Олеся Яхно Політичний експерт

Кто сдает Донбасс, или Пас политиков-блокадников Кремлю

19 березня 2017, 22:27

Очень часто мне на улице задают вопрос: "Кто сдал Крым?". А ведь впору теперь спрашивать: "Кто сдаёт Донбасс?".

Отжатые боевиками (Россией) украинские предприятия в ОРДЛО, возможная потеря в том числе госпредприятий (имею ввиду часть "Укрзалізниці"), бюджетные недопоступления и как результат перенос рассмотрения вопроса по траншу МВФ – это все результат инициативы политиков-блокадников. Кремль и самопровозглашенцы только мечтали о таком, по сути, это пас России. И это далеко не все негативы для Украины (имею ввиду возможное ослабление международных позиций).

Объявить блокаду самопровозглашенцам по своей инициативе было как-то не с руки – как потом объяснять отжим и т.д.? А так все просто замечательно складывается для Кремля, сразу возникает аргументация: "Посмотрите, это ж Украина блокирует, а мы "спасаем" население" и т.д.

Упреждая сразу же вопрос о том, почему на уровне СНБО была в итоге поддержана блокада, скажу, что блокадники фактически уже позволили России начать процедуру перехода украинских предприятий под юрисдикцию РФ, найти способ объяснения для признания "паспортов" "ЛДНР", ну а мы потеряли часть проукраинских граждан (как на оккупированной территории, так и на контролируемой Украиной части Донбасса). И, более того, действия политиков-блокадников постепенно стали перенаправляться на создание хаоса уже не в зоне АТО – имею ввиду процессы в ОГА в западных областях.

То, что блокада имеет негативные последствия исключительно для Украины – факт. В войне, тем более гибридной, можно победить, только имея сильные позиции как на фронте, так и в тылу. Вследствие же блокады, был ослаблен исключительно наш тыл.

Но вот у меня все-таки остался вопрос: инициаторы блокады исходили исключительно из внутриполитических целей (досрочные выборы) и внутриэкономических целей (ослабление олигарха Ахметова другими олигархами, что вполне может быть востребовано частью общества, но тогда инициаторам надо так и говорить), выдавая это якобы за борьбу c агрессией РФ и не понимая до конца негативных последствий для Украины? Тогда можем констатировать, что привычный для России способ поведения "сила есть – ума не надо" – не лучший образец для подражания.

Или это осознанное действие того, кто финансировал политиков-блокадников (скажем, того, кто хочет смягчить негативное отношение к себе в России), в интересах Кремля? Тогда этот кто-то прекрасно осознает, что отрезание Донбасса (а блокада стала частью этого процесса) – это то же самое, что сдать в аренду Крым на 50-100 лет. То есть, потерять навсегда.

Коментарі — 265
Vyacheslav Panchuk _ 20.03.2017 13:57
IP: 94.230.200.---
Коли з'являється гангрена на руці, буває краще відрізати руку ніж померти.
Vyacheslav Panchuk _ 20.03.2017 13:56
IP: 94.230.200.---
В будь-якому випадку не можна допускати, щоб економіка України була в залежності від ворога.
Любомир Черняховский _ 20.03.2017 13:54
IP: 37.53.177.---
Petro Prigoda:
Маєте підтвердження своїх слів від ФСБ???)))))))
Vyacheslav Panchuk _ 20.03.2017 13:53
IP: 94.230.200.---
Олеся, раніше я Вас не причисляв до порохоботів. Невже порошенко так багато приплачує?
Petro Prigoda _ 20.03.2017 13:53
IP: 80.77.42.---
Любомир Черняховский:
Petro Prigoda:
Ти точно впевнений що ЦРУ а не ФСБ?))))))
Точно, Любомир Ярославович.
Любомир Черняховский _ 20.03.2017 13:49
IP: 37.53.177.---
Petro Prigoda:
Ти точно впевнений що ЦРУ а не ФСБ?))))))
Petro Prigoda _ 20.03.2017 13:47
IP: 80.77.42.---
Любомир Черняховский:
Petro Prigoda:
Кажуть що твою мамашку відснохачив не твій пеєр-дєд а його дядька...]
Дружок Любомир, о том, что дедушка Бендера погиб за свою соседку-немку, говорит ЦРУ в своих рассекреченных материалах.
Любомир Черняховский _ 20.03.2017 13:44
IP: 37.53.177.---
Федор Микула:
5+
Михайло Москаленко _ 20.03.2017 13:44
IP: 35.187.34.---
Алеся. Шо платят на шоу в Маскве?
Федор Микула _ 20.03.2017 13:43
IP: 104.199.98.---
Алексей Дворецков:
Олеся Яхно – платний порохобот міністерства Мінстець і отримує чималі кошти за свою роботу по захисту і відбілюванню влади
Кожен живе як може і гроші заробляє.Олеся також хоче нічого фізично не робити, а істи хоче
Борис Троян _ 20.03.2017 13:39
IP: 185.23.164.---
Когда гангрена УЖЕ НЕ ЛЕЧИТСЯ её хирургически удаляют и живут дальше.Пани Олеся, судя по тексту вы это прекрасно ЗНАЕТЕ.А 30 сребренников вашу жизнь вряд ли украсят...
Любомир Черняховский _ 20.03.2017 13:37
IP: 37.53.177.---
Yaroslav Yurkiv:
Yaroslav Yurkiv:
Чому ніхто не задається таким питанням: Якщо до "блокади" сєпаратісти не рухали підприємства головного сєпара Ахмєтова, то очевидь, не тільки йому, але і їм їх діяльність була дуже вигідна?
Скільки бабла Ахмєтов прокачував через окупований Донбас, і скільки осідало там?
Українська Влада могла це контролювати?
Могла.
але не влада а ті хто при владі.
Й контролювали, з табличкою ділення.
Федор Микула _ 20.03.2017 13:36
IP: 46.211.156.---
Anatol Zubenko:
Украінці не здали, а захистили Украіну...Такими засобами, які мали і як могли...Іі хотів здати Янукович
Вот опять Янукович! Да скоро из-за действий,или бездействий этой власти, Янукович будет выглядеть мудрым деятелем, который спасал Украину как мог...
І для того Януковичу треба було просити Путіна, щоб спас і ввів в Украіну війська?...І Госдура Росіі навіть на це дозвіл дала...Архіви не горять!...
Любомир Черняховский _ 20.03.2017 13:35
IP: 37.53.177.---
Алексей Дворецков:
Алексей Дворецков:
Я згоден з Олесею, блокада торгівлі на руку ворогу. А так як блокаду підтримав Порошенко, то його за це слід посадити в тюрму?! Чи просто Імпічмент?
Поясніть яким чином на руку ворогові?
Любомир Черняховский _ 20.03.2017 13:34
IP: 37.53.177.---
Petro Prigoda:
Кажуть що твою мамашку відснохачив не твій пеєр-дєд а його дядька...]
Алексей Дворецков _ 20.03.2017 13:07
IP: 130.211.103.---
Олеся Яхно – платний порохобот міністерства Мінстець і отримує чималі кошти за свою роботу по захисту і відбілюванню влади
Petro Prigoda _ 20.03.2017 13:03
IP: 80.77.42.---
Yaroslav Yurkiv:
Анатолій Осипенко:
Yaroslav Yurkiv: не знову... їх ще не було. Був хто завгодно: і жидо-масони, і бандюки, і партократи, і з бжолами в голові, і по понятіям...хто завгодно, але не господар своєї землі, території свого майна...
Я мав на увазі тих ХЛОПЦІВ, які в 1941 у Львові оголосили про відновлення Української Незалежної Держави, і загинули у боротьбі за неї, а нині їх онуки взялися до роботи знову.
Говорят, дедушка Бендера погиб за свою соседку-немку.
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 12:58
IP: 146.148.121.---
Или это осознанное действие того, кто финансировал политиков-блокадников (скажем, того, кто хочет смягчить негативное отношение к себе в России), в интересах Кремля? Тогда этот кто-то прекрасно осознает, что отрезание Донбасса (а блокада стала частью этого процесса) – это то же самое, что сдать в аренду Крым на 50-100 лет. То есть, потерять навсегда.
===========
А це, часом, не Президент?:)
Як не може кобіта бути ледь-ледь вагітною, щоби народити дитину, так не може і Лідер Держави бути ледь-ледь українцем, щоби "народити" Україну.
Це аксіома, в правоті якої ми переконалися в черговий раз.
Крім того, не може Лідер Держави бути "провідним бізнесменом", бо керувати Державою – це, мабуть, дещо інше, аніж керувати корпорацією, і в цьому вже переконалися навіть американці.
Але не можна і руйнувати Державу, розхитуючи будку.
Демократія – це вибори, а демократичний вибір – це зважений вибір!
Anatol Zubenko _ 20.03.2017 12:50
IP: 94.153.158.---
Федор Микула:
Anatol Zubenko:
Украінці не здали, а захистили Украіну...Такими засобами, які мали і як могли...Іі хотів здати Янукович
Вот опять Янукович! Да скоро из-за действий,или бездействий этой власти, Янукович будет выглядеть мудрым деятелем, который спасал Украину как мог...
Алексей Дворецков _ 20.03.2017 12:41
IP: 146.148.121.---
Я згоден з Олесею, блокада торгівлі на руку ворогу. А так як блокаду підтримав Порошенко, то його за це слід посадити в тюрму?! Чи просто Імпічмент?
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 12:37
IP: 35.187.26.---
Анатолій Осипенко:
Yaroslav Yurkiv: не знову... їх ще не було. Був хто завгодно: і жидо-масони, і бандюки, і партократи, і з бжолами в голові, і по понятіям...хто завгодно, але не господар своєї землі, території свого майна...
Я мав на увазі тих ХЛОПЦІВ, які в 1941 у Львові оголосили про відновлення Української Незалежної Держави, і загинули у боротьбі за неї, а нині їх онуки взялися до роботи знову.
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 12:30
IP: 104.155.92.---
Чому ніхто не задається таким питанням: Якщо до "блокади" сєпаратісти не рухали підприємства головного сєпара Ахмєтова, то очевидь, не тільки йому, але і їм їх діяльність була дуже вигідна?
Скільки бабла Ахмєтов прокачував через окупований Донбас, і скільки осідало там?
Українська Влада могла це контролювати?
Анатолій Осипенко _ 20.03.2017 12:25
IP: 46.200.114.---
Yaroslav Yurkiv: не знову... їх ще не було. Був хто завгодно: і жидо-масони, і бандюки, і партократи, і з бжолами в голові, і по понятіям......хто завгодно, але не господар своєї землі, території свого майна...
Сергей Папков _ 20.03.2017 12:19
IP: 93.73.27.---
Російський історик Бушков стверджував в одній з книг, що будь-яка ціль обов'язково буде досягнуто, якщо за це ти готовий померти, бо твій опонент скорше за все на відміну від тебе помирати не готовий.
Один із колишніх вояків УПА, який років 30 пробув, здається, в Мордовських таборах, згадував, що в'язнів, які позбулися страху смерті не чіпав ніхто: ані "авторитети", ані блатна шпана, ані конвоїри, бо людині було вже на все начхати і він легко міг перейти межу, піля якої для нападника все закінчується дуже сумно.
Тож і Україні та українцям треба стати такою державою і таким народом, яких чіпати буде собі дорожче. І тоді і в Крим, і на Донбас повернуться жовто-сині стяги.
Yaroslav Yurkiv _ 20.03.2017 12:10
IP: 35.187.34.---
Игорь Иванов:
Отвечаю на ваш вопрос. Ненависть к России в украинском обществе никуда не делась после майдана. (Она была и его причиной.) Она не является свойством каких-либо партий, а разлита в обществе как несжимаемая жидкость, и перетекает от одних людей к другим. В блокаде мы видим лишь зримые проявления ненависти, как раньше был евромайдан или 2 мая в Одессе. Снижайте ненависть, повышайте культуру нации (а не скатывайтесь ко временам Тараса Бульбы) – и мир ответит взаимностью.
Как сказал Соломон, хочешь, чтобы тебя любили – полюби сам.
Він сказав інакше: хочеш, щоб тебе полюбили – возненавидь кацапа, і світ відповість тобі взаємністю:)
Aтака Путіна1090 Уряд реформ271 Корупція1010 Мовне питання176 Україна та Європа859
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте