирали кредитів на житло чи машини, бо рахували кожну копійку. І яким зараз починають затримувати зарплати, пенсії і скорочувати робочий тиждень.
І винний в цьому не Стельмах – який попри всі свої недоліки є, можливо, єдиним компетентним чиновником вищого рангу в Україні. Але поки люди не зрозумоють, що шлях до добробуту пролягає через тяжку роботу впородовж років і років, а не через старий радянський метод "украв-випив", доти нічого в Україні не зміниться.
Deutsch _ 06.01.2009 14:05
06.01.2009 03:15___ rpalyvoda
""""По-перше, особисто я не маю стосунку до банківської сфери. По-друге, я на життя собі заробляю чесно, і сплачую усі податки. По-третє, особисто я останні кілька років казав, що ціни на нерухомість в Україні – нереальні, і коли вони впадуть, всім буде боляче. Але мене ніхто слухати не хотів, тому що всі хотіли легких грошей (коли нерухомість росла 50% в рік...
...Треба було думати, перш ніж залазити в кабалу з іпотекою.""""
Вы утверждали, что Вы – финансист.Этим комментом Вы подтвердили, что Вы неплохой финансист и честный (т.к. предупреждали всех). Это редкость на сегодняшний день. Но Вы один, а других финансистов, ловко использовавших экономическую безграмотность да и откровенную жадность населения – тысячи. Это было массовым опъяненим страны. Теперь похмелье.И кто более виноват – те, кто разливали спиртное, или те, которые пили не в меру, не думая о завтрашнем дне? Ответ здесь очевиден – оба виноваты. Поэтому выход можно найти только совместно.Иначе банки лягут, так и не найдя кому продать залоговое имущество, а горькие заёмщики станут бомжами. И кто от этого выиграет?
И я понимаю, но не разделяю Ваше злорадство в отношении заёмщиков.Вам хватило разума не влезть в дерьмотеку. И я понимаю Вас, как вкладчика. Эта проблема так же требует своего разумного решения, а не просто запрета съёма депозитов, как это сделал НБУ, одновременно раздавая при этом миллиардные кредиты избранным банкам на закупку валюты.
Grisha_07 _ 06.01.2009 14:00
Юрий, если не секрет, как там дела у "Обзора"?
Абыр _ 06.01.2009 13:28
Всё правильно Стельмах делает. Абсолютно всё. Пусть работает, сколько хочет. Я буду только "за".
Что же касается мнения людей, здесь отписавшихся... ну, что тут скажешь? Нормальные люди – если чего-то не понимают – садятся и начинают разбираться. Ненормальные – просто начинают орать, как резаные. А нормальные, но хитрые – делают правильные выводы, на которые сознательно плюют и пишут то, что нужно ненормальным. Кого и к кому отнести – решайте сами.
И вообще... с наступающим Рождеством вас. Всех! Не взирая.)))
Deutsch _ 06.01.2009 13:22
06.01.2009 09:36___ Историчка
"Браво, уважаемый Deutsch, наконец-то Вы докопались до истины."
Это только подчёркивает мою незаангажированность во всех вопросах. Я не за бело-синих, не за кроваво-красных и не за оранжевых вместе с Литвином. Я за Украину и готов отстаивать точку зрения любой силы, которая приведёт мою страну в НАТО, а потом и в ЕС. Везде есть свои проблемы и в ЕС тоже. Но меня с детства учили – лучше с умным потерять, чем с дураком найти. Перефразирую-лучше потерять с ЕС, чем с Россией найти. Всех несогласных отправляю на http://de.youtube.com/.Рекомендую посмотреть всё что связано с российской армией.Интересно бы было затем обсудить эту тему на блогах УП.
seed _ 06.01.2009 13:19
Чому не згадуєм 10-ту статтю конституції?Плюємо і даємо плювати на нашу мову, на наш дух,на нас самих.Боїмося власного голосу.Знати,поважати, розмовляти рідною мовою-це просто,це нормально, так має бути.Не битійо определяет сознаніє. Для розвитку цитую:
"Слово стало тілом".Дух, почуття внутрішньої свободи,вимагає фізичної свободи,волі,справедливості,правди.А вже за цим,як в нагороду слідує гідне життя і як складова, матеріальні статки. Тому в час великого Свята Різдва Христового, подумаєм про вічне, про джерело життя, про нашого Творця! Христос рождається!
Antykom _ 06.01.2009 11:34
Як на мою думку, то відправити Стельмаха на пенсію – це саме те чого він і сам хоче. Укравши разом з Ющенком, Фірташем та ще кількома шахраями у переважної частини населення України половину їх заощаджень, можна цілком комфортно жити, перебуваючи на пенсії.
Мабуть більш справедливо і відповідно до вчиненого ними – варіант Чаушеску.
Андрі _ 06.01.2009 11:25
Юрій Свірко.
5. В случае потери заемщиком работы или другого источника дохода и невыплат по кредиту заложенная в банке квартира временно переходит в собственность государства, которое выплачивает банку определенную компенсацию и оставляет семью заемщика жить в квартире согласно ст. 47 Конституции.
В 47-й статті Конституції не йдеться про житло, яке під заставою. Також, там не йдеться, що держава повинна компенсовувати Ваші помилкові рішення.
Все інше, потрібно було передбачати в договорі про кредит.
Навіщо зараз все "вішати" на державу і на платників податків, в бюджеті і так мало грошей.
Историчка _ 06.01.2009 09:36
06.01.2009 00:24___ Deutsch
Браво, уважаемый Deutsch, наконец-то Вы докопались до истины.
rpalyvoda _ 06.01.2009 03:15
06.01.2009 00:24___ Deutsch
Ну это уже вообще ниже моральной планки. Четыре года подряд все политики,экономисты, финансисты, журналисты и всевозможные другие жулики втирали рядовому обывателю мысль о необходимости срочно пользоваться кредитами, о том, что весь мир так живёт и, что кто не успеет – тот будет горько жалеть.Всё это время политики,экономисты, финансисты, журналисты и всевозможные другие жулики жировали на дивидентах от кредитов. Многие стали долларовыми миллионерами.....................;
____________________________________________________________
По-перше, особисто я не маю стосунку до банківської сфери. По-друге, я на життя собі заробляю чесно, і сплачую усі податки. По-третє, особисто я останні кілька років казав, що ціни на нерухомість в Україні – нереальні, і коли вони впадуть, всім буде боляче. Але мене ніхто слухати не хотів, тому що всі хотіли легких грошей (коли нерухомість росла 50% в рік). Якщо люди забувають про здоровий глузд, а думають тільки про наживу, рано чи пізно доводиться за це платити.
І насамкінець, голова людині дана, щоб думати; а не тільки жувати. Якщо по телевізору почнуть казати, що стрибати с 9го поверха – це дуже класно, ти що робитимеш? Треба було думати, перш ніж залазити в кабалу з іпотекою.
rpalyvoda _ 06.01.2009 03:06
05.01.2009 22:57___ Юрій Свірко
Чому я повинен розплачуватися за те, щоб Ви могли і далі жити красиво? Ви поклали умовно 1000 доларів під 10 відсотків річних, розраховуючи на прибуток за рік у 100 доларів, тобто 505 гривень – умовно 10 відсотків Вашої місячної зарплати. Чому банку зараз треба Вам платити не 10, а 15-17 відсотків Вашої зарплати?
_____________________________________________________
Шановний авторе,
Я заощаджував не для того, щоб заробляти на процентах, а для того, щоб колись ці гроші використати або на щось варте (освіта, дитина, житло), або "на крайній випадок". Я – не рантьє, і моя життєва філософія не приймає подібного підходу до життя. Якщо українське суспільство вважає, що відсотки по депозитах – зависокі, будь-ласка, оподаткуйте їх, а доходи використайте на допомогу сиротам чи бідним людям.
natusya _ 06.01.2009 02:27
У меня вообще такое чувство,что с курсом, это только начало.Впереди февраль и март,а у Ющенко аж горит перед глазами "второй срок".Вот уже и к Качиньскому собрался,еще бы галстукоеда с собой прихватил.Жаль мне наш народ.До последнего надеется-"может исправятся?".ЛЮДИ, ПРОСЫПАЙТЕСЬ.Им уже ни чего не поможет,одно на уме-деньги и власть.
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 06.01.2009 01:10
Юрко, підтримую Вашу ініціативу. Недоброзичливцям раджу не вдаватись до непристойних висловів. Є досить древній та мудрий вислів: Ви лаєтесь, отже Ви не праві, або не спроможні нічого путнього відповісти.
gytsyl_22 _ 06.01.2009 00:59
А давайте трохи раніше, наприклад, 15 числа, після свят, проведемо Ю.Свірка НАХ...
А 18 січня відсвяткуємо другий Святвечір уже без нього і політики
gytsyl_22 _ 06.01.2009 00:50
06.01.2009 00:24___ Deutsch
будь-ласка, користуйтеся кредитами, але якщо ктердит у іноземній валюті – то НБУ не має жодного відношення до курсу даної валюти. він не може впливати на курс долара, євро, франка тощо...
P.S. стабільність валюти не означає, що, наприклад, курс буде постійно 5:1 чи 10:1
gytsyl_22 _ 06.01.2009 00:45
Юрію!
Надзвичайно некрасива і некоректна стаття. Був про вас кращої думки...
До чого Стельмах до вашого кредиту, хто змушував вас в незалежній Україні брати валютний кредит??? а взяли – то прошу платити, нікого не звинувачуючи, крім самого себе. бо з таким успіхом можна зробити винними Дж.М. Кейнса, Цзянь Цзе МІна, Буша тощо...
і ще – почитайте при нагоді умови меморандуму з МВФ...
на добраніч
Андрі _ 06.01.2009 00:35
06.01.2009 00:14___ Гладчук
Якщо, Ви, впевнено, заявляєте, що Стельмах Вас грабує, то чому, Ви, не подали на нього в суд? Суд компенсує Ваші втрати.
Дайош ЛІКБЕЗИ!
Так, іменно, дайош ЛІКБЕЗ, бо всі наші неправильні рішення будуються, здебільшого, через нашу неграмотність, некомпетентність, в тих, чи інших питаннях.
Один каже – винен, інший каже – невинен, а хто правий?
Хто має право висловлювати остаточну думку?
Хто суддя?
Хто має право бути суддею?
Наприклад, третина населення голосує за двічі судимого кандидати в Президенти, ще одна третина голосує за колишню "воровку" (це не я сказав).
Отже, в сумі 60% "розумного" населення готові і підтримують колишніх бандитів і злодіїв.
Чи можна такий народ назвати розумним?
Що такі лідери можуть дати країні???
На Заході, на нас, як мінімум, дивляться зі здивуванням.
Deutsch _ 06.01.2009 00:24
05.01.2009 22:18___ rpalyvoda
Шановний авторе,
""Я розумію, що Вам прикро і що Ви, можливо, опинилися в скрутній ситуації – взяли доларовий кредит, а тепер складно віддавати через труднощі на роботі і девальвацію гривні. Але якщо Ви наробили дурниць (переоцінили власні можливості і взяли кредит; при цьому взяли його в доларах, щоб платити менші відсотки, тоді як зарплата в гривнях), то, можливо, Ви нарешті вчините, як справжній мужчина і визнаєте свої помилки?
Замість того, щоб шукати винного?""
Ну это уже вообще ниже моральной планки. Четыре года подряд все политики,экономисты, финансисты, журналисты и всевозможные другие жулики втирали рядовому обывателю мысль о необходимости срочно пользоваться кредитами, о том, что весь мир так живёт и, что кто не успеет – тот будет горько жалеть.Всё это время политики,экономисты, финансисты, журналисты и всевозможные другие жулики жировали на дивидентах от кредитов. Многие стали долларовыми миллионерами. А теперь этот бесстыдный, аморальный и морально конченный слой общества имеет наглость обвинять заёмщика, который поверил этим басням и съел сыр в банковской мышеловке! Заёмщик-не финансист, а токарь, водитель, продавец, инженер, писатель. Вы, финансисты их обманули и вместо того, что бы вместе искать выход, вы сваливаете всю вину и ответственность на заёмщика! Вы крысы подрываете устои капитализма и вынуждаете народ выбирать в будущем коммунистов.Вы не капиталисты – вы ВОРЫ.
Флинт _ 06.01.2009 00:14
Гладчук, 22.55. Мне странно читать, что зная о миллиардных махинациях НБУ, как Вы сами утверждаете, Ющенко не отдает его под суд из политических, видите ли, соображений. Опять виновата Юля, Рада и все ограбленные граждане Украины. Этому танцору абсолютно все мешают? Тогда зачем он танцует? Лично для меня ясно, что не будь он в доле, это избирательное финансирование "хорошим" банкам под смешные условия, закончилось бы тюрьмой. Но вполне возможно, что Стельмаха ожидает какая-нибудь острая болезнь, типа амнезии, с лечением в лучших клиниках Европы. Нет человека...
Гладчук _ 06.01.2009 00:14
06.01.2009 00:06___ Андрі
Потрібно починати з ОСВІТИ народу. Тільки освічені люди, можуть приймати розумні рішення.
Дайош ЛІКБЕЗИ!
Цю пропаганду ми вже проходили за клятих комуняк:)
А тим часом Стельмах та
перевертень з Нацбанку Шаповалов хай далі нас грабують?
Будь хто на вулиці сьогодні розуміє, що на курсі гривні його пограбували.
Щоб це зрозуміти навіть спеціальних економічних знань не треба.
Варто лише співставити лише деякі кричущі факти.
Тому – досить!!!
Андрі _ 06.01.2009 00:06
Проблеми, дійсно, в нас, в нашому українському народі, в його масовій неграмотності, затурканості і низькому розумовому розвитку. Нажаль, але це ПРАВДА!
Наш народ за весь період свого існування зазнав дуже великих втрат в науковому, інтелігентному і масовому розумі. Постійні війни на нашій території, знищили сміливих і розумних представників нашого народу. Репресіями, голодоморами була знищена вся українська інтелігенція, як в місті, так і на селі. Залишились здебільшого затуркані люди, розумних – одиниці. Приїжджі теж не завжди були розумними.
Нерозумний народ, не може, не здатний зробити розумний вибір!
Потрібно починати з ОСВІТИ народу. Тільки освічені люди, можуть приймати розумні рішення.
Сторінки:
← Попередня
Наступна →