Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Дійшло як до жирафа – на третій рік!

14 березня 2017, 10:00

28 листопада 2014 року, на самому початку роботи нового скликання Ради, депутати від ВО "Свобода" зареєстрували законопроект про автоматичне позбавлення громадянства осіб, які мають інше громадянство (проект Закону про внесення змін до Закону України "Про громадянство України" N1114 щодо акту автоматичної добровільної відмови від громадянства України: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=52534). Та документ не лише не допустили до включення у порядок денний, але й намагалися відхилити.

Минуло майже два з половиною роки. І ось – дозріли! Сьогодні парламент розглядатиме законопроект Президента з такою самою ідеєю, визначений як невідкладний.

Уявіть, наскільки іншою могла б бути ситуація в Україні, якби свободівські ініціативи ухвалювали вчасно!

Коментарі — 127
Николай Чаварга _ 14.03.2017 19:14
IP: 188.163.73.---
Гей ти, слуга Тягнибок! До тебе звертається один з твоїх Господарів!

Коли у Верховній Малині почнеш циркопредставлєніє на захист освіти, технічної науки і Землі? Коли за пропаганду зробити Україну товаром будуть карати як за зраду – не менше 10 років відпочинку в малогабаритному житлі?
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 19:10
IP: 130.211.103.---
:
Yaroslav Yurkiv:
Yaroslav Yurkiv:
:
Yaroslav Yurkiv:
:
Государственным языком на Украине должен быть иврит..., а кто не разумел этого тот москаль.
Яценюк
Порошенко
Гройсмам
Береза.
Рабионович
и инши...
Я особисто – ЗА!
Завжди наголошую – УКРАЇНЦІ, станьте нарешті ЖИДАМИ, може заживете по-людськи?
– Вернись на Украину из Москвы и будешь евреем.
Нє магу, в Мацквє теж потрібні українські націоналісти, а "жи'дом пархатим" я і тут можу стати.
– Москве нужны гастарбайтеры, ты тут прав!
Масквє потрібні санкції, санкції, санкції... а гастарбайтери – в атпусках:)
Николай Чаварга _ 14.03.2017 18:55
IP: 188.163.73.---
На цей раз вже лише задам питання...

Не хочеться, але мушу звертатися "шановний" – а що робити?
Шановний Тягнибок, ви вже розумієте, до якого рівня пограбована Україна, і що ви причетні до цього злочину (не кажу вже про вашого Генпрокурора-ху...). Якщо розумієте, то який вихід пропонуєте, окрім націоналізації (повернення вкраденого)? Націоналізацію пропоную я – лівий націоналіст, антикомуняка.

2) Я розумію, що вам глибоко наплювати на українську освіту і технічну науку, як і на Україну загалом ("хатинки" і "Мерседеси" для вас дорожчі, – хто б сумнівався?) але маєте добру можливість попіаритись на всю Україну – спробуйте у Верховній Малині організувати акцію (робіть вигляд, що щиро пропонуєте закон про збереження-відродження освіти і науки), а Землю зробіть вже нарешті товаром (як себе зробили) – хай та Закуліса вже подавиться нашою Землею... ви ж не можете повернутись в квартиру на п'ятому поверсі, чи пересісти на "Ланос"? Правда?
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 18:51
IP: 146.148.121.---
Олег Зуб:
Yaroslav Yurkiv: В часи Миколи Першого дуже вдало складалася в Росії кар"єра німців та остзейських баронів. Тут тобі і різке зростання по службових щаблях і пошана і найкращі дівчата – все як годиться. (Втім і підстави, мушу визнати були – військову справу вони знали!)...

Так ось після чергової перемоги генерала Єрмолова його викликав імператор та й каже: "Ну ти молодець, я навіть і не знаю, чим тебе нагородити!". Єрмолов: "Государь, а произведите меня, пожалуйста В НЕМЦЫ!".
Ну, німцем для українця – то вже занадто!:)
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 18:50
IP: 35.187.34.---
Yaroslav Yurkiv:
:
Yaroslav Yurkiv:
:
Государственным языком на Украине должен быть иврит..., а кто не разумел этого тот москаль.
Яценюк
Порошенко
Гройсмам
Береза.
Рабионович
и инши...
Я особисто – ЗА!
Завжди наголошую – УКРАЇНЦІ, станьте нарешті ЖИДАМИ, може заживете по-людськи?
– Вернись на Украину из Москвы и будешь евреем.
Нє магу, в Мацквє теж потрібні українські націоналісти, а "жи'дом пархатим" я і тут можу стати.
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 18:46
IP: 35.187.34.---
:
Yaroslav Yurkiv:
:
Государственным языком на Украине должен быть иврит..., а кто не разумел этого тот москаль.
Яценюк
Порошенко
Гройсмам
Береза.
Рабионович
и инши...
Я особисто – ЗА!
Завжди наголошую – УКРАЇНЦІ, станьте нарешті ЖИДАМИ, може заживете по-людськи?
– Вернись на Украину из Москвы и будешь евреем.
sidor _ 14.03.2017 18:42
IP: 77.52.66.---
Дурня.
И Тягнибоковская и Главбудкостроителя.
Имеющих двойное гражданство нужно просто не допускать к власти.
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 18:25
IP: 146.148.121.---
:
Государственным языком на Украине должен быть иврит..., а кто не разумел этого тот москаль.
Яценюк
Порошенко
Гройсмам
Береза.
Рабионович
и инши......
Я особисто – ЗА!
Завжди наголошую – УКРАЇНЦІ, станьте нарешті ЖИДАМИ, може заживете по-людськи?
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 18:23
IP: 130.211.103.---
Николай Чаварга:
Отже вихід: – повернення в державну власність засобів виробництва, ЗМІ, освіти, медицини... орієнтація на самодостатність...
++++++++++
А молодість не вернеться,
Не вернеться вона...

До речі, націоналісти теж хотіли би її повернути, як і Ви, але чи вдасться?:)
Николай Чаварга _ 14.03.2017 18:08
IP: 188.163.73.---
Yaroslav Yurkiv:
Николай Чаварга:

До речі, 6-ти метрові "зєркала" дуже добре відмивають таджики, головне, показати один раз:)
- Дуже добрий жарт, сто плюсів:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Николай Чаварга _ 14.03.2017 18:06
IP: 188.163.73.---
Продовжую вчити
Ніхто вже не сумнівається, що за 25 років псевдонезалежності Україна зруйнована не менше ніж у другій війні. Більшість не розуміє, в чому справа, хто погрбував і на чиєму горбу він це робив, хтось і не хоче цього знати, бо добре ходить у ярмі, а інший терпить, коли з нього "топлять лій" – вважає, що це його доля.

Сьогоднішний передкатастрофічний стан України, то тільки з однієї сторони справа рук Закуліси. З другого боку стоять "патріоти-націоналісти правого толку". Ніхто вже не може заперечити цього факту. Треба шукати вихід, а він там, де і вхід – як грабували, так треба і повертати, хоча більшої частини вже і не повернеш. Злодій і кypвa ніколи вже не стануть порядними, може діти ще мають шанс. Прокурор з великими статками ніколи не був, і вже не буде, людиною – то лише оболонка людська, а так – живе м'ясо, худоба в палацах.

Отже вихід: – повернення в державну власність засобів виробництва, ЗМІ, освіти, медицини... орієнтація на самодостатність...
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:49
IP: 104.199.59.---
Andrey Kononenko:
Yaroslav Yurkiv:
Andrey Kononenko:
Сергей Папков:
Якщо країна хоче мати повагу, то її громадянство має бути привілеєм (причому з реальним наповненням)...
Но Украина не относится к тем нескольким государствам, гражданство которых даёт привилегии.
Очевидь, дає, якщо укрокацапи так вчепилися в нього:)
Кто где уцепился?

И вообще, я предложил хороший вариант: забирать гражданство в обмен на вечное право на жительство. Чтобы я мог спокойно получить второе гражданство, если получится:)
Зубами скрегочуть,
А єхать не хочуть!
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:46
IP: 146.148.121.---
Николай Чаварга:
Продовжую вчити патріотів...
===============
Не варто, бо тут усі учьоні!
До речі, 6-ти метрові "зєркала" дуже добре відмивають таджики, головне, показати один раз:)
Andrey Kononenko _ 14.03.2017 17:44
IP: 188.163.73.---
Yaroslav Yurkiv:
Andrey Kononenko:
Сергей Папков:
Якщо країна хоче мати повагу, то її громадянство має бути привілеєм (причому з реальним наповненням)...
Но Украина не относится к тем нескольким государствам, гражданство которых даёт привилегии.
Очевидь, дає, якщо укрокацапи так вчепилися в нього:)
Кто где уцепился?

И вообще, я предложил хороший вариант: забирать гражданство в обмен на вечное право на жительство. Чтобы я мог спокойно получить второе гражданство, если получится:)
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:40
IP: 146.148.121.---
Олег Зуб:
Yaroslav Yurkiv:

Чому для громадян України повинно бути вибіркове законодавство: той може мати подвійне громадянство, а той – ні?
**** Тому, що в подвійних стандартах і полягає наша НАЦІОНАЛЬНА ІДЕЯ...

Наприклад, якщо Ви застрелите тещу – Вас посодют. А хлопці – патрійоти застрелили Олеся Бузину – і з ними все клас, ще й героїв України невдовзі отримають...

Якщо ті ж хлопці блокують ЖД на Донбасі – це патрійоти. А якщо українці заблокують Львівську область, щоби припинити засівання усього Правоберіжжя львівським сміттям – вони, ясна річ будуть – негідники.

Якщо палять з надважких гармат "Малка" по Донецьку – то сепари самі винні. А якщо по Львову – це жахливий злочин...
Якщо б моєю тещею була бузина, я б її теж пристрелив:)
У Львові нема сепаратистів, то чого туди палити???
Николай Чаварга _ 14.03.2017 17:40
IP: 188.163.73.---
Продовжую вчити патріотів...
Очевидно, що свідоме (з боку закуліси) і несвідоме (з боку вских рухуїв) знищення технічної науки було і є Мегазлочином проти України – доброго фізика або доброго інженера за одно покоління не виростиш, хіба що за кордоном, в підготовленому колективі, але він звідти не повернеться.

Про цінність старих кадрів. Випускник нашого факультету є директором найбільшої в СРСР обсерваторії – 6 метровий дзеркальний телескоп. Там також багатьох вигнали на пенсії. Коли постала проблема помити дзеркало, вимушені були 75-річних спеців знову приймати на роботу. Деякі специ, для того, щоб залишитися на роботі, мусять молодим спецам писати дисертації, бо ті можуть звільнитися!! Це просто яскравий приклад, а воно скрізь так.

Помилкою було те, що наших пенсіонерів тримають на повні ставки (досить було би переважно 0,25 -0,5), а ще більшою буде, якщо їх відправлять на пенсії. Технічна наука буде повністю зруйнована на радість закуліси...
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:35
IP: 146.148.121.---
taksist:
Yaroslav Yurkiv:
taksist:
Ua Gall:
SARA21:
В Україні влада повинна бути в українських руках.
Чи відомо вам;
Який народ в Україні на має свого національного уряду?Український,
Який народ в Україні не має свого національного телебачення?Український.
Який народ в Україні не має своїх національних ЗМІ?Український.
Який народ в Україні зазнає самого підлого грабунку?Український.

І ви прекрасно знаєте в чиїх це руках.Чи відомо вам,що евреїв в Раді більше ніж в Кнессеті?
те, що євреї хочуть бути депутатами в раді не проблєма. проблєма що українці не хочуть.
То правда!
Натомість, вони хочуть вічно хотіти...
ніхто не досконалий. навіть найбільші невдахи инколи стають першими. все що треба – зробити правильну ставку – поставити на мудрість.
ми крутимо свиням хвости бо поставили на жадібність.
І з цим погоджуюся!
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:33
IP: 104.155.92.---
Yaroslav Yurkiv:
Andrey Kononenko:
Сергей Папков:
Якщо країна хоче мати повагу, то її громадянство має бути привілеєм (причому з реальним наповненням)...
Но Украина не относится к тем нескольким государствам, гражданство которых даёт привилегии.
І з цим погоджуюся!
Перепрошую, це не сюди:)
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:32
IP: 104.199.98.---
Andrey Kononenko:
Сергей Папков:
Якщо країна хоче мати повагу, то її громадянство має бути привілеєм (причому з реальним наповненням)...
Но Украина не относится к тем нескольким государствам, гражданство которых даёт привилегии.
І з цим погоджуюся!
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:30
IP: 35.187.34.---
Andrey Kononenko:
Сергей Папков:
Якщо країна хоче мати повагу, то її громадянство має бути привілеєм (причому з реальним наповненням)...
Но Украина не относится к тем нескольким государствам, гражданство которых даёт привилегии.
Очевидь, дає, якщо укрокацапи так вчепилися в нього:)
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:28
IP: 146.148.121.---
Олег Колиушко:
"Уявіть, наскільки іншою могла б бути ситуація в Україні, якби свободівські ініціативи ухвалювали вчасно!"

Уявыв. Действительно, ситуация могла бы быть совершенно иной – Украина начала бы распадаться не в 2014, а гораздо раньше.
Що Ви собі здатні уявити без націоналістичної уяви?:)
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:27
IP: 146.148.121.---
Andrey Kononenko:
Yaroslav Yurkiv:
Andrey Kononenko:
Это плохой законопроект. Почему в других странах можно двойное гражданство, а Украина боится?
Україна не дає собі ради з подвійним язиком, а Ви хочете добити її двайним громадянством?
Украине нужно быть умнее, чтобы дать себе раду...
Та куди уж, ради нема...
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 17:25
IP: 104.155.92.---
SARA21:
Yaroslav Yurkiv:
Батько не відказувався від українського громадянства,але щоб одержати роботу і права в другій державі змушений був прийняти чуже громадянство.Діти можуть вибрати тоді,коли батько не позбавлений громадянства і не писав заяви щоб його позбавили.Звичайно якщо б мій син претендував на владу в Україні то його повинні провірити на те чи є в нього чуже громадянство.
Діти можуть претендувати на що завгодно, як досягнуть повноліття.
Чому для громадян України повинно бути вибіркове законодавство: той може мати подвійне громадянство, а той – ні?
Николай Чаварга _ 14.03.2017 17:04
IP: 188.163.73.---
Продовжую виховувати патріотів..., а кононенки нехай ідуть в задницю – там їм місце...

Як валили, і хто валив "ні на що не придатну технічну науку"? Найперше – урізали фінанси. Наука спочатку скорочувала лаборантів до мінімуму, потім інженерів до мінімуму (щоб зберегти кваліфіковані кадри), потім робітників (почали закривати майстерні), потім відправили на пенсії високодосвідчених, щоб зберегти перспективу, а фінансів все менше і менше... почали працювати на 0,5 ставки, на 0,25 ставки, на 0,15 ставки... мало-помалу перспективні почали шукати роботу по закордонах... знайшли... потягнули туди друзів... поженилися там, отримали високооплачувані посади... ніхто вже не повернеться.

Цікаво, чи знають свобода-патріоти-ху..., що якщо з успішного колективу з 50 чоловік забрати 4-5 найбільш ефективних, колектив виявиться мало до чого здатним – така людська природа, тут нічого не вдієш...
Николай Чаварга _ 14.03.2017 16:49
IP: 188.163.73.---
Продовжую виховувати "патріотів"...
От ви дорвалися хоч до якогось важеля влади. Що мусите робити в першу чергу (окрім випадків війни)? – працювати на курс індустріалізації, на добрі стосунки з сусідами, які не зазіхають на вашу Землю. Основою індустріалізації є технічні кадри, а відтак – технічна наука, освіта, мораль, порядність. Всі ці пункти цілеспрямовано і вперто знищує світова Закуліса – за 25 років в Україні практично все знищено. Спочатку рухуї віддали ЗМІ (як основу будь-якої влади), а далі пішло-поїхало.

Що повинні, і що ще можуть робити свобода-ху... при владі? Цього року закулісяки планують добити науку. Пішли звинувачення, що в науці переважають старі кадри, які (звісно!!!) ні на що вже не придатні – треба вперед пускати молодих. Хто скаже, що це неправда? – свята правда!! А хто довів науку і освіту до такого стану? Хто урізав фінансування науки, щоб Пінчуки-Фірташі гордо входили в списки!Форбсів"?
Україна та Європа824 Уряд реформ261 Корупція930 Євро-2012112 Рада 201495
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте