Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Землею може розпоряджатися тільки український народ, а не шарлатани від влади

19 квітня 2017, 15:26

Чому "Свобода" виступає за проведення всенародного референдуму щодо заборони на продаж української сільськогосподарської землі? Чому сьогодні націоналісти беруть найактивнішу участь у його підготовці та проведенні?

Бо намагання служок олігархів тихцем розпродати українську землю – незаконне, нелегітимне й антиконституційне.

В Основному Законі нашої держави, Конституції, чорним по білому закарбовано:

"Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Стаття 14. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави."


Тобто земля – власність усіх українців (незалежно від майнового стану чи соціального походження). І вони, українці, під час всенародних виборів, просто наймають собі на службу управителя – органи державної влади – "слугу народу". Якому довіряють ефективно здійснювати СВОЇ права власника.

А що, хоч хтось із теперішніх можновладців хіба обіцяв торгувати "основним національним багатством", "що перебуває під особливою охороною держави"? Хтось із них – Президент чи парламентські партії, яких ви обрали, -казав під час виборів, що розпродасть землю, яка "є об'єктами права власності Українського народу"? Де ви бачили таке на їхніх численних бігмордах? Де ви чули це в їхніх коштовних рекламних роликах?

Сьогодні ж вони, не питаючи у вас жодної згоди, тишком-нишком, поза вашими спинами підписують від ВАШОГО імені якісь меморандуми з іноземними кредиторами (!), де зобов'язуються за позику (яку вам і вашим дітям доведеться ж і віддавати!) розпродати вашу ж власність – торгувати "основним національним багатством"!

Якщо ця Верховна Рада, в якій на ділі немає коаліції (по-суті вже нелегітимна), посміє ухвалити таке рішення... То це рішення буде таким же "легітимним", як вона сама. А кожен, у кого в цьому парламенті підніметься рука натиснути кнопку "ЗА" торгівлю землею – шарлатан, шахрай і державний злочинець. Вони в принципі не мають жодного права, згідно з Основним Законом, цього робити.

Бо власністю народу може розпоряджатися тільки сам народ. А не найняті посередники-управителі, які на ділі виявилися банальними шулерами.

Тому тільки весь Український народ має право вирішувати: продавати чи не продавати СВОЮ землю. Землю, яка є виключно його "об'єктом права власності" і "основним національним багатством". Так каже наш Основний Закон – Конституція України.

Ці бариги вже не вперше зазіхають на НАШУ землю. Таке вже було. У 2011 році. Коли комуно-олігархічний режим Януковича взяв прямий курс на впровадження ринку сільськогосподарської землі.

Уже тоді, коли всі "мовчали і мовчки чухали чуби", одна "Свобода" виступила з законопроектом "Про заборону торгівлі землею сільськогосподарського призначення".

Тоді ми звернулися до народу – єдиного джерела влади в Україні – із пропозицією ухвалити на референдумі закон про заборону торгівлі землею. По всій країні відбулися збори громадян із метою реєстрації ініціативних груп для проведення цього референдуму. Проте влада в особі маріонеткового ЦВК зробила все можливе, аби не дати цій ініціативі дійти до логічного завершення. Під різними надуманими приводами ЦВК раз у раз відхиляла ініціативи громад. Очевидно, що такою була політична вказівка Банкової.

Ми не здалися й почали другий етап з ініціювання Всеукраїнського референдуму щодо ухвалення розробленого нашою політичною силою проекту Закону України "Про заборону торгівлі землею сільськогосподарського призначення".

Наші депутати всіх рівнів масово ініціювали звернення до центральної влади з вимогою відкликати запропонований закон "Про ринок земель". Три голови обласних рад від "Свободи" виступали із офіційними заявами, підкріпленими рішеннями сесій про недопущення торгівлі землею та з вимогами провести референдум із цього питання. Кожного разу, коли Верховна Рада включала це питання в порядок денний, свободівці пікетували парламент і місцеві адміністрації. Проведено десятки масових протестних заходів.

Як наслідок – абсолютна більшість українців виступає категорично проти спроби розпродати українські землі. А влада, боячись народного гніву, відступає.

Ми спільно відбили першу навалу. Тепер наше завдання – виграти війну.

Коментарі — 320
Yaroslav Yurkiv _ 20.04.2017 13:38
IP: 130.211.103.---
Anatol Zubenko:
Yaroslav Yurkiv:
Тимофій Танцура:
Не несіть маячню, шановні коментатори!!!
Ліва ідеологія – ідеологія захисту особистості, навіть якщо це шкодить колективу. При цій ідеології максимально зменшують роль держави на всю промисловісгть (в т.ч. і аграрну) і передають у приватні руки)
Права ідеологія – ідеологія захисту колективу, навіть якщо це шкодить особистості. При правій владі, держава повністю контролює промисловість і заохочує розвиток малого та середнього бізнесу.
vice versa!
То есть, у коммунистов правая идеология, или я что-то не так понял?
Дайте собі раду з Тимофієм:)
Елена Величко _ 20.04.2017 13:36
IP: 46.201.28.---
Виктор Савченко:
Елена Величко:
а можна без образ?чи не вистачає аргументів?подивіться на приклади успішних країн!а потім вже пишіть маячню.
Так не треба інших ображати, коли хочете,щоб до вас звертались ввічливо. Беріть Канаду, Ізраіль, Нідерланди та інші. Вивить як купити землю та на яких умовх в Німмеччині та Франції – а потім тут ЩОСЬ мантруйте. Доречі у всіх перелічених країнах ЗАКОН один для усіх та працює – це ПЕРША умова.
Yaroslav Yurkiv _ 20.04.2017 13:35
IP: 104.199.57.---
Виктор Савченко:
Yaroslav Yurkiv:
дурню мова йде не про державну землю а приватну!паї-це приватна власність!!!
Якщо приватна – продавай, якщо не приватна – не звізди!
Виктор Савченко _ 20.04.2017 13:34
IP: 35.189.192.---
Елена Величко:
нагадаю ще раз таким "совковим дурепам" як ти.що ЗЕМЛЯ В УКРАЇНІ ВСЕОДНО ПРОДАЄТЬСЯ!!!да тільки під забудова.але яка різниця?чи та земля це не "національне багатство"?
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 13:33
IP: 94.153.158.---
Елена Величко:
Землю не можна порівнювати ні з яким іншим товаром. Земля "родить", на землі живуь та земля – то основа буття та незалежності українців. Багато розвинутих СГ країн мають саме державну власність на землю, боземля – стратегічний ресурс. Українців повино бути 60-80 мілльйонів, й усі маюють право на землю та притойне життя. При продажу земля перейде невідомо куди,бо ніого не контролюєтьсся наразі, не налагоджено, БО НІХТО не налагоджує. При розвитку люди зможуть пристойно жити на паї та годуватти армію,та інше,бо СГнас врятувало. Тому тільки оренда та зембанк, що буде забирати ПРАВО використання за гроші.
Во как! -зембанк, що буде забирать ПРАВО використання за гроші...Ховайся в жито...
Виктор Савченко _ 20.04.2017 13:32
IP: 104.199.59.---
Елена Величко:
а можна без образ?чи не вистачає аргументів?подивіться на приклади успішних країн!а потім вже пишіть маячню.
Andrey Kononenko _ 20.04.2017 13:29
IP: 188.163.73.---
Елена Величко:
Землю не можна порівнювати ні з яким іншим товаром. Земля "родить", на землі живуь та земля – то основа буття та незалежності українців.
И потому у украинцев такое нищее буття?
Не, Лена, у украинцев надо всё забрать, чтобы они стали как японцы или израильтяне, и зажили бы соответственно:)
Елена Величко _ 20.04.2017 13:29
IP: 46.201.28.---
Виктор Савченко:
"Совок"втебе стоїтьтам, де й тобі місце. Тим хто думє дупою та грошики тільки баче – від вас усе погане, та тільки чорнороті ярлики роздаєте, аале НЕ ОДНІ ви, творці злиднів, у цій країні, нарештті й нші люди взялись за справу, тож не смердіть та йдіть гуляйте полем та лісом, допоки не забрали...бовже половину привласнили та знечтожили такі як ви "хазяйва".
Виктор Савченко _ 20.04.2017 13:24
IP: 104.199.59.---
Елена Величко:
ще один "совок"! а на рахунок " розвинутих країн" то в переважній більшості з них земля вже давно продається,причому навіть іноземцям!
Andrey Kononenko _ 20.04.2017 13:10
IP: 188.163.73.---
mihaylenco:
Andrey Kononenko
Там человек будет работать за более-менее достойную оплату. А что он делает тут, сидя со своим паем?

Він ці дві тисячі отримає від арендатора протягом 7-10 років. І буде отримувати для підтримки штанів арендну плату й надалі.
Но арендная плата маленькая, и зарплата на другой украинской работе – маленькая. Выехать заграницу получается по-любому выгоднее:)
Елена Величко _ 20.04.2017 13:06
IP: 46.201.28.---
Землю не можна порівнювати ні з яким іншим товаром. Земля "родить", на землі живуь та земля – то основа буття та незалежності українців. Багато розвинутих СГ країн мають саме державну власність на землю, боземля – стратегічний ресурс. Українців повино бути 60-80 мілльйонів, й усі маюють право на землю та притойне життя. При продажу земля перейде невідомо куди,бо ніого не контролюєтьсся наразі, не налагоджено, БО НІХТО не налагоджує. При розвитку люди зможуть пристойно жити на паї та годуватти армію,та інше,бо СГнас врятувало. Тому тільки оренда та зембанк, що буде забирати ПРАВО використання за гроші.
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 13:06
IP: 35.189.192.---
Виктор Савченко:
Yaroslav Yurkiv:
дурню мова йде не про державну землю а приватну!паї-це приватна власність!!!
Тут тяжелый случай...
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 13:03
IP: 104.155.87.---
Yaroslav Yurkiv:
Anatol Zubenko:
Yaroslav Yurkiv:
У вас,кроме пустых лозунгов ничего нет! Сельскохозяйственные земли обладают плодородием, которое создано трудом многих поколений людей, и поэтому она имеет стоимость, а не потому, что это дар божий. Ее и покупают, для того, чтобы в процессе производства использовать это плодородие. Все по честному. и земле нужен хозяин (, чтобы это качество не исчезло),а не хозяину земля...Впрочем, кому я пишу...
Візьміть у держави землю в оренду, платіть орендну платню... і користуйтеся пладародієм скільки вам вистачить наснаги...під державним контролем, щоби нею остаточно не виснажити пладародіє.
Але ж ви б хотіли ще й спекульнути цим пладародієм, созданим трудом пакалєній?
Наша держава не способна контролировать свои территории, не то что чьи то земли,это источник коррупции...
Anatol Zubenko _ 20.04.2017 12:53
IP: 94.153.158.---
Yaroslav Yurkiv:
Тимофій Танцура:
Не несіть маячню, шановні коментатори!!!
Ліва ідеологія – ідеологія захисту особистості, навіть якщо це шкодить колективу. При цій ідеології максимально зменшують роль держави на всю промисловісгть (в т.ч. і аграрну) і передають у приватні руки)
Права ідеологія – ідеологія захисту колективу, навіть якщо це шкодить особистості. При правій владі, держава повністю контролює промисловість і заохочує розвиток малого та середнього бізнесу.
vice versa!
То есть, у коммунистов правая идеология, или я что-то не так понял?
Виктор Савченко _ 20.04.2017 12:52
IP: 104.199.59.---
Yaroslav Yurkiv:
дурню мова йде не про державну землю а приватну!паї-це приватна власність!!!
Виктор Савченко _ 20.04.2017 12:50
IP: 130.211.103.---
Yaroslav Yurkiv:
Виктор Савченко:
Anatol Zubenko:
повністю з Вами згодний.а Тягнибок в цьому питанні,і не тільки в цьому,дуже схожий на комуністів. ті також повторюють совкові мантри про "народне добро".
тобто машину,квартиру, дачу, фабрику, завод і т.д можна продавати і купувати а землю ні.де логіка?!!!
тим більше земля всеодно продається,правда під забудову.чи то вже не " народне добро "?
Продавати можна те, що САМ створив!:)
що за дурнувата думка?де це написано?і де логіка в твоїх словах?якби люди могли самі все створювати то їм нічого не потрібно було б купувати!
_ABM_ _ 20.04.2017 12:50
IP: 77.222.153.---
:
-...скоро завизжишь – Янык приди!!!
Запердоленко-Взадов, ты уже 4-й год подряд визжишь. Поменяй Окурка на Яныка и будет тебе счастье...;-)
Yaroslav Yurkiv _ 20.04.2017 12:40
IP: 35.187.25.---
Yaroslav Yurkiv:
Anatol Zubenko:
Yaroslav Yurkiv:
У вас,кроме пустых лозунгов ничего нет! Сельскохозяйственные земли обладают плодородием, которое создано трудом многих поколений людей, и поэтому она имеет стоимость, а не потому, что это дар божий. Ее и покупают, для того, чтобы в процессе производства использовать это плодородие. Все по честному. и земле нужен хозяин (, чтобы это качество не исчезло),а не хозяину земля...Впрочем, кому я пишу...
Візьміть у держави землю в оренду, платіть орендну платню... і користуйтеся пладародієм скільки вам вистачить наснаги...під державним контролем, щоби нею остаточно не виснажити пладародіє.
Але ж ви б хотіли ще й спекульнути цим пладародієм, созданим трудом пакалєній?
PS Знаєте, яка найсолодша мєчта у Варофкі та Со.?
Збудувати фабрікі і заводи пад зємльой, нагнати туди біомассу, і помпувати їй ззовні повітря по 450 баксів за 1000 м3.
Паддєрхитє прадажу N₂ О₂ в Украинє?
Yaroslav Yurkiv _ 20.04.2017 12:33
IP: 130.211.103.---
Anatol Zubenko:
Yaroslav Yurkiv:
У вас,кроме пустых лозунгов ничего нет! Сельскохозяйственные земли обладают плодородием, которое создано трудом многих поколений людей, и поэтому она имеет стоимость, а не потому, что это дар божий. Ее и покупают, для того, чтобы в процессе производства использовать это плодородие. Все по честному. и земле нужен хозяин (, чтобы это качество не исчезло),а не хозяину земля...Впрочем, кому я пишу...
Візьміть у держави землю в оренду, платіть орендну платню... і користуйтеся пладародієм скільки вам вистачить наснаги...під державним контролем, щоби нею остаточно не виснажити пладародіє.
Але ж ви б хотіли ще й спекульнути цим пладародієм, созданим трудом пакалєній?
Yaroslav Yurkiv _ 20.04.2017 12:24
IP: 146.148.24.---
Виктор Савченко:
Anatol Zubenko:
повністю з Вами згодний.а Тягнибок в цьому питанні,і не тільки в цьому,дуже схожий на комуністів. ті також повторюють совкові мантри про "народне добро".
тобто машину,квартиру, дачу, фабрику, завод і т.д можна продавати і купувати а землю ні.де логіка?!!!
тим більше земля всеодно продається,правда під забудову.чи то вже не " народне добро "?
Продавати можна те, що САМ створив!:)
Yaroslav Yurkiv _ 20.04.2017 12:22
IP: 104.199.57.---
Тимофій Танцура:
Не несіть маячню, шановні коментатори!!!
Ліва ідеологія – ідеологія захисту особистості, навіть якщо це шкодить колективу. При цій ідеології максимально зменшують роль держави на всю промисловісгть (в т.ч. і аграрну) і передають у приватні руки)
Права ідеологія – ідеологія захисту колективу, навіть якщо це шкодить особистості. При правій владі, держава повністю контролює промисловість і заохочує розвиток малого та середнього бізнесу.
vice versa!
Виктор Савченко _ 20.04.2017 12:12
IP: 146.148.24.---
mihaylenco:
Виктор Савченко
продавати і купувати а землю ні.де логіка?!!! тим більше земля всеодно продається,правда під забудову.чи то вже не " народне добро "?

Ти сам із села? І родичі в тебе там ще живуть? Ти туди заглядаєш? Звідки в тебе така обізнаність щодо потреб, та бажань власників паїв?
звичайно я з села.яка різниця в кого які бажання?має бути свобода вибору.хто захоче продасть пай,хто захоче віддасть в аренду,хто захоче буде сам обробляти.просто логіки в забороні продажу немає жодної!
mihaylenco _ 20.04.2017 12:07
IP: 93.171.77.---
Виктор Савченко
продавати і купувати а землю ні.де логіка?!!! тим більше земля всеодно продається,правда під забудову.чи то вже не " народне добро "?

Ти сам із села? І родичі в тебе там ще живуть? Ти туди заглядаєш? Звідки в тебе така обізнаність щодо потреб, та бажань власників паїв?
mihaylenco _ 20.04.2017 12:05
IP: 93.171.77.---
Andrey Kononenko
Там человек будет работать за более-менее достойную оплату. А что он делает тут, сидя со своим паем?

Він ці дві тисячі отримає від арендатора протягом 7-10 років. І буде отримувати для підтримки штанів арендну плату й надалі.
Виктор Савченко _ 20.04.2017 12:05
IP: 146.148.24.---
Anatol Zubenko:
повністю з Вами згодний.а Тягнибок в цьому питанні,і не тільки в цьому,дуже схожий на комуністів. ті також повторюють совкові мантри про "народне добро".
тобто машину,квартиру, дачу, фабрику, завод і т.д можна продавати і купувати а землю ні.де логіка?!!!
тим більше земля всеодно продається,правда під забудову.чи то вже не " народне добро "?
Україна та Європа871 Уряд реформ278 Свобода слова538 Корупція1021 Майдан 2013523
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте