23 червня 2017, 19:59

Про службові Тойоти й армійські ''буханки''

Я його зустрів у центрі Києва. Чорна "Toyota – Camry" з державного автопарку, із штатним водієм та закупленим за державні гроші бензином у бензобаці рвучко вирулила між колонами будівлі на Хрещатику, скло опустилось і я побачив усміхнене обличчя людини, у якої життя склалось вдало. Я впізнав цю людину. За часів Януковича він займав високу посаду в державній автоінспекції. Але часи змінились й відбулась ротація кадрів. Цій людині довелося піти. Але – не далеко. В іншу держструктуру. Система, як відомо, своїх не викидає на вулицю. Насправді, довелося змінити лише кабінет й службовий автотранспорт. Але не звички й привілеї згідно штатного розкладу.

Пам'ятаю, я тоді замислився над кількістю держслужбовців, яких обслуговують державні автопарки. Хоча в їхніх, приватних гаражах стоять цілком придатні для перевезення поважних посадовців власні "Лексуси" й "Рейндж – Ровери". І, повірте, не в єдиному екземплярі. Вистачає різноманітної авто-техніки й дружині, й діткам. Все, як у людей.

В принципі, пріоритети держави зрозумілі: поважні люди не повинні їздити в метро, або на велосипеді. Як ми вже помітили, приватні авто також не відповідають потребам іміджевої концепції, колись розробленої для управлінської ланки вище середнього рівня. Щонайбільший компроміс, на який може, із скрипом, піти система, це – чорна службова "Toyota – Camry" з двигуном у 3,5 літрів й коробкою "автомат".

Вибачте за таку довгу передмову. Просто я вам хочу показати, якими автомобілями возять поранених на фронті. Система пріоритетів цілком зрозуміла: військова людина не буде скиглити навіть у стані шоку. Їй не потрібні шкіряні сидіння з підігрівом, парк-тронік й датчик дощу. Вистачить й ношей, які подарували волонтери. Але не завадив би якийсь реанімаційний комплект. Щоб до операційної дотягнути. Й колесо щоб по дорозі не відвалилось. А щоб не викинуло з машини під час перевезення – цьому в нагоді стане солдатська кмітливість. Два світи, як кажуть, дві філософії буття. Здається, вони не перетинаються між собою. Існують паралельно. Питання, чи можна закупити кілька сотень (або, хоча б, десятків) пристойних санітарних автомобілів залишається під знаком запитання. Крім того, точно не знаємо, куди пішли новенькі "швидкі", закуплені ще попередниками. Деякий час цей блискучий автопарк стояв на майданчику на Кільцевій дорозі у Києві, потім якось розсмоктався.

І, з вашого дозволу, прохання до Укравтодору: зробіть хоч щось з мостом між Попасною та Бахмутом. Хоч бетонними плитами його перекрийте. Цією дорогою продовжують возити поранених. Звісно, водії – фронтовики знають кожен метр цієї "траси". Але для тих, хто, скажімо, вночі, на секунду забуде про оригінальний рельєф траси, все закінчиться раптово. Дивимось відео.

Helping Ukraine is Helping Americans, Really

The article was written by Ivan Lozowy and Dmytro Tuzov The issue of aid to Ukraine has played a role in the presidential election campaign in the United State, with both candidates and their choices for Vice President expressing opinions on this topic...

Хто такий "Джокер" і що він робить в інформпросторі воюючої країни?

Про "Телеграм" як про платформу, якою не варто користуватись, бодай українським посадовцям і точно не варто пересилати у цьому месенджері якісь важливі документи, сказано вже багато...

Vladimir Putin: the path from KGB officer to war criminal. Part 1

Russian President Vladimir Putin will take a prominent place among the bloody dictators of our time, alongside Vladimir Lenin, Joseph Stalin, Adolf Hitler, Pol Pot, and Saddam Hussein...

The mystification of war. What Putin is putting in your brain

The Kremlin's manipulations about the causes and consequences of Russia's war against Ukraine influence political decisions and voter sentiment in Ukraine's partner countries Russia is waging an active hybrid war against the West...

IAEA Director General Rafael Grossi hugging the invaders of the Zaporizhzhya nuclear power plant: "Stockholm" syndrome or official necessity?

The story of hugs and kisses with Russian war criminals, murderers and occupiers continues. After Azerbaijani President Ilham Aliyev, who received Russian dictator Vladimir Putin in a friendly manner, and Mongolian President Ukhnaagiin Khurelsukh, who solemnly rolled out the carpet for Putin, who is wanted by the International Criminal Court, the baton was picked up by IAEA Director General Rafael Grossi...

Обійми Гендиректора МАГАТЕ Рафаеля Гроссі із загарбниками Запорізької атомної станції: "стокгольмський" синдром чи службова необхідність?

Історія обіймів і поцілунків з російськими воєнними злочинцями, вбивцями і окупантами триває. Після президента Азербайджану Ільхама Алієва, який дружньо приймав російського диктатора Владіміра Путіна, і президента Монголії Ухнаагійна Хурелсуха, який урочисто розстелив килими розшукуваному Міжнародним кримінальним судом Путіну, естафету підхопив Гендиректор МАГАТЕ Рафаель Гроссі...