Володимир В’ятрович Історик, голова Українського інституту національної пам’яті

"Вечір Різдвяних Василів" у Києві

13 січня 2018, 20:59

У свято Василя в столиці відбудеться "Вечір Різдвяних Василів". Захід присвячений пам'яті Василя Стуса, Василя Симоненка, Василя Чумака, Василя Еллана-Блакитного, які народилися в ці Різдвяні дні.



Цього року свято Різдвяних Василів приурочено до 80-річчя з дня народження Василя Стуса.

У заході візьмуть участь дисидент, історик дисидентського руху Василь Овсієнко, виконавці Неля Франчук, Григорій Лук'яненко та Мар'яна Лук'яненко, скрипаль Кирило Стеценко, дитячий фольклорний театр "Дай Боже" (під керівництвом Ольги Мельник), дитячий фольклорний гурт "Орелі" Музею Івана Гончара та я.

Ведучий заходу актор та бард Кирило Булкін.

Нагадаю, що свято було започатковане філософом, публіцистом, дисидентом Євгеном Сверстюком; за його життя в цей день відбувалося оголошення лауреатів премії Василя Стуса. Відтак, тепер Свято – це також вечір пам'яті і Євгена Сверстюка. Слово Євгена Олександровича теж звучатиме на вечорі, адже збереглись аудіо записи голосу засновника події. Зокрема присутні зможуть почути франгменти аудіозаписів Євгена Сверстюка про Василя Стуса.

Під час вечора працюватиме книжкова виставка-ярмарок.

Організатори: Український інститут національної пам'яті, Видавництво "Кліо".

Локація: колонна зала КМДА вул. Хрещатик, 36.

Дата: неділя 14 січня 2018 року о 18:30


Вхід вільний!

Зустріч у Фейсбуці.

Загрузка...
Коментарі — 62
Сергій Комар _ 17.01.2018 23:22
IP: 35.195.159.---
Про Декомунізацію коротко. Якщо пердаки добкіних, вілкулів і мураєвих тріщать, значить Вятрович все правильно робить.
LYCIV_OLGA _ 17.01.2018 11:31
IP: 35.187.76.---
Борис Беккер:
(Смайлик "smile") Голубчик, не обольщайтесьТАК на свой счёт! Я – ни с кем никогда не "сражаюсь"; я просто вынуждена проветривать помещение после рашистской вони.
Борис Беккер _ 16.01.2018 18:39
IP: 35.195.177.---
Борис Беккер:
LYCIV_OLGA:
Случайно зашел на этот, трехдневной давности, блог и не мог не восхититься тому, с каким мужеством вы сражаетесь с заколыхавшимися после моего ухода занавесками.
Я человек объективный и не могу не признать: в битве с колыхающимися после моего ухода занавесками вы однозначно побеждаете.
Борис Беккер _ 16.01.2018 18:35
IP: 35.195.105.---
LYCIV_OLGA:
Случайно зашел на этот, трехдневной давности, блог и не мог не восхититься тому, с каким мужеством вы сражаетесь с заколыхавшимися после моего ухода занавесками.
LYCIV_OLGA _ 16.01.2018 16:12
IP: 35.195.159.---
Ілля Мазур:
3) А по поводу Ваших -
Ілля Мазур:
Олександр Перший:
а) Человеческий мозг – загадочная вещь...
б)...некоторые украинцы русского происхождения (а также украинцы украинского происхождения, но имеющие русский менталитет, а значит также являющиеся русскими) вдруг стали матерыми русофобами, а значит возненавидели в себе себя...
в)... мозговая перверсия галичан, как поклонение бандеровцам, проливших реки крови этих самых галичан...
То –
а) Согласна с Вами, что "человеческий мозг – загадочная вещь", особенно Ваш. Ибо
б) УКРАИНЦЫ (даже имеющие русский менталитет), если они украинцы – АПРИОРИ НЕ МОГУТ БЫТЬ РУССКИМИ;
в) о "первериях галичан" – читайте мои ссылки выше и больше не фатазируйте!
г) Ну, а вот теперь – я окончательно убедилась, что "слава" местного сайтовского дурачка Олега Кара, с его стойкими галлюцинациями – не даёт Вам покоя...
...Можете и дальше галлюцинировать и смело делиться со всеми содержанием Ваших галлюцинаций!
LYCIV_OLGA _ 16.01.2018 16:08
IP: 35.187.76.---
(окончание)
...а програмні політичні принципи Бандери і Шухевича, зафіксовані в рішеннях ІІ-го (1941р), ІІІ-го (1943р) Великих зборів ОУН, та у Програмі ОУН (1947р) – відтворені у Конституції Незалежної України), ТОБТО – ТРІУМФАЛЬНОЮ, ПОВНОЮ І БЕЗЗАСТЕРЕЖНОЮ ПЕРЕМОГОЮ ІДЕЙ ЗА ЯКІ БОРОЛИСЯ ВСІ НАЦІОНАЛІСТИЧНІ ОРГАНІЗАЦІЇ / УКРАЇНСЬКІ ПАТРІОТИ.

г) К сожалению – всё больше и больше убеждаюсь, что Вам присущи явные проявления какой-то формы умственной слабости (Смайлик "sad")...
LYCIV_OLGA _ 16.01.2018 16:06
IP: 35.195.176.---
Ілля Мазур:
2) По поводу Ваших -

Ілля Мазур:
...выцарапать у Истории реванш для своих побежденных в Великой Отечественной войне предков-коллаборантов. И наоборот – унизить тех, кто нанес этим предкам-коллаборантам поражение.
- Перечитайте в Володимир В'ятрович "14 жовтня відкриття виставки ''УПА – відповідь нескореного народу. Повстанці проти комунізму'':
а) LYCIV_OLGA _ 15.10.2017 12:36, в 12:38, и в 12:39;
б) LYCIV_OLGA _ 16.10.2017 10:55;

в) Ну, и вообще (как мне припоминается, Вы клялись, что прекрасно понимаете украинский) –
Дякувати Богові – "СУПЕРЕЧКА" РАДЯНСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ (БАНДЕРІВСЬКОЇ) НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНОЇ ІДЕОЛОГІЙ ЗАКІНЧИЛАСЯ У 1991р. СТВОРЕННЯМ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ, (де синьо-жовтий прапор та тризуб "українських буржуазних націоналістів" стали державними символами України, а програмні політичні принципи Бандери і Шухевича...
(см.окончание)
LYCIV_OLGA _ 16.01.2018 16:04
IP: 35.195.174.---
Ілля Мазур:
1) По поводу Ваших –

Ілля Мазур:
... на самом деле там, где проходили бандеровцы, они оставляли... "пустку і руїну" и... "трупи", которые "не вміщалися до ям"...
- я Вам уже писала в блоге Альоні Гетьманчук "Що залишилось після візиту Дуди?" в LYCIV_OLGA _ 16.12.2017 17:17 и 17:18.

Но до Вас – не доходит! Или Вы – испытываете трудности с восприятием печатного текста?... А выглядит так – как будто – Вы слабоумный (Смайлик "sad")...Неужели – это правда?... Не хотелось бы в этом/таком убеждаться (Много смайликов "sad")...
Roman Gall _ 15.01.2018 18:03
IP: 35.195.112.---
Orest Jj:
В Варшаве установили памятник украинским братьям:
– На квадратной плите из меди стоит раком украинец и подметает пол, рядом украинка, то же раком и моет пол тряпкой.
Поляки любят украинцев и желают им добра и процветания.
ПОШЁЛ ВОН,ПРОВОКАТОР -ФАШИСТ!

Для пользы поля и гумна
Нет лучше руССкого го*на.

Он не пишет как он слышит;
ГаВарит я паниМаю,
А пишет я пониМаю.
Сексуальный какОй маньяк!
По вечерам он пани е.любит,
А по уТрам к пони он идёт...
ЗашИбись!!!
Mykola Fedoriy _ 15.01.2018 14:22
IP: 46.133.247.---
Ілля Мазур:
Олександр Перший:
Це не дивно, тому що я зараз маю таку інформацію, яку В. Симоненко не міг мати в ті часи, коли писав свій твір. Навпаки, цілком можливо находився під впливом радянської пропаганди про бандеро-фашистів (сам очолював відділ пропаганди в обласної газеті "Молодь Черкащини").
И какая же информация, которой не имел В. Симоненко, стала известна вам? Что – на самом деле там, где проходили бандеровцы, они оставляли не "пустку і руїну" и не "трупи", которые "не вміщалися до ям", а колосящиеся поля пшеницы и построенные детские садики?
А там, де проходили бандерівці, ім пам'ятники ставлять...І від чого б це?...
Orest Jj _ 15.01.2018 13:22
IP: 35.205.42.---
Если верить статистики "Гугла" по поискам украинцев в интернете, то первое место по запросам в 2017 году был поиск картинки петуха из говна якутского жителя.
- что касается запросов по поиску украинцев в мире культуры и музыке, то тут абсолютный ноль.
на втором месте у украинцев, поиск работы в Польше по мойке сортиров и уборке польских свинарников.
grom2468 _ 15.01.2018 13:01
IP: 35.195.159.---
Orest Jj:
grom2468:
Orest Jj:
Александр Первый:
Ты знаешь город Измаил?
так его русские от турок освободили, а ты хо/хол в нем живешь!
- несправедливо правда!?
Ты знаешь город Грозный? Так эго кацапы разрушили в прах! Чтобы за тем платит дань овцеебу Кадырке! Вот это справедливо!
шо це "кацапи"?
Це такі істоти які постійно гадять! Потім з них якутський скульптор творить свої шедеври!
Orest Jj _ 15.01.2018 12:16
IP: 35.195.91.---
grom2468:
Orest Jj:
Александр Первый:
Ты знаешь город Измаил?
так его русские от турок освободили, а ты хо/хол в нем живешь!
- несправедливо правда!?
Ты знаешь город Грозный? Так эго кацапы разрушили в прах! Чтобы за тем платит дань овцеебу Кадырке! Вот это справедливо!
шо це "кацапи"?
grom2468 _ 15.01.2018 11:47
IP: 104.155.117.---
Orest Jj:
Александр Первый:
Ты знаешь город Измаил?
так его русские от турок освободили, а ты хо/хол в нем живешь!
- несправедливо правда!?
Ты знаешь город Грозный? Так его кацапы разрушили в прах! Чтобы за тем платить дань овцеебу Кадырке! Вот это справедливо!
Олег Соколенко _ 15.01.2018 11:40
IP: 35.227.76.---
сколько человек вчера было на рождественских Василях?
вообще как то не по людски назвали мероприятие. Рождественские вечера, пряники, морозы, Васили
Orest Jj _ 15.01.2018 10:34
IP: 35.189.235.---
В Варшаве установили памятник украинским братьям:
– На квадратной плите из меди стоит раком украинец и подметает пол, рядом украинка, то же раком и моет пол тряпкой.
Поляки любят украинцев и желают им добра и процветания.
Roman Gall _ 14.01.2018 21:50
IP: 95.215.156.---
Олександр Перший:
Ілля Мазур:
некоторые украинцы русского происхождения (а также украинцы украинского происхождения, но имеющие русский менталитет, а значит также являющиеся русскими) вдруг стали матерыми русофобами
Що до запеклих русофобів, де що додам. В абсолютної більшості українці занадто толерантна нація, в якої запеклих русофобів на два порядку менше, ніж повинно було б бути з погляду на історію. Тому і не мали своєї держави довгий час, і жили на своєї землі, як на чужої, втрачаючи мову і національну ідентифікацію.

Сучасна ненависть українців будь якого походження до руських в РФ не випадкова, вона цілком виправдана агресією Росії проти України. Нормальне відношення до ворога. В Україні до руських (чи інших націй) немає жодної агресії, як що вони за Україну. Більш того, у мене (укра.
МЯГКАЯ ЗЕМЛЯ РОЖДАЕТ МЯГКИХ ЛЮДЕЙ.
царь Кир
ЄДНАЙМОСЯ!!!
Orest Jj _ 14.01.2018 20:43
IP: 35.195.91.---
Александр Первый:
Ты знаешь город Измаил?
так его русские от турок освободили, а ты хо/хол в нем живешь!
- несправедливо правда!?
Logic2009 _ 14.01.2018 19:35
IP: 91.196.178.---
Ілля Мазур:
"ни за тех, ни за тех".
Вонючий совок, Вы априори на это неспособны.
Для Вас, как и для Путлера, Сталин – кумир и икона.
Олександр Перший _ 14.01.2018 19:34
IP: 188.163.12.---
Ілля Мазур:
некоторые украинцы русского происхождения (а также украинцы украинского происхождения, но имеющие русский менталитет, а значит также являющиеся русскими) вдруг стали матерыми русофобами
Що до запеклих русофобів, де що додам. В абсолютної більшості українці занадто толерантна нація, в якої запеклих русофобів на два порядку менше, ніж повинно було б бути з погляду на історію. Тому і не мали своєї держави довгий час, і жили на своєї землі, як на чужої, втрачаючи мову і національну ідентифікацію.

Сучасна ненависть українців будь якого походження до руських в РФ не випадкова, вона цілком виправдана агресією Росії проти України. Нормальне відношення до ворога. В Україні до руських (чи інших націй) немає жодної агресії, як що вони за Україну. Більш того, у мене (українського націоналіста) до вас (ватника, але поміркованого) є певна симпатія.
Logic2009 _ 14.01.2018 19:31
IP: 91.196.178.---
Ілля Мазур:
матерыми русофобами.
До Шафаревича Вам как "проффесору" Януковичу до пятикурсника нормального ВУЗа.
Ілля Мазур _ 14.01.2018 18:50
IP: 35.195.232.---
Олександр Перший:
Человеческий мозг – загадочная вещь. Порой в нем рождаются такие парадоксальные реакции на происходящее, что диву даешься. Вот, например, вас же не удивляет, что значительное количество людей, живших при Сталине, относятся к нему с уважением и любовью, хоть даже я не стану отрицать, что Иосиф Виссарионович был выдающимся кровопускателем. Или вот, например, удивляет ли вас то, что некоторые украинцы русского происхождения (а также украинцы украинского происхождения, но имеющие русский менталитет, а значит также являющиеся русскими) вдруг стали матерыми русофобами, а значит возненавидели в себе себя? По-моему, это вас не удивляет. Так почему же вас удивляет такая мозговая перверсия галичан, как поклонение бандеровцам, проливших реки крови этих самых галичан?
Не вижу последовательности в таком вашем подходе к оценке происходящих событий и процессов.
Олександр Перший _ 14.01.2018 18:29
IP: 188.163.12.---
Ілля Мазур:
Это как раз объясняется очень просто: стремлением потомков выцарапать у Истории реванш для своих побежденных в Великой Отечественной войне предков-коллаборантов. И наоборот – унизить тех, кто нанес этим предкам-коллаборантам поражение.
Тут ви самі собі суперечите. З одного боку ви впевнені, що бандерівці чинили страшні злочини проти місцевого населення. А з іншого стверджуєте, що це населення відчуває поразку і жадобу сатисфакції (ні яких страждань не відчуває). Це когнітивний дисонанс (вибачаюсь за ерудицію).
Елена Величко _ 14.01.2018 18:04
IP: 178.93.138.---
Олександр Перший:
Тут з вами згодна. що не в одній людині проблема. А взагалі проблема та вихід з неї ніде не описані,
але гірше те, що нічого не виправляється, як понесло...-так і іде.
Anatol Zubenko _ 14.01.2018 18:01
IP: 94.153.158.---
Orest Jj:
Александр Первый:
Илья Мазур:
И какая же информация, которой не имел В. Симоненко, стала известна вам?
Очень много разных источников.
Но прежде всего я удивился, почему там где была УПА, где были живы свидетели, люди ставят им памятники, поют о них песни, и очень высоко ценят. И наоборот, памятник советскому разведчику Кузнецову разрушили.
А там, где не было о них никакой информации, кроме официальных советских источников, там их называют бандеро-фашістами. Вот и стал разбираться. Например, в ИП была статья "УПА была более "рабоче-крестьянской" чем советские партизаны".
Шурик, у меня к тебе прямой вопрос!?
- твои родственники погибли от немцев!?
или это не песня не правда:
"...Киев бомбили нам объявили, что началась война..."
врут всё коммунисты это русские напали на немцев.
Дык, вы сейчас вроде с немцами родня, вон и флаг власовский вывесили...
Свобода слова544 Україна та Європа891 Корупція1068 Уряд реформ296 Aтака Путіна1104
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter